abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38598546
Ik speelde het spel gister voor het eerst. Ging vrij redelijk alleen wat problemen met tactics, kan iemand em wat tips geven
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_38616824
Heb mijn 1e seizoen bij PSV afgerond.

Ben teleurstellend 7e geworden maar heb wel de beker gewonnen waardoor ik toch direct de UEFA Cup in ga. Na de JCS was dat dus de 2e prijs.

Met KR sta ik op een 5e plaats. De finale van de Liga Beker heb ik na penaltys verloren. Heb een aantal PSV spelers die zonder club kwamen te zitten(zoals Nicky Munz, Donny Gorter, Aldin Peljto enzovoorts) naar Ijsland weten te halen, en hoop dat ze me verder vooruit kunnen helpen.
  woensdag 7 juni 2006 @ 11:18:20 #103
10646 killermj
Jah Man Jah ©By KillerMJ
pi_38619782
Ik zit nu in het 2e seizoen met Ajax en ben bondscoach van het NL team.
Eerste jaar alles gepakt wat er te pakken viel (jc schaal, champions league, kampioen, amstelcup)
En met nederland gaat het ook prima, alleen zeikt de media dat ik 12 ajacieden in het team heb.

Bij Ajax een paar spelers gehaald (transfer vrij of gekocht): Kromkamp, Gio Bronkhorst, Affelay, Hofs,vd Vaart (moest 15 mil kosten... ARGH), Portillo, Huygesems, Obodai, Baretto en een paar buitenlandse (onbekende) spelers (deze spelen amber maar goed).

Spelers uit de jeugd gehaald: Manucarhi (weet ik veel) en Volgthangen (ofzo), zeer goeie VM bij mij.

Verder zijn er een paar spelers verhuurd (Maduro, Vermealen, Vermeer, Lobont, Urby Emmualson, Boukhari)
Tevens een paar verkocht.

Supersub is bij mij Babel, elke keer als die invalt scoort hij

Kan iemand mij vertellen hoe je competitie toe kan voegen ? Ik weet dat je het bij de start kan doen, echter wil ik verder met deze save, maar wil ook bijvoorbeeld de engelse compo erbij (zodat ik naar een engelse club kan ofzo als ik bij ajax uitgekeken ben)
pi_38620908
Ik ben inmiddels gekwalificeerd met Nederland voor het EK 2008. Na dit toernooi wil ik afscheid nemen als bondscoach van Nederland omdat ik als ik het EK win alles gewonnen heb wat er te winnen valt.

Hierna wil ik aan de slag bij een leuke club.

Maargoed ik zal jullie straks eerst op de hoogte houden van het verloop van het EK.
"Never grow up my friends"
pi_38621293
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 18:31 schreef Badabingea het volgende:
Ik speelde het spel gister voor het eerst. Ging vrij redelijk alleen wat problemen met tactics, kan iemand em wat tips geven
http://www.cmfaq.com/faqfc/rate/index.php?dlid=1176
Hajeto!
  woensdag 7 juni 2006 @ 17:29:16 #106
55651 JaWi
Shalom.
pi_38630583
Zo .

Denk dat ik maar eens met Barca begin.
slettebak [@] gmail.com
pi_38631201
Allemaal
Ben nieuw hier en speel al jaren de CM/FM reeks, nu ben ik met Charleroi aan mijn 2e seizoen begonnen, 1e seizoen kampioen en verliezend finalist in de beker, nu zoek ik nog een goede AMC voor 200K. Krijg niet meer geld voor transfers van het bestuur

alvast bedankt!
It Never Hurts To Help!
  woensdag 7 juni 2006 @ 18:57:06 #108
149901 Gallacher
Wielerfreak
pi_38633157
Heb er een leuke reeks wedstrijden opzitten bij me cluppie HK (IJsland):

Ben trouwens ook net aangesteld als coach van Nederland
  woensdag 7 juni 2006 @ 21:02:21 #109
112897 wouter1988
Twente Enschede
pi_38636611
Ben nu is een keer in Australië begonnen. De competitie begint daar in augustus en 21 ronden later zit je in januari en zit het erop :|

1e seizoen: 5e plek bij wereldbeker voor clubteams. Kampioen van Australië, 15 punten voorsprong op de nr. 2 (moet nog 1 duel). Scoorde ook 47x waarvan er 38 (19 van Yorke en 19 van Petrovski) kwamen
pi_38646825
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 18:57 schreef Gallacher het volgende:
Heb er een leuke reeks wedstrijden opzitten bij me cluppie HK (IJsland):

[afbeelding]

Ben trouwens ook net aangesteld als coach van Nederland
Hoe gaat het europees met jou HK?

Met mijn KR gaat het niet zo heel lekker... Heb nu 2 duels voor het einde de 5e plaats in mijn bezit mar heb in het begin in degradatiezone gestaan.
Had de beker finale verloren door een ontzettend mazzel doelpunt in de verlenging.. 1e voorronde CL tegen Tirana 0-0thuis en 2-0 verlies uit..
pi_38655619
in het 2e seizoen met Oberhausen als 8e geëindigd in de 2e bundesliga, lange tijd deed ik nog mee om de 3e plek en dus promotie naar de 1e bundesliga.

in de zomerstop enkele nieuwe aankopen gedaan. grootste namen zijn peter niemeyer (fc twente), rasmus lindgren (ajax).
ik wordt nu meteen getipt als een van de grootste kanshebbers op de titel.

[ Bericht 1% gewijzigd door AirRaid op 08-06-2006 14:31:39 ]
pi_38661619
Gisteren een game begonnen met Spartak Moscow, mijn Grêmio game ben ik kwijt doordat ik hem was vergeten te branden voor het formateren van mijn HD

Eerst een opstelling gemaakt, toen bekeken wat ik nog nodig had en aan de hand daarvan nieuwe spelers aangetrokken en spelers gedumpt..
Gekocht zijn:
Lebedev DC,
Limbersky, D WB AM RL,
Ferreyra, WB M L,
Nanni, ST,
Aliev, AM LC,
Stevanovic, AM C,
Kolodin, DC DM, geruild tegen Kovac..
Aldonin, DM

Verkocht:
Kowalewski
Kovalchuk
Rubins
Boyarintsev
Rodriguez
Bystrov
Kovac
Bazhenov

De eerste competitiewedstrijd werd gewonnen tegen CSKA Moscow met 1-0. Daarna volgde er nog 3 overwinningen. Tegen Lokomotiv werd voor het eerst punten verspeeld, ondanks een groot veldoverwicht werd het slechts 0-0, daarna volgde weer een gelijkspel. Na deze wedstrijden is Spartak Moscow terug te vinden op de gedeelde 2 plaats (samen met Lokomotiv)... Later meer..............
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  donderdag 8 juni 2006 @ 18:45:41 #113
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_38665668
burp
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_38667003
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 11:18 schreef killermj het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe je competitie toe kan voegen ? Ik weet dat je het bij de start kan doen, echter wil ik verder met deze save, maar wil ook bijvoorbeeld de engelse compo erbij (zodat ik naar een engelse club kan ofzo als ik bij ajax uitgekeken ben)
Je kunt alleen wanneer je de game aanmaakt kiezen uit de competities
  donderdag 8 juni 2006 @ 19:38:55 #115
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_38667377
Ben weer overnieuw begonnen. Nu met een nieuw systeem
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
pi_38671904
Moet je eens die Indonesische competitie doen, alle clubs hebben dezelfde naam, en alle spelers zijn nog 10 keer slechter dan de amateurs hierzo. Je verveelt je echt als dat dat gaat spelen. Ook die vage namen allemaal.

Verder trouwens, ik speel nu gewoon in de Nederlandse competitie met Ajax. En ik win al mijn wedstrijden telkens, maar elke keer als ik tegen Feyenoord moet dan verlies ik weer. En dat allemaal door Dirk Kuyt, die scoort echt altijd tegen mij, die gozer is gewoon niet af te stoppen heb ik het gevoel.
  donderdag 8 juni 2006 @ 22:29:10 #117
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_38674467
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 21:35 schreef Knoekie het volgende:
Moet je eens die Indonesische competitie doen, alle clubs hebben dezelfde naam, en alle spelers zijn nog 10 keer slechter dan de amateurs hierzo. Je verveelt je echt als dat dat gaat spelen. Ook die vage namen allemaal.

Verder trouwens, ik speel nu gewoon in de Nederlandse competitie met Ajax. En ik win al mijn wedstrijden telkens, maar elke keer als ik tegen Feyenoord moet dan verlies ik weer. En dat allemaal door Dirk Kuyt, die scoort echt altijd tegen mij, die gozer is gewoon niet af te stoppen heb ik het gevoel.
Mag ik naar jouw opstelling vragen?
pi_38675819
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 22:29 schreef X-fi het volgende:

[..]

Mag ik naar jouw opstelling vragen?
ik speel met deze opstelling

donderdag 8 juni 2006 @ 23:01:02 #119
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_38675962
Whehe, die Zé Rodolpho is duur
pi_38676015
Dacht trouwens, hé ik ga voor de grap de olympische spelen spelen. Veel tegenstand had ik niet.

pi_38676064
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 23:01 schreef X-fi het volgende:
Whehe, die Zé Rodolpho is duur
Ik heb hem voor 6 miljoen gekocht.
  donderdag 8 juni 2006 @ 23:03:12 #122
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_38676065
  donderdag 8 juni 2006 @ 23:03:27 #123
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_38676080
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 23:03 schreef Knoekie het volgende:

[..]

Ik heb hem voor 6 miljoen gekocht.
Ik moet er 12,5 miljoen voor dokken (minimale claussaule)
pi_38676116
Welk jaar zit je dan? ik had hem in 2006 gehaald
  donderdag 8 juni 2006 @ 23:04:51 #125
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_38676143
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 23:04 schreef Knoekie het volgende:
Welk jaar zit je dan? ik had hem in 2006 gehaald
Ik zit in een nieuw spel (Ajax 2005-2006)
pi_38676149
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 23:04 schreef X-fi het volgende:

[..]

Ik zit in een nieuw spel (Ajax 2005-2006)
Vaag
  donderdag 8 juni 2006 @ 23:06:03 #127
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_38676177
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 23:05 schreef Knoekie het volgende:

[..]

Vaag
Heb hem trouwens binnen .
Hopen dat het geen miskoop is
pi_38676252
Nou inmiddels ook het EK 2008 gewonnen met Nederland na een 2-0 overwinning op Engeland in de Finale.

Daarna ontslag genomen als bondscoach. Toen kreeg ik een aanbod van ManU naar deze heb ik afgeslagen omdat ik het niet de club vondt waar ik mee wou gaan bouwen. Kijken wat er nu voor aanbiedingen komen.
"Never grow up my friends"
pi_38676790
Ik ben al 2x ontslagen
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_38677103
quote:
Er is een nieuwe versie van Football Manager op komst. Volgens maker Sports Interactive moet FM 2007 (PC, PSP, Xbox360) nog deze kerst in de winkels liggen. De voetbal management game telt volgens de SI 100 nieuwe features.

Naast extra aandacht voor meer Xbox360 -vriendelijk controls, zijn er een aantal nieuwe gameplay zaken aangekondigd. Zo is het scoutingsapparaat op de schop gegaan, zijn de skins vernieuwd en is de jeugdopleiding verbeterd. De interactie met pers, spelers en vijandige trainers is uitgebreid. Misschien wel het interessantste nieuwigheidje: satellietclubs. Spelers kunnen nu een samenwerkingsverband aangaan met andere clubs om talenten te stallen.

Miles Davidson, directeur van SI: “More in-depth feedback from your assistant manager and coaches, plus interaction with any player worldwide makes this an un-missable and very user friendly experience, and our best football game by a country mile.”
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  donderdag 8 juni 2006 @ 23:36:58 #131
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_38677271
In m'n 2e seizoen bij Omniworld , ben ik 1e geworden , mede dankzij Twente wat op de laatste speeldag verloor zodat ik rechtstreekse promotie bedwong.
Ben ook gelijk uit m'n schulden want PSV kocht m;n spit voor 3,6 miljoen euro
Is ff kijken hoe het in de eredivise zal gaan
Ik ben inmiddels overleden
  donderdag 8 juni 2006 @ 23:44:21 #132
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_38677509
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 23:36 schreef Enchanter het volgende:
In m'n 2e seizoen bij Omniworld , ben ik 1e geworden , mede dankzij Twente wat op de laatste speeldag verloor zodat ik rechtstreekse promotie bedwong.
Ben ook gelijk uit m'n schulden want PSV kocht m;n spit voor 3,6 miljoen euro
Is ff kijken hoe het in de eredivise zal gaan
Cheer up, je hebt het onmogelijke al gedaan
pi_38677689
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 23:44 schreef X-fi het volgende:

[..]

Cheer up, je hebt het onmogelijke al gedaan
Bij mij was Omniworld het eerste seizoen zelf gepromoveerd Ze hebben zelfs UEFA cup gespeelt
  donderdag 8 juni 2006 @ 23:51:54 #134
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_38677773
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 23:49 schreef Knoekie het volgende:

[..]

Bij mij was Omniworld het eerste seizoen zelf gepromoveerd Ze hebben zelfs UEFA cup gespeelt
lol
Ik word met Ajax telkens kampioen, gatorade en winnaar van de jcs. Maar de CL is maar een nachtmerrie voor mij.
pi_38678027
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 23:51 schreef X-fi het volgende:

[..]

lol
Ik word met Ajax telkens kampioen, gatorade en winnaar van de jcs. Maar de CL is maar een nachtmerrie voor mij.
Ze mochten intertoto spelen omdat ze in de fair play loting zaten ofzo, wonen ze de intertoto Echter de tweede ronde van de uefa cup haalde ze niet.

Ja, kampioen wordt ik ook elk jaar CL is ook niks bij mij. één keer de halve finale gehaald. Maar die andere keren mocht ik blij zijn dat ik de tweede ronde haalde.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 00:01:05 #136
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_38678102
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 23:59 schreef Knoekie het volgende:

[..]

Ze mochten intertoto spelen omdat ze in de fair play loting zaten ofzo, wonen ze de intertoto Echter de tweede ronde van de uefa cup haalde ze niet.

Ja, kampioen wordt ik ook elk jaar CL is ook niks bij mij. één keer de halve finale gehaald. Maar die andere keren mocht ik blij zijn dat ik de tweede ronde haalde.
Zo is dat ook bij mij ja
pi_38678280
Ik zou hierover als hints geven, voor diepte in je kern zorgen, en pas je tactiek aan naar het niveau en de kwaliteiten van je tegenstander in de CL. Tegen AC Milan of Barcelona of een andere Europese topclub spelen met dezelfde tactiek als je tegen de rest van de gewone Nederlandse competitie speelt is gewoon vragen om problemen...

Enkel die topclubs kunnen uitgaan van hun eigen ene tactiek die werkt tegen vrijwel iedereen(zoals bij chelsea, speel die tactiek zoals ze doen in het echt, en je hebt een supertactiek voor die ploeg), mede de reden dat ik nooit met topclubs speel, geen fuck aan

Een voorbeeld zou zijn als je tegen Riquelme speelt, op die zijn kwaliteiten en minder kwaliteiten inspelen. Riquelme is enorm goed als je hem ruimte geeft, maar is vrij traag voor zijn topniveau.
Voetballogische oplossing: een snellere sterke verdedigende middenvelder op "tight marking" en "man marking specific Riquelme" zetten. Zo is hij 80% minder effectief en is Villareal zijn belangrijkste pion kwijt

Dit doe ik trouwens altijd met spelmakers en creatieve spitsen alla Bergkamp(wel een CB dan)

Dus samengevat, heb je niet de wereldtop in je ploeg, probeer dat gewoon hun topspelers dan te neutraliseren(werkt niet altijd, ze blijven nog altijd wereldtop maar ja je kunt proberen)

[ Bericht 6% gewijzigd door Genjuro op 09-06-2006 00:16:04 ]
100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer
pi_38679020
Na 19 wedstrijden met Spartak Moscow heb ik 13 overwinningen geboekt en 6 keer gelijkgespeeld. Ik ben dus nog ongeslagen en dat is boven verwachting. Ik sta eerste en de nummer 2 (Lokomotiv Moscow) staat 5 punten achter mij. Ik win over het algemeen vrij gemakkelijk en af en toe hebben mijn spelers blijkbaar hun dag niet en speel ik gelijk.

Mijn spitsen Cavenaghi en Nanni scoren niet bijster veel moet ik zeggen, maar dat wordt gecompenseerd door het feit dat mijn middenvelders ook erg veel scoren. Ik krijg wel vrij weinig doelpunten tegen over het algemeen 12 in 19 wedstrijden, mijn 'ijzersterke' verdediging is in de pers al een aantal keer geprezen en ook andere spelers worden regelmatig opgehemeld.

Helaas speel ik geen Europees komend seizoen, daar moet ik nog een jaartje op wachten, en de beker is ook nog niet begonnen, dus kan ik me geheel concentreren op de competitie..

To be continued
pi_38683284
Mijn tweede seizoen met VVV heb ik naar verwachting ingevuld. Ik ben 12de geëindigd en heb dus degradatie weten te voorkomen. Iedereen bij VVV is blij met me omdat ik een goede positie heb bereikt. Volgend jaar hoop ik in het linkerrijtje te eindigen, maar dat zal een hele opgave worden als ik zo onregelmatig blijf spelen (2-1 verlies Eindhoven, 5-0 winst AZ ).
We sure are cute for two ugly people.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 14:04:14 #140
149901 Gallacher
Wielerfreak
pi_38692649
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 09:28 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Hoe gaat het europees met jou HK?

Met mijn KR gaat het niet zo heel lekker... Heb nu 2 duels voor het einde de 5e plaats in mijn bezit mar heb in het begin in degradatiezone gestaan.
Had de beker finale verloren door een ontzettend mazzel doelpunt in de verlenging.. 1e voorronde CL tegen Tirana 0-0thuis en 2-0 verlies uit..
Ahh minder voor je, hopelijk kun je transfervrij wat spelers halen en komend jaar kampioen worden. Ik zit nu zelf in het jaar 2014 en heb de UEFA cup 1x gewonnen. Dit had ik mede te danken aan een redelijk goede loting. Want als ik tegen ploegen als Inter en Arsenal speel dan kom ik wel altijd te kort.
Maar door de jaren heen is mijn team steeds beetje bij beetje gegroeid. Ik blijf ook mijn team trouw. Ik heb van o.a. Ajax al een aanbod gehad. Maar ik wil op clubniveau HK naar de absolute top brengen. Al gaat dat nogwel wat seizoenen duren.
pi_38694650
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 00:29 schreef MrMoon het volgende:
knip
Ah, nog iemand die in Rusland speelt.Ik zit nu in 2010 met Ural yekaterinburg. Het 2e jaar dat ik daar kwam ben ik gepromoveerd, en vorig jaar voor het eerst kampioen geworden. Nu sta ikm 2e achter Zenith petersburg, 3 puntjes, dus is nog in te halen...:)

Championsleague is een drame tot nu toe. Ik zit in een poule met Arsenal, benfica en Real Madrid...:((
Arsenal thuis 2-1 verlies, benfica uit, 3-2 verlies...:((..volgende pot is de Koninklijke uit.

Naast Ural ben ik intussen ook bonsdcoach van Rusland, en dat gaat erg goed. Belangrijkste spelers zijn Arshavin, Kerzhakov(heeeeel goed!) en Shumilin. Voor de EK kwalificatie alleen 1x 0-0 tegen frankrijk. (van Moldavie, Estland Turkije en Isreal werd makkelijk gewonnen), Nog 1 keer thuis tegen Frankrijk, maar dat is niet belangrijk, Rusland is al geplaatst voor het EK...:))

Het zijn wat oudere screens, maar mijn team aan het begin van het seizoen:

Mijn topscorer, Sebastian Zuniga

[ Bericht 10% gewijzigd door Dynia op 09-06-2006 15:11:44 ]
pi_38695063
Intussen ben ik 20 Wedstrijden verder, en heb ik halverwege besloten om mijn vele buitenlanders proberen te vervangen voor Russen, Mijn huidige opstelling is nu als volgt:

-------------Zuniga--Alexandov-------------
--------------------Gomez---------------------
------------Stepanov-----Felipe--------------
----------------------Zotti-----------------------
-kopylov - Merino - Ivanov - Nowakovski-
-----------------------Morgun------------------

Helaas nog steeds veel Buitenlanders, Maar voor Gomez ,Felipe, Zuniga en Merino heb ik ook al vervangers, maar die spelen nog niet. De vervanger van Gomez is pas 16, dus die is gewoon nog te jong...:))

Overigens is Zuniga de enige die ik ECHT niet kwijt wil, maar zijn contract loopt af, en hij wil niet verlengen, aan het eind van het seizoen vertrekt hij dus transfervrij naar Zaragoza, waarbij ik echt vreselijk dom heb gedaan...Vlak voor het aanbod van Zaragoza bood Juventus 18 miljoen voor hem om direct te komen...Ik een tegenbod van 20 miljoen gedaan...willen ze hem niet meer...dom dom dom...:(((
  vrijdag 9 juni 2006 @ 16:30:37 #143
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_38697849
Ik ben in de competitie na een geruime tijd voor het eerst verslagen, met nog 8 wedstrijden te spelen heb ik dus nog maar een keer verloren en al heeeel veel gelijk gespeeld zodat chelsea en ik nu evenveel punten hebben in de kwartfinale van de Champions League heb ik de thuiswedstrijd tegen Juventus met 1-0 gewonnen nu maar hopen dat dat genoeg is
Bernie en ik zijn tof.
pi_38698544
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 15:17 schreef Dynia het volgende:

Overigens is Zuniga de enige die ik ECHT niet kwijt wil, maar zijn contract loopt af, en hij wil niet verlengen, aan het eind van het seizoen vertrekt hij dus transfervrij naar Zaragoza, waarbij ik echt vreselijk dom heb gedaan...Vlak voor het aanbod van Zaragoza bood Juventus 18 miljoen voor hem om direct te komen...Ik een tegenbod van 20 miljoen gedaan...willen ze hem niet meer...dom dom dom...:(((
Had je Zuniga aan het begin van het spel gekocht of had je hem een paar jaar laten rijpen in zijn thuisland?
  vrijdag 9 juni 2006 @ 17:34:55 #145
55651 JaWi
Shalom.
pi_38700019
Trouwens, die interlands en overige europacupwedstrijden, kan je die niet voerslaan ofzo. Kan ze wel op 'de achtergrond laten spelen'. Maar het is nogal irritant .
slettebak [@] gmail.com
pi_38703417
Gisteren irl een kennismaking met mn nieuwe teamgenoten en tactische schets voor volgend seizoen. Nu ga ik proberen die tactiek na te maken in FM.

Nu is mijn vraag: heeft iemand (met genoeg tactisch inzicht uiteraard, alles moet getweaked worden) de tactiek van zijn irl voetbalteam nagemaakt en met succes?

Sidenote: de nieuwe targetman van ons nieuwe team heeft een enorm klinkende naam die velen ms zullen herkennen en is een ex-nigeriaans toptalent, namelijk Layo Babayaro, broer van Celestine

Nu alleen hopen dat hij de verwachtingen inlost, want hij is namelijk altijd geflopt bij grotere ploegen als Anderlecht en Gent.
100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer
  vrijdag 9 juni 2006 @ 23:31:41 #147
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_38711090
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 17:34 schreef JaWi het volgende:
Trouwens, die interlands en overige europacupwedstrijden, kan je die niet voerslaan ofzo. Kan ze wel op 'de achtergrond laten spelen'. Maar het is nogal irritant .
Het kan lang duren inderdaad. Maar heb er weinig last van.
pi_38713352
quote:
Intussen ben ik 20 Wedstrijden verder, en heb ik halverwege besloten om mijn vele buitenlanders proberen te vervangen voor Russen, Mijn huidige opstelling is nu als volgt:

.......

Helaas nog steeds veel Buitenlanders, Maar voor Gomez ,Felipe, Zuniga en Merino heb ik ook al vervangers, maar die spelen nog niet. De vervanger van Gomez is pas 16, dus die is gewoon nog te jong...:))
Ik probeer ook altijd zo veel mogelijk Russen, Oekraïners en Witrussen of elders in die regio te halen. Ik heb momenteel 4 van die spelers die niet uit die regio komen, maar ja die zijn ook gewoon té goed om niet te gebruiken. Cavenaghi dreig ik alleen kwijt te raken, want hij wil niet verlengen is erg teleurgesteld in mij omdat ik elk bod verwerp... Ik vrees dat ik em niet lang meer kan houden aangezien hij zijn contract ook niet wil verlengen en ik er nog wel flink wat geld voor wil vangen eigenlijk... Nu is het ook niet zo dat hij ze er vanuit elke hoek injast dus wat dat betreft zal het niet een enorme aderlating zijn, maar ja als je zn stats dan bekijkt... Ik probeer al Alexandr Shirko te halen ex-speler van Spartak en die jast ze er bij zijn huidige club wel vanuit alle hoeken erin, dus dat is wel weer een voordeel..

Ik heb overigens inmiddels zo'n 24 wedstrijden erop zitten en ik sta 11 punten voor op de nummer 2 Lokomotiv. Nog steeds heb ik geen wedstrijd verloren. Ik heb 17 keer gewonnen en 7 keer gelijkgespeeld. Lokomotiv begint vreemd genoeg ineens allemaal punten te verspelen, beetje jammer want zo gaat de spanning er wel uit. Lokomotiv is samen met Saturn nu de enige club waar ik 2 keer tegen heb gelijkgespeeld. Verder heb ik van iedereen waar ik tot nu toe 2 keer tegen heb gespeeld sowieso 1 keer gewonnen. Mijn huidige opstelling ziet er als volgt uit:

-------------Cavenaghi-----Nanni---------------------
---------------------------Titov----------------------------
--------------Aliev-----Aldonin-----Pavlenko-----------

---Ferreyra-----Vidic-----Kolodin-----Limbersky---
-----------------------Komich-------------------------

Wordt vervolgd....
quote:
oeh dat is wel kut ja...maar ja soms moet je gewoon een risico nemen.. Dat heb je gedaan alleen het pakte helaas niet zo goed uit.. Dat hebben we vast allemaal wel eens meegemaakt...
pi_38722906
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 14:04 schreef Gallacher het volgende:

[..]

Ahh minder voor je, hopelijk kun je transfervrij wat spelers halen en komend jaar kampioen worden. Ik zit nu zelf in het jaar 2014 en heb de UEFA cup 1x gewonnen. Dit had ik mede te danken aan een redelijk goede loting. Want als ik tegen ploegen als Inter en Arsenal speel dan kom ik wel altijd te kort.
Maar door de jaren heen is mijn team steeds beetje bij beetje gegroeid. Ik blijf ook mijn team trouw. Ik heb van o.a. Ajax al een aanbod gehad. Maar ik wil op clubniveau HK naar de absolute top brengen. Al gaat dat nogwel wat seizoenen duren.
Ik heb een hoop spelers van PSV(ben ik ook) kunnen halen. En dan bedoel ik niet dat ik spelers die bij PSV zitten naar Ijsland ga halen, maar meer spelers(zoals Donny Gorter, Robin Faber, Aldin Peljto, Jamal Ait Mama en nog een aantal) die geen niet contract kregen bij PSV aangetrokken heb zodra ze weg waren bij PSV. Jouw cluppie is in het 1e seizoen gepromoveerd en in het 2e seizoen net niet gedegradeerd. Bekerwinnaar Prottur is wel gedegradeerd, en Volsungur, die hadden 3 punten 5 goals en 44 tegen.

Heerlijk, 3e ronde beker met 0-3 van Telstar gewonnen. Even een aantal feitjes van de loting van de 4e ronde:
AZ - Feyenoord
Vitesse - PSV
Ajax - Twente
en o.a. de topper:
EVV - Heerjansdam
Zijn de enige 2 overgebleven amateurs in de Beker..

Sergey Kisliy heb ik voor 600k uit Wit-Rusland weggekocht, zonder dat hij ook maar 1 minuut had gespeeld was hij al 6,25m waard:)
pi_38723092
tvp
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')