http://www.cmfaq.com/faqfc/rate/index.php?dlid=1176quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:31 schreef Badabingea het volgende:
Ik speelde het spel gister voor het eerst. Ging vrij redelijk alleen wat problemen met tactics, kan iemand em wat tips geven
Hoe gaat het europees met jou HK?quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:57 schreef Gallacher het volgende:
Heb er een leuke reeks wedstrijden opzitten bij me cluppie HK (IJsland):
[afbeelding]
Ben trouwens ook net aangesteld als coach van Nederland
Je kunt alleen wanneer je de game aanmaakt kiezen uit de competitiesquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:18 schreef killermj het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe je competitie toe kan voegen ? Ik weet dat je het bij de start kan doen, echter wil ik verder met deze save, maar wil ook bijvoorbeeld de engelse compo erbij (zodat ik naar een engelse club kan ofzo als ik bij ajax uitgekeken ben)
Mag ik naar jouw opstelling vragen?quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:35 schreef Knoekie het volgende:
Moet je eens die Indonesische competitie doen, alle clubs hebben dezelfde naam, en alle spelers zijn nog 10 keer slechter dan de amateurs hierzo. Je verveelt je echt als dat dat gaat spelen. Ook die vage namen allemaal.
Verder trouwens, ik speel nu gewoon in de Nederlandse competitie met Ajax. En ik win al mijn wedstrijden telkens, maar elke keer als ik tegen Feyenoord moet dan verlies ik weer. En dat allemaal door Dirk Kuyt, die scoort echt altijd tegen mij, die gozer is gewoon niet af te stoppen heb ik het gevoel.
Ik moet er 12,5 miljoen voor dokken (minimale claussaule)quote:
Ik zit in een nieuw spel (Ajax 2005-2006)quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:04 schreef Knoekie het volgende:
Welk jaar zit je dan? ik had hem in 2006 gehaald
Vaagquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:04 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ik zit in een nieuw spel (Ajax 2005-2006)
Heb hem trouwens binnenquote:
quote:Er is een nieuwe versie van Football Manager op komst. Volgens maker Sports Interactive moet FM 2007 (PC, PSP, Xbox360) nog deze kerst in de winkels liggen. De voetbal management game telt volgens de SI 100 nieuwe features.
Naast extra aandacht voor meer Xbox360 -vriendelijk controls, zijn er een aantal nieuwe gameplay zaken aangekondigd. Zo is het scoutingsapparaat op de schop gegaan, zijn de skins vernieuwd en is de jeugdopleiding verbeterd. De interactie met pers, spelers en vijandige trainers is uitgebreid. Misschien wel het interessantste nieuwigheidje: satellietclubs. Spelers kunnen nu een samenwerkingsverband aangaan met andere clubs om talenten te stallen.
Miles Davidson, directeur van SI: “More in-depth feedback from your assistant manager and coaches, plus interaction with any player worldwide makes this an un-missable and very user friendly experience, and our best football game by a country mile.”
Cheer up, je hebt het onmogelijke al gedaanquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:36 schreef Enchanter het volgende:
In m'n 2e seizoen bij Omniworld , ben ik 1e geworden , mede dankzij Twente wat op de laatste speeldag verloor zodat ik rechtstreekse promotie bedwong.
Ben ook gelijk uit m'n schulden want PSV kocht m;n spit voor 3,6 miljoen euro![]()
Is ff kijken hoe het in de eredivise zal gaan![]()
Bij mij was Omniworld het eerste seizoen zelf gepromoveerdquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:44 schreef X-fi het volgende:
[..]
Cheer up, je hebt het onmogelijke al gedaan
lolquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:49 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Bij mij was Omniworld het eerste seizoen zelf gepromoveerdZe hebben zelfs UEFA cup gespeelt
Ze mochten intertoto spelen omdat ze in de fair play loting zaten ofzo, wonen ze de intertotoquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:51 schreef X-fi het volgende:
[..]
lol
Ik word met Ajax telkens kampioen, gatorade en winnaar van de jcs. Maar de CL is maar een nachtmerrie voor mij.
Zo is dat ook bij mij jaquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:59 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ze mochten intertoto spelen omdat ze in de fair play loting zaten ofzo, wonen ze de intertotoEchter de tweede ronde van de uefa cup haalde ze niet.
Ja, kampioen wordt ik ook elk jaarCL is ook niks bij mij. één keer de halve finale gehaald. Maar die andere keren mocht ik blij zijn dat ik de tweede ronde haalde.
Ahh minder voor je, hopelijk kun je transfervrij wat spelers halen en komend jaar kampioen worden. Ik zit nu zelf in het jaar 2014 en heb de UEFA cup 1x gewonnen. Dit had ik mede te danken aan een redelijk goede loting. Want als ik tegen ploegen als Inter en Arsenal speel dan kom ik wel altijd te kort.quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:28 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Hoe gaat het europees met jou HK?
Met mijn KR gaat het niet zo heel lekker... Heb nu 2 duels voor het einde de 5e plaats in mijn bezit mar heb in het begin in degradatiezone gestaan.
Had de beker finale verloren door een ontzettend mazzel doelpunt in de verlenging.. 1e voorronde CL tegen Tirana 0-0thuis en 2-0 verlies uit..
Ah, nog iemand die in Rusland speelt.Ik zit nu in 2010 met Ural yekaterinburg. Het 2e jaar dat ik daar kwam ben ik gepromoveerd, en vorig jaar voor het eerst kampioen geworden. Nu sta ikm 2e achter Zenith petersburg, 3 puntjes, dus is nog in te halen...:)quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:29 schreef MrMoon het volgende:
knip
Had je Zuniga aan het begin van het spel gekocht of had je hem een paar jaar laten rijpen in zijn thuisland?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:17 schreef Dynia het volgende:
Overigens is Zuniga de enige die ik ECHT niet kwijt wil, maar zijn contract loopt af, en hij wil niet verlengen, aan het eind van het seizoen vertrekt hij dus transfervrij naar Zaragoza, waarbij ik echt vreselijk dom heb gedaan...Vlak voor het aanbod van Zaragoza bood Juventus 18 miljoen voor hem om direct te komen...Ik een tegenbod van 20 miljoen gedaan...willen ze hem niet meer...dom dom dom...:(((
Het kan lang duren inderdaad. Maar heb er weinig last van.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:34 schreef JaWi het volgende:
Trouwens, die interlands en overige europacupwedstrijden, kan je die niet voerslaan ofzo. Kan ze wel op 'de achtergrond laten spelen'. Maar het is nogal irritant.
Ik probeer ook altijd zo veel mogelijk Russen, Oekraïners en Witrussen of elders in die regio te halen. Ik heb momenteel 4 van die spelers die niet uit die regio komen, maar ja die zijn ook gewoon té goed om niet te gebruiken. Cavenaghi dreig ik alleen kwijt te raken, want hij wil niet verlengen is erg teleurgesteld in mij omdat ik elk bod verwerp... Ik vrees dat ik em niet lang meer kan houden aangezien hij zijn contract ook niet wil verlengen en ik er nog wel flink wat geld voor wil vangen eigenlijk... Nu is het ook niet zo dat hij ze er vanuit elke hoek injast dus wat dat betreft zal het niet een enorme aderlating zijn, maar ja als je zn stats dan bekijkt... Ik probeer al Alexandr Shirko te halen ex-speler van Spartak en die jast ze er bij zijn huidige club wel vanuit alle hoeken erin, dus dat is wel weer een voordeel..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:17 schreef Dynia het volgende:
Intussen ben ik 20 Wedstrijden verder, en heb ik halverwege besloten om mijn vele buitenlanders proberen te vervangen voor Russen, Mijn huidige opstelling is nu als volgt:
.......
Helaas nog steeds veel Buitenlanders, Maar voor Gomez ,Felipe, Zuniga en Merino heb ik ook al vervangers, maar die spelen nog niet. De vervanger van Gomez is pas 16, dus die is gewoon nog te jong...:))
oeh dat is wel kut ja...maar ja soms moet je gewoon een risico nemen.. Dat heb je gedaan alleen het pakte helaas niet zo goed uit.. Dat hebben we vast allemaal wel eens meegemaakt...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:17 schreef Dynia het volgende:
Overigens is Zuniga de enige die ik ECHT niet kwijt wil, maar zijn contract loopt af, en hij wil niet verlengen, aan het eind van het seizoen vertrekt hij dus transfervrij naar Zaragoza, waarbij ik echt vreselijk dom heb gedaan...Vlak voor het aanbod van Zaragoza bood Juventus 18 miljoen voor hem om direct te komen...Ik een tegenbod van 20 miljoen gedaan...willen ze hem niet meer...dom dom dom...:(((
Ik heb een hoop spelers van PSV(ben ik ook) kunnen halen. En dan bedoel ik niet dat ik spelers die bij PSV zitten naar Ijsland ga halen, maar meer spelers(zoals Donny Gorter, Robin Faber, Aldin Peljto, Jamal Ait Mama en nog een aantal) die geen niet contract kregen bij PSV aangetrokken heb zodra ze weg waren bij PSV. Jouw cluppie is in het 1e seizoen gepromoveerd en in het 2e seizoen net niet gedegradeerd. Bekerwinnaar Prottur is wel gedegradeerd, en Volsungur, die hadden 3 punten 5 goals en 44 tegen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:04 schreef Gallacher het volgende:
[..]
Ahh minder voor je, hopelijk kun je transfervrij wat spelers halen en komend jaar kampioen worden. Ik zit nu zelf in het jaar 2014 en heb de UEFA cup 1x gewonnen. Dit had ik mede te danken aan een redelijk goede loting. Want als ik tegen ploegen als Inter en Arsenal speel dan kom ik wel altijd te kort.
Maar door de jaren heen is mijn team steeds beetje bij beetje gegroeid. Ik blijf ook mijn team trouw. Ik heb van o.a. Ajax al een aanbod gehad. Maar ik wil op clubniveau HK naar de absolute top brengen. Al gaat dat nogwel wat seizoenen duren.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |