quote:Op zondag 28 mei 2006 17:39 schreef sXe het volgende:
ja
Ik gok een braun adeptquote:
leukquote:Op zondag 28 mei 2006 18:55 schreef Wii het volgende:
Ik zal er over een maand daarintegen 2 hebben!.
Ja op tvquote:Op zondag 28 mei 2006 20:01 schreef sXe het volgende:
avond!
Deze al gezien BB?
http://www.youtube.com/watch?v=ZNgilEYZgNQ
jaja !quote:Op zondag 28 mei 2006 21:44 schreef Nouk het volgende:
Hehehe. Sorry.
sonja wie ?quote:Op zondag 28 mei 2006 22:08 schreef Nouk het volgende:
Ik heb me vandaag echt niet goed aan Sonja gehouden. Beetje jammer.
sonja de bakker ?quote:
quote:
Idd, ik hoorde dit weekend daar een reclame over op de radio.quote:Op maandag 29 mei 2006 10:19 schreef sXe het volgende:
Maar gelukkig kan je altijd nog een balansdag houden!
RGXA32 bedoel je??quote:Op maandag 29 mei 2006 11:31 schreef sXe het volgende:
hoop alleen niet dat die lettertjes erop staan
Ja, dat zou wel lelijk zijnquote:
Mja eentje extra is nooit weg natuurlijk (Voor het geval er 1 stuk is)quote:Op maandag 29 mei 2006 12:09 schreef sXe het volgende:
moet mezelf nu heel erg ervan overtuigen dat ik echt niet nog een gitaar nodig heb...
Voor als er 1 stukgaat...quote:
Ik hoor van andere bronnen dat de 6233 pas in week 31 uitkomt.quote:
Je weet zelf ook wel dat dat niet zo is zeg, aansteller.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:18 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik zeur idd af en toe. Jij zeurt 24/7. Nu weer ontopic.
verschillende stemingen, verschillend geluid, paar back-ups. Ook niet allemaal elektrisch natuurlijk.quote:
Staat wel goed bij je nieuwe witte pak danquote:
Om van dat geld weer nieuwe te kopenquote:Op maandag 29 mei 2006 15:45 schreef sXe het volgende:
[..]
verschillende stemingen, verschillend geluid, paar back-ups. Ook niet allemaal elektrisch natuurlijk.
Maar ik wil er wel wat kwijt eigenlijk.
Gister toch?quote:Op maandag 29 mei 2006 15:57 schreef Bosbeetle het volgende:
Ohja het is dus blijkbaar memorial dayIk zit dus alleen op het lab ... gezellig
ehm, ja...quote:Op maandag 29 mei 2006 15:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Om van dat geld weer nieuwe te kopen
kan je geen vrije dag nemen dan? Beetje bier drinken op het riool!quote:Op maandag 29 mei 2006 15:57 schreef Bosbeetle het volgende:
Ohja het is dus blijkbaar memorial dayIk zit dus alleen op het lab ... gezellig
nope vandaagquote:
ik heb juist een drukke dag ingeplandquote:Op maandag 29 mei 2006 16:17 schreef sXe het volgende:
[..]
kan je geen vrije dag nemen dan? Beetje bier drinken op het riool!
Voor hoelang?quote:Op maandag 29 mei 2006 16:29 schreef SuperWeber het volgende:
Owja, ik ga 27 juni naar Finland
dan kun je dus gewoon mee naar LLquote:Op maandag 29 mei 2006 16:29 schreef SuperWeber het volgende:
Owja, ik ga 27 juni naar Finland
Zwei wochen...quote:
Dat hangt van geldstromen af...quote:Op maandag 29 mei 2006 16:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dan kun je dus gewoon mee naar LLergens in augustus
Okay je komt dus gewoonquote:
geld (wilde gok tussen de 300 en de 1200 heb je eer redelijke)quote:Op maandag 29 mei 2006 16:43 schreef Wii het volgende:
Wat kost een beetje gitaar eig?
verschilt nogal. Maar je hebt inderdaad voor een paar honderd euro wel een redelijke. Mijn duurste was 700 geloof ik, en daar kan je in theorie alles op spelen wat er te spelen valtquote:Op maandag 29 mei 2006 16:43 schreef Wii het volgende:
Wat kost een beetje gitaar eig?
kaksi viikkoquote:
haha toen even nietquote:
nooit gezienquote:Op maandag 29 mei 2006 20:06 schreef sXe het volgende:
is dat tweede deel van the matrix nog een beetje de moeite waard trouwens?
En die witte iGuitar die je eerder postte?quote:Op maandag 29 mei 2006 17:20 schreef sXe het volgende:
[..]
verschilt nogal. Maar je hebt inderdaad voor een paar honderd euro wel een redelijke. Mijn duurste was 700 geloof ik, en daar kan je in theorie alles op spelen wat er te spelen valt
Alleen als je het verhaal van deel 1 graag compleet verneukt wil zien.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:06 schreef sXe het volgende:
is dat tweede deel van the matrix nog een beetje de moeite waard trouwens?
399quote:Op maandag 29 mei 2006 20:13 schreef Wii het volgende:
[..]
En die witte iGuitar die je eerder postte?
niet eens vermakelijk?quote:Op maandag 29 mei 2006 20:15 schreef Wii het volgende:
[..]
Alleen als je het verhaal van deel 1 graag compleet verneukt wil zien.
Matrix: Reloaded en Matrix: Revolutions zijn 2 zeer matige films.
Amerika is stuk denk ik.quote:
het lag aan IE die stond ineens op offline werkenquote:
Wat zul jij straks teleur gesteld zijn als dat ding gewoon een telefoon blijkt te zijnquote:Op maandag 29 mei 2006 20:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Lul, antwoord eens op mijn 6233 vraag.
wel een goedkope, met leuk camera en mp3 spelert.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wat zul jij straks teleur gesteld zijn als dat ding gewoon een telefoon blijkt te zijn
kun je beter die laptop van nouk gebruiken die kan meer en heeft een groter schermquote:Op maandag 29 mei 2006 20:28 schreef Zwansen het volgende:
[..]
wel een goedkope, met leuk camera en mp3 spelert.
Die past niet in mn broekzak.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
kun je beter die laptop van nouk gebruiken die kan meer en heeft een groter scherm
Wat boeit mij die telefoon van je? ik kan zelf in februari pas weer verlengenquote:Op maandag 29 mei 2006 20:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Lul, antwoord eens op mijn 6233 vraag.
Je bent verkoper! Anders zal ik eens een screenshot van dit naar je baas mailen.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:35 schreef Wii het volgende:
[..]
Wat boeit mij die telefoon van je? ik kan zelf in februari pas weer verlengen.
Wij zijn geen Orange dealer, dus je komt toch niet bij ons.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Je bent verkoper! Anders zal ik eens een screenshot van dit naar je baas mailen.
Welke abbo's sluiten jullie wel af dan?quote:Op maandag 29 mei 2006 20:40 schreef Wii het volgende:
[..]
Wij zijn geen Orange dealer, dus je komt toch niet bij ons.
eh?quote:Op maandag 29 mei 2006 20:38 schreef Wii het volgende:
[..]
En ze zenden 'm in 4:3 uit..
Die film is opgenomen met een 2,40:1 aspectratio.
quote:Op maandag 29 mei 2006 21:18 schreef sXe het volgende:
oeps, beetje teveel suiker binnengekregen...
PP zit tijdens LL in EG.quote:Op maandag 29 mei 2006 17:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Okay je komt dus gewoon
PP ook zin in een ouderwetsche LL ?
zon telefoon of een wiiii ?quote:Op maandag 29 mei 2006 22:12 schreef sXe het volgende:
Misschien moet ik m'n gitaren maar gaan verkopen en dan ook zo'n ding aanschaffen. Dan ben ik ook hip, of niet?
van nokiendo ?quote:
ik heb al een telefoonquote:
ja maar deze heeft een beter scherm en een betere cameraquote:
hahaquote:Op maandag 29 mei 2006 22:46 schreef Wii het volgende:
[..]
't zou zo een Incubus Album hoes kunnen zijn.
slagze !quote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:26 schreef Bosbeetle het volgende:
http://www.myspace.com/tdep
dillenger escape plan die jesus christ pose van soundgarden coveren klinkt wel goed
quote:
gezelligquote:
Ja, ik kon er ook weinig van maken eigenlijkquote:
Wat voor geluid maakt dat ?quote:
Dat klinkt wel grappig .. die eleanor rigby is trouwens wel foutquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:17 schreef sXe het volgende:
www.ebow.com
staan wat geluidsfragmenten op. Maar die magnetische trillingen houden de toon eindeloos vast, dus je krijgt een beetje het effect van een viool enzo...
Ik zou zeggen doe je bestquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:21 schreef sXe het volgende:
ja, en volgens mij zijn ze daar heel erg lang mee bezig geweest, want zo makkelijk zijn al die techniekjes niet...
Maar wel een toffe uitvinding
Okaydanquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:26 schreef sXe het volgende:
Ohja, m'n soloalbum
Heb wel een leuk stukje bedacht waar we met TW mee aan de slag gaan
Kijkquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:31 schreef sXe het volgende:
gestaag...
Dit weekend wordt de demo gemixed. Als het goed is.
hoezo ?quote:
Nee inderdaad die demo moet dan nog 'ontdekt' worden. Hebben jullie niet van die concerten waar 'een mannetje van een platenmaatschappij' staat te kijken ? Zoals het altijd gebeurd in de verhalen van geweldige bands als rattquote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:02 schreef sXe het volgende:
daar hebben we nog geen label mee natuurlijk...
ehm, ja die zijn er wel eens. Maar die hebben ook geen geldquote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nee inderdaad die demo moet dan nog 'ontdekt' worden. Hebben jullie niet van die concerten waar 'een mannetje van een platenmaatschappij' staat te kijken ? Zoals het altijd gebeurd in de verhalen van geweldige bands als ratt
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:28 schreef sXe het volgende:
[..]
ehm, ja die zijn er wel eens. Maar die hebben ook geen geld
Iddquote:
wanneer ga je de 100.000 halen?quote:
16 mei 2010 rond een uur of 3 nederlandse tijdquote:
whehequote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:49 schreef sXe het volgende:
Tenzij ik dan dood ben natuurlijk.
Maar Chris vertelde me vorige week dat de kans dat wij 100 jaar oud worden toeneemt, dus dat gaat geen enkel probleem vormen!
nieuwer is niet altijd beter!quote:
Ik ga voor de 63quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:52 schreef sXe het volgende:
ja, dat zie ik dan even wat minder snel gebeuren. Maar dat 100 jaar oud worden is een bemoedigende gedachte natuurlijk
63?quote:
Dan lijkt het me wel mooi geweestquote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:54 schreef sXe het volgende:
[..]
63?
Waarom?
Daar ga ik echt geen genoegen mee nemen!
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:58 schreef sXe het volgende:
Hm, okay ieder z'n ding
Zou ik wel een behoorlijke tegenvaller vinden, dat zou betekenen dat ik helemaal voor niks ben gestopt met drinken
da's teminste een doel.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:59 schreef Nouk het volgende:
Ik ga voor 98...
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:33 schreef SuperWeber het volgende:
Misschien moet ik ook stoppen met drinken...
Alcohol is in Finland niet te betalen...
Mja, maar dan moet ik het wel in mijn kont stoppen ofzo.... Anders moet ik nog steeds invoerbelasting betalen. En ik weet niet zeker of 3 kratten bier in je kont nou zo'n fijn gevoel is...quote:
Je mag toch wel wat sterke drank zonder invoerrechten meenemen?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:45 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Mja, maar dan moet ik het wel in mijn kont stoppen ofzo.... Anders moet ik nog steeds invoerbelasting betalen. En ik weet niet zeker of 3 kratten bier in je kont nou zo'n fijn gevoel is...
Mja is ook een ideequote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:47 schreef sXe het volgende:
[..]
Je mag toch wel wat sterke drank zonder invoerrechten meenemen?
Ja bier lijkt me lastig inderdaad.
Alcohol injecteren dus!
In manderijntjes en dan een pallet met mandarijntjes importerenquote:
Nee, ik kan PP niet missen... Ik blijf er maar 2 weken...quote:
Dubieuze post!quote:
Beetje wel idd...quote:
oeh inlever tijd ?quote:
hiiquote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:50 schreef Nouk het volgende:
Ik schiet op hoor schat.
gedaan hoor nouk .. trouwens 7 min helemaal geen 5quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:12 schreef Nouk het volgende:
<a target="inf_window"
href="http://examine.fsw.vu.nl/cgi-bin/inferentie.pl?qst_id=615 ">Invullen
van Consumentenvoorkeuren</a>
Wil iedereen dit ff invullen asjeblieft? Heb m al naar Zwans en BB gestuurd..
Ik hou wel contact via fok wanneer ik wegga.
dat doe ik altijd bij die testjes ik weet toch niet meer wat ik precies het ingevuld en ze doen die dubbele vragen er altijd zo dik opleggen. En een paar net omgekeerde ... moet je altijd rekening mee houdenquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:59 schreef Zwansen het volgende:
BB, dat terugkijken is natuurlijk net niet de bedoeling.
Onder het motto: Die moeten er ook zijn.quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[afbeelding]
soms kan het ook te ver gaan![]()
pedofielen partij
Precies...quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:52 schreef Zwansen het volgende:
Ach, ik zou nog eerder op die pedo-partij stemmen dan op de SP of GL....
quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:52 schreef Zwansen het volgende:
Ach, ik zou nog eerder op die pedo-partij stemmen dan op de SP of GL....
Idd ik doe dat op alle drie... Vooral op die Femke Hoerema en de andere klootzak van de SP...quote:
achja jou kennende kots je op alle politicussenquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:18 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Idd ik doe dat op alle drie... Vooral op die Femke Hoerema en de andere klootzak van de SP...
politiciquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
achja jou kennende kots je op alle politicussen
Helemaal niet, alleen Wouter Bos, Sharon Diksma, Femke, en nog een paar.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
achja jou kennende kots je op alle politicussen
quote:
Wat is dat voor een onzin? Ik stem juist wat het beste voor het land is en wat het meest eerlijke is.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
(als je er zelf maar beter van wordt of niet weber)
VVD stemmen is niet altijd in mijn voordeel... Ik hou echter van lange termijn denken, iets wat mensen nog wel eens vergeten...quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
(als je er zelf maar beter van wordt of niet weber)
Het meest eerlijke is dat mensen die veel verdienen allerlei hulp krijgen nog rijker te worden ? Dingen als hoe meer geld je hebt hoe beter de medische zorg is die je krijgt .. enz enz enzquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:35 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat is dat voor een onzin? Ik stem juist wat het beste voor het land is en wat het meest eerlijke is.
Of zit jij nog steeds in die fase dat je denkt dat VVD'ers de armen armer maken en de rijken rijker?
Ik ben het er wel mee eens hoor .. maar ik denk dat die 'rechts' verzameld geld 'links' maakt het op.'rechts' verzameld geld 'links' maakt het op tendens toch niet doorbroken word ...quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:39 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
VVD stemmen is niet altijd in mijn voordeel... Ik hou echter van lange termijn denken, iets wat mensen nog wel eens vergeten...
Ze betalen niet alleen meer belasting, ze betalen ook nog eens relatief gezien meer belasting. Kinderen van rijkere ouders krijgen bv. minder stufi en zo zijn er nog een hoop voorbeelden. Niks mis mee hoor, maar als het aan de SP ligt blijven er maar beperkingen komen voor mensen die er keihard voor gewerkt hebben en jarenlang duur gestudeerd hebben.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Het meest eerlijke is dat mensen die veel verdienen allerlei hulp krijgen nog rijker te worden ? Dingen als hoe meer geld je hebt hoe beter de medische zorg is die je krijgt .. enz enz enz
ja ik denk nogsteeds dat de VVD een ondernemer meer gunt dan een bouwvakker
Hier heb je wel een punt, daarnaast is dat ook direct het probleem...quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik ben het er wel mee eens hoor .. maar ik denk dat die 'rechts' verzameld geld 'links' maakt het op.'rechts' verzameld geld 'links' maakt het op tendens toch niet doorbroken word ...
Omdat men toch altijd net het tegenovergestelde wil van het zittende kabinet
dan moeten ze maar wat slimmer zijn en korter studeren !quote:
die lijn is er niet de hele vorige eeuw was het cda.. pvda .. cda .. pvda .. cda .. pvda .. cdaquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:48 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Hier heb je wel een punt, daarnaast is dat ook direct het probleem...
Ik ben er nl. voor om een bepaalde lijn te volgen, op het moment dat je van links naar rechts heen en weer gaat huppelen, breekt de een af wat de ander opgebouwd heeft. Dit kost dus klauwen met geld. Daarom ben ik juist niet blij met die lijn...
En iemand die zn hele leven hard werkt ... die moet het dan maar minder hebbenquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:44 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Daar mag men toch ook voor beloond worden?![]()
Als diegene minder verantwoordelijkheden heeft, minder complex werk verricht. Ja, waarom niet?quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En iemand die zn hele leven hard werkt ... die moet het dan maar minder hebben
quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:16 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als diegene minder verantwoordelijkheden heeft, minder complex werk verricht. Ja, waarom niet?
Als ik je SCH-reactie ff lees en je reactie ff net zo lees zoals je die van mij interpreteerde, ben jij dus voor een communistische staat? Waar een dokter evenveel verdient als de materiaalman van AGOVV?quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]dus je bent voor een kloof tussen rijk en arm ... op basis van interesse gebied, doorzettingsvermogen en IQ
nee dat werkt ook niet .. ik ben wel voor gelijke kansen en gelijke waardering waarom een dokter zoveel meer waardering geven omdat hij 6 jaar kon studeren ... daar kan hij ook niks aan doen hij kan daar net zoveel aan doen dat de bouwvakker dat niet kan.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:23 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als ik je SCH-reactie ff lees en je reactie ff net zo lees zoals je die van mij interpreteerde, ben jij dus voor een communistische staat? Waar een dokter evenveel verdient als de materiaalman van AGOVV?
Maar niet iedereen kan/wil dokter wordenquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:35 schreef Zwansen het volgende:
Dit is in Nederland nog lang niet zo. Iedereen die wil, kan studeren hoor. Misschien uitzonderlijke gevallen uitgesloten, maar goed.
Het is niet een kwestie van rijker willen worden, meer het idee om welvaart te verhogen en vooral om dit vast te houden met het oog op de toekomst. Je zult toch in bepaalde dingen moeten bezuiningen/investeren om een gezond en florerend ' bedrijf' te behouden.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:42 schreef Bosbeetle het volgende:
achja we zijn in nederland vergeleken met andere landen nogsteeds wel vrij links .... En we zijn al een rijk land waarom moeten we nog rijker .. waarom die meer meer meer mentaliteit ?
Inderdaad die staatschuld aflossen vind ik wel een goed idee .. van wie hebben we eigenlijk geleend ??quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het is niet een kwestie van rijker willen worden, meer het idee om welvaart te verhogen en vooral om dit vast te houden met het oog op de toekomst. Je zult toch in bepaalde dingen moeten bezuiningen/investeren om een gezond en florerend ' bedrijf' te behouden.
En zo rijk zijn we ook niet, we hebben wel een staatsschuld van 200 miljard. Op zich is dat geen probleem, ware het niet dat we wel 13 miljard rente per jaar betalen.
Met 13 miljard zou je bijvoorbeeld elke bijstandsmoeder en werkende voor het minimumloon 5000 euro kunnen geven en ook nog miljarden kunnen investeren in onderwijs, onderzoek etc.
Burgers, ECB, Wereldbank, overige landen etc.?quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Inderdaad die staatschuld aflossen vind ik wel een goed idee .. van wie hebben we eigenlijk geleend ??
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_landen_naar_staatsschuldquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:52 schreef Bosbeetle het volgende:
zijn er eigenlijk landen zonder staatssculd ? die compleet leven op belasting inkomsten ?
Die ja.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:55 schreef Bosbeetle het volgende:
ons BNP : 629.391 miljoen $ik ik lees net een lijstje van landen wiens staatsschuld meer dan 200% is van het BNP
bij ons is het 33 % hmmm
oude waarden : http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_landen_naar_staatsschuld
haha dat is ook geen vetpotquote:Promovendi die vanaf 1-9-2005 beginnen
geen adv-toeslag (2,92%)
vanaf trede bedrag
1e jaar 2 1867
2e jaar 4 2179
3e jaar 5 2283
4e jaar 6 2394
hoeveel staat NED - MEX ?quote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:46 schreef Zwansen het volgende:
[..]