Een nieuw deel openen
Vorige delen
ik denk ikquote:Op maandag 29 mei 2006 11:35 schreef Frutsel het volgende:
Misschien kunnen we een 'poll' doen... wie maakt 487 vol ...
ik denk Alicey![]()
Dat is bijna als een weddenschap. Kan je dan ook wat winnenquote:Op maandag 29 mei 2006 11:35 schreef Frutsel het volgende:
ik denk Alicey![]()
Maak er eenquote:Op maandag 29 mei 2006 11:35 schreef Frutsel het volgende:
ik denk Alicey![]()
als ik jou posts zie dan komt het ook in andere subfora voor dat jij de laatste vijf posts van een topic voor je rekening neemt...dus je zal het wel uittellenquote:
hmz, dat laatste is weer minderquote:Op maandag 29 mei 2006 11:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
als ik jou posts zie dan komt het ook in andere subfora voor dat jij de laatste vijf posts van een topic voor je rekening neemt...dus je zal het wel uittellen![]()
je mag nie op jezelf stemmen
nu je het zegt ..quote:Op maandag 29 mei 2006 11:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je bent nogal van het vet de laatste tijd he?
goedemiddag Reyaquote:Op maandag 29 mei 2006 11:54 schreef Reya het volgende:
Zo, het was niet leuk, maar het is achter de rug![]()
houd wel rekening met het bestemmingsplan hequote:Op maandag 29 mei 2006 12:16 schreef Frutsel het volgende:
hmm..net ff de gemeente gebeld... zijn nog wat stukken grond om mijn woning.. die gemeente grond zijn... maar die zou ik best bij de woning willen hebben...
schijnt dat ik daar deze week toevallig een schrijven over krijg... 45 euro per m2... das toch nie veel? Lijkt me zeker wel interessant... Vooral met hoekwoning die ik nu heb kan ik dan vast naast de woning wat regelen.
is geen bestemmingsplan..ze bieden het zelf aan nu... gewoon puur als tuin....quote:Op maandag 29 mei 2006 12:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
houd wel rekening met het bestemmingsplan he
wij konden ook het stuk naast ons huis kopen, alleen dat moest tuin blijven, mocht geen hek of heg omheen, etc.quote:Op maandag 29 mei 2006 12:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
is geen bestemmingsplan..ze bieden het zelf aan nu... gewoon puur als tuin....
maar ja, goed punt...kan ik altijd meenemen in het gesprekThx!
Heb ik ook met mijn tandarts, omdat mijn verzekeraar niet met haar om de tafel wil..quote:Op maandag 29 mei 2006 12:01 schreef Frutsel het volgende:
tandartsen...
Punt 1: de mijne gaat nu alles bij mij declareren en ik kan dan de verzekering inschakelen. Dit ivm dat veel mensen hebben gewijzigd van verzekering.(ik ook), ze doen dit dus niet meer rechtstreeks.
Blijkbaar een drukke tandarts..quote:Punt 2: Maak je een afspraak voor controle..kan ik pas op 20 juli terecht... JULI... das 2 maand verder... whehe..
quote:Op maandag 29 mei 2006 13:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik las: spanningen binnen mijn onderbroek![]()
quote:Op maandag 29 mei 2006 13:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik las: spanningen binnen mijn onderbroek![]()
hmm.. daar kan ik het niet op gooien...maar ik weet wel wie ik de schuld kan geven...quote:Op maandag 29 mei 2006 13:11 schreef Alicey het volgende:
[..]![]()
Ik heb de laatste dagen ook veel van dat soort verlezingen.. Ongeveer sinds ik nieuwe medicijnen slik, dus ik kan die gewoon de schuld geven.
Het ligt dus weer aan mij?quote:Op maandag 29 mei 2006 13:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hmm.. daar kan ik het niet op gooien...maar ik weet wel wie ik de schuld kan geven...![]()
![]()
whehehe... vloer nog heel dan?quote:Op maandag 29 mei 2006 13:18 schreef Alicey het volgende:
Roosje die van een kast af springt : *BOEM*
Dat beest moet echt op dieet.
Vloer niet meer helemaal heel, maar dat komt weer doordat die katten de latjes los halen. Moet dat nog steeds een keer fixen met superlijm.quote:Op maandag 29 mei 2006 13:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
whehehe... vloer nog heel dan?
dan zal het wel meevallen toch?
Aaahw dat is lief wat je zegt!quote:Op maandag 29 mei 2006 13:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Neej... ik doelde niet op jou![]()
![]()
en hoezo 'weer'... het ligt nooit aan jou...
je kan ze ook sokjes aandoenquote:Op maandag 29 mei 2006 13:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vloer niet meer helemaal heel, maar dat komt weer doordat die katten de latjes los halen. Moet dat nog steeds een keer fixen met superlijm.
Hmm..tis dus niet alleen een tik van mijn katten... ik heb ze een dag of 10 geleden weer met secondenlijm vastgemaakt... en dan staan die beesten echt te kijken zo van:"BAASJE WAT DOE JIJ MET MIJN SPEELGOED"... of "HAHA, DENK JE DAT IK HET NIET LOS KRIJG OFZO"...quote:Op maandag 29 mei 2006 13:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vloer niet meer helemaal heel, maar dat komt weer doordat die katten de latjes los halen. Moet dat nog steeds een keer fixen met superlijm.
Hahaha jouw katten doen dat dus ook?quote:Op maandag 29 mei 2006 13:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmm..tis dus niet alleen een tik van mijn katten... ik heb ze een dag of 10 geleden weer met secondenlijm vastgemaakt... en dan staan die beesten echt te kijken zo van:"BAASJE WAT DOE JIJ MET MIJN SPEELGOED"... of "HAHA, DENK JE DAT IK HET NIET LOS KRIJG OFZO"...
jep..ik denk dat ik 6 latjes/plintjes opnieuw heb vastgelijmd...quote:
Geef ze een doos -> Niet interessantquote:Op maandag 29 mei 2006 13:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
jep..ik denk dat ik 6 latjes/plintjes opnieuw heb vastgelijmd...
geef ze een doos... eerst spelen, in klauteren, verstoppen...en uiteindelijk slopen...stukken afbijten, kapot krabben...
zo erg is het gelukkig bij mij thuis niet.... NOG niet..quote:Op maandag 29 mei 2006 15:25 schreef Alicey het volgende:
Wat kunnen katten schattig zijn wanneer ze je bord proberen leeg te stelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |