Ben een game met Ajax begonnen.
Ingekocht zijn:
Sergey Kisliy
Nikolay Dimitrov
Pablo Vitti
Patrick Amoah
Lee Wallace
Robert Snodgrass
Richmond Bossman
Milan Cerney
Mikael Dahlberg
Andreas Granqvist
Edilson
Ugur Yildirim
Ron Vlaar
KIaas-Jan Huntelaar
Vertrokken zijn:
Julien Escude
Nourdin Boukhari
Zdenek Grygera
Steven Pienaar
Angelos Charisteas
Hatem Trabelsi
Plus een hele rits aan jeugdspelers
Daardoor speel ik nu met de volgende elf spelers:
GK Maarten Stekelenburg
DL Maxwell
DC Ron Vlaar
DC Nigel de Jong
DR John Heitinga
DMC Hedwiges Maduro
MLC Urby Emanuelson
MRC Wesley Sneijder
FLC Ryan Babel
ST Klaas-Jan Huntelaar
FRC Ugur Yildirim
Gaat tot nu toe prima, in de competitie sta ik na 10 wedstrijden op de 1e plek, PSV staat 2e met één wedstrijd meer gespeeld. In de KNVB-beker ben ik een ronde verder gekomen, nadat mijn B-team van Emmen had gewonnen.
In de Champions League verloopt alles tot nu toe op rolletjes. Ik zit in een poule met Wisla, Villareal en Liverpool. Na 5 wedstrijden ben ik ongeslagen door met de volgende resultaten:
Ajax - Liverpool 2-0
Wisla - Ajax 1-2
Villareal - Ajax 1-1
Ajax - Villareal 0-0
Liverpool - Ajax 1-5
Vooral Liverpool - Ajax was een prachtige wedstrijd. Gezegd moet worden dat Hypia in de 2e helft met een rode kaart van het veld werd gestuurd, maar ik speelde veel, maar dan ook veel sterker dan Liverpool. Prachtige overwinning
![]()
Huntelaar is tot nu toe de topscorer van het team met 12 goals uit 18 wedstrijden. Ik vind dit wat aan de magere kant, aangezien hij echt enorm veel kansen heeft verprutst. Hij heeft tegen Liverpool 2x gescoord, maar zijn laatste goal hiervóór was alweer bijna twee maanden geleden.
Doelstelling dit seizoen: Kampioen worden, KNVB-Beker winnen en de halve finale van de Champions League behalen. Bovendien wil ik zelf binnen een paar jaar bondscoach van het Nederlands Elftal zien te worden