Kan ook heel snel, even de quote-tags weghalen en de img tags terugzetten voor het plaatje.quote:
Ik denk het wel. Je kan het allicht proberen. Woon je er ver vandaan?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:39 schreef daeri het volgende:
uhu ^^ maar bij postkantoor kan ik nog kaartjes halen dus?
van pinkpop? of van het postkantoor?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Je kan het allicht proberen. Woon je er ver vandaan?
uiteraardquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Kan ook heel snel, even de quote-tags weghalen en de img tags terugzetten voor het plaatje.
Postkantoor. Ik ben ruim een uur onderweg (heen en terug) om kaarten te halen, dan is het klote als het uitverkocht is. Gelukkig ben ik bijna dagelijks op het station van Alkmaar sinds ik in Alkmaar studeer, dus nu is het geen probleem meer.quote:
twee jaar terug wou ik naar Lowlands, maar mn moeder vond het geen goed idee omdat ik niemand had om mee te gaan dus moest ik weerst iemand zoeken (ik was toen 17) .. toen ben ik op de fiets gekropen, en heb n uur gefietst om n kaartje te halenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Postkantoor. Ik ben ruim een uur onderweg (heen en terug) om kaarten te halen, dan is het klote als het uitverkocht is. Gelukkig ben ik bijna dagelijks op het station van Alkmaar sinds ik in Alkmaar studeer, dus nu is het geen probleem meer.
placebo is echtquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik vind Placebo ook meer een band om bij in slaap te vallen.
Het zal vast wel redelijk druk zijn, maar je hoeft natuurlijk niet helemaal vooraan te staan. Ik sta vaak liever wat verder van het podium, zodat ik een beetje ruimte heb. Ik zoek meestal gewoon een plekje met goed zicht en goed geluid, liefst dicht bij de bar. Tenzij het goede metal is, dan wil ik nog wel eens naar voren gaan.
tja..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:38 schreef daeri het volgende:
[..]
placebo is echt... en als ik niet vooraan sta, zie ik geen bal.. XD en ik wil wel wat zien... natuurlijk ^^ en foto's maken..
Je zal maar een kaartje voor de vrijdag gekocht hebben, dan voel je je belazerd.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:43 schreef Longmen het volgende:
[..]
tja..
En voor de rest best zonde om alleen op vrijdag te gaan voor Placebo... Pak er dan 2 dagen achteraan!![]()
zeg dat..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Je zal maar een kaartje voor de vrijdag gekocht hebben, dan voel je je belazerd.
quote:
Ja wel, heb vandaag ook mijn zondag kaartje gekocht.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:39 schreef daeri het volgende:
uhu ^^ maar bij postkantoor kan ik nog kaartjes halen dus?
Ik ken Placebo niet echt, je moet me eventjes wat bij leren denk ik.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:23 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ik doe weer een rondje mee.
En Placebo is de band waar ik in de eerste instantie voor ging
*doet capuchon op en duikt de regen weer in*
zonde... tis echt zon goede band, zelfs livequote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:02 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik ken Placebo niet echt, je moet me eventjes wat bij leren denk ik.
En ik kan ze toch niet zien, ik kom alleen op zondag.
Oh, dat is echt jammer! Without you I'm nothing en Sleeping with Ghosts zijn mijn favo albums (vooral de cover nummers op de special edition van Sleepingquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:02 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik ken Placebo niet echt, je moet me eventjes wat bij leren denk ik.
En ik kan ze toch niet zien, ik kom alleen op zondag.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:14 schreef ErikT het volgende:
Is er al een schema bekend van wanneer wie optreden? Op de zondag zal ik moeilijke keuzes moeten gaan maken denk ik...![]()
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:35 schreef chansadres het volgende:
Het blokken schema: Handig om mee te nemen
http://www.tafel50.nl/pinkpop_blokjesschema.pdf
Dank je, niet gezien. Zaterdag ook perfect. Kaiser Chiefs, wachten, Placebo.quote:
You're welcome..... Fijn dat het zo goed voor je uitpaktquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:17 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dank je, niet gezien. Zaterdag ook perfect. Kaiser Chiefs, wachten, Placebo.
Ik zie nergens problemen![]()
Ik kan t woord pak, na vandaag echt niet meer horen hoorquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
You're welcome..... Fijn dat het zo goed voor je uitpakt
Via die brandquiz? Ik ook namelijk, maar weet niet wat voor een dat isquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:48 schreef superheist het volgende:
Whoohoo, pinkpop kaartje gewonnenScheelt zo veel geld, mee doen aan prijsvragen
Ik heb er nu al zin in!
Neen, via eropuitinlimburg.comquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:57 schreef Sautor het volgende:
[..]
Via die brandquiz? Ik ook namelijk, maar weet niet wat voor een dat is
Moet nu nog rap iemand zien te regelen, maar als ik niet weet welke dag(en) dat is/zijn gaat dat zo moeilijk
Maar ik ga wel naar pinkpop![]()
Ik denk niet dat dat mag.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:19 schreef Icex het volgende:
Kweet niet of t hier mag, maar hier een link naar een post op usenet van iemand die een hele meuk aan muziek bij elkaar heeft gezet die te horen is op pinkpop, kan je vast even inluisteren:
quote:Longmen - donderdag 25 mei 2006 @ 13:36
Hoe zit het eigenlijk met autovervoer naar camping B? Ik meen me te herrineren dat die via een andere ingang camping B opkomen dan mensen die met de pendelbus worden afgezet??
Moet ik ff weten omdat ik vrienden heb die met de auto komen, en ik met de trein....
Dat is het grote verschil met pinkpop, op pinkpop heb je maar 3 podium's. Dus is het er ranzig druk, als ik iets wil zien ben ik er minstens 1 uur van te voren. Anders kun je nooit meer vooraan staan.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:41 schreef ralfseltje het volgende:
Hoe is de drukte bij pinkpop rond de podia's eigenlijk? Bij Lowlands zijn de tenten tussen de optredens door vrijwel leeg, is dit bij pinkpop ook zo? Of moet je al heel vroeg bij een poduim gaan staan om bij je favoriete band een beetje vooraan te kunnen staan?
Helemaal niet tof.quote:Op zondag 28 mei 2006 09:21 schreef zjroentje het volgende:
Tof dat het al bijna uitverkocht is!
Bijna helemaal uitverkocht zei hij.quote:Op zondag 28 mei 2006 10:42 schreef Prep2Fight het volgende:
ausverkauft
hat der Jan gesagt in Tagesblatt Der Limburger
Las ik net op een ander forum...
Kloptquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:19 schreef superheist het volgende:
[..]
Neen, via eropuitinlimburg.comSiegfried heeft wel via Brand gewonnen dacht ik, en die kan 3 dagen, ik neem aan dat jij dat dan ook mag
Gaat dat kaartje in je plakboek ofzo?quote:Op zondag 28 mei 2006 12:00 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Klopt
Als je via de Brand-quiz gewonnen hebt krijg je een officieel 3 dagenkaartje (zo'n 'mooie' dus en niet zo'n lelijk ticketservice ding)
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:45 schreef nr.126 het volgende:
[..]
Kun je dan ook aangeven waarom je een overvol terrein leuker vind dan iets meer de ruimte?
lijkt me niet..quote:Op zondag 28 mei 2006 15:58 schreef super-muffin het volgende:
Ik lees in het blaadje dat ik bij mn ticket kreeg dat Maandag bezoekers geen bandje krijgen, de zondag bezoekers wel dan?
Plattegrondquote:Op zondag 28 mei 2006 16:09 schreef greatgonzo het volgende:
vroegah stond er nog wel eens een plattegrond van het festival terrein en campings op het net (en in de nieuwe revu oid), is dat nu ook nog ergens te vinden?
verders: heb er zin an!!
heb je die gescanned oid? kun je misschien nog een iets grotere maken, zodat de straatnamen ook leesbaar zijn?quote:
Of sla m even op dan kun je hem zelf inzoomenquote:Op zondag 28 mei 2006 17:50 schreef Siegfried het volgende:
Die heb ik niet gescanned, maar een vriend van me
Maar de enige straat die erop staat is de Hofstraat, en dat is prima leesbaar lijkt me
Edit: Ow en voor de rest de Witte Wereld, en de Overstehofweg.
Via ticketservice geen kaartjes meer te krijgen.. Toch?quote:
Niet online. Dus GWk/Postkantoor.quote:Op zondag 28 mei 2006 19:08 schreef Alter_Ego het volgende:
[..]
Via ticketservice geen kaartjes meer te krijgen.. Toch?
Ik wil je ook best over het hek van de camping smokkelen. oid.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:13 schreef super-muffin het volgende:
Vlaardingen.
Dat ligt ergens naast Rotterdam zeg maar.
En je hebt hier al gekeken?quote:Op zondag 28 mei 2006 18:07 schreef super-muffin het volgende:
Ahh nee dat ga je niet menen, 20:28 gaat de laatste trein die ik kan halen vanaf Landgraaf om naar huis te gaan.
Dan ga ik maar opzoek naar een motel in de buurt ofzo.
Ja, daar wou ik net kijken, bedankt.quote:Op zondag 28 mei 2006 19:41 schreef Longmen het volgende:
[..]
En je hebt hier al gekeken?
http://www.ns.nl/servlet/Satellite?cid=1113467860018&pagename=www.ns.nl%2FArtikel%2FOverig_www.ns.nl&c=Artikel
Kun je niet opgepikt worden in Rotterdam?
[afbeelding]
ANders neem de eerste trein de volgende dag.quote:Op zondag 28 mei 2006 19:43 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ja, daar wou ik net kijken, bedankt.
Naja, ik kan ook wel fietsen vanaf r'dam, is maar 45 minuten ofzo.
In die PDF zie ik geen Zondag staan of is dat voor elke dat het zelfde?quote:Op zondag 28 mei 2006 19:41 schreef Longmen het volgende:
[..]
En je hebt hier al gekeken?
http://www.ns.nl/servlet/Satellite?cid=1113467860018&pagename=www.ns.nl%2FArtikel%2FOverig_www.ns.nl&c=Artikel
Kun je niet opgepikt worden in Rotterdam?
[afbeelding]
da's wel vaker vaag geweest, meen bv in 2002 was Autumn (of Epica) de winnaar, maar was ook POD de opener om 15.00 terwijl Autum 16.00 begonquote:Op zondag 28 mei 2006 21:10 schreef peaceman het volgende:
Waarom speelt Dresden Dolls om 15.00 uur en wordt er gezegd dat Alize, als winnaar van de wedstrijd Nu of nooit, Pinkpop 2006 opent, terwijl die om 16.00 uur spelen.
Kan iemand mij dat uitleggen?
Oei dat weet ik niet. Ik denk dat dit alleen voor de maandag is....quote:Op zondag 28 mei 2006 22:46 schreef super-muffin het volgende:
neuh, dan ga ik liever fietsen.
Alhoewel het me een aparte ervaring lijkt om 's nachts bij de junkies te maffen.
[..]
In die PDF zie ik geen Zondag staan of is dat voor elke dat het zelfde?
Dat is inderdaad wel vaker gebeurdquote:Op zondag 28 mei 2006 21:10 schreef peaceman het volgende:
Waarom speelt Dresden Dolls om 15.00 uur en wordt er gezegd dat Alize, als winnaar van de wedstrijd Nu of nooit, Pinkpop 2006 opent, terwijl die om 16.00 uur spelen.
Kan iemand mij dat uitleggen?
Zonde.. ik snap de logica niet helemaal trouwens.. Zeker dat Dresden Dolls al zo vroeg spelen snap ik niet... ik bedoel.. zoveel mensen zullen er nog niet op terrein zijn op dat moment...quote:Op maandag 29 mei 2006 12:16 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel vaker gebeurd
Ook in het jaar van Liftid.. Toen opende Junior-Senior.
Ze openen een podium, maar niet het festival.
niet te warm, maar droog.... echt bierdrinkweerquote:Op maandag 29 mei 2006 12:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:
http://teletekst.nos.nl/tekst/704-01.html
[afbeelding]
Laten we dan maar hopen dat ze voldoende ingangen open doen.... ik heb er wel eens een uur staan wachten omdat men het briljante idee had gehad om slecht 4 ingangen open te doen, terwijl er duidenden mensen stonden te wachten...quote:Op maandag 29 mei 2006 13:14 schreef Siegfried het volgende:
Dat zal juist een stimulans zijn voor veel mensen om te zórgen dat ze vroeg op het terrein zijn
Daardoor hoopt Pinkpop denk ik de omzet door drank/eet gedrag wat te verhogen
jamaarjamaarquote:Op maandag 29 mei 2006 13:48 schreef Siegfried het volgende:
Veel te laat
Campings gaan in mijn herinnering altijd tussen 7 en 8 open!
En camping A zit dan meestal binnen een uurtje (o.i.d.) vol..
quote:Verdere informatie:
Festivalgangers accepteren de beperkingen van een festivalcamping. Illegaal kamperen is streng verboden. Kom niet op vrijdag naar Landgraaf dat heeft geen zin, de campings gaan pas op zaterdag 12.00 uur open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |