Daar zou je wel gelijk in kunnen hebben ze hadden idd beter hun mond kunnen houden en gewoon alleen die bevalling zonder uitgebreide uitleg kunnen vermelden, nu breng je mensen aan het twijfelen over de waarheid van het verhaal.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk het niet, het was bekend dat het kind eerder zou komen, daarvoor hebben ze al een emmer stront over zich heen gehad, dan zouden ze nu een zwangerschapsvergiftiging bij elkaar liegen om nog een emmer stront over zich heen te krijgen omdat veel mensen toch denken dat ze hebben gelogen? Nee, lijkt me niet.
De enige fout die Sylvie en Rafael hebben gemaakt is dat ze anderen hebben laten meekijken in hun privéleven, hadden ze gewoonweg niet moeten doen. We krijgen deze lente een kindje, punt. Of het een jongen is, of de bevalling eerder gebeurt en of er sprake is van zwangerschapsvergiftiging hadden ze lekker voor zich moeten houden. Heeft niemand een biet mee te maken.
Dus jij mag mij wel veroordelen...(suf enz) maar ik mag die situatie bevalling silvie niet veroordelen???quote:Op maandag 29 mei 2006 11:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je mag neerzetten wat je wilt, en daar mag ik dan weer op reageren, zoals ik wil.
Niet als je zelf je mond houdt.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:34 schreef Jojogirl het volgende:
Ach, die dingen waren heus ook wel uitgelekt als ze ze zelf niet verteld hadden, dus dat lijkt me geen oplossing. Dan kan je het beter zelf vertellen, kan je het in elk geval brengen zoals jij dat wilt.
Zeg ik ergens dat je dat niet mag? Ik geef er enkel mijn reactie op.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:35 schreef Brightie het volgende:
Dus jij mag mij wel veroordelen...(suf enz) maar ik mag die situatie bevalling silvie niet veroordelen???
Die interviews en dat ze daar zo op afgefikt wordt, dat ben ik ook zatquote:Op maandag 29 mei 2006 11:33 schreef Stansfield het volgende:
Maar heb het idee dat sylvie wel een beetje aandachtsgeil is dus ja dan doe je dat soort dingen zoals diepte interviews bij shownieuws enz.
Nogmaals, onzin, ze hadden er zelf (terecht) totaal geen moeite mee.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:22 schreef Brightie het volgende:
Ik denk dat ze die zwangerschapsvergiftiging hebben vernoemd om een hoop ophef te voorkomen.
Je vertelt toch ook wat er gebeurt is aan je familie en vrienden. Daar zit altijd wel iemand tussen die het doorlult waarna het bij de pers terecht komt.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Niet als je zelf je mond houdt.
Tenzij je denkt dat een arts zoiets in de openbaarheid brengt, maar dat lijkt me niet.
quote:Op zondag 28 mei 2006 22:30 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Het was ultiem grappig geweest als het kind volgende week was geboren.Op 6 juni ofzo!
Maak er niet zo'n drama van mens....tjonge jongequote:Op maandag 29 mei 2006 11:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Nogmaals, onzin, ze hadden er zelf (terecht) totaal geen moeite mee.
Koninklijke behandeling, lul niet zo stom, dit is hun eigen keuze die ze om legitieme redenen maken. Je stelt je vreselijk aan.
Eens. En waar draait het allemaal weer om in 90% van de gevallen? Jaloezie en afgunst. Blijkbaar gunt Nederland Rafael en Sylvie hun geluk gewoon niet.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die interviews en dat ze daar zo op afgefikt wordt, dat ben ik ook zat
Leontine Borsato: zou je de tweede keer graag een meisje willen?
Sylvie: graag, dan heb ik tenslotte al een jongetje.![]()
![]()
kutwijf, niet alles is te koop, hoop dat je kind verongelukt dan zie je pas de waarde, etc.
![]()
![]()
en daarmee bedoel ik niet reacties van fok!, die heb ik niet eens gelezen, dit is van elders
Had ze nou gezegd:
Maakt me niet uit, als het maar gezond is.
Dan was het:![]()
![]()
Je liegt dat je barst vuile slet, je wil alles gemaakt hebben, dus bij de tweede wil je ook een meisje
![]()
![]()
Wat Sylvie ook zegt, het is nooit goed.
Het zou beter zijn dat ze het zelf ook inziet en van alle interviews, foto's en weetikveelwat afziet.
Laat ze lekker barsten, allemaal.
Was ook heel toepasselijk geweest ivm de Remake van The Omen die dan ook uitkomt.quote:
Wat een onzin. Alleen omdat die naam voorkwam in 'The Omen'quote:
Danny Cruijff.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:39 schreef fleur22 het volgende:
en nog iemand. ( Ben de naam kwijt)
Klopt, wat ze zegt is meestal niet goed en erg dom....quote:Op maandag 29 mei 2006 11:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Helemaal mee eensquote:Op maandag 29 mei 2006 11:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die interviews en dat ze daar zo op afgefikt wordt, dat ben ik ook zat
Leontine Borsato: zou je de tweede keer graag een meisje willen?
Sylvie: graag, dan heb ik tenslotte al een jongetje.![]()
![]()
kutwijf, niet alles is te koop, hoop dat je kind verongelukt dan zie je pas de waarde, etc.
![]()
![]()
en daarmee bedoel ik niet reacties van fok!, die heb ik niet eens gelezen, dit is van elders
Had ze nou gezegd:
Maakt me niet uit, als het maar gezond is.
Dan was het:![]()
![]()
Je liegt dat je barst vuile slet, je wil alles gemaakt hebben, dus bij de tweede wil je ook een meisje
![]()
![]()
Het zou beter zijn dat ze het zelf ook inziet en van alle interviews, foto's en weetikveelwat afziet.
Laat ze lekker barsten, allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |