Ik zou niet durven!quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:48 schreef eL. het volgende:
Wat een waardeloze foto's voor een fotograaf. Maargoed, niet piepen jullie over het vakwerk van het kaartje zelf ja..
Ahhhh leukquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:00 schreef fleur22 het volgende:
[afbeelding]
Silvie met Damián aan het wandelen.
Zo te zien heeft damián aardige zuigkracht en zuigt hij de tieten van sylvie behoorlijk naar beneden. En wat een mega zonnebrilquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:00 schreef fleur22 het volgende:
[afbeelding]
Ze heeft niet echt een beha eronder, iig niet eentje die normaal steuntquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:06 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Zo te zien heeft damián aardige zuigkracht en zuigt hij de tieten van sylvie behoorlijk naar beneden. En wat een mega zonnebril![]()
Silvie geeft geen borstvoeding. Hoorde ik gister van ''vriendin''quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:06 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Zo te zien heeft damián aardige zuigkracht en zuigt hij de tieten van sylvie behoorlijk naar beneden. En wat een mega zonnebril![]()
Nou een bh'tje zou geen kwaad kunnen..quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:00 schreef fleur22 het volgende:
[afbeelding]
She likes to show 'em.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:40 schreef alors het volgende:
[..]
Nou een bh'tje zou geen kwaad kunnen..
Zo ziet het er echt niet uit![]()
Ik vind d'r aardig aandachtsgeil, maar niet trashy. Ze loopt met al die idioot dure Prada en Gucci merken. Afgezien van fotoshoots zie ik haar er nooit trashy bijlopen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:26 schreef bloodymary het volgende:
In die regel bespeur ik een tegenstelling: trashy ........... niet van haar verwacht.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:38 schreef bloodymary het volgende:
Al draagt een aap een gouden ring............ het is en blijft een lelijk ding.
Grote versie: http://www.telegraaf.nl/m(...)der_Vaa_1523541g.jpgquote:
Nou lelijk is ze echt niet, je kunt veel lullen, maar dat slaat nergens op...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:38 schreef bloodymary het volgende:
De c in jouw url vervangen door een g.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:47 schreef static het volgende:
Hoe krijg je dat voorelkaar? Mij lukte het niet.
Haha, jij begrijpt er niks van he wat ik bedoel. Je hoeft dat spreekwoord niet perse letterlijk te nemen wat het woord lelijk betreft. Ik bedoel dat ze van binnen goedkoop en ordinair is en dan kan ze dat wel verbloemen met Versace en Prada, ze blijft toch goedkoop en ordinair (trashy dus).quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:49 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Nou lelijk is ze echt niet, je kunt veel lullen, maar dat slaat nergens op...
T'is ook niet mijn favo koppel ofzoMaar lelijk is ze iig niet. Menig man mocht willen, dat ze zo'n verzorgde meid hadden.
Karakter en poeha eromheen, tja mag van mij ook wel een tandje minder, maar goed.
Ik vind haar ook helemaal niet knap. Net zoals die Rafael die vind ik ook helemaal niet knap.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:38 schreef bloodymary het volgende:
Nou, ik vind Sylvie niet trashy en ordinair hoor.quote:Op zondag 18 juni 2006 09:09 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Haha, jij begrijpt er niks van he wat ik bedoel. Je hoeft dat spreekwoord niet perse letterlijk te nemen wat het woord lelijk betreft. Ik bedoel dat ze van binnen goedkoop en ordinair is en dan kan ze dat wel verbloemen met Versace en Prada, ze blijft toch goedkoop en ordinair (trashy dus).
Ik snap wel wat je bedoelt hoor, maar ik vind haar gewoon niet trashy.quote:Op zondag 18 juni 2006 09:09 schreef bloodymary het volgende:
Haha, jij begrijpt er niks van he wat ik bedoel. Je hoeft dat spreekwoord niet perse letterlijk te nemen wat het woord lelijk betreft. Ik bedoel dat ze van binnen goedkoop en ordinair is en dan kan ze dat wel verbloemen met Versace en Prada, ze blijft toch goedkoop en ordinair (trashy dus).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |