Beetje wel idd...quote:
oeh inlever tijd ?quote:
hiiquote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:50 schreef Nouk het volgende:
Ik schiet op hoor schat.
gedaan hoor nouk .. trouwens 7 min helemaal geen 5quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:12 schreef Nouk het volgende:
<a target="inf_window"
href="http://examine.fsw.vu.nl/cgi-bin/inferentie.pl?qst_id=615 ">Invullen
van Consumentenvoorkeuren</a>
Wil iedereen dit ff invullen asjeblieft? Heb m al naar Zwans en BB gestuurd..
Ik hou wel contact via fok wanneer ik wegga.
dat doe ik altijd bij die testjes ik weet toch niet meer wat ik precies het ingevuld en ze doen die dubbele vragen er altijd zo dik opleggen. En een paar net omgekeerde ... moet je altijd rekening mee houdenquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:59 schreef Zwansen het volgende:
BB, dat terugkijken is natuurlijk net niet de bedoeling.
Onder het motto: Die moeten er ook zijn.quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[afbeelding]
soms kan het ook te ver gaan![]()
pedofielen partij
Precies...quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:52 schreef Zwansen het volgende:
Ach, ik zou nog eerder op die pedo-partij stemmen dan op de SP of GL....
quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:52 schreef Zwansen het volgende:
Ach, ik zou nog eerder op die pedo-partij stemmen dan op de SP of GL....
Idd ik doe dat op alle drie... Vooral op die Femke Hoerema en de andere klootzak van de SP...quote:
achja jou kennende kots je op alle politicussenquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:18 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Idd ik doe dat op alle drie... Vooral op die Femke Hoerema en de andere klootzak van de SP...
politiciquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
achja jou kennende kots je op alle politicussen
Helemaal niet, alleen Wouter Bos, Sharon Diksma, Femke, en nog een paar.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
achja jou kennende kots je op alle politicussen
quote:
Wat is dat voor een onzin? Ik stem juist wat het beste voor het land is en wat het meest eerlijke is.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
(als je er zelf maar beter van wordt of niet weber)
VVD stemmen is niet altijd in mijn voordeel... Ik hou echter van lange termijn denken, iets wat mensen nog wel eens vergeten...quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
(als je er zelf maar beter van wordt of niet weber)
Het meest eerlijke is dat mensen die veel verdienen allerlei hulp krijgen nog rijker te worden ? Dingen als hoe meer geld je hebt hoe beter de medische zorg is die je krijgt .. enz enz enzquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:35 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat is dat voor een onzin? Ik stem juist wat het beste voor het land is en wat het meest eerlijke is.
Of zit jij nog steeds in die fase dat je denkt dat VVD'ers de armen armer maken en de rijken rijker?
Ik ben het er wel mee eens hoor .. maar ik denk dat die 'rechts' verzameld geld 'links' maakt het op.'rechts' verzameld geld 'links' maakt het op tendens toch niet doorbroken word ...quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:39 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
VVD stemmen is niet altijd in mijn voordeel... Ik hou echter van lange termijn denken, iets wat mensen nog wel eens vergeten...
Ze betalen niet alleen meer belasting, ze betalen ook nog eens relatief gezien meer belasting. Kinderen van rijkere ouders krijgen bv. minder stufi en zo zijn er nog een hoop voorbeelden. Niks mis mee hoor, maar als het aan de SP ligt blijven er maar beperkingen komen voor mensen die er keihard voor gewerkt hebben en jarenlang duur gestudeerd hebben.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Het meest eerlijke is dat mensen die veel verdienen allerlei hulp krijgen nog rijker te worden ? Dingen als hoe meer geld je hebt hoe beter de medische zorg is die je krijgt .. enz enz enz
ja ik denk nogsteeds dat de VVD een ondernemer meer gunt dan een bouwvakker
Hier heb je wel een punt, daarnaast is dat ook direct het probleem...quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik ben het er wel mee eens hoor .. maar ik denk dat die 'rechts' verzameld geld 'links' maakt het op.'rechts' verzameld geld 'links' maakt het op tendens toch niet doorbroken word ...
Omdat men toch altijd net het tegenovergestelde wil van het zittende kabinet
dan moeten ze maar wat slimmer zijn en korter studeren !quote:
die lijn is er niet de hele vorige eeuw was het cda.. pvda .. cda .. pvda .. cda .. pvda .. cdaquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:48 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Hier heb je wel een punt, daarnaast is dat ook direct het probleem...
Ik ben er nl. voor om een bepaalde lijn te volgen, op het moment dat je van links naar rechts heen en weer gaat huppelen, breekt de een af wat de ander opgebouwd heeft. Dit kost dus klauwen met geld. Daarom ben ik juist niet blij met die lijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |