Zal binnenkort eens kijken hoe het daarmee is. Echt erg wordt het pas als het WK begint, dan zit ik het vaak tijdens de wedstrijden te spelenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:12 schreef Dubnobasswithmyhead... het volgende:
Mijn addictedness rating is inmiddels: It's my life and I'll do what I want with it. Volgens mij heb je geen andere meer (game van 24 dagen, 20 uur en 43 min nu, jaar: 2018
). En die van jullie?
Rene Meulensteen is 'n perfecte trainer/assistent manager. In 't echt is hij jeugdtrainer bij Man utd. Ik laat 'm meestal ook snel promoveren tot assistent managerquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vervang eigenlijk maar zelden een assistent. Mocht je nog een nieuwe willen, bij Manchester UTD zit een goede Nederlandse coach/assistent. Tenminste, in mijn spel had hij goede statistieken. Meulensteen heet hij geloof ik.
Realistisch spel toch (Blind)quote:Op zaterdag 27 mei 2006 03:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Met Lyon stond ik halverweg januari op de 3e plaats, ik zat nog in de UEFA Cup, League Cup en beker en werd ontslagen
Erg onterecht
En nu?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 03:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Met Lyon stond ik halverweg januari op de 3e plaats, ik zat nog in de UEFA Cup, League Cup en beker en werd ontslagen
Erg onterecht
Inderdaad, hij dolde mijn verdediging tijdens de Supercupquote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:59 schreef Rnnz het volgende:
Een aanrader voor in de spits: Theo Walcott. Ik zit in 2008, en hij is nog maar 19 jaar. Heeft echter al 24 goals gescoord in 19 wedstrijden.
Raarquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dat plaatje uit de OP is anders dan de hoes van mijn CD-rom...
Daar heeft ie (bij mij) een net jasje aan.quote:
Shit, nu je het zegt. Heb de verkeerde cover genomenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:00 schreef Superheld het volgende:
[..]
Daar heeft ie (bij mij) een net jasje aan.
Mischien toch eens proberen danquote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:59 schreef Rnnz het volgende:
Een aanrader voor in de spits: Theo Walcott. Ik zit in 2008, en hij is nog maar 19 jaar. Heeft echter al 24 goals gescoord in 19 wedstrijden.
hey die ricardo vaz te heb ik ook gehaalt van bolton, enorm talent(zn stats toch), maar speelt op het moment wat ondermaats...quote:Op zondag 28 mei 2006 01:28 schreef TomHoofd het volgende:
Bij mij is hij na die halve wedstrijd zwaar geblesseerd geraakt dus nu nog met Rafeal Lorenzinien Ricardo Vaz Te
in de spits.
Bij de lokale torrent boerquote:Op zondag 28 mei 2006 19:01 schreef Poepoog het volgende:
Wie weet waar ik Fm het goedkoopst kan halen, wil er niet echt te veel meer voor betalen, aangezien 2007 binnen een half jaar uit komt.
Bij mij (maar ik zit dan ook al in 2013) doet hij het goed maar het is idd geen doelpunten machine. Uit 23 wedstrijden heeft hij nu 15 goals maar wel 29 assists er bijquote:Op zondag 28 mei 2006 15:45 schreef Genjuro het volgende:
[..]
hey die ricardo vaz te heb ik ook gehaalt van bolton, enorm talent(zn stats toch), maar speelt op het moment wat ondermaats...
Ik heb ook eerder de neiging om hem als winger te zetten, omdat hij al die skills boven de 18 heeft, buiten passing...
Daar staat een prima patchje voor op GCWquote:Op zondag 28 mei 2006 19:05 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Die versie heb ik al. Incluus de Thaise Baht bug.
Die zie ik nietquote:Op maandag 29 mei 2006 10:30 schreef TomHoofd het volgende:
[..]
Daar staat een prima patchje voor op GCW
zelfs met 1 competitie duurt het al aanmerkelijk langer, en het ligt niet aan mijn pc, ik hoor er meer mensen overquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:15 schreef Gallacher het volgende:
Hoeveel competities selecteer je meestal dan? Ik heb er nu 3: IJsland,Nederland en Slovenie. Veel meer trekt me pc niet zo goed dunkt me.
Als je download, doe t dan goed.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:11 schreef JaWi het volgende:
Pfff, versie die ik had geprobeerd is corrupt ofzo, andere ook en demo loopt vast na een uur.
Ik wil spelen.
Ik heb het gekocht.quote:
hmmz ik kan het eens proberen natuurlijkquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:15 schreef Eric_Cantona het volgende:
Mr Moon, misschien kun je Naldo van Werder Bremen halen, da's ook 'n Braziliaan. Wie weet wil ie wel terug naar z'n geboorteland
mja dat moet ik ook maar eens doen met Grêmio..quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:43 schreef AirRaid het volgende:
net een heel arsenaal van trainers aangetrokken om mijn selectie te verbeteren
Scherpquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:05 schreef RayMania het volgende:
Hoe kun je nou winnaar van de europese super cup zijn in 07/08 als je in 06/07 geen eens een Europese prijs hebt gepakt?
Ohw goed dat je het zegtquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:05 schreef RayMania het volgende:
Hoe kun je nou winnaar van de europese super cup zijn in 07/08 als je in 06/07 geen eens een Europese prijs hebt gepakt?
das wel ee erg groot verschilquote:Op zondag 4 juni 2006 17:49 schreef wouter1988 het volgende:
[..]
Ohw goed dat je het zegt![]()
Moest de JC schaal zijn
\quote:Op zondag 4 juni 2006 17:07 schreef JaWi het volgende:
Als iemand een werkende download voor me heeft mag die mailen.
ga weg leecher, je hoort niet in dit topic thuisquote:Op zondag 4 juni 2006 17:07 schreef JaWi het volgende:
Als iemand een werkende download voor me heeft mag die mailen.
nee, maar om illegale software vragen op fok leidt, net zoals bv drugs dealen, tot een banquote:Op zondag 4 juni 2006 18:46 schreef JaWi het volgende:
Je mag in GAM alleen over games praten als je ze zelf ook gekocht hebt?
Ja, in 2020 kan je een gironummer invoeren en wordt het op je rekening gestortquote:Op maandag 5 juni 2006 22:08 schreef Belthazor het volgende:
In FM heb je zelf als manager ook een salaris, heeft het verder ook een doel? :p
Was dat maar realiteitquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:43 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ja, in 2020 kan je een gironummer invoeren en wordt het op je rekening gestort![]()
http://www.cmfaq.com/faqfc/rate/index.php?dlid=1176quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:31 schreef Badabingea het volgende:
Ik speelde het spel gister voor het eerst. Ging vrij redelijk alleen wat problemen met tactics, kan iemand em wat tips geven
Hoe gaat het europees met jou HK?quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:57 schreef Gallacher het volgende:
Heb er een leuke reeks wedstrijden opzitten bij me cluppie HK (IJsland):
[afbeelding]
Ben trouwens ook net aangesteld als coach van Nederland
Je kunt alleen wanneer je de game aanmaakt kiezen uit de competitiesquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:18 schreef killermj het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe je competitie toe kan voegen ? Ik weet dat je het bij de start kan doen, echter wil ik verder met deze save, maar wil ook bijvoorbeeld de engelse compo erbij (zodat ik naar een engelse club kan ofzo als ik bij ajax uitgekeken ben)
Mag ik naar jouw opstelling vragen?quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:35 schreef Knoekie het volgende:
Moet je eens die Indonesische competitie doen, alle clubs hebben dezelfde naam, en alle spelers zijn nog 10 keer slechter dan de amateurs hierzo. Je verveelt je echt als dat dat gaat spelen. Ook die vage namen allemaal.
Verder trouwens, ik speel nu gewoon in de Nederlandse competitie met Ajax. En ik win al mijn wedstrijden telkens, maar elke keer als ik tegen Feyenoord moet dan verlies ik weer. En dat allemaal door Dirk Kuyt, die scoort echt altijd tegen mij, die gozer is gewoon niet af te stoppen heb ik het gevoel.
Ik moet er 12,5 miljoen voor dokken (minimale claussaule)quote:
Ik zit in een nieuw spel (Ajax 2005-2006)quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:04 schreef Knoekie het volgende:
Welk jaar zit je dan? ik had hem in 2006 gehaald
Vaagquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:04 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ik zit in een nieuw spel (Ajax 2005-2006)
Heb hem trouwens binnenquote:
quote:Er is een nieuwe versie van Football Manager op komst. Volgens maker Sports Interactive moet FM 2007 (PC, PSP, Xbox360) nog deze kerst in de winkels liggen. De voetbal management game telt volgens de SI 100 nieuwe features.
Naast extra aandacht voor meer Xbox360 -vriendelijk controls, zijn er een aantal nieuwe gameplay zaken aangekondigd. Zo is het scoutingsapparaat op de schop gegaan, zijn de skins vernieuwd en is de jeugdopleiding verbeterd. De interactie met pers, spelers en vijandige trainers is uitgebreid. Misschien wel het interessantste nieuwigheidje: satellietclubs. Spelers kunnen nu een samenwerkingsverband aangaan met andere clubs om talenten te stallen.
Miles Davidson, directeur van SI: “More in-depth feedback from your assistant manager and coaches, plus interaction with any player worldwide makes this an un-missable and very user friendly experience, and our best football game by a country mile.”
Cheer up, je hebt het onmogelijke al gedaanquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:36 schreef Enchanter het volgende:
In m'n 2e seizoen bij Omniworld , ben ik 1e geworden , mede dankzij Twente wat op de laatste speeldag verloor zodat ik rechtstreekse promotie bedwong.
Ben ook gelijk uit m'n schulden want PSV kocht m;n spit voor 3,6 miljoen euro![]()
Is ff kijken hoe het in de eredivise zal gaan![]()
Bij mij was Omniworld het eerste seizoen zelf gepromoveerdquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:44 schreef X-fi het volgende:
[..]
Cheer up, je hebt het onmogelijke al gedaan
lolquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:49 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Bij mij was Omniworld het eerste seizoen zelf gepromoveerdZe hebben zelfs UEFA cup gespeelt
Ze mochten intertoto spelen omdat ze in de fair play loting zaten ofzo, wonen ze de intertotoquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:51 schreef X-fi het volgende:
[..]
lol
Ik word met Ajax telkens kampioen, gatorade en winnaar van de jcs. Maar de CL is maar een nachtmerrie voor mij.
Zo is dat ook bij mij jaquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:59 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ze mochten intertoto spelen omdat ze in de fair play loting zaten ofzo, wonen ze de intertotoEchter de tweede ronde van de uefa cup haalde ze niet.
Ja, kampioen wordt ik ook elk jaarCL is ook niks bij mij. één keer de halve finale gehaald. Maar die andere keren mocht ik blij zijn dat ik de tweede ronde haalde.
Ahh minder voor je, hopelijk kun je transfervrij wat spelers halen en komend jaar kampioen worden. Ik zit nu zelf in het jaar 2014 en heb de UEFA cup 1x gewonnen. Dit had ik mede te danken aan een redelijk goede loting. Want als ik tegen ploegen als Inter en Arsenal speel dan kom ik wel altijd te kort.quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:28 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Hoe gaat het europees met jou HK?
Met mijn KR gaat het niet zo heel lekker... Heb nu 2 duels voor het einde de 5e plaats in mijn bezit mar heb in het begin in degradatiezone gestaan.
Had de beker finale verloren door een ontzettend mazzel doelpunt in de verlenging.. 1e voorronde CL tegen Tirana 0-0thuis en 2-0 verlies uit..
Ah, nog iemand die in Rusland speelt.Ik zit nu in 2010 met Ural yekaterinburg. Het 2e jaar dat ik daar kwam ben ik gepromoveerd, en vorig jaar voor het eerst kampioen geworden. Nu sta ikm 2e achter Zenith petersburg, 3 puntjes, dus is nog in te halen...:)quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:29 schreef MrMoon het volgende:
knip
Had je Zuniga aan het begin van het spel gekocht of had je hem een paar jaar laten rijpen in zijn thuisland?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:17 schreef Dynia het volgende:
Overigens is Zuniga de enige die ik ECHT niet kwijt wil, maar zijn contract loopt af, en hij wil niet verlengen, aan het eind van het seizoen vertrekt hij dus transfervrij naar Zaragoza, waarbij ik echt vreselijk dom heb gedaan...Vlak voor het aanbod van Zaragoza bood Juventus 18 miljoen voor hem om direct te komen...Ik een tegenbod van 20 miljoen gedaan...willen ze hem niet meer...dom dom dom...:(((
Het kan lang duren inderdaad. Maar heb er weinig last van.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:34 schreef JaWi het volgende:
Trouwens, die interlands en overige europacupwedstrijden, kan je die niet voerslaan ofzo. Kan ze wel op 'de achtergrond laten spelen'. Maar het is nogal irritant.
Ik probeer ook altijd zo veel mogelijk Russen, Oekraïners en Witrussen of elders in die regio te halen. Ik heb momenteel 4 van die spelers die niet uit die regio komen, maar ja die zijn ook gewoon té goed om niet te gebruiken. Cavenaghi dreig ik alleen kwijt te raken, want hij wil niet verlengen is erg teleurgesteld in mij omdat ik elk bod verwerp... Ik vrees dat ik em niet lang meer kan houden aangezien hij zijn contract ook niet wil verlengen en ik er nog wel flink wat geld voor wil vangen eigenlijk... Nu is het ook niet zo dat hij ze er vanuit elke hoek injast dus wat dat betreft zal het niet een enorme aderlating zijn, maar ja als je zn stats dan bekijkt... Ik probeer al Alexandr Shirko te halen ex-speler van Spartak en die jast ze er bij zijn huidige club wel vanuit alle hoeken erin, dus dat is wel weer een voordeel..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:17 schreef Dynia het volgende:
Intussen ben ik 20 Wedstrijden verder, en heb ik halverwege besloten om mijn vele buitenlanders proberen te vervangen voor Russen, Mijn huidige opstelling is nu als volgt:
.......
Helaas nog steeds veel Buitenlanders, Maar voor Gomez ,Felipe, Zuniga en Merino heb ik ook al vervangers, maar die spelen nog niet. De vervanger van Gomez is pas 16, dus die is gewoon nog te jong...:))
oeh dat is wel kut ja...maar ja soms moet je gewoon een risico nemen.. Dat heb je gedaan alleen het pakte helaas niet zo goed uit.. Dat hebben we vast allemaal wel eens meegemaakt...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:17 schreef Dynia het volgende:
Overigens is Zuniga de enige die ik ECHT niet kwijt wil, maar zijn contract loopt af, en hij wil niet verlengen, aan het eind van het seizoen vertrekt hij dus transfervrij naar Zaragoza, waarbij ik echt vreselijk dom heb gedaan...Vlak voor het aanbod van Zaragoza bood Juventus 18 miljoen voor hem om direct te komen...Ik een tegenbod van 20 miljoen gedaan...willen ze hem niet meer...dom dom dom...:(((
Ik heb een hoop spelers van PSV(ben ik ook) kunnen halen. En dan bedoel ik niet dat ik spelers die bij PSV zitten naar Ijsland ga halen, maar meer spelers(zoals Donny Gorter, Robin Faber, Aldin Peljto, Jamal Ait Mama en nog een aantal) die geen niet contract kregen bij PSV aangetrokken heb zodra ze weg waren bij PSV. Jouw cluppie is in het 1e seizoen gepromoveerd en in het 2e seizoen net niet gedegradeerd. Bekerwinnaar Prottur is wel gedegradeerd, en Volsungur, die hadden 3 punten 5 goals en 44 tegen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:04 schreef Gallacher het volgende:
[..]
Ahh minder voor je, hopelijk kun je transfervrij wat spelers halen en komend jaar kampioen worden. Ik zit nu zelf in het jaar 2014 en heb de UEFA cup 1x gewonnen. Dit had ik mede te danken aan een redelijk goede loting. Want als ik tegen ploegen als Inter en Arsenal speel dan kom ik wel altijd te kort.
Maar door de jaren heen is mijn team steeds beetje bij beetje gegroeid. Ik blijf ook mijn team trouw. Ik heb van o.a. Ajax al een aanbod gehad. Maar ik wil op clubniveau HK naar de absolute top brengen. Al gaat dat nogwel wat seizoenen duren.![]()
Anders koop gewoon even het Nederlands elftal.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:52 schreef JaWi het volgende:
Eerste seizoen Barca alles gewonnen, van 40 miljoen budget en 85 miljoen premies en tv-inkomsten even wezen winkelen.
vd Sar, Stam, Boulahrouz, van Persie, Robben, Huntelaar en Xabi Alonso.
blij toe dat zijn transfer naar Fiorentina niet doorging waardoor ik alsnog aan het langste eind trokquote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:21 schreef Mr-Sander het volgende:
Sergey Kisliy wordt een grote. Is in 2011 bij mij bij FC Erzgebirge Aue (1ste in de Bundesliga) al 24M waard
ik heb het vaak, dat als ik ineens heeeel veel nieuwe spelers inpas het niet wil gaan lopen..quote:Op zondag 11 juni 2006 01:16 schreef marcb1974 het volgende:
Vandaag opnieuw begonnen met Ajax.
70% van de selectie verkocht en allemaal nieuwe spelers gekocht, nu maar kijken of dat gaat werken
Hoe verkoop jij ze zo snel? Ik krijg ze maar niet wegquote:Op zondag 11 juni 2006 01:16 schreef marcb1974 het volgende:
Vandaag opnieuw begonnen met Ajax.
70% van de selectie verkocht en allemaal nieuwe spelers gekocht, nu maar kijken of dat gaat werken
Een prijs bepalen (hoger dan de huidige waarde maar niet teveel) en dan aanbieden aan clubs. Heb ze bijna allemaal weg. Alleen Vonk, Galasek en Tikerbane niet.quote:Op zondag 11 juni 2006 01:21 schreef X-fi het volgende:
[..]
Hoe verkoop jij ze zo snel? Ik krijg ze maar niet weg
Ik snap het niet, sorryquote:Op zondag 11 juni 2006 01:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een prijs bepalen (hoger dan de huidige waarde maar niet teveel) en dan aanbieden aan clubs. Heb ze bijna allemaal weg. Alleen Vonk, Galasek en Tikerbane niet.
Kijk eens in het transferoverzicht van een speler. Daar kan je zien wat hij waard is. Dat verhoog je (iets) en dan zeg je accepteren van die waarde en hoger, maar weigeren daaronder.quote:Op zondag 11 juni 2006 01:26 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ik snap het niet, sorry
Kan je even een screenshot maken?
Nu zie ik dat geen enkele club interesse heeftquote:Op zondag 11 juni 2006 01:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kijk eens in het transferoverzicht van een speler. Daar kan je zien wat hij waard is. Dat verhoog je (iets) en dan zeg je accepteren van die waarde en hoger, maar weigeren daaronder.
Dan kan je je speler aanbieden bij clubs (zit in zijn optie menu).
Dan lager met je prijs gaan zitten. En sommige gaan idd niet weg..............quote:Op zondag 11 juni 2006 01:34 schreef X-fi het volgende:
[..]
Nu zie ik dat geen enkele club interesse heeft
Bedankt voor je tipquote:Op zondag 11 juni 2006 01:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan lager met je prijs gaan zitten. En sommige gaan idd niet weg..............
Wat weer jammer is, want met het ontvangentransfer geld kan je prima versterkingen halen.
Die staat bij mij als trn, kan er dus niets mee. Maar in het 2e gedumptquote:Op zondag 11 juni 2006 02:00 schreef X-fi het volgende:
[..]
Heb Pienaar geprobeerdEn hij is verkocht
Wat een overschatte spelerquote:Op zondag 11 juni 2006 02:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die staat bij mij als trn, kan er dus niets mee. Maar in het 2e gedumpt
Als de rest geblesseerd is mag ie meedoen, maar eerder echt niet.quote:
Heb jij nog leuke spelers voor mijquote:Op zondag 11 juni 2006 02:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als de rest geblesseerd is mag ie meedoen, maar eerder echt niet.
Er zijn betere en leukere spelers
Luis Perez (mex) Pineda (mex) beide terug te vinden in het nationale team, en dahlberg (zwe) in zweden onder 20 doen het bij mij altijd heel erg goed. Ook Carlos Magno (bra) te vinden via brazilie onder 19, maar die wil lang niet altijd komen of is te duur om te betalen.quote:Op zondag 11 juni 2006 02:14 schreef X-fi het volgende:
[..]
Heb jij nog leuke spelers voor mij
Heb zojuist de eerste 2 prijzen met AJAX (eerste seizoen) gewonnen
Amsterdam Tournament(3-0 porto en 4-2 Mallorca)
Johan Cruijff Schaal(3-1 PSV)
Ga morgen even kijken of deze spelers wat zijnquote:Op zondag 11 juni 2006 02:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Luis Perez (mex) Pineda (mex) beide terug te vinden in het nationale team, en dahlberg (zwe) in zweden onder 20 doen het bij mij altijd heel erg goed. Ook Carlos Magno (bra) te vinden via brazilie onder 19, maar die wil lang niet altijd komen of is te duur om te betalen.
De Johan Cruijff schaal win ik ook altijd wel. Heb me ook gekwalificeerd voor de champions league.
Welke spelers heb je gekocht?quote:Op zondag 11 juni 2006 11:34 schreef X-fi het volgende:
Eerste wedstrijd met Ajax in de competitie (2005-2006) zit erop. Ik moest uit tegen NEC spelen. Gewonnen met 0-6![]()
Ik heb nu verkocht:quote:Op zondag 11 juni 2006 11:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Welke spelers heb je gekocht?
En zitten er nog aanraders tussen die ik niet ken
Waarschijnlijk heb je teveel programma's op de achtergrond meelopen. Ik had dit probleem ook, maar als je gewoon alleen FM06 en bijv. MSN hebt meelopen zal je deze error niet meer krijgen. WindowBlinds kan wel maar geen Norton etz.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:46 schreef Egamer het volgende:
Help! hij doet het niet (4)
Go go help me.
Zie update van mijn post.quote:Op zondag 11 juni 2006 20:20 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je teveel programma's op de achtergrond meelopen. Ik had dit probleem ook, maar als je gewoon alleen FM06 en bijv. MSN hebt meelopen zal je deze error niet meer krijgen. WindowBlinds kan wel maar geen Norton etz.En als dit niet werkt, moet je meer geheugen erbij kopen.
Kloptquote:Op zondag 11 juni 2006 21:43 schreef jde_kok het volgende:
Heb met PSV in het eerste seizoen de titel gewonnen, de beker gewonnen en de 2e ronde van de CL gehaald. JC schaal helaas verloren. Zelf nu een vierjarig contract gehad en bijgetekend. Ik vind het een erg vet spel, weer zo lekker verslavend als CM voorheen...
Rechtsmid, maar dan met zo'n pijltje naar voren.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:55 schreef X-fi het volgende:
Ik heb Babel en Pienaar verkochtWaar stel jij Pienaar op?
ik speelde altijd met: spanje italie engeland duitsland nederland portugal brazilie en argentinie en dat trok mijn pc gewoon. en die is nou vort zo langzaam dat football manager en counterstrike het niet meer doen :Squote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:15 schreef Gallacher het volgende:
Hoeveel competities selecteer je meestal dan? Ik heb er nu 3: IJsland,Nederland en Slovenie. Veel meer trekt me pc niet zo goed dunkt me.
quote:Op maandag 12 juni 2006 23:22 schreef MrMoon het volgende:
ik speel meestal gewoon met 1 competitie
Hoe krijg je dat gedaan, zo'n pijltje naar vorenquote:Op maandag 12 juni 2006 21:45 schreef Egamer het volgende:
[..]
Rechtsmid, maar dan met zo'n pijltje naar voren.
Welke is dat?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:00 schreef X-fi het volgende:
Mooie skin AirRaid
lekker ervaren teamquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:24 schreef Winski05 het volgende:
Ben een game met Ajax begonnen.
.........
Daardoor speel ik nu met de volgende elf spelers:
GK Maarten Stekelenburg
DL Maxwell
DC Ron Vlaar
DC Nigel de Jong
DR John Heitinga
DMC Hedwiges Maduro
MLC Urby Emanuelson
MRC Wesley Sneijder
FLC Ryan Babel
ST Klaas-Jan Huntelaar
FRC Ugur Yildirim
.......
Huntelaar is tot nu toe de topscorer van het team met 12 goals uit 18 wedstrijden. Ik vind dit wat aan de magere kant, aangezien hij echt enorm veel kansen heeft verprutst. Hij heeft tegen Liverpool 2x gescoord, maar zijn laatste goal hiervóór was alweer bijna twee maanden geleden.
Doelstelling dit seizoen: Kampioen worden, KNVB-Beker winnen en de halve finale van de Champions League behalen. Bovendien wil ik zelf binnen een paar jaar bondscoach van het Nederlands Elftal zien te worden
Nah, niet echt inderdaad, maar voetballen kunnen ze maar al te goed. Ervaring doen ze vanzelf wel op. En mocht ik het op deze voet niet redden, zal ik daar volgend seizoen rekening mee houden bij mijn aankopen...quote:
Ik ga straks coach worden van Nederlandquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:57 schreef Knoekie het volgende:
Hmm met wat voor team zal ik nu eens gaan spelen![]()
van Andorra?quote:Op woensdag 14 juni 2006 01:05 schreef X-fi het volgende:
Ik win zojuist met Nederland van Andorra met 11-0Moet je nagaan dat 3 doelpunten werden afgekeurd wegens buitenspel
plz x-fi !quote:
Ook al niet bewaard dus?quote:
Nee, heb nergens aan gedachtquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ook al niet bewaard dus?
bedoel, kwa dingen overzetten van oude pc naar nieuwe pc?
staat ie nog wel @ je oude pc??quote:
Share?quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
lama x-fi
heb hem al terug
ik heb btw een save file, waarmee je het wk begint
je begint in mei, dus genoeg tijd om spelers op te roepen
Valencia en Palermo zijn wel leuke ploegjes, tevens is Shaktar Donetsk wel een leuke ploegquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zo, fm staat er weer op.
weet nog niet of ik weer met portsmouth ga ballen
wil eigenlijk ander team, in die stijl.
iemand een tip?
Shakhtar Donetsk?????quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:18 schreef MichielMiddelbos het volgende:
[..]
Valencia en Palermo zijn wel leuke ploegjes, tevens is Shaktar Donetsk wel een leuke ploeg
misschien wat omzettingen in je opstelling?quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Jezus christus... Er is een vormcrisis van ongekende proporties uitgebroken. Na 3 jaar op rij kampioen te zijn geworden sta ik nu na 7 wedstrijden 9e... Ondanks een enorm overwicht worden de lulligste potjes verloren, zelfs thuis tegen degradatiekandidaten... Iemand een idee hoe je in hemelsnaam UIT zo'n crisis komt?
Dat is een beetje het probleem, iedereen voetbalt ineens als een natte krant...quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:43 schreef MrMoon het volgende:
[..]
misschien wat omzettingen in je opstelling?
Hm, volgens mij is die al wel redelijk hoog bij mijn assistent, zal nog eens checken.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:31 schreef Ajaxfan het volgende:
Team Talks laten doen door een assistent met hoge motivating.
ik ook.. in de rust meestal encourage en na de wedstrijd indien gewonnen positief en anders angryquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:38 schreef X-fi het volgende:
Ik doe ook altijd teamtalks (rust, einde westrijd)
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 02:09 schreef X-fi het volgende:
Na het behalen van het Wereldkampioenschap met Nederland in Duitsland, heb ik meteen ontslag genomen. Ik kan aan de gang gaan bij AZ. Aanvaarden?
Heb ik ook, dus dan start ik weer een nieuwe op.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:15 schreef JaWi het volgende:
Ik vind het spel eerlijk gezegd na een seizoen of 2 wat saai worden.
dan moet je enkele spelers kopen die in vroegere spellen in je formatie pastenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:24 schreef Rnnz het volgende:
Ik heb juist het tegenovergestelde. In het begin vind ik het irritant om alle spelers te leren kennen, goeie tactiek te bedenken etc. Wat verder in het spel wordt dat makkelijker en kun je je op de transfers richten.
hehe lekker man. Ik haal zo bij elke club die ik ben Rene Meulensteen, als assistent.. Hij komt altijd, zelfs bij Spartak Moscow en Dinamo Kiev heb ik em nuquote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:17 schreef AirRaid het volgende:
ik heb zojuist de fysio van het nederlands 11tal aangetrokken.
Wie?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:17 schreef AirRaid het volgende:
ik heb zojuist de fysio van het nederlands 11tal aangetrokken.
Whehe, nice job.quote:
5-3-2 is een grote flop geworden, ben nu aan het testen met 4-3-3 en dit gaat aanzienlijk beter.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:00 schreef AirRaid het volgende:
heb mijn tacktiet helemaal omgegooid.
waar ik voorheen vijwel altijd 4-4-2 speelde met oberhausen gooiik het nu om naar 5-3-2
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:53 schreef AirRaid het volgende:
ik vind trouwens wel dat ze eens wat meer aandacht mogen besteden aan hoe de goals tot stand komen.
bedoel schoten van 25 tot 35 meten vlliegen er vaak genadeloos in. maar als je 2 meter voor een lege goal staan schieten ze ze bal ergens richting cornervlag
\\Whehe, leuk met al die linkjesquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:41 schreef Butra het volgende:
Mijn spel met Sport Recife ook weer eens opgepakt, inmiddels in januari 2010 (en een volle prijzenkast).
In Brazilie zijn we vrijwel niet te verslaan, en ook in Zuid-Amerika zijn er weinig ploegen die het ons echt moeilijk maken. River komen we in vrijwel elke finale tegen, maar voorlopig hebben ze ons nog niet weten te verslaan.
De taktiek is al jarenlang hetzelfde, met 3 varianten zodat ik altijd kan inspelen op situaties in de wedstrijd.
Mijn basis (zitten heel wat koopjes tussen!):
GK: Joaquin Irigoytia
DLC: Nivaldo
DC: Andre Dias
DRC: Gladstone
DML: Vinicius
DMR: Carlos Magno
MRC: Renato
MLC: Freddy Guarin
AMC: Rossini
SC: Marcelo Macedo
SC: Roger
Een hele brede selectie is absoluut nodig in Brazilie. Met een beetje pech spelen we zo'n 80 wedstrijden per jaar. Het begin van het seizoen is altijd wel lekker, een hele competitie tegen clubs uit de regio (waarvan 90% een amateurclub is). Leuk voor de statistieken, en het bestuur neemt die resultaten zelfs mee in het vertrouwen dat ze in me hebben.![]()
Ik loer al jaren op de plaats als bondscoach van Brazilie, hopen dat die plaats na het WK van komende zomer 2010 weer vrij komt..
Ik speel trouwens versie 6.0.3, heb ik in de afgelopen maanden nog een update gemist?![]()
Tijd voor wat veranderingen?quote:Op zondag 18 juni 2006 11:32 schreef X-fi het volgende:
In de competitie na 8 wedstrijden nog puntloos. In de CL na 4 wedstrijden 0 punten![]()
Wat ik ook doe, het lukt gewoon niet.quote:
Met wie speel je?quote:Op zondag 18 juni 2006 12:17 schreef X-fi het volgende:
[..]
Wat ik ook doe, het lukt gewoon niet.
Nu de eerste 2 wedstrijden gelijk gespeeld in de competitie. Uit van Heerenveen en Utrecht.
Chivu wilde ik er graag bij hebben met nog wat andere clubs. Robben 2,5 jaar na het begin van het spel is nu eenmaal wat meer waard, kwam bij dat Arsenal hem ook wilde hebbenquote:
Mitea op de plek van Babel zetten.quote:Op zondag 18 juni 2006 23:20 schreef X-fi het volgende:
Heb nu van Persie verkocht (9 miljoen) en Sneijder gaat bijna weg voor (16.000.000). Maduro (4.500.000) en Heitinga (3.400.000) gingen naar Barcelona
picsquote:Op zondag 18 juni 2006 23:57 schreef X-fi het volgende:
Jezus, heb net AZ- Ajax achter de rug gehad. 5-7!!
Vond het ook al heeeeel raar. maar goed, boeiendquote:Op maandag 19 juni 2006 22:43 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat je keeper nog zo'n hoog cijfer had.... beetje vreemd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |