Dank je, niet gezien. Zaterdag ook perfect. Kaiser Chiefs, wachten, Placebo.quote:
You're welcome..... Fijn dat het zo goed voor je uitpaktquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:17 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dank je, niet gezien. Zaterdag ook perfect. Kaiser Chiefs, wachten, Placebo.
Ik zie nergens problemen![]()
Ik kan t woord pak, na vandaag echt niet meer horen hoorquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
You're welcome..... Fijn dat het zo goed voor je uitpakt
Via die brandquiz? Ik ook namelijk, maar weet niet wat voor een dat isquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:48 schreef superheist het volgende:
Whoohoo, pinkpop kaartje gewonnenScheelt zo veel geld, mee doen aan prijsvragen
Ik heb er nu al zin in!
Neen, via eropuitinlimburg.comquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:57 schreef Sautor het volgende:
[..]
Via die brandquiz? Ik ook namelijk, maar weet niet wat voor een dat is
Moet nu nog rap iemand zien te regelen, maar als ik niet weet welke dag(en) dat is/zijn gaat dat zo moeilijk
Maar ik ga wel naar pinkpop![]()
Ik denk niet dat dat mag.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:19 schreef Icex het volgende:
Kweet niet of t hier mag, maar hier een link naar een post op usenet van iemand die een hele meuk aan muziek bij elkaar heeft gezet die te horen is op pinkpop, kan je vast even inluisteren:
quote:Longmen - donderdag 25 mei 2006 @ 13:36
Hoe zit het eigenlijk met autovervoer naar camping B? Ik meen me te herrineren dat die via een andere ingang camping B opkomen dan mensen die met de pendelbus worden afgezet??
Moet ik ff weten omdat ik vrienden heb die met de auto komen, en ik met de trein....
Dat is het grote verschil met pinkpop, op pinkpop heb je maar 3 podium's. Dus is het er ranzig druk, als ik iets wil zien ben ik er minstens 1 uur van te voren. Anders kun je nooit meer vooraan staan.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:41 schreef ralfseltje het volgende:
Hoe is de drukte bij pinkpop rond de podia's eigenlijk? Bij Lowlands zijn de tenten tussen de optredens door vrijwel leeg, is dit bij pinkpop ook zo? Of moet je al heel vroeg bij een poduim gaan staan om bij je favoriete band een beetje vooraan te kunnen staan?
Helemaal niet tof.quote:Op zondag 28 mei 2006 09:21 schreef zjroentje het volgende:
Tof dat het al bijna uitverkocht is!
Bijna helemaal uitverkocht zei hij.quote:Op zondag 28 mei 2006 10:42 schreef Prep2Fight het volgende:
ausverkauft
hat der Jan gesagt in Tagesblatt Der Limburger
Las ik net op een ander forum...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |