Mjah, we zijn hier heel vriendelijk voor elkaar. Vooral de externe omstandigheden zijn er goed voor het collectieve humeurquote:
Klinkt gezellig.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Mjah, we zijn hier heel vriendelijk voor elkaar. Vooral de externe omstandigheden zijn er goed voor het collectieve humeur![]()
Valt wel mee hoor. Er wordt vooral veel gevloekt op mensen die hier niet aanwezig zijn, maar die aanwezigen wel behoorlijk ergerenquote:
Knap als je dat kunt zonder aanwezig te zijn.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Er wordt vooral veel gevloekt op mensen die hier niet aanwezig zijn, maar die aanwezigen wel behoorlijk ergeren irriteren
quote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:35 schreef Alicey het volgende:
Knap als je dat kunt zonder aanwezig te zijn.
Mjah, maar opzich is de samenwerking uitstekendquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Knap als je dat kunt zonder aanwezig te zijn.
Hoe erg is het trouwens als ze wel aanwezig zijn?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Mjah, maar opzich is de samenwerking uitstekend![]()
Tis niet zo heel erg.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:53 schreef Alicey het volgende:
Jeej Caus
Dan laat het je goed smaken vanavond.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:14 schreef Isegrim het volgende:
Daar ben ik alweer.Vroeg beginnen heeft ook zo zijn voordelen.
Ik had zin om mezelf vanavond te verwennen met een haasbiefstukje. Nou had ik dat nog nooit zelf gekocht, dus de precieze prijs wist ik niet, maar ik eet vanavond een stukje vlees van ruim zeseneenhalve euro.![]()
welkom terugquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:14 schreef Isegrim het volgende:
Ik hoop ten zeerste dat hij niet aanbrand o.i.dquote:Ik had zin om mezelf vanavond te verwennen met een haasbiefstukje. Nou had ik dat nog nooit zelf gekocht, dus de precieze prijs wist ik niet, maar ik eet vanavond een stukje vlees van ruim zeseneenhalve euro.![]()
Ik vind het echt ideaal.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:19 schreef Causa het volgende:
[..]
welkom terug
Dat zat ik precies te denken toen ik vanmorgen zag dat je al vertrokken was![]()
Dat zal wel wat meevallen, want ik eet haasbiefstuk het liefst bijna rauw.quote:Ik hoop ten zeerste dat hij niet aanbrand o.i.d![]()
Dat het maar smakelijk moge smaken dan!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:14 schreef Isegrim het volgende:
Ik had zin om mezelf vanavond te verwennen met een haasbiefstukje. Nou had ik dat nog nooit zelf gekocht, dus de precieze prijs wist ik niet, maar ik eet vanavond een stukje vlees van ruim zeseneenhalve euro.![]()
Is wel een lekker stukje vlees hoor.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:21 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik vind het echt ideaal.'t Was wel even wennen vanmorgen, maar ik was toch redelijk wakker.
In R'desh stond ik altijd tussen 3:00 en 4:00 op.![]()
[..]
Dat zal wel wat meevallen, want ik eet haasbiefstuk het liefst bijna rauw.
ik merk wel eens dat het meer meevalt om 's morgens op tijd eruit te zijn, dan er 's avonds op een verantwoorde tijd weer in te liggenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:21 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind het echt ideaal.'t Was wel even wennen vanmorgen, maar ik was toch redelijk wakker.
7 dg p/w...quote:In R'desh stond ik altijd tussen 3:00 en 4:00 op.![]()
ghehequote:Dat zal wel wat meevallen, want ik eet haasbiefstuk het liefst bijna rauw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |