Lijkt mij van wel, van een blaasontsteking schijn je erge harde buiken te kunnen krijgen!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:04 schreef PM-girl het volgende:
(..)
Dat verklaart misschien waarom ik nu nog steeds, na 2 dagen rust, veel harde buiken heb? (ik had ze al die tijd al maar ik herkende ze niet goed, omdat ik ze niet van binnenuit voelde).
Veel jarigen iddquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:45 schreef cattie het volgende:
Ik heb van mijn familie een heel lijstje data opgegeven wanneer ik niet mag bevallen! Niet op 12 juni, want dan is iemand in het buitenland, niet in het weekend want dat komt mijn vader slecht uit, niet op 25 of 27 juni want dan zijn er al mensen jarig, enz. enz!Ik heb gezegd dat dit soort verzoeken schriftelijk bij beepje ingediend moeten worden.
![]()
Het vreemde is dat de eerste test die ze deden schoon was, de vk gaf toen aan dat de kweek dan eigenlijk niet anders kon uitwijzen. Toch hebben ze nu enkele bacterien gevonden in de kweek.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:45 schreef cattie het volgende:
[..]
Lijkt mij van wel, van een blaasontsteking schijn je erge harde buiken te kunnen krijgen!
Dan ben ik bijna 12 weken. Moet ff uitrekenenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:40 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Spannend dus over de duur van de zwangerschap. Hoelang ben je zwanger volgens je cyclus?
Wanneer mag je weer naar de vk, zodat ze kunnen voelen hoe die ligt?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:59 schreef Belana het volgende:
cattie, dat gerommel kan echt nog weken aanhouden hoor, en je baby kan ook maar beter nog even blijven zitten, het is echt nog te vroeg zo!
PM, ik had bij LIam aan het eeind een blaasontsteking en er idd alleen maar harde buiken van.
En ik denk dat het niet echt aan te geven is wat normaal is rond 22 weken, omdat het zo verschillend is, maar je hoort er nog niet heeeeel veel last van te hebben.
Ow, mijn beebje is wel omgedraaid, ik voel de voetjes nu links, maar hoe de rest er dan weer bij ligt weet ik niet
whehehe overdwars , jij komt uit westfriesland ?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:12 schreef Belana het volgende:
Ik ben woensdag geweest en toen lag ie dus overdwarsIk mag nu om de 2 weken naar de vk, gaat hard idd
Ja! Is dat westfries?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:40 schreef Joene het volgende:
[..]
whehehe overdwars , jij komt uit westfriesland ?
Niemand buiten de regio weet wat je bedoeldquote:
verkeerd om ?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:48 schreef Belana het volgende:
ow! hahahaha, hoe zeg je dat op zijn nederlands dan?
Lastig he , ik kan het ook altijd zo slecht omschrijven een andere vertaling voor het woord overdwarsquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:50 schreef Belana het volgende:
nou, niet helemaal, hij ligt dwars.... ehm... horizontaal... ehm... ja sjees zeg, hij ligt overdwars!
ah okquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:57 schreef Belana het volgende:
westfriesland is ook het westen LadyS, het is Kop Noord Holland, tussen Alkmaar, Enkhuizen, Hoorn.
ah! Gelukkig!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:58 schreef bixister het volgende:
overdwars wordt ook in 't oosten des lands wel gebruikt hoor.
naja ik kom uit de parel van de zuiderzeequote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:55 schreef Belana het volgende:
nah de rest nu ook wel denk ik... toch?
en dat terwijl ik van origine uit amsterdam kom.... maar na 22 jaar ben ik wel verwestfriest denk ik
quote:
tot de echo durfde ik er ook niet eens naar te kijken..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:38 schreef Belana het volgende:
lekker he ET, spulletjes kopenIk durfde het pas echt laat. Ik heb nu wel behoefte aan wat dingen die op orde komen, dus dit weekend komt de wieg in de slaapkamer, de commode moet in elkaar zodat ik er ook spullen in kwijt kan. Ik weet wel dat ik nog ff heb, maarja, het MOET NU!!
Wanneer gaat men over het algemeen spulletjes kopen?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:41 schreef E.T. het volgende:
[..]
tot de echo durfde ik er ook niet eens naar te kijken..
En kan me voorstellen dat je op een gegeven moment wel zoiets hebt van 'nu moet ik toch wel wat gaan doen hoor'
Dan ben ik niet meer te houden als ik vanmiddag bij de HA ben geweest hahahaquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:55 schreef Belana het volgende:
dat moet je toch zelf weten nikky?Als jij je zeker voelt over je zwangerschap en alles gaat goed dan ga je he-le-maal LOS
hehe, dat duurde bij mij niet langquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:47 schreef nikky het volgende:
[..]
Wanneer gaat men over het algemeen spulletjes kopen?
Ik heb echt zoiets van.. Wanneer mag ik me helemaal laten gaan?. Al dat leuke spul
Het schiet in elk geval al aardig opquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:56 schreef Stiekemurd het volgende:
[..]
Dan ben ik bijna 12 weken. Moet ff uitrekenen
Nou, hier een rasechte Haagse maar overdwars wordt ook hier gewoon gebruikt hoorquote:
Iedereen snapt dat behalve zij. Nog 17 weken...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:28 schreef cattie het volgende:
Xanthe, wat vervelend. Ik snap heel goed dat je het af wil hebben!
Precies, men wil wat van jou en zal zich daarin moeten schikken. Anders gaat het hele feest niet door.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:40 schreef bixister het volgende:
ohja, sjak kom je de badstandaard nog halen? hij is er nog hoor!
xanthe, vervelend zo'n onbegrip. ik vind 23 weken zelf ook nog best vroeg eigenlijk maar als jullie aangeven dat je juist nu graag aan de slag wil moet ze daar toch ook gewoon begrip voor opbrengen vind ik. bovendien: als zij dat ding zo graag wil, heeft ze zich toch gewoon te schikken naar wanneer jullie 'm weg doen? is er nog een optie om hem tijdelijk in de schuur op te slaan ofzo? anders zou ik haar laten weten dat ie anders naar een kringloopwinkel gaat (die halen 'm ook vaak gratis op) of naar 't grof vuil.
Dan zet je hem toch buiten met een vuilniszak eromheen? Niet te moeilijk doen, hoor, graag of helemaal nietquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:22 schreef Xanthe het volgende:
waarbij we aangeven dat ze dan toch graag dit weekend geregeld moet hebben dat ze hem ophaalt , omdat wij hem niet kunnen brengen.
Zeg, we houwe ut wel gezellig, wanne!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:18 schreef Joene het volgende:
ik heb gekeken het staat wel in de vandale, rare mensen daar in brabant
(naja den bosch en omstreken
)
Cranberry sap werkt ook.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:17 schreef MarMar het volgende:
PM-girl: gooi der wat vitamine C tabletjes tegenaan als je die eventuele blaasontsteking wilt uitroeien..
wat je teveel binnen krijgt aan vitamine C komt in je urine en dat fikt je blaasontsteking zo weg.. werkt bij mij altijd gegarandeerd binnen 1 dag, maar dan heb ik het dus niet over 2 tabletjes ofzo
Alleen vitamine A moet je mee uitkijken dacht ik...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:20 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Cranberry sap werkt ook.
Mag je overigens wel zoveel extra vitamine C als je zwanger bent?
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:53 schreef Brighteyes het volgende:
Neuk? Gaan jullie nu ook samenwonen? Of woonden jullie al samen?
Ik vond een andere job, vriend zijn eerste job en gaan samenwonen al een grote stapquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:01 schreef Neuk het volgende:
Yeps, 3dubbelop. Soms niet makkelijk om heel eerlijk te zijn
Oja, ik heb ook nog een nieuwe baan... en aangezien ik geen startdatum heb gekregen (ik wacht al een wk of 6) ben ik tussendoor maar weer wat anders gaan doen incl. opleiding..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:10 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik vond een andere job, vriend zijn eerste job en gaan samenwonen al een grote stap![]()
23 weken klinkt misschien op tijd , maar is in ons geval ook zeker wel nodig. Het is een kamertje dat echt kaal is. Een gedeelte moet nog afgetimmerd worden (platen worden dinsdag bezorgd) , alles moest geschuurd worden (dat is nu gedaan) morgen gaan we een start maken met het verven en als dat gedaan is kan er een (vouw)deur gemonteerd gaan worden. Om vervolgens het rolgordijn op te gaan hangen en nog voor de vloerbedekking te zorgen. Dan wil ik nog gordijnstof hebben waarvan ik van het motief nog wil gebruiken voor het maken van raamstickers. Moet er nog een kledingkast komen (wat toch pas kan als die kamer af is. En dan verhuist Isis naar die kamer. En moeten we haar huidige kamer nog verven.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:40 schreef bixister het volgende:
xanthe, vervelend zo'n onbegrip. ik vind 23 weken zelf ook nog best vroeg eigenlijk maar als jullie aangeven dat je juist nu graag aan de slag wil moet ze daar toch ook gewoon begrip voor opbrengen vind ik. bovendien: als zij dat ding zo graag wil, heeft ze zich toch gewoon te schikken naar wanneer jullie 'm weg doen? is er nog een optie om hem tijdelijk in de schuur op te slaan ofzo? anders zou ik haar laten weten dat ie anders naar een kringloopwinkel gaat (die halen 'm ook vaak gratis op) of naar 't grof vuil.
Welkom!!!quote:
Is toch niet alleen Westfries? Hier in Noord-Kennemerland (zo heet het bij ons geloof ik..omgeving Alkmaar) is overdwars ook een heel normaal woord.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:55 schreef Belana het volgende:
nah de rest nu ook wel denk ik... toch?
en dat terwijl ik van origine uit amsterdam kom.... maar na 22 jaar ben ik wel verwestfriest denk ik
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:31 schreef dutchie het volgende:
Ja leuk, Beefcake ook zwanger!
ik zit al een paar dagen naar je onderschrift te kijken of daar wat nieuws bij stond. weet eik niet waarom ik dat deed?![]()
Beefcake, Milagro... What's the difference?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:31 schreef dutchie het volgende:
Ja leuk, Beefcake ook zwanger!
ik zit al een paar dagen naar je onderschrift te kijken of daar wat nieuws bij stond. weet eik niet waarom ik dat deed?![]()
Ik had dan ook in het tweede streepjes topic gemeld dat ik met de pil was gestoptquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:06 schreef Syrena het volgende:
Ik ook
Ik had vorige week ineens al zoiets van....heeeeeeejjj volgens mij..... Echt nergens op gebaseerd verder
Ik hoop het toch nietquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:23 schreef poemojn het volgende:
Beefcakedat wordt vast een Valentijnsbaby
![]()
Doe ik tenminste nog iets nuttigs met mijn tijdquote:Op zaterdag 27 mei 2006 07:52 schreef beefcake het volgende:
Xanthe, goed hee dat je zo vroeg met het kamertje aan de slag bent!![]()
\quote:Op zaterdag 27 mei 2006 06:00 schreef Xanthe het volgende:
Weer veel te vroeg wakker , maar ga lekker van de nood een deugd maken en beginnen met witten van het kamertje (en ik zou het wel heel leuk vinden als ik die straks gewoon ff af zou hebben als de wederhelft uit bed komt
, maar zal me wel te zwaar zijn nu...).
1e laag zit er op![]()
Ik ga veel meer slaapwandelenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 08:34 schreef MeNicole het volgende:
Hebben jullie dat nou ook wel eens. Je droomt 's nacht iets engs en je weet in je droom dat je wakker moet worden zeg maar. Maar dat lukt dan niet. Ik had dat dus vannacht en ik kon gewoon niet uit die droom komen. Begint de kleine in een keer heel hard te schoppen en te draaien dat ik wel wakker werd.En ik was me toch een potje bang toen ik wakker was, weet alleen niet meer wat ik geedroomd heb. Het werd wel weer rusitg in mijn buik toen ik wakker was maar volgens mij had ik een bloeddruk van hier tot Tokyo
![]()
Hahaaa, dat zal m leren!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 09:04 schreef Xanthe het volgende:
[..]
...
Ik zit me nu dus even groen en geel te ergeren en heb alle vers gebakken broodjes samen met Isis op gegeten.![]()
net goed!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 09:04 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Ik zit me nu dus even groen en geel te ergeren en heb alle vers gebakken broodjes samen met Isis op gegeten.![]()
Het is maar een klein kamertje (2 bij 3mtr. en daarvan zit aan 1 wandje een raam en een radiator en een lange wand die niet wit hoefde te worden nog) maar het viel mij ook zwaar hoor. Maar ik had gewoon zoiets van als ik dit nu gedaan heb kan vanavond (en anders morgen) de 2e laag erop en als het heel erg tegen zit kan ik de komende week er nog een 3e laag op smeren.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 09:25 schreef PM-girl het volgende:
Xanthe, goed bezig!!!
Wij gaan vandaag behang uitzoeken en misschien ook witten (= wij zoeken behang uit en vriendje wit)
Ik heb namelijk nog steeds erg veel harde buiken en maak me er toch een beetje zorgen om. Denk ook niet dat ik dan mandag weer ga werken, ben bang dat het teveel is, zeker zolang ik niet weet of ik blaasontsteking heb.
Ik heb het ook gezien en zelfs ik werd er emo van. Kan me je gevoelens dus heel goed voorstellen.quote:Vanmorgen een herhaling gezien op de EO over een stel dat een kindje van Down hadden en daarna weer een zwangerschap hadden waarin hoog risico was op een chromosoomafwijking.
Zelfde arts als wij in AZM hadden. Heel interessant om te zien maar ook wel weer moeilijk, dat schuldgevoel knaagt dan toch weer omhoog. Zij zijn toch ook gelukkig met een downkindje?
Misschien ligt het aan mijn hormomen of dementie, maar heb ik gemist wie Ole is?
quote:
Heb de dekens van m af gegooid en gezegd dat ik m een ontaarde vader vond die zijn dochter langer dan 1,5 uur liet wachten , om toen hij eindelijk eruit zou komen te zeggen dat hij de vers gebakken broodjes ook mis gelopen was omdat die op warenquote:
Deze mensen hebben ook een weblog waar ik al heel lang meelees. Als je hem wil hebben kan ik je hem wel ff mailen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 09:25 schreef PM-girl het volgende:
Vanmorgen een herhaling gezien op de EO over een stel dat een kindje van Down hadden en daarna weer een zwangerschap hadden waarin hoog risico was op een chromosoomafwijking.
Zelfde arts als wij in AZM hadden. Heel interessant om te zien maar ook wel weer moeilijk, dat schuldgevoel knaagt dan toch weer omhoog. Zij zijn toch ook gelukkig met een downkindje?
Ik had het gezienquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:54 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik had dan ook in het tweede streepjes topic gemeld dat ik met de pil was gestopt![]()
Serieus, die zwangerschap van mij laat me rare dingen doen. Ik wilde editten i.p.v. quoten.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:47 schreef dutchie het volgende:
Cattie, jij moet toch nog een maand? Niet om vervelend te doen, maar hou er ook rekening mee dat je ook nog over tijd kan gaan. Als je pech zit je dus nog 6 weken zo. Ik merk nl. aan je dat je heel erg zit te wachten tot er wat gebeurt, maar maak jezelf niet gek. Anders ben je zo teleurgesteld en op als het langer duurt dan jij denkt. Echt, ik bedoel het niet rot.
En dan bedoel ik natuurlijk niet dat ik je reactie overdreven vindt. Goed dat jullie gelijk gegaan zijn.
Ow gelukkig, ik hoef niet je ogen te openenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:28 schreef dutchie het volgende:
Belaan, echt niet. Ik heb net 'Veilig Bevallen' gelezen. Weg romantiek.![]()
Schreeuwen en gillen moet ik.
O ja en tel dat stukje van MUUS erbij op, nee dan krijg je er echt zin in.
Nou, momenteel ligt zequote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:35 schreef melonovy het volgende:
overweeg je dan niet om op de natuurlijke manier te bevallen ondanks dat ZE in de stuit ligt?
Shame! Op een houtje bijten zul je door de weeën!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:35 schreef poemojn het volgende:
Hahaha ik heb van mijn schoonzusje ook 'Veilig bevallen' aangeraden gekregen die is bijna verloskundige en dus maar gelezen.. in mijn vorige zwangerschap had ik Beatrijs stelselmatig ontweken.Ik heb me niet goed gedragen bij die bevalling blijkt, en mijn vk ook al niet
maar ach, Beatrijs stopte zelf ook een washandje in haar mond ipv hard te schreeuwen dus er zijn er meer die 't liever op hun eigen manier doen.
Je hebt helemaal gelijk! Maar als ik eraan denk dat het nog 6 weken kan duren, begin ik echt te janken...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:47 schreef dutchie het volgende:
Cattie, jij moet toch nog een maand? Niet om vervelend te doen, maar hou er ook rekening mee dat je ook nog over tijd kan gaan. Als je pech zit je dus nog 6 weken zo. Ik merk nl. aan je dat je heel erg zit te wachten tot er wat gebeurt, maar maak jezelf niet gek. Anders ben je zo teleurgesteld en op als het langer duurt dan jij denkt. Echt, ik bedoel het niet rot.
Hè Cattie, die laatste loodjes moeten vervelend zijn, helemaal als het al zo rommelt, daar wordt je vast heel moe van.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:42 schreef cattie het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk! Maar als ik eraan denk dat het nog 6 weken kan duren, begin ik echt te janken...Ik zit nu alweer ruim 3 maanden thuis en alles is af, dus ik zit inderdaad te wachten. Ik merk zelf ook dat dat niet zo handig is, ik begin nu al ongeduldig te worden, dus mijn man en ik gaan nu zorgen dat ik nog lekker wat afleiding heb en er niet zo aan denk.
De gyn heeft trouwens wel gezegd dat ze me niet te lang door wil laten lopen, maar hoe ze dat precies bedoelde heb ik helaas niet gevraagd toen ze dat zei.
Absoluut, maar ik moet even kijken straks hoe ik dat ga doen. De scanner is nog niet aangesloten en ik weet niet of een foto van een foto zo mooi gaat worden.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:33 schreef Neuk het volgende:
Owlet, mag ik misschien wel een fotootje zien?![]()
De gezondheid van mijn kind gaat voor alles. En ik wil ook heel graag de natuur zijn gang laten gaan. Het was volgens mij van de gyn meer de opmerking dat, als ik de 40 weken ben gepasseerd en er geen teken van begin zijn, dan de natuur een beetje geholpen wordt. Nu nog absoluut niet, want het is gewoon nog te vroeg. Dus om je vraag te beantwoorden: voor de 40 weken inleiden vind ik alleen oke als het in het belang voor het kind is, of als er met mij echt iets aan de hand is (dus niet enkel omdat ik het wachten zat ben en het lichamelijk zwaar heb ofzo).quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:16 schreef owlet het volgende:
[..]
Hè Cattie, die laatste loodjes moeten vervelend zijn, helemaal als het al zo rommelt, daar wordt je vast heel moe van.
Zou je het prettig vinden als je kindje gehaald wordt vóór de uitgerekende datum?
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat een gyn zonder dringende reden een kindje eerder gaat halen en als ik de kindjes heb gezien toen ik als kraamverzorgster werkte die om welke reden dat ook wat vroeger gehaald werden dat zou mijn voorkeur altijd uit gaan naar zo lang mogelijk laten zitten. Dit waren echt wel gezonde kindjes, en als het niet anders kan kan het niet anders, maar kleine opstartprobleempjes als wat slechter warm houden en wat slechter drinken kwamen toch bijna altijd wel voor.
Laten we gewoon hopen dat jouw kindje op zijn of haar eigen tijd ter wereld komt en dat dat niet te snel meer zal duren![]()
Ik herinner me ineens weer die vrouw waar ik kraamde, die een depressie fake-te om te zorgen dat het kindje eerder gehaald werd. Ze gaf het daarna ruiterlijk toe, ik kon dat mens wel schieten. Kindje woog iets van 2800 gram en had veel moeite met drinken. Zo zonde... (hopelijk overbodig maar ik wil hier dus niet mee zeggen dat ik dit op Cattie van toepassing vind, ik moest er gewoon ineens aan denken)
Het pijltje wijst naar een soort op zijn kant liggend hamburgertje. Dat zijn twee buitenste schaamlipjes met daartussen de binnenste lipjes/clitoris.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:04 schreef pinquit het volgende:
aaaahhh LIEEFFFF mooiiii![]()
![]()
hoe je daaraan kan zien dat het een meisje is zie ik niet btwdaar heb ik denk ik iets te weinig verstand van ofzo, ik zag dat bij Menicole(jatoch?) ook al niet
Ben je niet bang dat je dan ziet wat het wordt (jullie wisten het toch niet he?)Anders wil ik het ook wel, maar ben zo bang dat ik het zal zien!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:13 schreef Belana het volgende:
Ik ga er zo toch ook over denken om er nog een te laten maken, hier in de buurt zit sinds kort een bureau en het kost maar 35 euro.
huh?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:44 schreef Vicky het volgende:
Geloof dat je kan zien of het een meisje is aan 2 streepjes op de echo. Bij een jongetje zijn het er 3.
hihi bedoel als ze een echo maken en de geslachtsdeeltjes zijn in beeld... ben ook niet helemaal wakker meerquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:50 schreef Belana het volgende:
[..]
huh?![]()
ow sorry vicky, ik snap echt helemaal niks van je post, maar ik vind hem erg grappig klinken
dat ligt er maar weer aan hoe de baby ligtquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:59 schreef Vicky het volgende:
verticale streepjes....
hihi das ook weer waarquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:13 schreef LadyS het volgende:
[..]
dat ligt er maar weer aan hoe de baby ligt
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:59 schreef melonovy het volgende:
Belaan!!! Je komt er wel!!! Jammer dat je je zo rottig voelt, maar het is even een moment! Gaat het verder wel lekker met Liam erbij?
En DAT is nou wel weer een typisch westfriese opmerking heb ik me laten vertellenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:22 schreef Belana het volgende:erg pittig
Bij een meisje zijn het in het begin drie streepjes (twee schaaplipjes en een binnenste stukje (binnenste lipjes/clitoris). Later wordt dat een duidelijk "hamburgertje".quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:44 schreef Vicky het volgende:
Geloof dat je kan zien of het een meisje is aan 2 streepjes op de echo. Bij een jongetje zijn het er 3.
ik zag het idd ook meteen...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:28 schreef owlet het volgende:
[..]
Nou moet ik zeggen dat ik het zelf eigenlijk meteen zag op de echo, maar als je je niet van te voren via het internet echo's gaat vergelijken en je gaat er niet gespannen op letten denk ik dat je met een gerust hart een echo kan laten maken zonder het geslacht te zien.
Nou zeg, dat klinkt alsof er hier nooit leuke verhalen zijn, dat valt best mee hoorquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:27 schreef Lois het volgende:
Wat een prachtige foto's owlet, heel bijzonder en zooo mooi!!
Dat mag ook weleens, dit soort verhalen
ja nou het is dus zo dat mijn lontje echt zo kort is he in deze zwangerschap, bij het minste geringste spring ik overal bovenop, zet mijn tanden erin en schudt eens ff flink heen en weerquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:50 schreef Lois het volgende:
Nee joh ik bedoel meer verhalen waarmee je een beetje lol kunt hebben om de domme dingen die je doet als je zwanger bent.
En dat is auw... sprak hij uit ervaring..quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:07 schreef Belana het volgende:
[..]
ja nou het is dus zo dat mijn lontje echt zo kort is he in deze zwangerschap, bij het minste geringste spring ik overal bovenop, zet mijn tanden erin en schudt eens ff flink heen en weer
en bedankt.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:00 schreef Belana het volgende:
zaten wij in het begin niet allemaal aan de chocomel?![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:02 schreef LadyS het volgende:
[..]
en bedankt.
weet je waar ik NU trek in heb?
ow dat heb ik ook wel geprobeerd maar bij mij zegt het niks. soms drink ik 3 glazen water en hoef maar 3 keer eruit en soms drink ik bijna niks en moet er 6 keer uitquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:09 schreef LadyS het volgende:
cola heb ik wel in huis, maar weer geen trek in
Ik probeer sowieso savonds niet meer te drinken, in de (waarschijnlijk ijdele) hoop dat ik er snachts niet uit hoef
Dus maar goed dat we geen chocomel hebben eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |