Kan ook heel snel, even de quote-tags weghalen en de img tags terugzetten voor het plaatje.quote:
Ik denk het wel. Je kan het allicht proberen. Woon je er ver vandaan?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:39 schreef daeri het volgende:
uhu ^^ maar bij postkantoor kan ik nog kaartjes halen dus?
van pinkpop? of van het postkantoor?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Je kan het allicht proberen. Woon je er ver vandaan?
uiteraardquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Kan ook heel snel, even de quote-tags weghalen en de img tags terugzetten voor het plaatje.
Postkantoor. Ik ben ruim een uur onderweg (heen en terug) om kaarten te halen, dan is het klote als het uitverkocht is. Gelukkig ben ik bijna dagelijks op het station van Alkmaar sinds ik in Alkmaar studeer, dus nu is het geen probleem meer.quote:
twee jaar terug wou ik naar Lowlands, maar mn moeder vond het geen goed idee omdat ik niemand had om mee te gaan dus moest ik weerst iemand zoeken (ik was toen 17) .. toen ben ik op de fiets gekropen, en heb n uur gefietst om n kaartje te halenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Postkantoor. Ik ben ruim een uur onderweg (heen en terug) om kaarten te halen, dan is het klote als het uitverkocht is. Gelukkig ben ik bijna dagelijks op het station van Alkmaar sinds ik in Alkmaar studeer, dus nu is het geen probleem meer.
placebo is echtquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik vind Placebo ook meer een band om bij in slaap te vallen.
Het zal vast wel redelijk druk zijn, maar je hoeft natuurlijk niet helemaal vooraan te staan. Ik sta vaak liever wat verder van het podium, zodat ik een beetje ruimte heb. Ik zoek meestal gewoon een plekje met goed zicht en goed geluid, liefst dicht bij de bar. Tenzij het goede metal is, dan wil ik nog wel eens naar voren gaan.
tja..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:38 schreef daeri het volgende:
[..]
placebo is echt... en als ik niet vooraan sta, zie ik geen bal.. XD en ik wil wel wat zien... natuurlijk ^^ en foto's maken..
Je zal maar een kaartje voor de vrijdag gekocht hebben, dan voel je je belazerd.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:43 schreef Longmen het volgende:
[..]
tja..
En voor de rest best zonde om alleen op vrijdag te gaan voor Placebo... Pak er dan 2 dagen achteraan!![]()
zeg dat..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Je zal maar een kaartje voor de vrijdag gekocht hebben, dan voel je je belazerd.
quote:
Ja wel, heb vandaag ook mijn zondag kaartje gekocht.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:39 schreef daeri het volgende:
uhu ^^ maar bij postkantoor kan ik nog kaartjes halen dus?
Ik ken Placebo niet echt, je moet me eventjes wat bij leren denk ik.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:23 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ik doe weer een rondje mee.
En Placebo is de band waar ik in de eerste instantie voor ging
*doet capuchon op en duikt de regen weer in*
zonde... tis echt zon goede band, zelfs livequote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:02 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik ken Placebo niet echt, je moet me eventjes wat bij leren denk ik.
En ik kan ze toch niet zien, ik kom alleen op zondag.
Oh, dat is echt jammer! Without you I'm nothing en Sleeping with Ghosts zijn mijn favo albums (vooral de cover nummers op de special edition van Sleepingquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:02 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik ken Placebo niet echt, je moet me eventjes wat bij leren denk ik.
En ik kan ze toch niet zien, ik kom alleen op zondag.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:14 schreef ErikT het volgende:
Is er al een schema bekend van wanneer wie optreden? Op de zondag zal ik moeilijke keuzes moeten gaan maken denk ik...![]()
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:35 schreef chansadres het volgende:
Het blokken schema: Handig om mee te nemen
http://www.tafel50.nl/pinkpop_blokjesschema.pdf
Dank je, niet gezien. Zaterdag ook perfect. Kaiser Chiefs, wachten, Placebo.quote:
You're welcome..... Fijn dat het zo goed voor je uitpaktquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:17 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dank je, niet gezien. Zaterdag ook perfect. Kaiser Chiefs, wachten, Placebo.
Ik zie nergens problemen![]()
Ik kan t woord pak, na vandaag echt niet meer horen hoorquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
You're welcome..... Fijn dat het zo goed voor je uitpakt
Via die brandquiz? Ik ook namelijk, maar weet niet wat voor een dat isquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:48 schreef superheist het volgende:
Whoohoo, pinkpop kaartje gewonnenScheelt zo veel geld, mee doen aan prijsvragen
Ik heb er nu al zin in!
Neen, via eropuitinlimburg.comquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:57 schreef Sautor het volgende:
[..]
Via die brandquiz? Ik ook namelijk, maar weet niet wat voor een dat is
Moet nu nog rap iemand zien te regelen, maar als ik niet weet welke dag(en) dat is/zijn gaat dat zo moeilijk
Maar ik ga wel naar pinkpop![]()
Ik denk niet dat dat mag.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:19 schreef Icex het volgende:
Kweet niet of t hier mag, maar hier een link naar een post op usenet van iemand die een hele meuk aan muziek bij elkaar heeft gezet die te horen is op pinkpop, kan je vast even inluisteren:
quote:Longmen - donderdag 25 mei 2006 @ 13:36
Hoe zit het eigenlijk met autovervoer naar camping B? Ik meen me te herrineren dat die via een andere ingang camping B opkomen dan mensen die met de pendelbus worden afgezet??
Moet ik ff weten omdat ik vrienden heb die met de auto komen, en ik met de trein....
Dat is het grote verschil met pinkpop, op pinkpop heb je maar 3 podium's. Dus is het er ranzig druk, als ik iets wil zien ben ik er minstens 1 uur van te voren. Anders kun je nooit meer vooraan staan.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:41 schreef ralfseltje het volgende:
Hoe is de drukte bij pinkpop rond de podia's eigenlijk? Bij Lowlands zijn de tenten tussen de optredens door vrijwel leeg, is dit bij pinkpop ook zo? Of moet je al heel vroeg bij een poduim gaan staan om bij je favoriete band een beetje vooraan te kunnen staan?
Helemaal niet tof.quote:Op zondag 28 mei 2006 09:21 schreef zjroentje het volgende:
Tof dat het al bijna uitverkocht is!
Bijna helemaal uitverkocht zei hij.quote:Op zondag 28 mei 2006 10:42 schreef Prep2Fight het volgende:
ausverkauft
hat der Jan gesagt in Tagesblatt Der Limburger
Las ik net op een ander forum...
Kloptquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:19 schreef superheist het volgende:
[..]
Neen, via eropuitinlimburg.comSiegfried heeft wel via Brand gewonnen dacht ik, en die kan 3 dagen, ik neem aan dat jij dat dan ook mag
Gaat dat kaartje in je plakboek ofzo?quote:Op zondag 28 mei 2006 12:00 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Klopt
Als je via de Brand-quiz gewonnen hebt krijg je een officieel 3 dagenkaartje (zo'n 'mooie' dus en niet zo'n lelijk ticketservice ding)
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:45 schreef nr.126 het volgende:
[..]
Kun je dan ook aangeven waarom je een overvol terrein leuker vind dan iets meer de ruimte?
lijkt me niet..quote:Op zondag 28 mei 2006 15:58 schreef super-muffin het volgende:
Ik lees in het blaadje dat ik bij mn ticket kreeg dat Maandag bezoekers geen bandje krijgen, de zondag bezoekers wel dan?
Plattegrondquote:Op zondag 28 mei 2006 16:09 schreef greatgonzo het volgende:
vroegah stond er nog wel eens een plattegrond van het festival terrein en campings op het net (en in de nieuwe revu oid), is dat nu ook nog ergens te vinden?
verders: heb er zin an!!
heb je die gescanned oid? kun je misschien nog een iets grotere maken, zodat de straatnamen ook leesbaar zijn?quote:
Of sla m even op dan kun je hem zelf inzoomenquote:Op zondag 28 mei 2006 17:50 schreef Siegfried het volgende:
Die heb ik niet gescanned, maar een vriend van me
Maar de enige straat die erop staat is de Hofstraat, en dat is prima leesbaar lijkt me
Edit: Ow en voor de rest de Witte Wereld, en de Overstehofweg.
Via ticketservice geen kaartjes meer te krijgen.. Toch?quote:
Niet online. Dus GWk/Postkantoor.quote:Op zondag 28 mei 2006 19:08 schreef Alter_Ego het volgende:
[..]
Via ticketservice geen kaartjes meer te krijgen.. Toch?
Ik wil je ook best over het hek van de camping smokkelen. oid.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:13 schreef super-muffin het volgende:
Vlaardingen.
Dat ligt ergens naast Rotterdam zeg maar.
En je hebt hier al gekeken?quote:Op zondag 28 mei 2006 18:07 schreef super-muffin het volgende:
Ahh nee dat ga je niet menen, 20:28 gaat de laatste trein die ik kan halen vanaf Landgraaf om naar huis te gaan.
Dan ga ik maar opzoek naar een motel in de buurt ofzo.
Ja, daar wou ik net kijken, bedankt.quote:Op zondag 28 mei 2006 19:41 schreef Longmen het volgende:
[..]
En je hebt hier al gekeken?
http://www.ns.nl/servlet/Satellite?cid=1113467860018&pagename=www.ns.nl%2FArtikel%2FOverig_www.ns.nl&c=Artikel
Kun je niet opgepikt worden in Rotterdam?
[afbeelding]
ANders neem de eerste trein de volgende dag.quote:Op zondag 28 mei 2006 19:43 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ja, daar wou ik net kijken, bedankt.
Naja, ik kan ook wel fietsen vanaf r'dam, is maar 45 minuten ofzo.
In die PDF zie ik geen Zondag staan of is dat voor elke dat het zelfde?quote:Op zondag 28 mei 2006 19:41 schreef Longmen het volgende:
[..]
En je hebt hier al gekeken?
http://www.ns.nl/servlet/Satellite?cid=1113467860018&pagename=www.ns.nl%2FArtikel%2FOverig_www.ns.nl&c=Artikel
Kun je niet opgepikt worden in Rotterdam?
[afbeelding]
da's wel vaker vaag geweest, meen bv in 2002 was Autumn (of Epica) de winnaar, maar was ook POD de opener om 15.00 terwijl Autum 16.00 begonquote:Op zondag 28 mei 2006 21:10 schreef peaceman het volgende:
Waarom speelt Dresden Dolls om 15.00 uur en wordt er gezegd dat Alize, als winnaar van de wedstrijd Nu of nooit, Pinkpop 2006 opent, terwijl die om 16.00 uur spelen.
Kan iemand mij dat uitleggen?
Oei dat weet ik niet. Ik denk dat dit alleen voor de maandag is....quote:Op zondag 28 mei 2006 22:46 schreef super-muffin het volgende:
neuh, dan ga ik liever fietsen.
Alhoewel het me een aparte ervaring lijkt om 's nachts bij de junkies te maffen.
[..]
In die PDF zie ik geen Zondag staan of is dat voor elke dat het zelfde?
Dat is inderdaad wel vaker gebeurdquote:Op zondag 28 mei 2006 21:10 schreef peaceman het volgende:
Waarom speelt Dresden Dolls om 15.00 uur en wordt er gezegd dat Alize, als winnaar van de wedstrijd Nu of nooit, Pinkpop 2006 opent, terwijl die om 16.00 uur spelen.
Kan iemand mij dat uitleggen?
Zonde.. ik snap de logica niet helemaal trouwens.. Zeker dat Dresden Dolls al zo vroeg spelen snap ik niet... ik bedoel.. zoveel mensen zullen er nog niet op terrein zijn op dat moment...quote:Op maandag 29 mei 2006 12:16 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel vaker gebeurd
Ook in het jaar van Liftid.. Toen opende Junior-Senior.
Ze openen een podium, maar niet het festival.
niet te warm, maar droog.... echt bierdrinkweerquote:Op maandag 29 mei 2006 12:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:
http://teletekst.nos.nl/tekst/704-01.html
[afbeelding]
Laten we dan maar hopen dat ze voldoende ingangen open doen.... ik heb er wel eens een uur staan wachten omdat men het briljante idee had gehad om slecht 4 ingangen open te doen, terwijl er duidenden mensen stonden te wachten...quote:Op maandag 29 mei 2006 13:14 schreef Siegfried het volgende:
Dat zal juist een stimulans zijn voor veel mensen om te zórgen dat ze vroeg op het terrein zijn
Daardoor hoopt Pinkpop denk ik de omzet door drank/eet gedrag wat te verhogen
jamaarjamaarquote:Op maandag 29 mei 2006 13:48 schreef Siegfried het volgende:
Veel te laat
Campings gaan in mijn herinnering altijd tussen 7 en 8 open!
En camping A zit dan meestal binnen een uurtje (o.i.d.) vol..
quote:Verdere informatie:
Festivalgangers accepteren de beperkingen van een festivalcamping. Illegaal kamperen is streng verboden. Kom niet op vrijdag naar Landgraaf dat heeft geen zin, de campings gaan pas op zaterdag 12.00 uur open
Shit gek, dan moet ik echt fucking vroeg wegquote:Op maandag 29 mei 2006 15:14 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Dat staat er altijd.. Maar de ervaring leert anders
quote:Op maandag 29 mei 2006 15:24 schreef zjroentje het volgende:
B!!!!!!!!!!!!!!!
Op camping A is de sporthal en waarschijnlijk ook weer feest zoals vorig jaar en de camping A gangers kunnen ook op de dancetent op camping B dusse ik kies voor Aquote:Op maandag 29 mei 2006 15:29 schreef zjroentje het volgende:
Nou ja, ik ben daar ook met m'n maten. Met m'n Custum Cart Chopper.
En er is natuurlijk de dancetent.
Tja ik ben ook van plan rond 11 uur aan te komen daar. 3 jaar terug was er om 12.00 uur nog zat plek op camping B. Toen ging er net een "zone" open. Ik verwacht dus dat er wel plek is voor 12 uur. Maar verbeter me als t niet zo is!quote:Op maandag 29 mei 2006 15:02 schreef zjroentje het volgende:
Ik ben altijd zo rond half acht aanwezig bij camping B, en die is dan al aardig gevuld. Dus als je om 11.30 uur komt ben je rijkelijk te laat denk ik.
hoe laat gaan wequote:Op maandag 29 mei 2006 15:24 schreef biggetje het volgende:
Ja, ik ga ook al supervroeg weg, anders sta ik weer met mijn tentje naast de greppel net zoals verleden jaar Lowlands![]()
Wat is trouwens de 'beste' camping?![]()
wat ik zeg, ideaal festivalweerquote:
Toen ik 3 weken terug kaarten ging halen stond het ook al op roodquote:Op maandag 29 mei 2006 18:39 schreef daeri het volgende:
Ik heb kaartjes gehaald voor zaterdag... en nu is het waarschijnlijk uitverkocht
Bij het postkantoor stond de kleur al op rood... maar meisje ging het toch proberen voor me, aangezien ik zou gillen als ze uitverkocht waren.. en toen waren er toch nog 2!! yay..
Als je genoeg bier op hebt valt dat niet meer opquote:Op maandag 29 mei 2006 21:26 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
wat ik zeg, ideaal festivalweer
9.6 s'nachts is wel wat fripsjes, maar goed
Ik neem aan dat ik niet de enige ben die dan naar huis wil, er moet toch wel wat rijden?quote:Op maandag 29 mei 2006 07:50 schreef Longmen het volgende:
[..]
Oei dat weet ik niet. Ik denk dat dit alleen voor de maandag is....
Dan heb je idd een probleem ja...
dat zijn de speciale pinkpopbussen voor het vervoer van de pinkpopgangersquote:Op maandag 29 mei 2006 23:50 schreef zoo het volgende:
Van zaterdag t/m dinsdag rijden tussen station Landgraaf en het festivalterrein speciale pendelbussen.
(aldus pinkpop.nl)
Waarom de NS dan op zondag geen extra treinen inzetten...![]()
Wanneer ga je Super-Muffin? Ik woon in de buurt van Rotterdam..
Ik denk dat ze zich eerder zorgen maken of die treinen wel rijden en die bezorgdheid is dan weer wel gegrond...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 08:41 schreef Arid het volgende:
Er rijden genoeg treinen, don't worry!!
Ach, dan blijven we dinsdag gewoon nog wat langer plakken.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 08:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zich eerder zorgen maken of die treinen wel rijden en die bezorgdheid is dan weer wel gegrond...
Hoelaat gaan dinsdag eigenlijk de campings dicht? Dat is toch even na de middag ofniet?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:04 schreef Arid het volgende:
[..]
Ach, dan blijven we dinsdag gewoon nog wat langer plakken.
1200 hours.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:08 schreef Dafar het volgende:
[..]
Hoelaat gaan dinsdag eigenlijk de campings dicht? Dat is toch even na de middag ofniet?
Van station naar het zuid podium -> reken maar op minstens een uur/1.5 uur. De bus van het station naar landgraaf kan vrij vlot gaan, maar de rij voor het terein op maandag ochtond zal erg lang zijn. En beter te vroeg dan te laatquote:Op maandag 29 mei 2006 22:26 schreef soul114 het volgende:
Vandaag kaartje gekocht van iemand voor de maandag.
Zit ik even met het volgende: Hoeveel tijd gaat het (ongeveer) kosten om van station in landgraaf naar mainstage te komen (bij RW is dat nog best een eindje incl lopen).
En afstanden tussen de stages is dat beetje te vergelijken met lowlands?
Idd, zijn er officiele berichten over hoeveel de verkoop nu is?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:41 schreef Arid het volgende:
Ik dacht dat er geen kaarten meer te koop waren![]()
Kom alleen maar op dit bericht: http://www.nieuws.nl/226621quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:24 schreef Dafar het volgende:
[..]
Idd, zijn er officiele berichten over hoeveel de verkoop nu is?![]()
Ticketservice zegt: Tickets zijn niet vrijgegeven voor online verkoop 8 dagen alvorens het evenement begint.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:11 schreef Arid het volgende:
Bij mij is die 8 dagen grens onbekend!
Geen. Maar als je het lief vraagt, willen ze nog wel eens kaartjes voor je uitprinten (kost je wel 3,80 natuurlijk he, die 3 muisklikken die daarvoor nodig zijn).quote:
Voor 3,80 vraag ik het heel heel lief!!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Geen. Maar als je het lief vraagt, willen ze nog wel eens kaartjes voor je uitprinten (kost je wel 3,80 natuurlijk he, die 3 muisklikken die daarvoor nodig zijn).
Ja ook weer zo..quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:07 schreef superheist het volgende:
dat is ook al een week geleden..
I know.. but does the NOS knows..?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:29 schreef superheist het volgende:
Dat ze niet bij de voorbeelden staan betekent niet dat ze niet groot zijn..
Pete Murray...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:29 schreef zoo het volgende:
[..]
I know.. but does the NOS knows..?![]()
![]()
Mis trouwens a balladeer nog op Pinkpop..![]()
Ik had t best voor je willen doen hoor, ware het niet dat wij niet op de camping staanquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:12 schreef Elvislives het volgende:
Dus er is niemand die bier wil verdienen door een paar haringen de grond in te jagen, en daarmee zeker te zijn van 2 heel gezellig buren?![]()
Niks anders bij jequote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:12 schreef Elvislives het volgende:
Dus er is niemand die bier wil verdienen door een paar haringen de grond in te jagen, en daarmee zeker te zijn van 2 heel gezellig buren?![]()
Voor mij geldt hetzelfde....quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik had t best voor je willen doen hoor, ware het niet dat wij niet op de camping staan![]()
ik welquote:
Nope .... wij komen in de loop van zaterdag..... hopelijk op tijd voor de Dresden Dolls... maar weet niet of dat gaat lukken.quote:
Het is nog al eindje treinen dus ik de eerste act ga ik vrijwel zeker missen..quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:36 schreef superheist het volgende:
[..]
Van station naar het zuid podium -> reken maar op minstens een uur/1.5 uur. De bus van het station naar landgraaf kan vrij vlot gaan, maar de rij voor het terein op maandag ochtond zal erg lang zijn. En beter te vroeg dan te laat
Op lowlands weet ik niet hoe de afstand zit, maar op pinkpop is het allemaal vrij dicht bij elkaar. Ook zijn er maar 3 podia en zal het niet echt lang duren
Neem een extra stuk zeil mee voor onder je tentquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:33 schreef snopprinses het volgende:
nog tips voor iemand die voor het eerst gaat
Niet nodigquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Neem een extra stuk zeil mee voor onder je tent![]()
Suggestiesquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:29 schreef Prep2Fight het volgende:
Ik zit er niet mee.![]()
Waar is de pinkpop fok user meet eigenlijk?
ja, niet een dixie nemen met een groot wit kruis erop... dat is mijn privetoilet...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:33 schreef snopprinses het volgende:
Aan de linkerzijde bij de greppel 12 stappen vanaf de kuil in het veld....quote:
Gewoon met mij meegaanquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:33 schreef snopprinses het volgende:
Dronken voor A.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:59 schreef ralfseltje het volgende:
Arriveren nog meer mensen hier op vrijdag in Landgraaf? Hoe gaan jullie die nacht doorbrengen?
Mag je op vrijdag al op de campings? Ik ga liever vrijdag. Voordelen: goede camping, niet vroeg op, genoeg tijd om eten en bier te kopen en beide OV's zijn geldig.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:59 schreef ralfseltje het volgende:
Arriveren nog meer mensen hier op vrijdag in Landgraaf? Hoe gaan jullie die nacht doorbrengen?
Zoals het er nu naar uitziet, kunnen we om 11:00 uur hier vertrekken en kunnen we het gaan redden, mits alles onderweg meezit en het inchecken in hotel etc. soepel gaatquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nope .... wij komen in de loop van zaterdag..... hopelijk op tijd voor de Dresden Dolls... maar weet niet of dat gaat lukken.
De campings gaan pas op zaterdag open, ik heb afgelopen jaar de nacht doorgebracht voor de camping samen met vele anderen, best gezellig zolang je in je deken of slaapzak gaat liggen. Politie zal daar ook niemand wegjagen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:28 schreef ErikT het volgende:
[..]
Mag je op vrijdag al op de campings? Ik ga liever vrijdag. Voordelen: goede camping, niet vroeg op, genoeg tijd om eten en bier te kopen en beide OV's zijn geldig.
Dit stukje snap ik niet. Waarom moet dat?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:35 schreef Dafar het volgende:
De campings gaan pas op zaterdag open, ik heb afgelopen jaar de nacht doorgebracht voor de camping samen met vele anderen, best gezellig zolang je in je deken of slaapzak gaat liggen. Politie zal daar ook niemand wegjagen.
Ja oke staat er een beetje raar maar het is best gezellig maar die slaapzak is omdat het nog erg koud is om in je gewone kleren een nacht buiten op het gras te liggen. En de mogelijkheid is er dat het vrijdagavond regent... have funquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:36 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dit stukje snap ik niet. Waarom moet dat?
O je mag je tent dus niet opzetten? dat maakte ik op uit: de politie zal je niet wegjagen, foutje van mijquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:39 schreef Dafar het volgende:
[..]
Omdat het nog erg koud is om in je gewone kleren een nacht buiten op het gras te liggen. En de mogelijkheid is er dat het vrijdagavond regent... have fun![]()
Nee dat word verstaan onder wildkamperen dus dat zal niet mogen. Wij hebben vorig jaar een grote deken neergelegd en zijn daar met zijn 8en op gaan liggen in slaapzakken met tassen om ons heen dat mag welquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:42 schreef ErikT het volgende:
[..]
O je mag je tent dus niet opzetten? dat maakte ik op uit: de politie zal je niet wegjagen, foutje van mij
Je zegt het zelf al. Het is live een aanfluitingquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:47 schreef Ik_ben_lief het volgende:
En waarom worden de peppers een teleurstelling? Live zijn ze niet altijd even goed, maarja, om ze alleen te zien al vind ik al te gek
Dat kan je concluderen uit mijn vorige postquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:54 schreef Ik_ben_lief het volgende:
Heb je ze al eens live gezien?
Ik heb een live CD van de peppers, en die klinkt niet super inderdaad.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ach, de peppers. en het zal voor velen zo'n teleurstelling worden
je kunt altijd even langskomen de deur tent staat altijd openquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:33 schreef snopprinses het volgende:
Het zal gezellig wordenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:02 schreef Ik_ben_lief het volgende:
Hihi... ja ok... naja, ik zie het wel... ik ga hoofdzakelijk voor hun! Verder wil ik sowiezo naar de Kaiser Chiefs, Franz Ferdinand, en Keane en Dredg wil ik ook wel zien.. samen met nog veel anderen natuurlijk!
Neem minimaal het dubbele van het maximaal aantal toegestane blikken bier mee. Halve liters.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:33 schreef snopprinses het volgende:
Het is gewoon het fenomeen RHCP. maar goed ik lig lekker in het gras ergens ver weg bij de 3FM tentquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:04 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik heb een live CD van de peppers, en die klinkt niet super inderdaad.
maar opzich zijn ze best wel cool, jammer dat ik ze niet kan zien.
Steekwagentjes volquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Neem minimaal het dubbele van het maximaal aantal toegestane blikken bier mee. Halve liters.
Ik ga naar Lowlands en ik neem mee:quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:33 schreef snopprinses het volgende:
Jahoor. Mijn eerste jaar Lowlands had ik 48 blikken ipv 12. Lukte prima met een grote tas.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:11 schreef snopprinses het volgende:
ow dus ik kan gewoon mn tas volladen met blikken?
Kan ook. Op Lowlands is dat niet zo simpel, je zit aardig ver van de bewoonde wereld. We hebben wel eens een koelbox in de auto gezet met een gastankje ernaast met daar extra bier in. Elke dag gingen er een paar mensen naar de auto om koud bier te halen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:19 schreef pascalheister het volgende:
gewoon een aantal blikjes meenemen, de rest kun je even voor gaan shoppen in landgraaf
omdat het alleen maar geslenter is in de treinquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:22 schreef greatgonzo het volgende:
ik bedoel: als je zaterdag wil sjoppen in alle drukte, waarom neem je het dan niet van huis mee?
Johan??quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:27 schreef greatgonzo het volgende:
dat zei ik, tis niet makkelijk in de trein
Muziek dan: is er bekend wie er eigenlijk op de "reservebank" zitten, mocht er iets uitvallen? Meestal een NL band, en dan hoop ik Gem, die vond ik wel goed op bevrijdingsfestival
DAN kom ik bier bij jullie lenen... blikjes bier.. en dan ga ik die nare muzikant bekogelen!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:37 schreef pascalheister het volgende:
Spinvis
van die 5 liter blikkenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:40 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
DAN kom ik bier bij jullie lenen... blikjes bier.. en dan ga ik die nare muzikant bekogelen!
mwa, 5 liter aldi pauper bier a 5 euro wil ik nog wel een keer gooien... vraag is, hoe krijg je het door de securityquote:
Dat wist ik nog niet... thxquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:40 schreef Elmo76 het volgende:
Wat dachten jullie van de Urban Dance Squad?!
Aangezien die weer bij elkaar zijn!![]()
over het hek gooienquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:44 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
mwa, 5 liter aldi pauper bier a 5 euro wil ik nog wel een keer gooien... vraag is, hoe krijg je het door de security
Zeg tis een dorpquote:
Ahjoh tis net neitsquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:56 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Welnee.. Landgraaf is te groot voor een dorp en heeft geen centrum voor een stad. Is gewoon een bij elkaar geveegde gemeente van 4 dorpen waarvan er drie aan elkaar gegroeid zijn...En daarbij, het terrein van Pinkpop is ingesloten door Landgraaf, Kerkrade en Heerlen... niet echt een dorpse omgeving
Als je slim bent ga je op zaterdag nog even naar de Edah in Schaesberg om daar bier te halen.
[afbeelding]
Uitgestrekt dorp..quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:59 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Als ik 35 minuten naar huis moet lopen van Pinkpop naar huis vind ik dat wel wat![]()
Met leefervaring in Londen. Dus sstquote:Op woensdag 31 mei 2006 00:17 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ja, wat nou, je komt uit Den Helder, JIJ hebt geen recht van spreken![]()
Pfhoe!quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:46 schreef Siegfried het volgende:
Alize is een Limburgse band, en niet de Alize die jij denkt
Daar hebben we wat aanquote:Op woensdag 31 mei 2006 08:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
C zit in de bosjes ver weg.
Opa zei bij Giel dat het mooi weer wordt, dus dat komt goed, en af en toe een spatje is ook nog niet zo ergquote:
quote:Op woensdag 31 mei 2006 08:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
Vrijdag kans op regen en de resst moooi weer
Bron?quote:Op woensdag 31 mei 2006 08:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
Vrijdag kans op regen en de resst moooi weer
Vanaf station landgraaf is het goed te lopen hoor.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:01 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Hoe laat begonnen de pendelbussen naar het festivalterrein te rijden, de voorgaande jaren?Anders komen wij ook gewoon 'snachts, mits goed weer.
Hoe lang is dat ongeveer? Wij hebben een hotel in Heerlen, kunnen dan met de trein naar Landgraaf en dan lopend verder......quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:40 schreef Dafar het volgende:
[..]
Vanaf station landgraaf is het goed te lopen hoor.
Als je het centraal station van Landgraaf uitkomt loop je naar links over de grote weg dan kom je bij een bocht. je volgt de weg de berg op tot aan een rotonde. Als je rechts gaat bij de rotonde kom je bij camping A, als je links gaat kom je bij camping B.
Je kunt ook door de wijk lopen tegenover het station maar of het veel sneller is weet ik niet, via de grote weg is het makkelijkst uitleggen..
Volgens die route denk ik ongeveer 20 minutenquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hoe lang is dat ongeveer? Wij hebben een hotel in Heerlen, kunnen dan met de trein naar Landgraaf en dan lopend verder......
Wij hoeven alleen maar naar de ingang... niet naar de campingquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:00 schreef Dafar het volgende:
[..]
Volgens die route denk ik ongeveer 20 minutenAls je naar camping B wilt is dat het snelste, voor camping A kun je ook door die woonwijk lopen maar dat is lastig uitleggen
Dan moet je de weg naar camping A volgen en bij de rotonde voor camping A linksaf de lange weg op en halverwege ligt de ingang van het terrein. Vanaf het station tot aan de ingang van het terrein zal ongeveer 25-30 minuten zijn.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wij hoeven alleen maar naar de ingang... niet naar de camping
Hmmm dat is nog best ver lopenquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:33 schreef Dafar het volgende:
[..]
Dan moet je de weg naar camping A volgen en bij de rotonde voor camping A linksaf de lange weg op en halverwege ligt de ingang van het terrein. Vanaf het station tot aan de ingang van het terrein zal ongeveer 25-30 minuten zijn.
Die rijden er niet, wel pendelbussen en dat is tegen een kleine vergoeding die ze vragen zeker een goede optie!quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmmm dat is nog best ver lopenmisschien moeten we maar een taxi nemen.....
![]()
Ik bedoelde taxi vanaf Heerlen... maar het is misschien inderdaad en goedkoper en beter om met de trein te gaan en dan met de pendelbus....quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:42 schreef Dafar het volgende:
[..]
Die rijden er niet, wel pendelbussen en dat is tegen een kleine vergoeding die ze vragen zeker een goede optie!
Laatste stuk, langs camping A moet je zoiezo lopen, dus we moeten maar even kijken... Kijken of we van de andere kant kunnen komen, dat zou nog prettiger zijn.Minder druk en korterquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmmm dat is nog best ver lopenmisschien moeten we maar een taxi nemen.....
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |