Nu maar hopen dat het joch zn naam geen eer aan gaat doen (ze weten blijkbaar niet waar die naam voor staat)quote:
Nou, verlicht ons!quote:Op zondag 28 mei 2006 22:09 schreef Knarf het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat het joch zn naam geen eer aan gaat doen (ze weten blijkbaar niet waar die naam voor staat)
Al sinds jaar en dag voor Duivelquote:
Het was ultiem grappig geweest als het kind volgende week was geboren.quote:
Dit was toch al lang bekend ? Men zou koste wat het kost dat arme kind eerder laten komen.quote:Nadat er zwangerschapsvergiftiging was geconstateerd bij de aanstaande moeder, is besloten het jongetje vervroegd te laten worden geboren.
Ja maar nu hebben ze het eerder laten komen in verband met zwangerschapsvergiftiging als je alle media berichten moet geloven.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:44 schreef Kriello het volgende:
[..]
Dit was toch al lang bekend ? Men zou koste wat het kost dat arme kind eerder laten komen.
Het zou toch maar gebeuren dat Rafael niet met het WK zou meedoen omdat hij liever bij de bevalling wil zijn....
Ik denk het wel aangezien het kind gehaald is....quote:Op zondag 28 mei 2006 22:51 schreef fleur22 het volgende:
( zou Sil nou een keizersnede hebben gehad??)
Dat komt toch vaker voor dat ruim een week eerder word geboren !quote:Op zondag 28 mei 2006 22:49 schreef fratsman het volgende:
Hij had op 6 juni geboren moeten worden! Dan was het tenminste nog een beetje leuk nieuws geweest...
6-6-6....quote:Op zondag 28 mei 2006 22:54 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat komt toch vaker voor dat ruim een week eerder word geboren !
Je bedoelt n.a.m het WK op 6 juni![]()
dat was wel vet geweest...quote:Op zondag 28 mei 2006 22:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan me voorstellen dat ze het met zo'n naam niet op 06-06-06 geboren hebben laten worden
Damian![]()
Maar proficiat hoor!
quote:
Zwangerschapsvergifitiging is hoge bloeddruk en zal zich meestal juist later in de zwangerschap voordoen (na de 24e week).quote:Op zondag 28 mei 2006 22:54 schreef amaranta het volgende:
Kun je aan het einde van een zwangerschap zwangerschapsvergiftiging oplopen dan?
En waarvan? Volgens mij at Silvie bijna niks...
Oké, ik snapte het al nietquote:
Hij had wel degelijk last hoor, zat wel gewoon op de bankquote:Op zondag 28 mei 2006 22:12 schreef Ole het volgende:
Ík dacht al , toen hij gister niet meespeelde en Marco met eeen vaag verhaal kwam..
Maar gefeliciteerd voor de verse ouders!
Zelfde gedachte......quote:Op zondag 28 mei 2006 22:54 schreef amaranta het volgende:
Kun je aan het einde van een zwangerschap zwangerschapsvergiftiging oplopen dan?
En waarvan? Volgens mij at Silvie bijna niks...
Bronquote:Een ziekte die zich tijdens je zwangerschap en vlak na de bevalling kan voordoen is zwangerschapsvergiftiging. Zwangerschapsvergiftiging, of een (te) hoge bloeddruk tijdens de zwangerschap, komt voor bij ongeveer 15%t van alle zwangere vrouwen.
Dat kon ook gewoon, want zondag 28 mei werd Damián pas gehaald. Wistie al een week of 8 ofzo.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij had wel degelijk last hoor, zat wel gewoon op de bank.
-edit: beetje laat zie ik.
Weetje....Silvie is niet de enige voetbalvrouw die beviel rond een belangrijke wedstrijd/EK/WKquote:Op zondag 28 mei 2006 23:31 schreef rena het volgende:
Ja hoor, ineens zitten hier allemaal zwangerschapsvergiftiging expertsIk denk echt niet dat, zelfs Sylvie, zoiets zou verzinnen, want het is een behoorlijk ernstige aandoening.
Wat een kut reacties hier zeg
![]()
[..]
Bron
Omdat iedereen erover viel?quote:Op zondag 28 mei 2006 23:41 schreef BVO het volgende:
Onzin. Ze heeft van tevoren duidelijk aangegeven het kind te willen opwekken indien nodig en dat ze daar geen probleem mee had. Waarom zou ze daar nu dan over liegen?
Ik zou me er lekker niks van aantrekken als ik haar was, als het medisch verantwoord is voor de baby en zo, laat dan maar eerder komenquote:
Meen je niet! Ooow....? Ik dacht dat ze juist altijd zei dat het afwachten was of Raf erbij zou zijn of niet. Nou, dan is dit ook de wereld uit.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:41 schreef BVO het volgende:
Onzin. Ze heeft van tevoren duidelijk aangegeven het kind te willen opwekken indien nodig en dat ze daar geen probleem mee had. Waarom zou ze daar nu dan over liegen?
Dat viel ook nog wel mee hoor. Heel ongebruikelijk is het niet.quote:
Dat je je kind eerder laat komen omdat mannetje mot voetballe??quote:Op zondag 28 mei 2006 23:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat viel ook nog wel mee hoor. Heel ongebruikelijk is het niet.
Ja, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:54 schreef EgelPrik het volgende:
[..]
Dat je je kind eerder laat komen omdat mannetje mot voetballe??![]()
Maar over het algemeen is zoiets niet medisch verantwoord.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:51 schreef rena het volgende:
[..]
Ik zou me er lekker niks van aantrekken als ik haar was, als het medisch verantwoord is voor de baby en zo, laat dan maar eerder komen![]()
Dan heb je nog nooit goed geluisterd.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:30 schreef fleur22 het volgende:
Ik heb ook nog nooit gehoord *niet dat dit iets zegt..* maar...Dat een zwangere ''plots'' met precies 38 weken zwangerschapvergiftiging ontwikkeld. En ook nog zo precies op zondag hé.....![]()
Maar bij mij weten ging het nog fabulous met Frau van der Vaart zo rond haar verjaardag met het interview bij SBS 6. ( zes weken geleden hé! )
Bobquote:Op zondag 28 mei 2006 23:35 schreef DrDentz het volgende:
ik las wesley
Ja en?quote:Op maandag 29 mei 2006 11:22 schreef Brightie het volgende:
Net als dat huwelijk van haar, koninklijk ten top.![]()
Dit is een forum en het lijkt me dat iedereen hier gewoon kan neerzetten hoe hij/zij ergens over denkt.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja en?
Daar heb jij toch geen cent aan bijgedragen? Laat ze lekker als ze dat willen.
Daarbij vind ik het nogal suf je mening over een koninklijke behandeling op aannames te baseren.
quote:Op maandag 29 mei 2006 11:29 schreef Brightie het volgende:
Dit is een forum en het lijkt me dat iedereen hier gewoon kan neerzetten hoe hij/zij ergens over denkt.
Ben niet van plan hier volgens jou regels en ideeën te reageren...duh...![]()
Ik denk het niet, het was bekend dat het kind eerder zou komen, daarvoor hebben ze al een emmer stront over zich heen gehad, dan zouden ze nu een zwangerschapsvergiftiging bij elkaar liegen om nog een emmer stront over zich heen te krijgen omdat veel mensen toch denken dat ze hebben gelogen? Nee, lijkt me niet.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:22 schreef Brightie het volgende:
Ik denk dat ze die zwangerschapsvergiftiging hebben vernoemd om een hoop ophef te voorkomen.
Het was toch al duidelijk dat dat kind eerder zou komen?
Daar zou je wel gelijk in kunnen hebben ze hadden idd beter hun mond kunnen houden en gewoon alleen die bevalling zonder uitgebreide uitleg kunnen vermelden, nu breng je mensen aan het twijfelen over de waarheid van het verhaal.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk het niet, het was bekend dat het kind eerder zou komen, daarvoor hebben ze al een emmer stront over zich heen gehad, dan zouden ze nu een zwangerschapsvergiftiging bij elkaar liegen om nog een emmer stront over zich heen te krijgen omdat veel mensen toch denken dat ze hebben gelogen? Nee, lijkt me niet.
De enige fout die Sylvie en Rafael hebben gemaakt is dat ze anderen hebben laten meekijken in hun privéleven, hadden ze gewoonweg niet moeten doen. We krijgen deze lente een kindje, punt. Of het een jongen is, of de bevalling eerder gebeurt en of er sprake is van zwangerschapsvergiftiging hadden ze lekker voor zich moeten houden. Heeft niemand een biet mee te maken.
Dus jij mag mij wel veroordelen...(suf enz) maar ik mag die situatie bevalling silvie niet veroordelen???quote:Op maandag 29 mei 2006 11:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je mag neerzetten wat je wilt, en daar mag ik dan weer op reageren, zoals ik wil.
Niet als je zelf je mond houdt.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:34 schreef Jojogirl het volgende:
Ach, die dingen waren heus ook wel uitgelekt als ze ze zelf niet verteld hadden, dus dat lijkt me geen oplossing. Dan kan je het beter zelf vertellen, kan je het in elk geval brengen zoals jij dat wilt.
Zeg ik ergens dat je dat niet mag? Ik geef er enkel mijn reactie op.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:35 schreef Brightie het volgende:
Dus jij mag mij wel veroordelen...(suf enz) maar ik mag die situatie bevalling silvie niet veroordelen???
Die interviews en dat ze daar zo op afgefikt wordt, dat ben ik ook zatquote:Op maandag 29 mei 2006 11:33 schreef Stansfield het volgende:
Maar heb het idee dat sylvie wel een beetje aandachtsgeil is dus ja dan doe je dat soort dingen zoals diepte interviews bij shownieuws enz.
Nogmaals, onzin, ze hadden er zelf (terecht) totaal geen moeite mee.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:22 schreef Brightie het volgende:
Ik denk dat ze die zwangerschapsvergiftiging hebben vernoemd om een hoop ophef te voorkomen.
Je vertelt toch ook wat er gebeurt is aan je familie en vrienden. Daar zit altijd wel iemand tussen die het doorlult waarna het bij de pers terecht komt.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Niet als je zelf je mond houdt.
Tenzij je denkt dat een arts zoiets in de openbaarheid brengt, maar dat lijkt me niet.
quote:Op zondag 28 mei 2006 22:30 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Het was ultiem grappig geweest als het kind volgende week was geboren.Op 6 juni ofzo!
Maak er niet zo'n drama van mens....tjonge jongequote:Op maandag 29 mei 2006 11:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Nogmaals, onzin, ze hadden er zelf (terecht) totaal geen moeite mee.
Koninklijke behandeling, lul niet zo stom, dit is hun eigen keuze die ze om legitieme redenen maken. Je stelt je vreselijk aan.
Eens. En waar draait het allemaal weer om in 90% van de gevallen? Jaloezie en afgunst. Blijkbaar gunt Nederland Rafael en Sylvie hun geluk gewoon niet.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die interviews en dat ze daar zo op afgefikt wordt, dat ben ik ook zat
Leontine Borsato: zou je de tweede keer graag een meisje willen?
Sylvie: graag, dan heb ik tenslotte al een jongetje.![]()
![]()
kutwijf, niet alles is te koop, hoop dat je kind verongelukt dan zie je pas de waarde, etc.
![]()
![]()
en daarmee bedoel ik niet reacties van fok!, die heb ik niet eens gelezen, dit is van elders
Had ze nou gezegd:
Maakt me niet uit, als het maar gezond is.
Dan was het:![]()
![]()
Je liegt dat je barst vuile slet, je wil alles gemaakt hebben, dus bij de tweede wil je ook een meisje
![]()
![]()
Wat Sylvie ook zegt, het is nooit goed.
Het zou beter zijn dat ze het zelf ook inziet en van alle interviews, foto's en weetikveelwat afziet.
Laat ze lekker barsten, allemaal.
Was ook heel toepasselijk geweest ivm de Remake van The Omen die dan ook uitkomt.quote:
Wat een onzin. Alleen omdat die naam voorkwam in 'The Omen'quote:
Danny Cruijff.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:39 schreef fleur22 het volgende:
en nog iemand. ( Ben de naam kwijt)
Klopt, wat ze zegt is meestal niet goed en erg dom....quote:Op maandag 29 mei 2006 11:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Helemaal mee eensquote:Op maandag 29 mei 2006 11:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die interviews en dat ze daar zo op afgefikt wordt, dat ben ik ook zat
Leontine Borsato: zou je de tweede keer graag een meisje willen?
Sylvie: graag, dan heb ik tenslotte al een jongetje.![]()
![]()
kutwijf, niet alles is te koop, hoop dat je kind verongelukt dan zie je pas de waarde, etc.
![]()
![]()
en daarmee bedoel ik niet reacties van fok!, die heb ik niet eens gelezen, dit is van elders
Had ze nou gezegd:
Maakt me niet uit, als het maar gezond is.
Dan was het:![]()
![]()
Je liegt dat je barst vuile slet, je wil alles gemaakt hebben, dus bij de tweede wil je ook een meisje
![]()
![]()
Het zou beter zijn dat ze het zelf ook inziet en van alle interviews, foto's en weetikveelwat afziet.
Laat ze lekker barsten, allemaal.
Leuk verhaal!quote:Op maandag 29 mei 2006 13:27 schreef Eightball het volgende:
[..]
Danny Cruijff.
Jordi is op 9 februari 1974 d.m.v. een keizersnee gehaald zodat Johan de belangrijke wedstrijd tegen Real niet zou missen. De datum is ook niet geheel toevallig, Rinus Michels is ook op 9 februari geboren en had deze datum aan Cruijff voorgesteld. En zo is het ook gegaan.
Ik denk dat Sylvie en Rafaël chic niet eens kunnen spellenquote:Op maandag 29 mei 2006 16:56 schreef fleur22 het volgende:
Ik denk dat Sil en Raf voor de ietwat sjiekere versie hebben gekozen....''Dee-mie-jan'' qua uitspraak. Zo vind ik hm nog leuk ook!
Of is het: ''Dee-mie-jen''?![]()
Ken je ze persoonlijk dan?quote:Op maandag 29 mei 2006 16:58 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik denk dat Sylvie en Rafaël chic niet eens kunnen spellen
Ik vrees dat de praktijk zal worden "Deeeeeeeeee-mi-jun"
V.
Silvie is niet zo dom als ze overkomt..hihihi. Rafael laat ik me niet over uit.quote:Op maandag 29 mei 2006 16:58 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik denk dat Sylvie en Rafaël chic niet eens kunnen spellen
Ik vrees dat de praktijk zal worden "Deeeeeeeeee-mi-jun"
V.
Lijkt me erg stug, want volgens mij moet je er moeite voor doen om zo stupide over te komen.quote:Op maandag 29 mei 2006 17:06 schreef fleur22 het volgende:
[..]
Silvie is niet zo dom als ze overkomt..hihihi.
Maar die schijnt tenminste nog iets te kunnen.quote:Rafael laat ik me niet over uit.![]()
![]()
O, jij denkt dat die lui dat streepje ook nog een functie hebben toegekend, anders dan: zo, dan zijn we tenminste apartquote:Ik blijf bij ''Dee-mie-jan-'' Om dat steepje.........Damián![]()
Sylvie deed 'hu hu' tijdens het neucquen met Slatan.quote:Op maandag 29 mei 2006 17:11 schreef Verbal het volgende:
Lijkt me erg stug
doe ff een ] na het eerste woordje quote danquote:
Het streepje?quote:Op maandag 29 mei 2006 17:24 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ja maar het blijft toch ernstig zielig?
Zal wel weer een mij liggen.
Moeilijk he, blij zijn voor andere mensen? Het is natuurlijk veel makkelijker om ze gelijk af te zeiken omdat ze niet net zo intelligent en geweldig zijn als jijquote:Op maandag 29 mei 2006 17:11 schreef Verbal het volgende:
[..]
Lijkt me erg stug, want volgens mij moet je er moeite voor doen om zo stupide over te komen.
[..]
Maar die schijnt tenminste nog iets te kunnen.
[..]
O, jij denkt dat die lui dat streepje ook nog een functie hebben toegekend, anders dan: zo, dan zijn we tenminste apart
Okee dan.
Hou die onschuld vast, het siert je.
V.
Wie maakt hier nu een drama..quote:Op maandag 29 mei 2006 11:59 schreef Brightie het volgende:
[..]
Maak er niet zo'n drama van mens....tjonge jonge
quote:Damian betekent 'dorpsgek' in het Duits
De naam Damián, die Sylvie Meis en haar Rafael van der Vaart aan hun pasgeboren zoontje hebben gegeven, blijkt een Duits scheldwoord en ook nog eens de naam die satan in de film The Omen droeg.
Tussen de felicitaties op onze internetsite door waren ettelijke lezers die ons daarop wezen. „Daar zal Rafael tijdens het WK flink mee worden geplaagd.”
„Du bist ein Damian” betekent in het Zuid-Duits: „Je bent een dorpsgek.” Er is zelfs een werkwoord van gemaakt. „Bist du damisch” betekent „Ben je krankzinnig, ben je gek?” bevestigt onze correspondent in Duitland. Hij meldt nog dat deze uitdrukking vooral in Zuid-Duitsland en tegen Oostenrijk aan wordt gebruikt.
Sylvie en Rafael, die omdat Rafael bij HSV speelt in Hamburg wonen, zullen zich dat niet hebben gerealiseerd, maar de voornaam van het kindje kan tijdens zijn opgroeien geplaag oproepen.
De bekendste Damian uit de showbizz was de satan in The Omen. En veel mensen reageerden ook daarop. „Je vernoemt je kind toch niet naar een duivel.” Het was niet wat de ouders in gedachten hadden. Damian is namelijk ook een Griekse jongensnaam, die temmer/bedwinger betekent.
Overigens kozen Rafael en Sylvie de naam Damián omdat hij in Spanje vaak voorkomt. Zij wilden graag een voornaam die eer doet aan het Spaanse bloed van pappa Rafael.
als je het goed leest, heeft hij spaanse grootouders !quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:21 schreef amaranta het volgende:
Is rafael van der vaart spaans dan?
quote:Wil de echte vader opstaan...
Afgelopen maandag is op de Landbouw Universiteit van Wageningen onderzoek gedaan naar het DNA van de onlangs geboren zoon van Sylvie en Rafael. Volgens de onderzoekers van de Universiteit bevat de kleine Damian het DNA van de volgende personen:
Bogdan Lobont
Maarten Stekelenburg
Hans Vonk
Urby Emanuelson
Julien Escudé
Ed en Willem Bever
Zdenek Grygera
Johnny Heitinga
Maxwell
John O'Brien
Hatem Trabelsi
Tomas Galasek
Nigel de Jong
Rasmus Lindgren
Hedwiges Maduro
Mink K.
Anthony Obodai
Steven Pienaar
Chiel Montagne
Wesley Sneijder
Rafael van der Vaart
Yannis Anastasiou
Ryan Babel
Nourdin Boukhari
Prins Bernard
Angelos Charisteas
Zlatan Ibrahimovic
Nicolae Mitea
Tom De Mul
Danikl de Ridder
Mauro Rosales
Tom Soetaers
Wesley Sonck
Jelle Van Damme
Abubakari Yakubu
Wamberto
Danny Blind
Edgar Davids
Patje Kluivert
Bobby Haarms
Ron Brandsteder
Volgens een woordvoerder van het Guiness Book of Records is dit slechts eenmaal eerder voorgekomen. Het ging toen om Xaviera Hollander.
ja dat las ik ja...maar ik wilde even een officiele bevestiging...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:18 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als je het goed leest, heeft hij spaanse grootouders !
Ik vind juist damian wel wat mooier dan de engelse versie deemiejan of deemiejun. Dat vind ik juist wat platter.quote:Op maandag 29 mei 2006 18:34 schreef MiLalaa het volgende:
hoorde ergens dat het uitgesproken moet worden als: Daa-mi-jan
Dat is dan weer een beetje jammer vind ik.
Verder helemaal leuk natuurlijk. En stiekem ben ik wel nieuwsgierig naar een fotootje van het babytje. Maar dat zal nog wel eventjes duren.
ja, deemiejan is wel een beetje 'kevin'/'patrick' achtig inderdaad. En eerst dacht ik dat het daamiejan, gewoon op z'n boerehollands zou zijn. Ik ken namelijk mensen, die hun kind Janice hebben genoemd (spreek uit: janieeze), erg toch?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:18 schreef Taurus het volgende:
Ik vind juist damian wel wat mooier dan de engelse versie deemiejan of deemiejun. Dat vind ik juist wat platter.
Spaanse grootouders.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:32 schreef MarkNMGN het volgende:
Spaans bloed? Die kampert?
Janice uitgesproken als Janieze? Gatverdamme. Janice 'hoor' je uit te spreken als Djenis, op z'n Engels. Die manier vind ik het mooiste en was totdat ik jouw bericht las ook de enige uitspraak die er voor mij was.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:24 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ja, deemiejan is wel een beetje 'kevin'/'patrick' achtig inderdaad. En eerst dacht ik dat het daamiejan, gewoon op z'n boerehollands zou zijn. Ik ken namelijk mensen, die hun kind Janice hebben genoemd (spreek uit: janieeze), erg toch?
Maar op z'n Spaans is al beter. Hoewel als ik probeer het een Spaans accent mee te geven, dat nog niet echt lukt. Even oefenen nog.![]()
Da's toch niet zo raar? Die woonwagens staan nu wel rostvast, maar van oorsprong reden ze en werden ze gebruikt door zigeuners.......quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:32 schreef MarkNMGN het volgende:
Spaans bloed? Die kampert?
Ze wonen al lang niet meer in een woonwagen, gewoon in een huis..quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:57 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Da's toch niet zo raar? Die woonwagens staan nu wel rostvast, maar van oorsprong reden ze en werden ze gebruikt door zigeuners.......
Nee tuurlijk niet, dit is allemaal ophef over niets...!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:15 schreef Cyan het volgende:
Ik vraag me af of als een familielid, vriendin, collega of wat dan ook een zoon had gekregen met de naam Damián, er ook zo'n discussie zou ontstaan binnen de familie of vriendengroep of op het werk?
Eensch ! allemaal zo overdreven over de naam Damián.quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:13 schreef Danaa het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, dit is allemaal ophef over niets...!
Precies! De wereld draait gewoon door dus we kunnen weer verder met ons leven. Als ze er belang aan zouden hechten wat het Nederlandse volk van de naam zou vinden zouden ze wel een sms of belspel op SBS gehouden hebben.quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:13 schreef Danaa het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, dit is allemaal ophef over niets...!
quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:33 schreef Cyan het volgende:
[..]
...... zouden ze wel een sms of belspel op SBS gehouden hebben.
Bel 0900-0001 als u het eens bent met de naamkeuze
Bel 0900-0002 als u het niet eens bent met de naamkeuze
Bel 0900-0003 als u geen mening hebt over de naamkeuze
Sms Naam <spatie> eens naar 1234 als u het eens bent met de naamkeuze
Sms Naam <spatie> niet eens naar 1234 als u het niet eens bent met de naamkeuze
Sms Naam <spatie> geen mening naar 1234 als u geen mening hebt betreft de naamkeuze
En win het boek 1000 en 1 namen!
Hahaha leukquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:33 schreef Cyan het volgende:
[..]
Precies! De wereld draait gewoon door dus we kunnen weer verder met ons leven. Als ze er belang aan zouden hechten wat het Nederlandse volk van de naam zou vinden zouden ze wel een sms of belspel op SBS gehouden hebben.
Bel 0900-0001 als u het eens bent met de naamkeuze
Bel 0900-0002 als u het niet eens bent met de naamkeuze
Bel 0900-0003 als u geen mening hebt over de naamkeuze
Sms Naam <spatie> eens naar 1234 als u het eens bent met de naamkeuze
Sms Naam <spatie> niet eens naar 1234 als u het niet eens bent met de naamkeuze
Sms Naam <spatie> geen mening naar 1234 als u geen mening hebt betreft de naamkeuze
En win het boek 1000 en 1 namen!
precies, smaken verschillen maar is toch leuk om erover te kletsenquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:54 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Sjongejonge, al dat gedoe over die naam en of wij Nederlanders hem wel mooi vinden. Rafaël en Sylvie zijn nou eenmaal bekend en hebben een bepaalde reputatie. Dan kun je er toch wel een beetje vanuit gaan dat de naamskeuze voor het kind nieuwsgierigheid opwekt?
In "The Omen" heet het kind (de duivel) Damien ipv Damian. Vandaar ook dat ik in het topic beroemd&zwanger zei dat het zowat de naam van de duivel is. Op google worden beide namen genoegmd ivm de duivel...blijf het dus een beetje een vreemde naam vinden. Maar misschien wisten vader en moeder niet dat deze naam dus ook voor de duivel gebruikt wordtquote:
Of misschien interesseerde het ze geen biet.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:04 schreef ivetje het volgende:
Maar misschien wisten vader en moeder niet dat deze naam dus ook voor de duivel gebruikt wordt
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:04 schreef ivetje het volgende:
In "The Omen" heet het kind (de duivel) Damien ipv Damian. Vandaar ook dat ik in het topic beroemd&zwanger zei dat het zowat de naam van de duivel is. Op google worden beide namen genoegmd ivm de duivel...blijf het dus een beetje een vreemde naam vinden. Maar misschien wisten vader en moeder niet dat deze naam dus ook voor de duivel gebruikt wordt
Idd.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Of misschien interesseerde het ze geen biet.
Er zijn de afgelopen jaren honderden kinderen met deze naam geboren, dus de ophef snap ik niet zo.
Die foto's zijn voor een flinke smak geld verkocht aan een of ander boulevardblad... dus het verbaast me niet dat hij geen foto laat zien, hoe fout het aan de andere kant ook weer is om geld te verdienen over de rug van je kindquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:14 schreef Cheesecake het volgende:
Gister vroeg een verslaggever van Shownieuws (ik weet het, ik zou daar niet naar moeten kijken) aan Rafael of ze de foto van Damian die hij bij zich heeft (hij heeft al meerdere malen gezegd dat hij geregeld naar de foto's van zijn zoon en vrouw kijkt als hij hem en Sylvie mist) even mochten zien. Dat mocht beslist niet. Ik vraag me af waarom dat is. Over alles zijn hij en Sylvie zo open geweest, misschien wel iets te open. Dat is ze nu opgebroken (zie de discussies of Sylvie wel of niet gelogen zou hebben over een zwangerschapsvergiftiging etc.), dus wrs. de reden waarom ze geen foto willen laten zien.
Hoezo fout? Lekker centje om de spaarrekening mee te beginnen, me dunkt. En geef ze eens ongelijk.quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die foto's zijn voor een flinke smak geld verkocht aan een of ander boulevardblad... dus het verbaast me niet dat hij geen foto laat zien, hoe fout het aan de andere kant ook weer is om geld te verdienen over de rug van je kind![]()
Leuk!!quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:12 schreef eL. het volgende:
Na de trouwkaart hebben we ook de geboortekaart mogen drukken, leuke klusjes. Gefeliciteerd nog.
Ik vind hem juist verrassend ingetogen en stijlvol voor zo'n patserig stelquote:
Tja als je het zo bekijkt ... dan heb je een goed puntquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind hem juist verrassend ingetogen en stijlvol voor zo'n patserig stel
Met je rechtermuisknop op de zwarte vlakjes van leo klikken,, dan kies je voor eigenschappen dan kopieer je de site die je daar ziet staan en die plak je dan in de adresbalkquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:49 schreef suus21 het volgende:
hoe zien jullie dat kaartje?
Ik zou niet durven!quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:48 schreef eL. het volgende:
Wat een waardeloze foto's voor een fotograaf. Maargoed, niet piepen jullie over het vakwerk van het kaartje zelf ja..
Ahhhh leukquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:00 schreef fleur22 het volgende:
[afbeelding]
Silvie met Damián aan het wandelen.
Zo te zien heeft damián aardige zuigkracht en zuigt hij de tieten van sylvie behoorlijk naar beneden. En wat een mega zonnebrilquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:00 schreef fleur22 het volgende:
[afbeelding]
Ze heeft niet echt een beha eronder, iig niet eentje die normaal steuntquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:06 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Zo te zien heeft damián aardige zuigkracht en zuigt hij de tieten van sylvie behoorlijk naar beneden. En wat een mega zonnebril![]()
Silvie geeft geen borstvoeding. Hoorde ik gister van ''vriendin''quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:06 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Zo te zien heeft damián aardige zuigkracht en zuigt hij de tieten van sylvie behoorlijk naar beneden. En wat een mega zonnebril![]()
Nou een bh'tje zou geen kwaad kunnen..quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:00 schreef fleur22 het volgende:
[afbeelding]
She likes to show 'em.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:40 schreef alors het volgende:
[..]
Nou een bh'tje zou geen kwaad kunnen..
Zo ziet het er echt niet uit![]()
Ik vind d'r aardig aandachtsgeil, maar niet trashy. Ze loopt met al die idioot dure Prada en Gucci merken. Afgezien van fotoshoots zie ik haar er nooit trashy bijlopen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:26 schreef bloodymary het volgende:
In die regel bespeur ik een tegenstelling: trashy ........... niet van haar verwacht.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:38 schreef bloodymary het volgende:
Al draagt een aap een gouden ring............ het is en blijft een lelijk ding.
Grote versie: http://www.telegraaf.nl/m(...)der_Vaa_1523541g.jpgquote:
Nou lelijk is ze echt niet, je kunt veel lullen, maar dat slaat nergens op...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:38 schreef bloodymary het volgende:
De c in jouw url vervangen door een g.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:47 schreef static het volgende:
Hoe krijg je dat voorelkaar? Mij lukte het niet.
Haha, jij begrijpt er niks van he wat ik bedoel. Je hoeft dat spreekwoord niet perse letterlijk te nemen wat het woord lelijk betreft. Ik bedoel dat ze van binnen goedkoop en ordinair is en dan kan ze dat wel verbloemen met Versace en Prada, ze blijft toch goedkoop en ordinair (trashy dus).quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:49 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Nou lelijk is ze echt niet, je kunt veel lullen, maar dat slaat nergens op...
T'is ook niet mijn favo koppel ofzoMaar lelijk is ze iig niet. Menig man mocht willen, dat ze zo'n verzorgde meid hadden.
Karakter en poeha eromheen, tja mag van mij ook wel een tandje minder, maar goed.
Ik vind haar ook helemaal niet knap. Net zoals die Rafael die vind ik ook helemaal niet knap.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:38 schreef bloodymary het volgende:
Nou, ik vind Sylvie niet trashy en ordinair hoor.quote:Op zondag 18 juni 2006 09:09 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Haha, jij begrijpt er niks van he wat ik bedoel. Je hoeft dat spreekwoord niet perse letterlijk te nemen wat het woord lelijk betreft. Ik bedoel dat ze van binnen goedkoop en ordinair is en dan kan ze dat wel verbloemen met Versace en Prada, ze blijft toch goedkoop en ordinair (trashy dus).
Ik snap wel wat je bedoelt hoor, maar ik vind haar gewoon niet trashy.quote:Op zondag 18 juni 2006 09:09 schreef bloodymary het volgende:
Haha, jij begrijpt er niks van he wat ik bedoel. Je hoeft dat spreekwoord niet perse letterlijk te nemen wat het woord lelijk betreft. Ik bedoel dat ze van binnen goedkoop en ordinair is en dan kan ze dat wel verbloemen met Versace en Prada, ze blijft toch goedkoop en ordinair (trashy dus).
Waar haal je die info vandaan ? Is het niet gewoon afgunst van je ? Ik heb er ook niks mee, maar ik hoor hele andere dingen en dan gewoon van mensen die ze regelmatig tegenkomen. Er zit i.i.g. niets goedkoops aan, ordinair zou ik nog in kunnen komen.quote:Op zondag 18 juni 2006 09:09 schreef bloodymary het volgende:
Heb je hun huis wel eens van binnen gezien? Ik zag een keer hun huis in Nederland bij Shownieuws o.i.d. van binnen, en het is ongelovelijk ordinair (Denk: Wit, goud op de kamper manier etc.)quote:Op zondag 18 juni 2006 16:33 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt hoor, maar ik vind haar gewoon niet trashy.
T'is een aandachtsgeil-wijf (stel), maar ordinair zie ik er niet in.
Dat heb ik ook gezien, en volgens mij was dat Rafaëls huis, waar zij bij is ingetrokken.quote:Op zondag 18 juni 2006 18:00 schreef rena het volgende:
[..]
Heb je hun huis wel eens van binnen gezien? Ik zag een keer hun huis in Nederland bij Shownieuws o.i.d. van binnen, en het is ongelovelijk ordinair (Denk: Wit, goud op de kamper manier etc.)![]()
Ik denk dat het veel afgunst is. Kijk mijn vrienden zijn het ook niet en het aandachtsgeile van die 2 vind ik ook weinig aan. Maar waar Silvie precies ordinair is, dat mis ik even.quote:Op zondag 18 juni 2006 17:57 schreef eL. het volgende:
Waar haal je die info vandaan ? Is het niet gewoon afgunst van je ? Ik heb er ook niks mee, maar ik hoor hele andere dingen en dan gewoon van mensen die ze regelmatig tegenkomen. Er zit i.i.g. niets goedkoops aan, ordinair zou ik nog in kunnen komen.
Het is gewoon een mooie meid, het hoeft je type niet te zijn, okay, ander verhaal.quote:Op zondag 18 juni 2006 18:12 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Ik denk dat het veel afgunst is. Kijk mijn vrienden zijn het ook niet en het aandachtsgeile van die 2 vind ik ook weinig aan. Maar waar Silvie precies ordinair is, dat mis ik even.
Wat is er ordinair aan deze kleding dan?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb foto's van hun huis in Duitsland gezien (in de Beau Monde reportage met heel veel foto's), nou het was alleen maar stijlvol, sfeervol en modern.![]()
Daar zie je dus weer aan, dat Silvie het heeft ingericht, dat huis in NL destijds was Rafaëls smaak.
quote:Op maandag 19 juni 2006 14:33 schreef fleur22 het volgende:
....Dat ik denk van; Goh, meis, een tandje minder overdreven perfectie ben je nog zo mooi. Maar goed...dat vind ik dan hé.
quote:Op maandag 19 juni 2006 14:35 schreef fleur22 het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet d'r meisjesnaam. Hahaha.
Niet alleen daar! Ook in Nederland..quote:Op maandag 19 juni 2006 13:52 schreef DrDentz het volgende:
Raffie woont in Duitsland
Amenquote:Op maandag 19 juni 2006 13:54 schreef milagro het volgende:
Het is gewoon een mooie meid, het hoeft je type niet te zijn, okay, ander verhaal.
Dat mensen haar maar al te graag als dom en ordi afschilderen is toch echt een zekere afgunst, in mijn ogen.
Ik zou er niet mee zitten om een dergelijk uiterlijk en dergelijke financiele zekerheid te hebben, in ieder gevalgraag zelfs
![]()
Ze is geen Einstein, maar zeker ook niet dom, ze houdt van aandacht, ze houdt van luxe, ze houdt van haar uiterlijk, en ze heeft gekregen wat ze graag wilde, een luxe leven, een aardige vent, en dan nu een kind, good for her.
Het is niet alsof Rafael met een pistool op de slaap gedwongen is om met haar in zee te gaan, en als het zo een bitch zou zijn, zou ook hij haar snel zat zijn geweest, genoeg andere dames immers die met een rijke voetballer in zee willen.
Ik las in het blad "Kinderen" in een uitgebreid interview met Silvie, dat ze wel borstvoeding wilde gaan gevenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:33 schreef fleur22 het volgende:
[..]
Silvie geeft geen borstvoeding. Hoorde ik gister van ''vriendin''Mari v/d Ven ( make-up artist ) bij shownieuws. Damián krijgt flesje.....( gezegd op een toontje van.....ze laat toch geen baby aan een tepel lurken, dat kán niet joh.......Zó keek Mari!!!!
)
Ja, ik had het ook gelezen. Ze zal wel denken..''als ik in het blad ''Kinderen'' én tegen Leontine Borsato (die haar interviewde) ga roepen dat ik geen borstvoeding wil gaan geven om cosmetische redenen ben ik niet meer veilig''.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:28 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Ik las in het blad "Kinderen" in een uitgebreid interview met Silvie, dat ze wel borstvoeding wilde gaan geven![]()
Nee, dat heet spam.quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:18 schreef Danaa het volgende:
@ Duiveltja: Mag dat niet ofzo?
Ik kan me herrineren dat 2 mtv collega's bevestigd hebben dat Sylvie puur en alleen op zoek was naar een rijke voetballer. Is toch behoorlijk goedkoop te noemen.quote:Op zondag 18 juni 2006 17:57 schreef eL. het volgende:
[..]
Waar haal je die info vandaan ? Is het niet gewoon afgunst van je ? Ik heb er ook niks mee, maar ik hoor hele andere dingen en dan gewoon van mensen die ze regelmatig tegenkomen. Er zit i.i.g. niets goedkoops aan, ordinair zou ik nog in kunnen komen.
Dat die collega's dit beweren ja........quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:35 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik kan me herrineren dat 2 mtv collega's bevestigd hebben dat Sylvie puur en alleen op zoek was naar een rijke voetballer. Is toch behoorlijk goedkoop te noemen.
Ik ken d'r karakter niet en ik zie d'r niet zo vaak dus ik vind dat aandachtstrekkerij ook wel meevallen, maar dat terzijde, ik denk inderdaad dat al die mensen die haar hier 'goedkoop' of 'ordinair' noemen eerder 'n probleem met zichzelf hebben.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:52 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Amen
Ik vind d'r karakter en aandachtstrekkerij niet alles, maar t'is gewoon een mooie vrouw. En ze heeft alles wat ze wilt, doet ze toch netjes dan
Volgens mij wordt er niet gezegd dat jij dat niet mag vinden. Zolang jij 't maar niet erg vindt dat ik daar 't mijne van denkquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:11 schreef bloodymary het volgende:
Zo'n onzin dat als je kritiek op iemand hebt dat je dan anderen meteen beticht wordt van afgunst, problemen met jezelf etc. etc.
Hebben jullie dan niemand die je niet mag of die je irritant vindt?
Wat is de zin van een forum als je nooit eens kritiek mag hebben.
Ik vind het gewoon een goedkope snol om te zien ook al trekt ze Versace of Armani aan en ik vind haar ook niet bijster slim. Dat mag ik toch vinden?
quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:12 schreef Taurus het volgende:
En 'goedkope snol' klinkt zo aanvallend dat het inderdaad er op lijkt dat 't afgunst is.
Ja heb het gezienquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:20 schreef Copycat het volgende:
Lees dit anders even: De Userpolicy
Ook in het beroemd & zwanger topic is je spam weggehaald.
Je bent echt niet de enige. Ik ben het zo met je eensquote:Op maandag 19 juni 2006 00:15 schreef bloodymary het volgende:
Ach, alleen die te oranje zonnebankkleur van haar vind ik al ordinair, alhoewel dat deze weken natuurlijk weer wel geoorloofd is.
En afgunst, nee, echt niet hoor, mijn man is geen kamper en mijn IQ is hoger dan dat van hen twee samen (wat natuurlijk niet zo moeilijk is), nee daar kan ik echt niet afgunstig op zijn.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:46 schreef Cheesecake het volgende:
Ik moet zeggen dat Sylvie er kort na haar bevalling alweer goed uitziet, maar toch zal zij net als alle andere pasbevallen vrouwen zo'n lekker dik kraamverband in haar onderbroek hebben gehad. Rechtvaardigheid at last
.
Waarom zou zijn geen maandverband in haar broek hebben gehad? Wat dan... Super Super Super Super tampon?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:46 schreef Cheesecake het volgende:
Ik moet zeggen dat Sylvie er kort na haar bevalling alweer goed uitziet, maar toch zal zij net als alle andere pasbevallen vrouwen zo'n lekker dik kraamverband in haar onderbroek hebben gehad. Rechtvaardigheid at last
.
Na een bevalling mag je geen tampons tegen het lekken, omdat alle viezigheid uit je lichaam moetquote:Op zondag 25 juni 2006 12:56 schreef Danaa het volgende:
[..]
Waarom zou zijn geen maandverband in haar broek hebben gehad? Wat dan... Super Super Super Super tampon?
Daarom! Ik snap niet waarom Cheesecake zegt dat Syl waarschijnlijk geen maanverband heeft gebruikt..quote:Op zondag 25 juni 2006 13:00 schreef rena het volgende:
[..]
Na een bevalling mag je geen tampons tegen het lekken, omdat alle viezigheid uit je lichaam moet![]()
En waarom weet ik dit![]()
![]()
Wat lees jij wat ik niet lees dan?quote:Op zondag 25 juni 2006 13:31 schreef Danaa het volgende:
[..]
Daarom! Ik snap niet waarom Cheesecake zegt dat Syl waarschijnlijk geen maanverband heeft gebruikt..
quote:Ik moet zeggen dat Sylvie er kort na haar bevalling alweer goed uitziet, maar toch zal zij net als alle andere pasbevallen vrouwen zo'n lekker dik kraamverband in haar onderbroek hebben gehad . Rechtvaardigheid at last
Waarom ben jij zo ontzettend origineel met die opmerking?quote:Op zondag 25 juni 2006 15:41 schreef mrcool het volgende:
Waarom vernoem je je zoon naar de zoon van Satan?
Origineel of niet, vind het gewoon een domme naam.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:19 schreef rena het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo ontzettend origineel met die opmerking?![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:46 schreef Cheesecake het volgende:
maar toch zal zij net als alle andere pasbevallen vrouwen zo'n lekker dik kraamverband in haar onderbroek hebben gehad. Rechtvaardigheid at last
.
omdat Satan niet bestaatquote:Op zondag 25 juni 2006 15:41 schreef mrcool het volgende:
Waarom vernoem je je zoon naar de zoon van Satan?
Wat ga je dan doen met die foto's? Inlijsten en boven je bed hangen?quote:Op maandag 26 juni 2006 08:28 schreef Danaa het volgende:
Voor ons is het WK jammer genoeg voorbij, maar 1 voordeel Raf kan nu naar zijn 2 toppers toe; en wij krijgen dan snel foto's te zien van het gezinnetje!!
uhh *denken*quote:Op maandag 26 juni 2006 21:35 schreef alors het volgende:
[..]
Wat ga je dan doen met die foto's? Inlijsten en boven je bed hangen?
quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:29 schreef Danaa het volgende:
Mond van:Rafael
Ogen:Kan k niet zien![]()
Neus van: Sylvie
Voorhoofd van: Sylvie
Haar van: Rafael
quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Zit er ook nog iets van Damian zelf aan?
Zie de eerder geplaatste links.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:07 schreef Denagam het volgende:
Heeft er al iemand foto's? Zou zouden nu uit moeten zijn.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:37 schreef rena het volgende:
Wat een engerdSorry, ik zeg het niet vaak van baby's en ik heb niks tegen Rafael en Sylvie, maar wat een enge baby
![]()
![]()
Ik ook hoor, misschien wordt hij later wel heel knap. Lelijk in de luier, mooi in de eh.. sluier. Of bruidegomspak in zijn geval.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:43 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Vind het wel zielig om te zeggen van een baby'tje.. maar een beetje gelijk heb je wel.. Zal wel slechte foto zijn... Iemand een betere gezien?
Pasgeboren baby's zijn meestal niet mooi. Wellicht trekt het bij of ik hoop het iig voor hem.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:43 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Vind het wel zielig om te zeggen van een baby'tje.. maar een beetje gelijk heb je wel.. Zal wel slechte foto zijn... Iemand een betere gezien?
Ik hoop dat ie nog mooi opdroogt, want hij heeft nu dezelfde apekop als zijn papa inderdaad.quote:
Dan trekt ie op die 20 foto's zeker elke keer net een gekke bekquote:Op vrijdag 30 juni 2006 07:19 schreef MiLalaa het volgende:
Amalia was ook niet knap als babytje. En zie haar nu![]()
Damian staat op die ene foto inderdaad niet op z'n voordeligst, maar misschien trok ie toevallig net een gekke bek![]()
Ja, precies. Wat krijgen we nu toch weer?quote:
Het is ook prachtig photoshop materiaal. Leuke onderschriften eronder enzo.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:40 schreef Stansfield het volgende:
Tering nou vind ik baby's bijna altijd lelijk maar damien spant toch wel echt de kroon.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:45 schreef DrDentz het volgende:
HIj lijkt op z'n vader
Mij viel dat ook op ja, vandaag komt er een interview geloof ik. Niet dat ik Shownieuws kijkquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:29 schreef Natalie het volgende:
Zag Sylvie en Damián gisteren bij Shownieuws op SBS6. Anders dan op foto hierboven, is 't toch echt wel een mooi kindje. 't Is alleen een beroerde foto.
Nee vind het ook geen mooi babytje !!quote:Op maandag 3 juli 2006 23:31 schreef Shirley het volgende:
[afbeelding]
Lief hoor, maar een mooie baby is het niet. Hopelijk droogt ie goed op.
Ben niet zo'n sbs6-kijker, maar als Boulevard niet meer op tv komt, dan moet je toch ietsquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:30 schreef rena het volgende:
[..]
Mij viel dat ook op ja, vandaag komt er een interview geloof ik. Niet dat ik Shownieuws kijk![]()
Hoe laat ?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:32 schreef Danaa het volgende:
Ik heb net ook inderdaad de herhaling gezien en toen was ie toch echt veel mooier!!!
Vandaag komt inderdaad een uitgebreid interview op tv (vanavond)
Shownieuws begint om 19.30quote:
Inderdaad om 19.25 en 23.00 nog een keer..quote:
Wat ze gisteren lieten zien duurde hooguit 2 minutenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:58 schreef Danaa het volgende:
[..]
Inderdaad om 19.25 en 23.00 nog een keer..
Gister was een deel te zien daar komt vanavond een vervolg op en woensdag avond komt ook weer een deel..!!!
Ja ik heb het vanmorgen gekeken,, duurde inderdaad maar heeeeeeeeeeeeel erg kort.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:01 schreef rena het volgende:
[..]
Wat ze gisteren lieten zien duurde hooguit 2 minuten![]()
Waarom krijg je geen baarmoederhalskanker?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:42 schreef Shirley het volgende:
[..]
Het is ook prachtig photoshop materiaal. Leuke onderschriften eronder enzo.
''Help, dat pauperwijf is m'n moeder voor de rest van m'n leven!''
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:29 schreef Natalie het volgende:
Anders dan op foto hierboven, is 't toch echt wel een mooi kindje. 't Is alleen een beroerde foto.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:25 schreef Noisekick het volgende:
Dan trekt ie op die 20 foto's zeker elke keer net een gekke bek![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |