Staat wel goed bij je nieuwe witte pak danquote:
Om van dat geld weer nieuwe te kopenquote:Op maandag 29 mei 2006 15:45 schreef sXe het volgende:
[..]
verschillende stemingen, verschillend geluid, paar back-ups. Ook niet allemaal elektrisch natuurlijk.
Maar ik wil er wel wat kwijt eigenlijk.
Gister toch?quote:Op maandag 29 mei 2006 15:57 schreef Bosbeetle het volgende:
Ohja het is dus blijkbaar memorial dayIk zit dus alleen op het lab ... gezellig
ehm, ja...quote:Op maandag 29 mei 2006 15:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Om van dat geld weer nieuwe te kopen
kan je geen vrije dag nemen dan? Beetje bier drinken op het riool!quote:Op maandag 29 mei 2006 15:57 schreef Bosbeetle het volgende:
Ohja het is dus blijkbaar memorial dayIk zit dus alleen op het lab ... gezellig
nope vandaagquote:
ik heb juist een drukke dag ingeplandquote:Op maandag 29 mei 2006 16:17 schreef sXe het volgende:
[..]
kan je geen vrije dag nemen dan? Beetje bier drinken op het riool!
Voor hoelang?quote:Op maandag 29 mei 2006 16:29 schreef SuperWeber het volgende:
Owja, ik ga 27 juni naar Finland
dan kun je dus gewoon mee naar LLquote:Op maandag 29 mei 2006 16:29 schreef SuperWeber het volgende:
Owja, ik ga 27 juni naar Finland
Zwei wochen...quote:
Dat hangt van geldstromen af...quote:Op maandag 29 mei 2006 16:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dan kun je dus gewoon mee naar LLergens in augustus
Okay je komt dus gewoonquote:
geld (wilde gok tussen de 300 en de 1200 heb je eer redelijke)quote:Op maandag 29 mei 2006 16:43 schreef Wii het volgende:
Wat kost een beetje gitaar eig?
verschilt nogal. Maar je hebt inderdaad voor een paar honderd euro wel een redelijke. Mijn duurste was 700 geloof ik, en daar kan je in theorie alles op spelen wat er te spelen valtquote:Op maandag 29 mei 2006 16:43 schreef Wii het volgende:
Wat kost een beetje gitaar eig?
kaksi viikkoquote:
haha toen even nietquote:
nooit gezienquote:Op maandag 29 mei 2006 20:06 schreef sXe het volgende:
is dat tweede deel van the matrix nog een beetje de moeite waard trouwens?
En die witte iGuitar die je eerder postte?quote:Op maandag 29 mei 2006 17:20 schreef sXe het volgende:
[..]
verschilt nogal. Maar je hebt inderdaad voor een paar honderd euro wel een redelijke. Mijn duurste was 700 geloof ik, en daar kan je in theorie alles op spelen wat er te spelen valt
Alleen als je het verhaal van deel 1 graag compleet verneukt wil zien.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:06 schreef sXe het volgende:
is dat tweede deel van the matrix nog een beetje de moeite waard trouwens?
399quote:Op maandag 29 mei 2006 20:13 schreef Wii het volgende:
[..]
En die witte iGuitar die je eerder postte?
niet eens vermakelijk?quote:Op maandag 29 mei 2006 20:15 schreef Wii het volgende:
[..]
Alleen als je het verhaal van deel 1 graag compleet verneukt wil zien.
Matrix: Reloaded en Matrix: Revolutions zijn 2 zeer matige films.
Amerika is stuk denk ik.quote:
het lag aan IE die stond ineens op offline werkenquote:
Wat zul jij straks teleur gesteld zijn als dat ding gewoon een telefoon blijkt te zijnquote:Op maandag 29 mei 2006 20:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Lul, antwoord eens op mijn 6233 vraag.
wel een goedkope, met leuk camera en mp3 spelert.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wat zul jij straks teleur gesteld zijn als dat ding gewoon een telefoon blijkt te zijn
kun je beter die laptop van nouk gebruiken die kan meer en heeft een groter schermquote:Op maandag 29 mei 2006 20:28 schreef Zwansen het volgende:
[..]
wel een goedkope, met leuk camera en mp3 spelert.
Die past niet in mn broekzak.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
kun je beter die laptop van nouk gebruiken die kan meer en heeft een groter scherm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |