quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Zit er ook nog iets van Damian zelf aan?
Zie de eerder geplaatste links.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:07 schreef Denagam het volgende:
Heeft er al iemand foto's? Zou zouden nu uit moeten zijn.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:37 schreef rena het volgende:
Wat een engerdSorry, ik zeg het niet vaak van baby's en ik heb niks tegen Rafael en Sylvie, maar wat een enge baby
![]()
![]()
Ik ook hoor, misschien wordt hij later wel heel knap. Lelijk in de luier, mooi in de eh.. sluier. Of bruidegomspak in zijn geval.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:43 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Vind het wel zielig om te zeggen van een baby'tje.. maar een beetje gelijk heb je wel.. Zal wel slechte foto zijn... Iemand een betere gezien?
Pasgeboren baby's zijn meestal niet mooi. Wellicht trekt het bij of ik hoop het iig voor hem.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:43 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Vind het wel zielig om te zeggen van een baby'tje.. maar een beetje gelijk heb je wel.. Zal wel slechte foto zijn... Iemand een betere gezien?
Ik hoop dat ie nog mooi opdroogt, want hij heeft nu dezelfde apekop als zijn papa inderdaad.quote:
Dan trekt ie op die 20 foto's zeker elke keer net een gekke bekquote:Op vrijdag 30 juni 2006 07:19 schreef MiLalaa het volgende:
Amalia was ook niet knap als babytje. En zie haar nu![]()
Damian staat op die ene foto inderdaad niet op z'n voordeligst, maar misschien trok ie toevallig net een gekke bek![]()
Ja, precies. Wat krijgen we nu toch weer?quote:
Het is ook prachtig photoshop materiaal. Leuke onderschriften eronder enzo.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:40 schreef Stansfield het volgende:
Tering nou vind ik baby's bijna altijd lelijk maar damien spant toch wel echt de kroon.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:45 schreef DrDentz het volgende:
HIj lijkt op z'n vader
Mij viel dat ook op ja, vandaag komt er een interview geloof ik. Niet dat ik Shownieuws kijkquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:29 schreef Natalie het volgende:
Zag Sylvie en Damián gisteren bij Shownieuws op SBS6. Anders dan op foto hierboven, is 't toch echt wel een mooi kindje. 't Is alleen een beroerde foto.
Nee vind het ook geen mooi babytje !!quote:Op maandag 3 juli 2006 23:31 schreef Shirley het volgende:
[afbeelding]
Lief hoor, maar een mooie baby is het niet. Hopelijk droogt ie goed op.
Ben niet zo'n sbs6-kijker, maar als Boulevard niet meer op tv komt, dan moet je toch ietsquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:30 schreef rena het volgende:
[..]
Mij viel dat ook op ja, vandaag komt er een interview geloof ik. Niet dat ik Shownieuws kijk![]()
Hoe laat ?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:32 schreef Danaa het volgende:
Ik heb net ook inderdaad de herhaling gezien en toen was ie toch echt veel mooier!!!
Vandaag komt inderdaad een uitgebreid interview op tv (vanavond)
Shownieuws begint om 19.30quote:
Inderdaad om 19.25 en 23.00 nog een keer..quote:
Wat ze gisteren lieten zien duurde hooguit 2 minutenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:58 schreef Danaa het volgende:
[..]
Inderdaad om 19.25 en 23.00 nog een keer..
Gister was een deel te zien daar komt vanavond een vervolg op en woensdag avond komt ook weer een deel..!!!
Ja ik heb het vanmorgen gekeken,, duurde inderdaad maar heeeeeeeeeeeeel erg kort.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:01 schreef rena het volgende:
[..]
Wat ze gisteren lieten zien duurde hooguit 2 minuten![]()
Waarom krijg je geen baarmoederhalskanker?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:42 schreef Shirley het volgende:
[..]
Het is ook prachtig photoshop materiaal. Leuke onderschriften eronder enzo.
''Help, dat pauperwijf is m'n moeder voor de rest van m'n leven!''
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:29 schreef Natalie het volgende:
Anders dan op foto hierboven, is 't toch echt wel een mooi kindje. 't Is alleen een beroerde foto.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:25 schreef Noisekick het volgende:
Dan trekt ie op die 20 foto's zeker elke keer net een gekke bek![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |