Dat klinkt wel grappig .. die eleanor rigby is trouwens wel foutquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:17 schreef sXe het volgende:
www.ebow.com
staan wat geluidsfragmenten op. Maar die magnetische trillingen houden de toon eindeloos vast, dus je krijgt een beetje het effect van een viool enzo...
Ik zou zeggen doe je bestquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:21 schreef sXe het volgende:
ja, en volgens mij zijn ze daar heel erg lang mee bezig geweest, want zo makkelijk zijn al die techniekjes niet...
Maar wel een toffe uitvinding
Okaydanquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:26 schreef sXe het volgende:
Ohja, m'n soloalbum
Heb wel een leuk stukje bedacht waar we met TW mee aan de slag gaan
Kijkquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:31 schreef sXe het volgende:
gestaag...
Dit weekend wordt de demo gemixed. Als het goed is.
hoezo ?quote:
Nee inderdaad die demo moet dan nog 'ontdekt' worden. Hebben jullie niet van die concerten waar 'een mannetje van een platenmaatschappij' staat te kijken ? Zoals het altijd gebeurd in de verhalen van geweldige bands als rattquote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:02 schreef sXe het volgende:
daar hebben we nog geen label mee natuurlijk...
ehm, ja die zijn er wel eens. Maar die hebben ook geen geldquote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nee inderdaad die demo moet dan nog 'ontdekt' worden. Hebben jullie niet van die concerten waar 'een mannetje van een platenmaatschappij' staat te kijken ? Zoals het altijd gebeurd in de verhalen van geweldige bands als ratt
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:28 schreef sXe het volgende:
[..]
ehm, ja die zijn er wel eens. Maar die hebben ook geen geld
Iddquote:
wanneer ga je de 100.000 halen?quote:
16 mei 2010 rond een uur of 3 nederlandse tijdquote:
whehequote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:49 schreef sXe het volgende:
Tenzij ik dan dood ben natuurlijk.
Maar Chris vertelde me vorige week dat de kans dat wij 100 jaar oud worden toeneemt, dus dat gaat geen enkel probleem vormen!
nieuwer is niet altijd beter!quote:
Ik ga voor de 63quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:52 schreef sXe het volgende:
ja, dat zie ik dan even wat minder snel gebeuren. Maar dat 100 jaar oud worden is een bemoedigende gedachte natuurlijk
63?quote:
Dan lijkt het me wel mooi geweestquote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:54 schreef sXe het volgende:
[..]
63?
Waarom?
Daar ga ik echt geen genoegen mee nemen!
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:58 schreef sXe het volgende:
Hm, okay ieder z'n ding
Zou ik wel een behoorlijke tegenvaller vinden, dat zou betekenen dat ik helemaal voor niks ben gestopt met drinken
da's teminste een doel.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:59 schreef Nouk het volgende:
Ik ga voor 98...
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:33 schreef SuperWeber het volgende:
Misschien moet ik ook stoppen met drinken...
Alcohol is in Finland niet te betalen...
Mja, maar dan moet ik het wel in mijn kont stoppen ofzo.... Anders moet ik nog steeds invoerbelasting betalen. En ik weet niet zeker of 3 kratten bier in je kont nou zo'n fijn gevoel is...quote:
Je mag toch wel wat sterke drank zonder invoerrechten meenemen?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:45 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Mja, maar dan moet ik het wel in mijn kont stoppen ofzo.... Anders moet ik nog steeds invoerbelasting betalen. En ik weet niet zeker of 3 kratten bier in je kont nou zo'n fijn gevoel is...
Mja is ook een ideequote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:47 schreef sXe het volgende:
[..]
Je mag toch wel wat sterke drank zonder invoerrechten meenemen?
Ja bier lijkt me lastig inderdaad.
Alcohol injecteren dus!
In manderijntjes en dan een pallet met mandarijntjes importerenquote:
Nee, ik kan PP niet missen... Ik blijf er maar 2 weken...quote:
Dubieuze post!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |