Welke is dat?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:00 schreef X-fi het volgende:
Mooie skin AirRaid
lekker ervaren teamquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:24 schreef Winski05 het volgende:
Ben een game met Ajax begonnen.
.........
Daardoor speel ik nu met de volgende elf spelers:
GK Maarten Stekelenburg
DL Maxwell
DC Ron Vlaar
DC Nigel de Jong
DR John Heitinga
DMC Hedwiges Maduro
MLC Urby Emanuelson
MRC Wesley Sneijder
FLC Ryan Babel
ST Klaas-Jan Huntelaar
FRC Ugur Yildirim
.......
Huntelaar is tot nu toe de topscorer van het team met 12 goals uit 18 wedstrijden. Ik vind dit wat aan de magere kant, aangezien hij echt enorm veel kansen heeft verprutst. Hij heeft tegen Liverpool 2x gescoord, maar zijn laatste goal hiervóór was alweer bijna twee maanden geleden.
Doelstelling dit seizoen: Kampioen worden, KNVB-Beker winnen en de halve finale van de Champions League behalen. Bovendien wil ik zelf binnen een paar jaar bondscoach van het Nederlands Elftal zien te worden
Nah, niet echt inderdaad, maar voetballen kunnen ze maar al te goed. Ervaring doen ze vanzelf wel op. En mocht ik het op deze voet niet redden, zal ik daar volgend seizoen rekening mee houden bij mijn aankopen...quote:
Ik ga straks coach worden van Nederlandquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:57 schreef Knoekie het volgende:
Hmm met wat voor team zal ik nu eens gaan spelen![]()
van Andorra?quote:Op woensdag 14 juni 2006 01:05 schreef X-fi het volgende:
Ik win zojuist met Nederland van Andorra met 11-0Moet je nagaan dat 3 doelpunten werden afgekeurd wegens buitenspel
plz x-fi !quote:
Ook al niet bewaard dus?quote:
Nee, heb nergens aan gedachtquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ook al niet bewaard dus?
bedoel, kwa dingen overzetten van oude pc naar nieuwe pc?
staat ie nog wel @ je oude pc??quote:
Share?quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
lama x-fi
heb hem al terug
ik heb btw een save file, waarmee je het wk begint
je begint in mei, dus genoeg tijd om spelers op te roepen
Valencia en Palermo zijn wel leuke ploegjes, tevens is Shaktar Donetsk wel een leuke ploegquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zo, fm staat er weer op.
weet nog niet of ik weer met portsmouth ga ballen
wil eigenlijk ander team, in die stijl.
iemand een tip?
Shakhtar Donetsk?????quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:18 schreef MichielMiddelbos het volgende:
[..]
Valencia en Palermo zijn wel leuke ploegjes, tevens is Shaktar Donetsk wel een leuke ploeg
misschien wat omzettingen in je opstelling?quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Jezus christus... Er is een vormcrisis van ongekende proporties uitgebroken. Na 3 jaar op rij kampioen te zijn geworden sta ik nu na 7 wedstrijden 9e... Ondanks een enorm overwicht worden de lulligste potjes verloren, zelfs thuis tegen degradatiekandidaten... Iemand een idee hoe je in hemelsnaam UIT zo'n crisis komt?
Dat is een beetje het probleem, iedereen voetbalt ineens als een natte krant...quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:43 schreef MrMoon het volgende:
[..]
misschien wat omzettingen in je opstelling?
Hm, volgens mij is die al wel redelijk hoog bij mijn assistent, zal nog eens checken.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:31 schreef Ajaxfan het volgende:
Team Talks laten doen door een assistent met hoge motivating.
ik ook.. in de rust meestal encourage en na de wedstrijd indien gewonnen positief en anders angryquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:38 schreef X-fi het volgende:
Ik doe ook altijd teamtalks (rust, einde westrijd)
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 02:09 schreef X-fi het volgende:
Na het behalen van het Wereldkampioenschap met Nederland in Duitsland, heb ik meteen ontslag genomen. Ik kan aan de gang gaan bij AZ. Aanvaarden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |