Heb ik ook, dus dan start ik weer een nieuwe op.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:15 schreef JaWi het volgende:
Ik vind het spel eerlijk gezegd na een seizoen of 2 wat saai worden.
dan moet je enkele spelers kopen die in vroegere spellen in je formatie pastenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:24 schreef Rnnz het volgende:
Ik heb juist het tegenovergestelde. In het begin vind ik het irritant om alle spelers te leren kennen, goeie tactiek te bedenken etc. Wat verder in het spel wordt dat makkelijker en kun je je op de transfers richten.
hehe lekker man. Ik haal zo bij elke club die ik ben Rene Meulensteen, als assistent.. Hij komt altijd, zelfs bij Spartak Moscow en Dinamo Kiev heb ik em nuquote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:17 schreef AirRaid het volgende:
ik heb zojuist de fysio van het nederlands 11tal aangetrokken.
Wie?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:17 schreef AirRaid het volgende:
ik heb zojuist de fysio van het nederlands 11tal aangetrokken.
Whehe, nice job.quote:
5-3-2 is een grote flop geworden, ben nu aan het testen met 4-3-3 en dit gaat aanzienlijk beter.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:00 schreef AirRaid het volgende:
heb mijn tacktiet helemaal omgegooid.
waar ik voorheen vijwel altijd 4-4-2 speelde met oberhausen gooiik het nu om naar 5-3-2
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:53 schreef AirRaid het volgende:
ik vind trouwens wel dat ze eens wat meer aandacht mogen besteden aan hoe de goals tot stand komen.
bedoel schoten van 25 tot 35 meten vlliegen er vaak genadeloos in. maar als je 2 meter voor een lege goal staan schieten ze ze bal ergens richting cornervlag
\\Whehe, leuk met al die linkjesquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:41 schreef Butra het volgende:
Mijn spel met Sport Recife ook weer eens opgepakt, inmiddels in januari 2010 (en een volle prijzenkast).
In Brazilie zijn we vrijwel niet te verslaan, en ook in Zuid-Amerika zijn er weinig ploegen die het ons echt moeilijk maken. River komen we in vrijwel elke finale tegen, maar voorlopig hebben ze ons nog niet weten te verslaan.
De taktiek is al jarenlang hetzelfde, met 3 varianten zodat ik altijd kan inspelen op situaties in de wedstrijd.
Mijn basis (zitten heel wat koopjes tussen!):
GK: Joaquin Irigoytia
DLC: Nivaldo
DC: Andre Dias
DRC: Gladstone
DML: Vinicius
DMR: Carlos Magno
MRC: Renato
MLC: Freddy Guarin
AMC: Rossini
SC: Marcelo Macedo
SC: Roger
Een hele brede selectie is absoluut nodig in Brazilie. Met een beetje pech spelen we zo'n 80 wedstrijden per jaar. Het begin van het seizoen is altijd wel lekker, een hele competitie tegen clubs uit de regio (waarvan 90% een amateurclub is). Leuk voor de statistieken, en het bestuur neemt die resultaten zelfs mee in het vertrouwen dat ze in me hebben.![]()
Ik loer al jaren op de plaats als bondscoach van Brazilie, hopen dat die plaats na het WK van komende zomer 2010 weer vrij komt..
Ik speel trouwens versie 6.0.3, heb ik in de afgelopen maanden nog een update gemist?![]()
Tijd voor wat veranderingen?quote:Op zondag 18 juni 2006 11:32 schreef X-fi het volgende:
In de competitie na 8 wedstrijden nog puntloos. In de CL na 4 wedstrijden 0 punten![]()
Wat ik ook doe, het lukt gewoon niet.quote:
Met wie speel je?quote:Op zondag 18 juni 2006 12:17 schreef X-fi het volgende:
[..]
Wat ik ook doe, het lukt gewoon niet.
Nu de eerste 2 wedstrijden gelijk gespeeld in de competitie. Uit van Heerenveen en Utrecht.
Chivu wilde ik er graag bij hebben met nog wat andere clubs. Robben 2,5 jaar na het begin van het spel is nu eenmaal wat meer waard, kwam bij dat Arsenal hem ook wilde hebbenquote:
Mitea op de plek van Babel zetten.quote:Op zondag 18 juni 2006 23:20 schreef X-fi het volgende:
Heb nu van Persie verkocht (9 miljoen) en Sneijder gaat bijna weg voor (16.000.000). Maduro (4.500.000) en Heitinga (3.400.000) gingen naar Barcelona
picsquote:Op zondag 18 juni 2006 23:57 schreef X-fi het volgende:
Jezus, heb net AZ- Ajax achter de rug gehad. 5-7!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |