Shit gek, dan moet ik echt fucking vroeg wegquote:Op maandag 29 mei 2006 15:14 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Dat staat er altijd.. Maar de ervaring leert anders
quote:Op maandag 29 mei 2006 15:24 schreef zjroentje het volgende:
B!!!!!!!!!!!!!!!
Op camping A is de sporthal en waarschijnlijk ook weer feest zoals vorig jaar en de camping A gangers kunnen ook op de dancetent op camping B dusse ik kies voor Aquote:Op maandag 29 mei 2006 15:29 schreef zjroentje het volgende:
Nou ja, ik ben daar ook met m'n maten. Met m'n Custum Cart Chopper.
En er is natuurlijk de dancetent.
Tja ik ben ook van plan rond 11 uur aan te komen daar. 3 jaar terug was er om 12.00 uur nog zat plek op camping B. Toen ging er net een "zone" open. Ik verwacht dus dat er wel plek is voor 12 uur. Maar verbeter me als t niet zo is!quote:Op maandag 29 mei 2006 15:02 schreef zjroentje het volgende:
Ik ben altijd zo rond half acht aanwezig bij camping B, en die is dan al aardig gevuld. Dus als je om 11.30 uur komt ben je rijkelijk te laat denk ik.
hoe laat gaan wequote:Op maandag 29 mei 2006 15:24 schreef biggetje het volgende:
Ja, ik ga ook al supervroeg weg, anders sta ik weer met mijn tentje naast de greppel net zoals verleden jaar Lowlands![]()
Wat is trouwens de 'beste' camping?![]()
wat ik zeg, ideaal festivalweerquote:
Toen ik 3 weken terug kaarten ging halen stond het ook al op roodquote:Op maandag 29 mei 2006 18:39 schreef daeri het volgende:
Ik heb kaartjes gehaald voor zaterdag... en nu is het waarschijnlijk uitverkocht
Bij het postkantoor stond de kleur al op rood... maar meisje ging het toch proberen voor me, aangezien ik zou gillen als ze uitverkocht waren.. en toen waren er toch nog 2!! yay..
Als je genoeg bier op hebt valt dat niet meer opquote:Op maandag 29 mei 2006 21:26 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
wat ik zeg, ideaal festivalweer
9.6 s'nachts is wel wat fripsjes, maar goed
Ik neem aan dat ik niet de enige ben die dan naar huis wil, er moet toch wel wat rijden?quote:Op maandag 29 mei 2006 07:50 schreef Longmen het volgende:
[..]
Oei dat weet ik niet. Ik denk dat dit alleen voor de maandag is....
Dan heb je idd een probleem ja...
dat zijn de speciale pinkpopbussen voor het vervoer van de pinkpopgangersquote:Op maandag 29 mei 2006 23:50 schreef zoo het volgende:
Van zaterdag t/m dinsdag rijden tussen station Landgraaf en het festivalterrein speciale pendelbussen.
(aldus pinkpop.nl)
Waarom de NS dan op zondag geen extra treinen inzetten...![]()
Wanneer ga je Super-Muffin? Ik woon in de buurt van Rotterdam..
Ik denk dat ze zich eerder zorgen maken of die treinen wel rijden en die bezorgdheid is dan weer wel gegrond...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 08:41 schreef Arid het volgende:
Er rijden genoeg treinen, don't worry!!
Ach, dan blijven we dinsdag gewoon nog wat langer plakken.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 08:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zich eerder zorgen maken of die treinen wel rijden en die bezorgdheid is dan weer wel gegrond...
Hoelaat gaan dinsdag eigenlijk de campings dicht? Dat is toch even na de middag ofniet?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:04 schreef Arid het volgende:
[..]
Ach, dan blijven we dinsdag gewoon nog wat langer plakken.
1200 hours.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:08 schreef Dafar het volgende:
[..]
Hoelaat gaan dinsdag eigenlijk de campings dicht? Dat is toch even na de middag ofniet?
Van station naar het zuid podium -> reken maar op minstens een uur/1.5 uur. De bus van het station naar landgraaf kan vrij vlot gaan, maar de rij voor het terein op maandag ochtond zal erg lang zijn. En beter te vroeg dan te laatquote:Op maandag 29 mei 2006 22:26 schreef soul114 het volgende:
Vandaag kaartje gekocht van iemand voor de maandag.
Zit ik even met het volgende: Hoeveel tijd gaat het (ongeveer) kosten om van station in landgraaf naar mainstage te komen (bij RW is dat nog best een eindje incl lopen).
En afstanden tussen de stages is dat beetje te vergelijken met lowlands?
Idd, zijn er officiele berichten over hoeveel de verkoop nu is?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:41 schreef Arid het volgende:
Ik dacht dat er geen kaarten meer te koop waren![]()
Kom alleen maar op dit bericht: http://www.nieuws.nl/226621quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:24 schreef Dafar het volgende:
[..]
Idd, zijn er officiele berichten over hoeveel de verkoop nu is?![]()
Ticketservice zegt: Tickets zijn niet vrijgegeven voor online verkoop 8 dagen alvorens het evenement begint.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:11 schreef Arid het volgende:
Bij mij is die 8 dagen grens onbekend!
Geen. Maar als je het lief vraagt, willen ze nog wel eens kaartjes voor je uitprinten (kost je wel 3,80 natuurlijk he, die 3 muisklikken die daarvoor nodig zijn).quote:
Voor 3,80 vraag ik het heel heel lief!!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Geen. Maar als je het lief vraagt, willen ze nog wel eens kaartjes voor je uitprinten (kost je wel 3,80 natuurlijk he, die 3 muisklikken die daarvoor nodig zijn).
Ja ook weer zo..quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:07 schreef superheist het volgende:
dat is ook al een week geleden..
I know.. but does the NOS knows..?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:29 schreef superheist het volgende:
Dat ze niet bij de voorbeelden staan betekent niet dat ze niet groot zijn..
Pete Murray...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:29 schreef zoo het volgende:
[..]
I know.. but does the NOS knows..?![]()
![]()
Mis trouwens a balladeer nog op Pinkpop..![]()
Ik had t best voor je willen doen hoor, ware het niet dat wij niet op de camping staanquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:12 schreef Elvislives het volgende:
Dus er is niemand die bier wil verdienen door een paar haringen de grond in te jagen, en daarmee zeker te zijn van 2 heel gezellig buren?![]()
Niks anders bij jequote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:12 schreef Elvislives het volgende:
Dus er is niemand die bier wil verdienen door een paar haringen de grond in te jagen, en daarmee zeker te zijn van 2 heel gezellig buren?![]()
Voor mij geldt hetzelfde....quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik had t best voor je willen doen hoor, ware het niet dat wij niet op de camping staan![]()
ik welquote:
Nope .... wij komen in de loop van zaterdag..... hopelijk op tijd voor de Dresden Dolls... maar weet niet of dat gaat lukken.quote:
Het is nog al eindje treinen dus ik de eerste act ga ik vrijwel zeker missen..quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:36 schreef superheist het volgende:
[..]
Van station naar het zuid podium -> reken maar op minstens een uur/1.5 uur. De bus van het station naar landgraaf kan vrij vlot gaan, maar de rij voor het terein op maandag ochtond zal erg lang zijn. En beter te vroeg dan te laat
Op lowlands weet ik niet hoe de afstand zit, maar op pinkpop is het allemaal vrij dicht bij elkaar. Ook zijn er maar 3 podia en zal het niet echt lang duren
Neem een extra stuk zeil mee voor onder je tentquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:33 schreef snopprinses het volgende:
nog tips voor iemand die voor het eerst gaat
Niet nodigquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Neem een extra stuk zeil mee voor onder je tent![]()
Suggestiesquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:29 schreef Prep2Fight het volgende:
Ik zit er niet mee.![]()
Waar is de pinkpop fok user meet eigenlijk?
ja, niet een dixie nemen met een groot wit kruis erop... dat is mijn privetoilet...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:33 schreef snopprinses het volgende:
Aan de linkerzijde bij de greppel 12 stappen vanaf de kuil in het veld....quote:
Gewoon met mij meegaanquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:33 schreef snopprinses het volgende:
Dronken voor A.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:59 schreef ralfseltje het volgende:
Arriveren nog meer mensen hier op vrijdag in Landgraaf? Hoe gaan jullie die nacht doorbrengen?
Mag je op vrijdag al op de campings? Ik ga liever vrijdag. Voordelen: goede camping, niet vroeg op, genoeg tijd om eten en bier te kopen en beide OV's zijn geldig.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:59 schreef ralfseltje het volgende:
Arriveren nog meer mensen hier op vrijdag in Landgraaf? Hoe gaan jullie die nacht doorbrengen?
Zoals het er nu naar uitziet, kunnen we om 11:00 uur hier vertrekken en kunnen we het gaan redden, mits alles onderweg meezit en het inchecken in hotel etc. soepel gaatquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nope .... wij komen in de loop van zaterdag..... hopelijk op tijd voor de Dresden Dolls... maar weet niet of dat gaat lukken.
De campings gaan pas op zaterdag open, ik heb afgelopen jaar de nacht doorgebracht voor de camping samen met vele anderen, best gezellig zolang je in je deken of slaapzak gaat liggen. Politie zal daar ook niemand wegjagen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:28 schreef ErikT het volgende:
[..]
Mag je op vrijdag al op de campings? Ik ga liever vrijdag. Voordelen: goede camping, niet vroeg op, genoeg tijd om eten en bier te kopen en beide OV's zijn geldig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |