Neem een extra stuk zeil mee voor onder je tentquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:33 schreef snopprinses het volgende:
nog tips voor iemand die voor het eerst gaat
Niet nodigquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Neem een extra stuk zeil mee voor onder je tent![]()
Suggestiesquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:29 schreef Prep2Fight het volgende:
Ik zit er niet mee.![]()
Waar is de pinkpop fok user meet eigenlijk?
ja, niet een dixie nemen met een groot wit kruis erop... dat is mijn privetoilet...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:33 schreef snopprinses het volgende:
Aan de linkerzijde bij de greppel 12 stappen vanaf de kuil in het veld....quote:
Gewoon met mij meegaanquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:33 schreef snopprinses het volgende:
Dronken voor A.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:59 schreef ralfseltje het volgende:
Arriveren nog meer mensen hier op vrijdag in Landgraaf? Hoe gaan jullie die nacht doorbrengen?
Mag je op vrijdag al op de campings? Ik ga liever vrijdag. Voordelen: goede camping, niet vroeg op, genoeg tijd om eten en bier te kopen en beide OV's zijn geldig.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:59 schreef ralfseltje het volgende:
Arriveren nog meer mensen hier op vrijdag in Landgraaf? Hoe gaan jullie die nacht doorbrengen?
Zoals het er nu naar uitziet, kunnen we om 11:00 uur hier vertrekken en kunnen we het gaan redden, mits alles onderweg meezit en het inchecken in hotel etc. soepel gaatquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nope .... wij komen in de loop van zaterdag..... hopelijk op tijd voor de Dresden Dolls... maar weet niet of dat gaat lukken.
De campings gaan pas op zaterdag open, ik heb afgelopen jaar de nacht doorgebracht voor de camping samen met vele anderen, best gezellig zolang je in je deken of slaapzak gaat liggen. Politie zal daar ook niemand wegjagen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:28 schreef ErikT het volgende:
[..]
Mag je op vrijdag al op de campings? Ik ga liever vrijdag. Voordelen: goede camping, niet vroeg op, genoeg tijd om eten en bier te kopen en beide OV's zijn geldig.
Dit stukje snap ik niet. Waarom moet dat?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:35 schreef Dafar het volgende:
De campings gaan pas op zaterdag open, ik heb afgelopen jaar de nacht doorgebracht voor de camping samen met vele anderen, best gezellig zolang je in je deken of slaapzak gaat liggen. Politie zal daar ook niemand wegjagen.
Ja oke staat er een beetje raar maar het is best gezellig maar die slaapzak is omdat het nog erg koud is om in je gewone kleren een nacht buiten op het gras te liggen. En de mogelijkheid is er dat het vrijdagavond regent... have funquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:36 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dit stukje snap ik niet. Waarom moet dat?
O je mag je tent dus niet opzetten? dat maakte ik op uit: de politie zal je niet wegjagen, foutje van mijquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:39 schreef Dafar het volgende:
[..]
Omdat het nog erg koud is om in je gewone kleren een nacht buiten op het gras te liggen. En de mogelijkheid is er dat het vrijdagavond regent... have fun![]()
Nee dat word verstaan onder wildkamperen dus dat zal niet mogen. Wij hebben vorig jaar een grote deken neergelegd en zijn daar met zijn 8en op gaan liggen in slaapzakken met tassen om ons heen dat mag welquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:42 schreef ErikT het volgende:
[..]
O je mag je tent dus niet opzetten? dat maakte ik op uit: de politie zal je niet wegjagen, foutje van mij
Je zegt het zelf al. Het is live een aanfluitingquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:47 schreef Ik_ben_lief het volgende:
En waarom worden de peppers een teleurstelling? Live zijn ze niet altijd even goed, maarja, om ze alleen te zien al vind ik al te gek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |