abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 juni 2006 @ 10:15:08 #251
55651 JaWi
Shalom.
pi_38911086
Ik vind het spel eerlijk gezegd na een seizoen of 2 wat saai worden.
slettebak [@] gmail.com
pi_38913605
heb mijn tacktiet helemaal omgegooid.

waar ik voorheen vijwel altijd 4-4-2 speelde met oberhausen gooiik het nu om naar 5-3-2
pi_38923906
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 10:15 schreef JaWi het volgende:
Ik vind het spel eerlijk gezegd na een seizoen of 2 wat saai worden.
Heb ik ook, dus dan start ik weer een nieuwe op.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_38929156
Ik heb juist het tegenovergestelde. In het begin vind ik het irritant om alle spelers te leren kennen, goeie tactiek te bedenken etc. Wat verder in het spel wordt dat makkelijker en kun je je op de transfers richten.
pi_38929983
- edit

[ Bericht 94% gewijzigd door AirRaid op 16-06-2006 23:00:27 ]
pi_38932306
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 20:24 schreef Rnnz het volgende:
Ik heb juist het tegenovergestelde. In het begin vind ik het irritant om alle spelers te leren kennen, goeie tactiek te bedenken etc. Wat verder in het spel wordt dat makkelijker en kun je je op de transfers richten.
dan moet je enkele spelers kopen die in vroegere spellen in je formatie pasten
Ik heb zo Eddie Johnson samen met Kerlon of Cavenaghi als super-aanvalsduo
100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer
pi_38933484
ik heb zojuist de fysio van het nederlands 11tal aangetrokken.
pi_38939208
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 23:17 schreef AirRaid het volgende:
hehe lekker man. Ik haal zo bij elke club die ik ben Rene Meulensteen, als assistent.. Hij komt altijd, zelfs bij Spartak Moscow en Dinamo Kiev heb ik em nu
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zaterdag 17 juni 2006 @ 12:51:55 #259
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_38941888
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 23:17 schreef AirRaid het volgende:
Wie?
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
pi_38942614
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 12:51 schreef X-fi het volgende:

[..]

Wie?
Luc van Agt
  zaterdag 17 juni 2006 @ 13:29:33 #261
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_38942659
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 13:26 schreef AirRaid het volgende:

[..]

Luc van Agt
Whehe, nice job.

Ik sta met 6 winst uit 6 wedstrijden 1e in de competitie
In de CL heb ik met 2 verlies uit 2 wedstrijden gehaald
  Moderator zaterdag 17 juni 2006 @ 13:29:34 #262
42184 crew  DaMart
pi_38942660
Ik denk dat ik mijn spel bij Raith maar ga staken. Echt geen enkele transfervrije speler die beter is dan wat ik nu heb rondlopen wil komen, en ik heb gewoon geen geld om iemand te kopen. Met nagenoeg dezelfde selectie die vorig seizoen nipt vierde is geworden en de play-offsfinale heeft verloren, moet ik dus promotie zien af te dwingen het komende seizoen.

Nou ja, ik kijk het wel een paar wedstrijden aan, en anders zoek ik wel een club in de Engelse First Division of zo, waar in ieder geval wat Transferfunds zijn.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_38942699
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 12:00 schreef AirRaid het volgende:
heb mijn tacktiet helemaal omgegooid.

waar ik voorheen vijwel altijd 4-4-2 speelde met oberhausen gooiik het nu om naar 5-3-2
5-3-2 is een grote flop geworden, ben nu aan het testen met 4-3-3 en dit gaat aanzienlijk beter.
  zaterdag 17 juni 2006 @ 13:37:29 #264
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_38942826
Ik speel nu 4-3-3 met mijn Ajax
pi_38943107
argh in de 2 laatste wedstrijdne 2x een strafschop tegen gekregen vlak voor tijd
pi_38944325
ik vind trouwens wel dat ze eens wat meer aandacht mogen besteden aan hoe de goals tot stand komen.

bedoel schoten van 25 tot 35 meten vlliegen er vaak genadeloos in. maar als je 2 meter voor een lege goal staan schieten ze ze bal ergens richting cornervlag
  zaterdag 17 juni 2006 @ 15:21:34 #267
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_38944858
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 14:53 schreef AirRaid het volgende:
ik vind trouwens wel dat ze eens wat meer aandacht mogen besteden aan hoe de goals tot stand komen.

bedoel schoten van 25 tot 35 meten vlliegen er vaak genadeloos in. maar als je 2 meter voor een lege goal staan schieten ze ze bal ergens richting cornervlag
Zo verschikkelijk inderdaad.
pi_38945246
Mijn spel met Sport Recife ook weer eens opgepakt, inmiddels in januari 2010 (en een volle prijzenkast).
In Brazilie zijn we vrijwel niet te verslaan, en ook in Zuid-Amerika zijn er weinig ploegen die het ons echt moeilijk maken. River komen we in vrijwel elke finale tegen, maar voorlopig hebben ze ons nog niet weten te verslaan.
De taktiek is al jarenlang hetzelfde, met 3 varianten zodat ik altijd kan inspelen op situaties in de wedstrijd.

Mijn basis (zitten heel wat koopjes tussen!):

GK: Joaquin Irigoytia
DLC: Nivaldo
DC: Andre Dias
DRC: Gladstone
DML: Vinicius
DMR: Carlos Magno
MRC: Renato
MLC: Freddy Guarin
AMC: Rossini
SC: Marcelo Macedo
SC: Roger

Een hele brede selectie is absoluut nodig in Brazilie. Met een beetje pech spelen we zo'n 80 wedstrijden per jaar. Het begin van het seizoen is altijd wel lekker, een hele competitie tegen clubs uit de regio (waarvan 90% een amateurclub is). Leuk voor de statistieken, en het bestuur neemt die resultaten zelfs mee in het vertrouwen dat ze in me hebben.

Ik loer al jaren op de plaats als bondscoach van Brazilie, hopen dat die plaats na het WK van komende zomer 2010 weer vrij komt..

Ik speel trouwens versie 6.0.3, heb ik in de afgelopen maanden nog een update gemist?
pi_38945510
Volgens mij is 6.03 de laatste update

Heb in m'n 3e seizoen alle prijzen gepakt: LC, FA, PL en CL allemaal redelijk eenvoudig gewonnen met 'n jonge selectie met gemiddelde van 23 jaar. Ik blijf verjongen, ook Neville en Brown vertrekken. Ik probeer Kalou en/of Skjelbred aan te trekken en voor rechtsachter zie ik zojuist Carlos Magno, dus even scouten Hopelijk kan ik binnenkort ook bondscoach worden van 'n mooi nationaal elftal, zoals Nederland, Engeland of Brazilië of zo.
"If you're not a manc, you're a wank"
  zaterdag 17 juni 2006 @ 16:05:17 #270
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_38945826
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 15:41 schreef Butra het volgende:
Mijn spel met Sport Recife ook weer eens opgepakt, inmiddels in januari 2010 (en een volle prijzenkast).
In Brazilie zijn we vrijwel niet te verslaan, en ook in Zuid-Amerika zijn er weinig ploegen die het ons echt moeilijk maken. River komen we in vrijwel elke finale tegen, maar voorlopig hebben ze ons nog niet weten te verslaan.
De taktiek is al jarenlang hetzelfde, met 3 varianten zodat ik altijd kan inspelen op situaties in de wedstrijd.

Mijn basis (zitten heel wat koopjes tussen!):

GK: Joaquin Irigoytia
DLC: Nivaldo
DC: Andre Dias
DRC: Gladstone
DML: Vinicius
DMR: Carlos Magno
MRC: Renato
MLC: Freddy Guarin
AMC: Rossini
SC: Marcelo Macedo
SC: Roger

Een hele brede selectie is absoluut nodig in Brazilie. Met een beetje pech spelen we zo'n 80 wedstrijden per jaar. Het begin van het seizoen is altijd wel lekker, een hele competitie tegen clubs uit de regio (waarvan 90% een amateurclub is). Leuk voor de statistieken, en het bestuur neemt die resultaten zelfs mee in het vertrouwen dat ze in me hebben.

Ik loer al jaren op de plaats als bondscoach van Brazilie, hopen dat die plaats na het WK van komende zomer 2010 weer vrij komt..

Ik speel trouwens versie 6.0.3, heb ik in de afgelopen maanden nog een update gemist?
\\Whehe, leuk met al die linkjes

en wat een prijzen
  zaterdag 17 juni 2006 @ 18:19:50 #271
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_38948975
Kwam er laatst pas achter dat er al een tijdje een 6.0.3 patch was (draaide nog steeds 6.0.2), maar wat me opvalt is dat de computer nu opeens een soort cheat strategie heeft. Als ik een team volledig overrompel gaat hij vaak laatste 30 minuten een soort kerstboom opstelling spelen, 3-3-2-1 als ik het uit mn hoofd zeg, en dan kan ik echt NOOIT scoren. Ik heb dat al enkele tientallen keren meegemaakt en ik heb werkelijk waar dan nog geen doelpunt kunnen maken. Het is vaak zelfs zo erg dat er dan opeens geen enkele highlight meer komt in de rest van de wedstrijd.

Vind het echt belachelijk en ik herstart de wedstrijd tegenwoordig simpelweg zodra de computer dit doet. Verlies nog liever af en toe dan op zo'n manier keer op keer gelijk te moeten spelen.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_38953590
Zoals ik had gedacht kreeg ik aanbiedingen van Nationale teams, aangezien 't EK 2008 net gespeeld is en o.a. Nederland slecht speelde. Ik kreeg aanbiedingen van Frankrijk, Mexico en Nederland dus. Ik ben gegaan voor de job als bondscoach van Nederland Es kijken hoever we kunnen komen voor 't WK van 2010
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_38962267
Ik ben een game begonnen met Dinamo Kiev. De selectie die ik heb is al leuk op zich, het was dus een uitdaging om eerst eens even flink de bezem door mijn selectie te halen en de minst goede spelers en zogenaamde talenten te dumpen/verkopen. Dit heb ik gedaan en van het geld dat ik te besteden had heb ik voornamelijk Oekraïners en Russen gekocht. Ik wil namelijk altijd graag een elftal dat bestaat uit spelers uit het betreffende land of de omgeving. De meest aansprekende aankoop was toch wel die van Kerzhakov, hem heb ik dan nu ook in de aanval naast Rebrov.. Verder heb ik nog flink wat talent gehaald en natuurlijk heb ik mijn staf versterkt. Als assistent heb ik Rene Meulensteen aangetrokken.

--------------- Kerzhakov ---- Rebrov ----------------
------------------------- Belkevich ----------------------
----------------- Rotan --- Leko --- Ghioane ----------

-- Nesmachny -- Fedorov -- Gavrancic -- Gusev --
------------------------ Shovkovskiy --------------------

De eerste echte wedstrijd die er toe deed was de Oekraïnse Supercup. Deze werd ondanks dat het tegen Shaktar was behoorlijk eenvoudig met 5 - 0 veroverd. Door deze wedstrijd is de board meteen erg tevreden over mijn presteren. De eerste competitie wedstrijd tegen Dnipro werd met 0-3 gewonnen. Al met al is het begin erg goed geweest, nu dit nog volhouden.......

Iemand trouwens nog tips voor een linksback uit Oost-Europa?
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_38962680
Ja had ik ook een keer,

Had ik met heel veel moeite 2 toptrainers aangetrokken, moest zelf wat betalen, heb ik ze eindelijk, stoppen ze ermee
  zondag 18 juni 2006 @ 11:32:35 #275
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_38965745
In de competitie na 8 wedstrijden nog puntloos. In de CL na 4 wedstrijden 0 punten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')