Zal binnenkort eens kijken hoe het daarmee is. Echt erg wordt het pas als het WK begint, dan zit ik het vaak tijdens de wedstrijden te spelenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:12 schreef Dubnobasswithmyhead... het volgende:
Mijn addictedness rating is inmiddels: It's my life and I'll do what I want with it. Volgens mij heb je geen andere meer (game van 24 dagen, 20 uur en 43 min nu, jaar: 2018
). En die van jullie?
Rene Meulensteen is 'n perfecte trainer/assistent manager. In 't echt is hij jeugdtrainer bij Man utd. Ik laat 'm meestal ook snel promoveren tot assistent managerquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vervang eigenlijk maar zelden een assistent. Mocht je nog een nieuwe willen, bij Manchester UTD zit een goede Nederlandse coach/assistent. Tenminste, in mijn spel had hij goede statistieken. Meulensteen heet hij geloof ik.
Realistisch spel toch (Blind)quote:Op zaterdag 27 mei 2006 03:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Met Lyon stond ik halverweg januari op de 3e plaats, ik zat nog in de UEFA Cup, League Cup en beker en werd ontslagen
Erg onterecht
En nu?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 03:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Met Lyon stond ik halverweg januari op de 3e plaats, ik zat nog in de UEFA Cup, League Cup en beker en werd ontslagen
Erg onterecht
Inderdaad, hij dolde mijn verdediging tijdens de Supercupquote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:59 schreef Rnnz het volgende:
Een aanrader voor in de spits: Theo Walcott. Ik zit in 2008, en hij is nog maar 19 jaar. Heeft echter al 24 goals gescoord in 19 wedstrijden.
Raarquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dat plaatje uit de OP is anders dan de hoes van mijn CD-rom...
Daar heeft ie (bij mij) een net jasje aan.quote:
Shit, nu je het zegt. Heb de verkeerde cover genomenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:00 schreef Superheld het volgende:
[..]
Daar heeft ie (bij mij) een net jasje aan.
Mischien toch eens proberen danquote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:59 schreef Rnnz het volgende:
Een aanrader voor in de spits: Theo Walcott. Ik zit in 2008, en hij is nog maar 19 jaar. Heeft echter al 24 goals gescoord in 19 wedstrijden.
hey die ricardo vaz te heb ik ook gehaalt van bolton, enorm talent(zn stats toch), maar speelt op het moment wat ondermaats...quote:Op zondag 28 mei 2006 01:28 schreef TomHoofd het volgende:
Bij mij is hij na die halve wedstrijd zwaar geblesseerd geraakt dus nu nog met Rafeal Lorenzinien Ricardo Vaz Te
in de spits.
Bij de lokale torrent boerquote:Op zondag 28 mei 2006 19:01 schreef Poepoog het volgende:
Wie weet waar ik Fm het goedkoopst kan halen, wil er niet echt te veel meer voor betalen, aangezien 2007 binnen een half jaar uit komt.
Bij mij (maar ik zit dan ook al in 2013) doet hij het goed maar het is idd geen doelpunten machine. Uit 23 wedstrijden heeft hij nu 15 goals maar wel 29 assists er bijquote:Op zondag 28 mei 2006 15:45 schreef Genjuro het volgende:
[..]
hey die ricardo vaz te heb ik ook gehaalt van bolton, enorm talent(zn stats toch), maar speelt op het moment wat ondermaats...
Ik heb ook eerder de neiging om hem als winger te zetten, omdat hij al die skills boven de 18 heeft, buiten passing...
Daar staat een prima patchje voor op GCWquote:Op zondag 28 mei 2006 19:05 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Die versie heb ik al. Incluus de Thaise Baht bug.
Die zie ik nietquote:Op maandag 29 mei 2006 10:30 schreef TomHoofd het volgende:
[..]
Daar staat een prima patchje voor op GCW
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |