Nu maar hopen dat het joch zn naam geen eer aan gaat doen (ze weten blijkbaar niet waar die naam voor staat)quote:
Nou, verlicht ons!quote:Op zondag 28 mei 2006 22:09 schreef Knarf het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat het joch zn naam geen eer aan gaat doen (ze weten blijkbaar niet waar die naam voor staat)
Al sinds jaar en dag voor Duivelquote:
Het was ultiem grappig geweest als het kind volgende week was geboren.quote:
Dit was toch al lang bekend ? Men zou koste wat het kost dat arme kind eerder laten komen.quote:Nadat er zwangerschapsvergiftiging was geconstateerd bij de aanstaande moeder, is besloten het jongetje vervroegd te laten worden geboren.
Ja maar nu hebben ze het eerder laten komen in verband met zwangerschapsvergiftiging als je alle media berichten moet geloven.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:44 schreef Kriello het volgende:
[..]
Dit was toch al lang bekend ? Men zou koste wat het kost dat arme kind eerder laten komen.
Het zou toch maar gebeuren dat Rafael niet met het WK zou meedoen omdat hij liever bij de bevalling wil zijn....
Ik denk het wel aangezien het kind gehaald is....quote:Op zondag 28 mei 2006 22:51 schreef fleur22 het volgende:
( zou Sil nou een keizersnede hebben gehad??)
Dat komt toch vaker voor dat ruim een week eerder word geboren !quote:Op zondag 28 mei 2006 22:49 schreef fratsman het volgende:
Hij had op 6 juni geboren moeten worden! Dan was het tenminste nog een beetje leuk nieuws geweest...
6-6-6....quote:Op zondag 28 mei 2006 22:54 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat komt toch vaker voor dat ruim een week eerder word geboren !
Je bedoelt n.a.m het WK op 6 juni![]()
dat was wel vet geweest...quote:Op zondag 28 mei 2006 22:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan me voorstellen dat ze het met zo'n naam niet op 06-06-06 geboren hebben laten worden
Damian![]()
Maar proficiat hoor!
quote:
Zwangerschapsvergifitiging is hoge bloeddruk en zal zich meestal juist later in de zwangerschap voordoen (na de 24e week).quote:Op zondag 28 mei 2006 22:54 schreef amaranta het volgende:
Kun je aan het einde van een zwangerschap zwangerschapsvergiftiging oplopen dan?
En waarvan? Volgens mij at Silvie bijna niks...
Oké, ik snapte het al nietquote:
Hij had wel degelijk last hoor, zat wel gewoon op de bankquote:Op zondag 28 mei 2006 22:12 schreef Ole het volgende:
Ík dacht al , toen hij gister niet meespeelde en Marco met eeen vaag verhaal kwam..
Maar gefeliciteerd voor de verse ouders!
Zelfde gedachte......quote:Op zondag 28 mei 2006 22:54 schreef amaranta het volgende:
Kun je aan het einde van een zwangerschap zwangerschapsvergiftiging oplopen dan?
En waarvan? Volgens mij at Silvie bijna niks...
Bronquote:Een ziekte die zich tijdens je zwangerschap en vlak na de bevalling kan voordoen is zwangerschapsvergiftiging. Zwangerschapsvergiftiging, of een (te) hoge bloeddruk tijdens de zwangerschap, komt voor bij ongeveer 15%t van alle zwangere vrouwen.
Dat kon ook gewoon, want zondag 28 mei werd Damián pas gehaald. Wistie al een week of 8 ofzo.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij had wel degelijk last hoor, zat wel gewoon op de bank.
-edit: beetje laat zie ik.
Weetje....Silvie is niet de enige voetbalvrouw die beviel rond een belangrijke wedstrijd/EK/WKquote:Op zondag 28 mei 2006 23:31 schreef rena het volgende:
Ja hoor, ineens zitten hier allemaal zwangerschapsvergiftiging expertsIk denk echt niet dat, zelfs Sylvie, zoiets zou verzinnen, want het is een behoorlijk ernstige aandoening.
Wat een kut reacties hier zeg
![]()
[..]
Bron
Omdat iedereen erover viel?quote:Op zondag 28 mei 2006 23:41 schreef BVO het volgende:
Onzin. Ze heeft van tevoren duidelijk aangegeven het kind te willen opwekken indien nodig en dat ze daar geen probleem mee had. Waarom zou ze daar nu dan over liegen?
Ik zou me er lekker niks van aantrekken als ik haar was, als het medisch verantwoord is voor de baby en zo, laat dan maar eerder komenquote:
Meen je niet! Ooow....? Ik dacht dat ze juist altijd zei dat het afwachten was of Raf erbij zou zijn of niet. Nou, dan is dit ook de wereld uit.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:41 schreef BVO het volgende:
Onzin. Ze heeft van tevoren duidelijk aangegeven het kind te willen opwekken indien nodig en dat ze daar geen probleem mee had. Waarom zou ze daar nu dan over liegen?
Dat viel ook nog wel mee hoor. Heel ongebruikelijk is het niet.quote:
Dat je je kind eerder laat komen omdat mannetje mot voetballe??quote:Op zondag 28 mei 2006 23:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat viel ook nog wel mee hoor. Heel ongebruikelijk is het niet.
Ja, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:54 schreef EgelPrik het volgende:
[..]
Dat je je kind eerder laat komen omdat mannetje mot voetballe??![]()
Maar over het algemeen is zoiets niet medisch verantwoord.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:51 schreef rena het volgende:
[..]
Ik zou me er lekker niks van aantrekken als ik haar was, als het medisch verantwoord is voor de baby en zo, laat dan maar eerder komen![]()
Dan heb je nog nooit goed geluisterd.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:30 schreef fleur22 het volgende:
Ik heb ook nog nooit gehoord *niet dat dit iets zegt..* maar...Dat een zwangere ''plots'' met precies 38 weken zwangerschapvergiftiging ontwikkeld. En ook nog zo precies op zondag hé.....![]()
Maar bij mij weten ging het nog fabulous met Frau van der Vaart zo rond haar verjaardag met het interview bij SBS 6. ( zes weken geleden hé! )
Bobquote:Op zondag 28 mei 2006 23:35 schreef DrDentz het volgende:
ik las wesley
Ja en?quote:Op maandag 29 mei 2006 11:22 schreef Brightie het volgende:
Net als dat huwelijk van haar, koninklijk ten top.![]()
Dit is een forum en het lijkt me dat iedereen hier gewoon kan neerzetten hoe hij/zij ergens over denkt.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja en?
Daar heb jij toch geen cent aan bijgedragen? Laat ze lekker als ze dat willen.
Daarbij vind ik het nogal suf je mening over een koninklijke behandeling op aannames te baseren.
quote:Op maandag 29 mei 2006 11:29 schreef Brightie het volgende:
Dit is een forum en het lijkt me dat iedereen hier gewoon kan neerzetten hoe hij/zij ergens over denkt.
Ben niet van plan hier volgens jou regels en ideeën te reageren...duh...![]()
Ik denk het niet, het was bekend dat het kind eerder zou komen, daarvoor hebben ze al een emmer stront over zich heen gehad, dan zouden ze nu een zwangerschapsvergiftiging bij elkaar liegen om nog een emmer stront over zich heen te krijgen omdat veel mensen toch denken dat ze hebben gelogen? Nee, lijkt me niet.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:22 schreef Brightie het volgende:
Ik denk dat ze die zwangerschapsvergiftiging hebben vernoemd om een hoop ophef te voorkomen.
Het was toch al duidelijk dat dat kind eerder zou komen?
Daar zou je wel gelijk in kunnen hebben ze hadden idd beter hun mond kunnen houden en gewoon alleen die bevalling zonder uitgebreide uitleg kunnen vermelden, nu breng je mensen aan het twijfelen over de waarheid van het verhaal.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk het niet, het was bekend dat het kind eerder zou komen, daarvoor hebben ze al een emmer stront over zich heen gehad, dan zouden ze nu een zwangerschapsvergiftiging bij elkaar liegen om nog een emmer stront over zich heen te krijgen omdat veel mensen toch denken dat ze hebben gelogen? Nee, lijkt me niet.
De enige fout die Sylvie en Rafael hebben gemaakt is dat ze anderen hebben laten meekijken in hun privéleven, hadden ze gewoonweg niet moeten doen. We krijgen deze lente een kindje, punt. Of het een jongen is, of de bevalling eerder gebeurt en of er sprake is van zwangerschapsvergiftiging hadden ze lekker voor zich moeten houden. Heeft niemand een biet mee te maken.
Dus jij mag mij wel veroordelen...(suf enz) maar ik mag die situatie bevalling silvie niet veroordelen???quote:Op maandag 29 mei 2006 11:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je mag neerzetten wat je wilt, en daar mag ik dan weer op reageren, zoals ik wil.
Niet als je zelf je mond houdt.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:34 schreef Jojogirl het volgende:
Ach, die dingen waren heus ook wel uitgelekt als ze ze zelf niet verteld hadden, dus dat lijkt me geen oplossing. Dan kan je het beter zelf vertellen, kan je het in elk geval brengen zoals jij dat wilt.
Zeg ik ergens dat je dat niet mag? Ik geef er enkel mijn reactie op.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:35 schreef Brightie het volgende:
Dus jij mag mij wel veroordelen...(suf enz) maar ik mag die situatie bevalling silvie niet veroordelen???
Die interviews en dat ze daar zo op afgefikt wordt, dat ben ik ook zatquote:Op maandag 29 mei 2006 11:33 schreef Stansfield het volgende:
Maar heb het idee dat sylvie wel een beetje aandachtsgeil is dus ja dan doe je dat soort dingen zoals diepte interviews bij shownieuws enz.
Nogmaals, onzin, ze hadden er zelf (terecht) totaal geen moeite mee.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:22 schreef Brightie het volgende:
Ik denk dat ze die zwangerschapsvergiftiging hebben vernoemd om een hoop ophef te voorkomen.
Je vertelt toch ook wat er gebeurt is aan je familie en vrienden. Daar zit altijd wel iemand tussen die het doorlult waarna het bij de pers terecht komt.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Niet als je zelf je mond houdt.
Tenzij je denkt dat een arts zoiets in de openbaarheid brengt, maar dat lijkt me niet.
quote:Op zondag 28 mei 2006 22:30 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Het was ultiem grappig geweest als het kind volgende week was geboren.Op 6 juni ofzo!
Maak er niet zo'n drama van mens....tjonge jongequote:Op maandag 29 mei 2006 11:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Nogmaals, onzin, ze hadden er zelf (terecht) totaal geen moeite mee.
Koninklijke behandeling, lul niet zo stom, dit is hun eigen keuze die ze om legitieme redenen maken. Je stelt je vreselijk aan.
Eens. En waar draait het allemaal weer om in 90% van de gevallen? Jaloezie en afgunst. Blijkbaar gunt Nederland Rafael en Sylvie hun geluk gewoon niet.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die interviews en dat ze daar zo op afgefikt wordt, dat ben ik ook zat
Leontine Borsato: zou je de tweede keer graag een meisje willen?
Sylvie: graag, dan heb ik tenslotte al een jongetje.![]()
![]()
kutwijf, niet alles is te koop, hoop dat je kind verongelukt dan zie je pas de waarde, etc.
![]()
![]()
en daarmee bedoel ik niet reacties van fok!, die heb ik niet eens gelezen, dit is van elders
Had ze nou gezegd:
Maakt me niet uit, als het maar gezond is.
Dan was het:![]()
![]()
Je liegt dat je barst vuile slet, je wil alles gemaakt hebben, dus bij de tweede wil je ook een meisje
![]()
![]()
Wat Sylvie ook zegt, het is nooit goed.
Het zou beter zijn dat ze het zelf ook inziet en van alle interviews, foto's en weetikveelwat afziet.
Laat ze lekker barsten, allemaal.
Was ook heel toepasselijk geweest ivm de Remake van The Omen die dan ook uitkomt.quote:
Wat een onzin. Alleen omdat die naam voorkwam in 'The Omen'quote:
Danny Cruijff.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:39 schreef fleur22 het volgende:
en nog iemand. ( Ben de naam kwijt)
Klopt, wat ze zegt is meestal niet goed en erg dom....quote:Op maandag 29 mei 2006 11:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Helemaal mee eensquote:Op maandag 29 mei 2006 11:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die interviews en dat ze daar zo op afgefikt wordt, dat ben ik ook zat
Leontine Borsato: zou je de tweede keer graag een meisje willen?
Sylvie: graag, dan heb ik tenslotte al een jongetje.![]()
![]()
kutwijf, niet alles is te koop, hoop dat je kind verongelukt dan zie je pas de waarde, etc.
![]()
![]()
en daarmee bedoel ik niet reacties van fok!, die heb ik niet eens gelezen, dit is van elders
Had ze nou gezegd:
Maakt me niet uit, als het maar gezond is.
Dan was het:![]()
![]()
Je liegt dat je barst vuile slet, je wil alles gemaakt hebben, dus bij de tweede wil je ook een meisje
![]()
![]()
Het zou beter zijn dat ze het zelf ook inziet en van alle interviews, foto's en weetikveelwat afziet.
Laat ze lekker barsten, allemaal.
Leuk verhaal!quote:Op maandag 29 mei 2006 13:27 schreef Eightball het volgende:
[..]
Danny Cruijff.
Jordi is op 9 februari 1974 d.m.v. een keizersnee gehaald zodat Johan de belangrijke wedstrijd tegen Real niet zou missen. De datum is ook niet geheel toevallig, Rinus Michels is ook op 9 februari geboren en had deze datum aan Cruijff voorgesteld. En zo is het ook gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |