Daar staat een prima patchje voor op GCWquote:Op zondag 28 mei 2006 19:05 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Die versie heb ik al. Incluus de Thaise Baht bug.
Die zie ik nietquote:Op maandag 29 mei 2006 10:30 schreef TomHoofd het volgende:
[..]
Daar staat een prima patchje voor op GCW
zelfs met 1 competitie duurt het al aanmerkelijk langer, en het ligt niet aan mijn pc, ik hoor er meer mensen overquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:15 schreef Gallacher het volgende:
Hoeveel competities selecteer je meestal dan? Ik heb er nu 3: IJsland,Nederland en Slovenie. Veel meer trekt me pc niet zo goed dunkt me.
Als je download, doe t dan goed.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:11 schreef JaWi het volgende:
Pfff, versie die ik had geprobeerd is corrupt ofzo, andere ook en demo loopt vast na een uur.
Ik wil spelen.
Ik heb het gekocht.quote:
hmmz ik kan het eens proberen natuurlijkquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:15 schreef Eric_Cantona het volgende:
Mr Moon, misschien kun je Naldo van Werder Bremen halen, da's ook 'n Braziliaan. Wie weet wil ie wel terug naar z'n geboorteland
mja dat moet ik ook maar eens doen met Grêmio..quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:43 schreef AirRaid het volgende:
net een heel arsenaal van trainers aangetrokken om mijn selectie te verbeteren
Scherpquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:05 schreef RayMania het volgende:
Hoe kun je nou winnaar van de europese super cup zijn in 07/08 als je in 06/07 geen eens een Europese prijs hebt gepakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |