Kan ook. Op Lowlands is dat niet zo simpel, je zit aardig ver van de bewoonde wereld. We hebben wel eens een koelbox in de auto gezet met een gastankje ernaast met daar extra bier in. Elke dag gingen er een paar mensen naar de auto om koud bier te halen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:19 schreef pascalheister het volgende:
gewoon een aantal blikjes meenemen, de rest kun je even voor gaan shoppen in landgraaf

omdat het alleen maar geslenter is in de treinquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:22 schreef greatgonzo het volgende:
ik bedoel: als je zaterdag wil sjoppen in alle drukte, waarom neem je het dan niet van huis mee?

Johan??quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:27 schreef greatgonzo het volgende:
dat zei ik, tis niet makkelijk in de trein
Muziek dan: is er bekend wie er eigenlijk op de "reservebank" zitten, mocht er iets uitvallen? Meestal een NL band, en dan hoop ik Gem, die vond ik wel goed op bevrijdingsfestival

DAN kom ik bier bij jullie lenen... blikjes bier.. en dan ga ik die nare muzikant bekogelen!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:37 schreef pascalheister het volgende:
Spinvis

van die 5 liter blikkenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:40 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
DAN kom ik bier bij jullie lenen... blikjes bier.. en dan ga ik die nare muzikant bekogelen!

mwa, 5 liter aldi pauper bier a 5 euro wil ik nog wel een keer gooien... vraag is, hoe krijg je het door de securityquote:

Dat wist ik nog niet... thxquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:40 schreef Elmo76 het volgende:
Wat dachten jullie van de Urban Dance Squad?!
Aangezien die weer bij elkaar zijn!![]()

over het hek gooienquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:44 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
mwa, 5 liter aldi pauper bier a 5 euro wil ik nog wel een keer gooien... vraag is, hoe krijg je het door de security

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |