Nu maar hopen dat het joch zn naam geen eer aan gaat doen (ze weten blijkbaar niet waar die naam voor staat)quote:
Nou, verlicht ons!quote:Op zondag 28 mei 2006 22:09 schreef Knarf het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat het joch zn naam geen eer aan gaat doen (ze weten blijkbaar niet waar die naam voor staat)
Al sinds jaar en dag voor Duivelquote:
Het was ultiem grappig geweest als het kind volgende week was geboren.quote:
Dit was toch al lang bekend ? Men zou koste wat het kost dat arme kind eerder laten komen.quote:Nadat er zwangerschapsvergiftiging was geconstateerd bij de aanstaande moeder, is besloten het jongetje vervroegd te laten worden geboren.
Ja maar nu hebben ze het eerder laten komen in verband met zwangerschapsvergiftiging als je alle media berichten moet geloven.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:44 schreef Kriello het volgende:
[..]
Dit was toch al lang bekend ? Men zou koste wat het kost dat arme kind eerder laten komen.
Het zou toch maar gebeuren dat Rafael niet met het WK zou meedoen omdat hij liever bij de bevalling wil zijn....
Ik denk het wel aangezien het kind gehaald is....quote:Op zondag 28 mei 2006 22:51 schreef fleur22 het volgende:
( zou Sil nou een keizersnede hebben gehad??)
Dat komt toch vaker voor dat ruim een week eerder word geboren !quote:Op zondag 28 mei 2006 22:49 schreef fratsman het volgende:
Hij had op 6 juni geboren moeten worden! Dan was het tenminste nog een beetje leuk nieuws geweest...
6-6-6....quote:Op zondag 28 mei 2006 22:54 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat komt toch vaker voor dat ruim een week eerder word geboren !
Je bedoelt n.a.m het WK op 6 juni![]()
dat was wel vet geweest...quote:Op zondag 28 mei 2006 22:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan me voorstellen dat ze het met zo'n naam niet op 06-06-06 geboren hebben laten worden
Damian![]()
Maar proficiat hoor!
quote:
Zwangerschapsvergifitiging is hoge bloeddruk en zal zich meestal juist later in de zwangerschap voordoen (na de 24e week).quote:Op zondag 28 mei 2006 22:54 schreef amaranta het volgende:
Kun je aan het einde van een zwangerschap zwangerschapsvergiftiging oplopen dan?
En waarvan? Volgens mij at Silvie bijna niks...
Oké, ik snapte het al nietquote:
Hij had wel degelijk last hoor, zat wel gewoon op de bankquote:Op zondag 28 mei 2006 22:12 schreef Ole het volgende:
Ík dacht al , toen hij gister niet meespeelde en Marco met eeen vaag verhaal kwam..
Maar gefeliciteerd voor de verse ouders!
Zelfde gedachte......quote:Op zondag 28 mei 2006 22:54 schreef amaranta het volgende:
Kun je aan het einde van een zwangerschap zwangerschapsvergiftiging oplopen dan?
En waarvan? Volgens mij at Silvie bijna niks...
Bronquote:Een ziekte die zich tijdens je zwangerschap en vlak na de bevalling kan voordoen is zwangerschapsvergiftiging. Zwangerschapsvergiftiging, of een (te) hoge bloeddruk tijdens de zwangerschap, komt voor bij ongeveer 15%t van alle zwangere vrouwen.
Dat kon ook gewoon, want zondag 28 mei werd Damián pas gehaald. Wistie al een week of 8 ofzo.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij had wel degelijk last hoor, zat wel gewoon op de bank.
-edit: beetje laat zie ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |