abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38247596
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 21:06 schreef Syrena het volgende:
Ik ook Ik had vorige week ineens al zoiets van....heeeeeeejjj volgens mij..... Echt nergens op gebaseerd verder
Ik had dan ook in het tweede streepjes topic gemeld dat ik met de pil was gestopt
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  vrijdag 26 mei 2006 @ 22:56:11 #102
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_38250466
Hoera voor Beef en Shaolin
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_38250867
Feli beefcake en Shaolin
pi_38251774
Beefcake dat wordt vast een Valentijnsbaby

Dus 10 juni gaan we ons allebei uitleven Slaapmeisje? hier ook 1e echo op 9 juni
pi_38259040
Weer veel te vroeg wakker , maar ga lekker van de nood een deugd maken en beginnen met witten van het kamertje (en ik zou het wel heel leuk vinden als ik die straks gewoon ff af zou hebben als de wederhelft uit bed komt , maar zal me wel te zwaar zijn nu...).
1e laag zit er op

[ Bericht 14% gewijzigd door Xanthe op 27-05-2006 07:30:36 ]
pi_38259178
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 23:23 schreef poemojn het volgende:
Beefcake dat wordt vast een Valentijnsbaby
Ik hoop het toch niet

Xanthe, goed hee dat je zo vroeg met het kamertje aan de slag bent!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_38259181
Beefcake van harte joh
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_38259275
Hebben jullie dat nou ook wel eens. Je droomt 's nacht iets engs en je weet in je droom dat je wakker moet worden zeg maar. Maar dat lukt dan niet. Ik had dat dus vannacht en ik kon gewoon niet uit die droom komen. Begint de kleine in een keer heel hard te schoppen en te draaien dat ik wel wakker werd. En ik was me toch een potje bang toen ik wakker was, weet alleen niet meer wat ik geedroomd heb. Het werd wel weer rusitg in mijn buik toen ik wakker was maar volgens mij had ik een bloeddruk van hier tot Tokyo
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_38259447
Toch handig zo'n ukkie in je buik dat je wakker schopt MeNicole En dat soort dromen zijn echt naar.

Hier nog steeds alles rustig.
pi_38259453
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 07:52 schreef beefcake het volgende:

Xanthe, goed hee dat je zo vroeg met het kamertje aan de slag bent!
Doe ik tenminste nog iets nuttigs met mijn tijd
Itt. de partner... Ik was toch wel erg moe en had een gespannen gevoel in mijn buik toen Isis wakker werd om 8 uur. Dus ik heb de partner wakker gemaakt met als idee laat hem maar even voor Isis zorgen en dan kan hij daarna even een inventarisatie maken van de benodigdheden die hij nog moet aanschaffen voor het plaatsen van de gipswanden (tenslotte wat er gedaan is is gedaan) , ik kreeg dus te horen met een zielig stemmetje dat hij nog even wakker moest worden... (Wat ik me voor kan stellen). Maar dat dat dan langer dan een uur moet duren .
Ik zit me nu dus even groen en geel te ergeren en heb alle vers gebakken broodjes samen met Isis op gegeten.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 27 mei 2006 @ 09:06:34 #111
22592 crew  Ole
pi_38259464
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 06:00 schreef Xanthe het volgende:
Weer veel te vroeg wakker , maar ga lekker van de nood een deugd maken en beginnen met witten van het kamertje (en ik zou het wel heel leuk vinden als ik die straks gewoon ff af zou hebben als de wederhelft uit bed komt , maar zal me wel te zwaar zijn nu...).
1e laag zit er op
\

Ik ga nog mijn bedje opzoeken hoor
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_38259521
Trusten Ole.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 09:25:44 #113
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_38259604
Tsja, nu wordt er in het buikentopic weer gesuggereerd dat MUUS zwanger zou zijn?? Ik geloof het niet totdat het tegendeel bewezen is hoor!

Xanthe, goed bezig!!!
Wij gaan vandaag behang uitzoeken en misschien ook witten (= wij zoeken behang uit en vriendje wit)
Ik heb namelijk nog steeds erg veel harde buiken en maak me er toch een beetje zorgen om. Denk ook niet dat ik dan mandag weer ga werken, ben bang dat het teveel is, zeker zolang ik niet weet of ik blaasontsteking heb.

Vanmorgen een herhaling gezien op de EO over een stel dat een kindje van Down hadden en daarna weer een zwangerschap hadden waarin hoog risico was op een chromosoomafwijking.
Zelfde arts als wij in AZM hadden. Heel interessant om te zien maar ook wel weer moeilijk, dat schuldgevoel knaagt dan toch weer omhoog. Zij zijn toch ook gelukkig met een downkindje?

Misschien ligt het aan mijn hormomen of dementie, maar heb ik gemist wie Ole is?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_38259613
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 08:34 schreef MeNicole het volgende:
Hebben jullie dat nou ook wel eens. Je droomt 's nacht iets engs en je weet in je droom dat je wakker moet worden zeg maar. Maar dat lukt dan niet. Ik had dat dus vannacht en ik kon gewoon niet uit die droom komen. Begint de kleine in een keer heel hard te schoppen en te draaien dat ik wel wakker werd. En ik was me toch een potje bang toen ik wakker was, weet alleen niet meer wat ik geedroomd heb. Het werd wel weer rusitg in mijn buik toen ik wakker was maar volgens mij had ik een bloeddruk van hier tot Tokyo
Ik ga veel meer slaapwandelen
Dus dan zie ik ineens iets naast mijn bed staan, ren gillend het bed uit en kan vervolgens niet aan mijn toeschietende echtgenoot uitleggen waarom ik dat doe. ("Brand! Brand"! -"Wat is er schatje!?" -"Uh...dat weet ik niet..." )
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_38259626
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 09:04 schreef Xanthe het volgende:

[..]
...
Ik zit me nu dus even groen en geel te ergeren en heb alle vers gebakken broodjes samen met Isis op gegeten.
Hahaaa, dat zal m leren!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_38259814
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 09:04 schreef Xanthe het volgende:

[..]
net goed!
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_38259838
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 09:25 schreef PM-girl het volgende:
Xanthe, goed bezig!!!
Wij gaan vandaag behang uitzoeken en misschien ook witten (= wij zoeken behang uit en vriendje wit)
Ik heb namelijk nog steeds erg veel harde buiken en maak me er toch een beetje zorgen om. Denk ook niet dat ik dan mandag weer ga werken, ben bang dat het teveel is, zeker zolang ik niet weet of ik blaasontsteking heb.
Het is maar een klein kamertje (2 bij 3mtr. en daarvan zit aan 1 wandje een raam en een radiator en een lange wand die niet wit hoefde te worden nog) maar het viel mij ook zwaar hoor. Maar ik had gewoon zoiets van als ik dit nu gedaan heb kan vanavond (en anders morgen) de 2e laag erop en als het heel erg tegen zit kan ik de komende week er nog een 3e laag op smeren.
Maar eerlijk is eerlijk ik heb nu wel een heel erg gespannen buik

Ik zit er ook aan te denken om het gipswandje anders te (laten) behangen , puur om de boel nog even wat te breken.
quote:
Vanmorgen een herhaling gezien op de EO over een stel dat een kindje van Down hadden en daarna weer een zwangerschap hadden waarin hoog risico was op een chromosoomafwijking.
Zelfde arts als wij in AZM hadden. Heel interessant om te zien maar ook wel weer moeilijk, dat schuldgevoel knaagt dan toch weer omhoog. Zij zijn toch ook gelukkig met een downkindje?

Misschien ligt het aan mijn hormomen of dementie, maar heb ik gemist wie Ole is?
Ik heb het ook gezien en zelfs ik werd er emo van. Kan me je gevoelens dus heel goed voorstellen.
Maar het is toch normaal dat je graag een gezond kindje wilt en als je dan te horen krijgt dat er een kans is dat... Zou denk ik een ieder erg verdrietig worden , los staand van het feit of je er wel of niet gelukkig mee zou kunnen worden.

Ik weet ook niet wie Ole is , maar misschien ontmaskerd die zich zelf nog wel
  zaterdag 27 mei 2006 @ 09:54:03 #118
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_38259878
Hier ook al weer 2 uurtjes aan het klussen
Iedere golf van de zee,
pi_38259894
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 09:27 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Hahaaa, dat zal m leren!
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 09:48 schreef Spekkiemonster het volgende:

[..]

net goed!
Heb de dekens van m af gegooid en gezegd dat ik m een ontaarde vader vond die zijn dochter langer dan 1,5 uur liet wachten , om toen hij eindelijk eruit zou komen te zeggen dat hij de vers gebakken broodjes ook mis gelopen was omdat die op waren
Vond ie niet leuk , maar hij had wel door dat ik behoorlijk pissig was en (gelukkig) ging hij er ook niet tegen in behalve een "aaaaahhhhh"
Maar ipv nu nog rustig een kopje koffie te kunnen drinken is hij nu aan de slag en kunnen we zomteen eindelijk even de dingen doen die gedaan moeten worden.
pi_38260397
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 09:25 schreef PM-girl het volgende:
Deze mensen hebben ook een weblog waar ik al heel lang meelees. Als je hem wil hebben kan ik je hem wel ff mailen.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_38260959
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 21:54 schreef beefcake het volgende:

[..]

Ik had dan ook in het tweede streepjes topic gemeld dat ik met de pil was gestopt
Ik had het gezien Damn, niks intuitie gewoon al gelezen en niet goed opgeslagen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_38262172
Slaapmeisje, durf je al een test te doen ? We willen zo graag je twee streepjes zien
  zaterdag 27 mei 2006 @ 12:01:56 #123
108648 cattie
lieve moeder
pi_38262804
Gisteren begon het bij mij wel heel erg te rommelen, vanaf een uur of 5 echt regelmatig keiharde buiken met krampen en best wel wat pijn. Toen begon ik erg te twijfelen of het nou weeen waren of niet. (Eerste keer, ik weet ook niet hoe ze aanvoelen) En na een tijd getwijfeld te hebben zijn we toch maar om half 11 naar het ziekenhuis gegaan (anders slaap ik (als dat al lukt) toch niet lekker). In de auto flinke krampen gehad.
In het ziekenhuis aan de CTG gelegen, toen werden de krampen natuurlijk minder, maar er was nog wel een beetje weeenactiviteit op te zien. Daarom heeft de arts-assistent toch ook maar een inwendig onderzoek gedaan. De baarmoedermond is al wel zacht, maar nog geen ontsluiting. Dus kon ik weer naar huis. De vraag is nu wanneer het door gaat zetten. Dat kan vandaag zijn of morgen, maar ook over een paar weken...
Ik baalde gisternacht toen we thuiskwamen wel. Heb ik me de hele dag rot gevoeld, is er niets aan de hand en ben ik weer voor niets naar het ziekenhuis geweest. Ik voel me dan zo'n ontzettende doos.. Maar aan de andere kant, beepje moet eigenlijk nog ten minste 9 dagen blijven zitten!

En nu voelt het net zo als gisterochtend. Harde buiken, buikpijn, maar niet heel erg. Ik ga zo maar even wat afleiding zoeken.
pi_38262922
Cattie, beter voor jan met de korte achternaam naar het zh, dan niet gaan en er is wel iets..

Hoop dat beebje nog eventjes blijft zitten (ga je thuis bevallen??)

kreeg net smsje van vriendin, die is na 1,5 jaar eindelijk zwanger, dmv IUI
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 12:06:38 #125
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_38262938
He Cattie, wat vervelend! Maar je bent zeker geen doos hoor. Ik vind het juist goed dat je op tijd handelt als het (eigenlijk te vroeg nog) aan het rommelen is daarbinnen. En gelukkig heeft het 'voorwerk' er in ieder geval voor gezorgd dat de baarmoedermond zacht gemaakt is. Scheelt straks weer een paar weeen...
  zaterdag 27 mei 2006 @ 12:13:09 #126
108648 cattie
lieve moeder
pi_38263141
Een paar weeen minder straks zou niet verkeerd zijn!
@ Vicky: ik loop bij de gynaecoloog en moet in het ziekenhuis bevallen (anders zou ik dat trouwens ook gewild hebben).
Ik hoop trouwens niet dat het nog weken door blijft rommelen, want daar zou ik niet blij van worden...
  zaterdag 27 mei 2006 @ 12:20:27 #127
8622 Kbot2000
Phreak on a leash
pi_38263358
belana hier ff....

wat rot cattie... frustrerend ook! Maar een doos ben je niet, het gaat om jou en jullie kindje en daar kan je beter goed voor zorgen. Dan maar "voor niks" naar het ziekenhuis.

Ik heb momenteel ook steeds meer harde buiken, terwijl ik niks doe, en het is heel vervelend soms idd, dus ik snap je gevoel. Maar het is idd ook voorwerk zoals renzell zegt. laten we maar proberen positief te blijven he Het kan allemaal nooit meer lang duren!
life is all about priorities
  zaterdag 27 mei 2006 @ 12:47:56 #128
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38264229
Cattie, jij moet toch nog een maand? Niet om vervelend te doen, maar hou er ook rekening mee dat je ook nog over tijd kan gaan. Als je pech zit je dus nog 6 weken zo. Ik merk nl. aan je dat je heel erg zit te wachten tot er wat gebeurt, maar maak jezelf niet gek. Anders ben je zo teleurgesteld en op als het langer duurt dan jij denkt. Echt, ik bedoel het niet rot.
Als je niet lacht, ben je dood.
  † In Memoriam † zaterdag 27 mei 2006 @ 12:54:14 #129
43556 miss_dynastie
pi_38264412
Feli beef en shao!
pi_38264426
Cattie wat vervelend. Ik snap je ongerustheid en balen. Goed dat je naar het ziekenhuis bent gegaan hoor, beter dat er duidelijk is dat er eigenlijk "niets aan de hand" is, dan dat je er mee geconfronteerd wordt als het toch doorzet. Sterkte!
pi_38264516
Goed dat je gewoon naar het ziekenhuis bent gegaan hoor cattie. Beter een keer te veel dan een keer te weinig.

Ik ben het hier vandaag erg zat. Voel me krakkemikkig en heb gewoon nergens zin in.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 13:00:06 #132
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38264618
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 12:47 schreef dutchie het volgende:
Cattie, jij moet toch nog een maand? Niet om vervelend te doen, maar hou er ook rekening mee dat je ook nog over tijd kan gaan. Als je pech zit je dus nog 6 weken zo. Ik merk nl. aan je dat je heel erg zit te wachten tot er wat gebeurt, maar maak jezelf niet gek. Anders ben je zo teleurgesteld en op als het langer duurt dan jij denkt. Echt, ik bedoel het niet rot.

En dan bedoel ik natuurlijk niet dat ik je reactie overdreven vindt. Goed dat jullie gelijk gegaan zijn.
Serieus, die zwangerschap van mij laat me rare dingen doen. Ik wilde editten i.p.v. quoten.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 13:24:09 #133
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38265253
Ben trouwens op de sentimentele toer. Ben dus een cd'tje aan het branden die ik evt. tijdens de bevalling op wil hebben. (als ik nog iets aan mijn kop wil hebben natuurlijk)
Nu heb ik eindelijk dat nummer van Bryan Adams gevonden: I'm ready.
Een paar dagen voordat ik opgenomen werd bij de vorige zwangerschap moesten wij ook ineens 's avonds laat naar het ziekenhuis. En ineens was dat nummer op de radio toen we er naartoe reden. Ineens viel alles op zijn plek. Gek hè dat muziek dat met je kan doen?
Nu ben ik dus al dagen op zoek naar dat nummer en eindelijk heb ik het gevonden. Als ik het weer hoor krijg ik echt weer kippenvel.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 13:25:27 #134
24188 Belana
kloon van belana
pi_38265290
jij hebt iig een heel romantisch beeld bij je bevalling dutch
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 27 mei 2006 @ 13:28:53 #135
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38265401
Belaan, echt niet. Ik heb net 'Veilig Bevallen' gelezen. Weg romantiek.
Schreeuwen en gillen moet ik.

O ja en tel dat stukje van MUUS erbij op, nee dan krijg je er echt zin in.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 13:31:46 #136
34891 melonovy
La Kutschie
pi_38265479
nog 250 dagen te gaan, wauw!
Geniet ervan Beef!
Het voelt goed hè?
A je to!
  zaterdag 27 mei 2006 @ 13:34:03 #137
24188 Belana
kloon van belana
pi_38265555
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 13:28 schreef dutchie het volgende:
Belaan, echt niet. Ik heb net 'Veilig Bevallen' gelezen. Weg romantiek.
Schreeuwen en gillen moet ik.

O ja en tel dat stukje van MUUS erbij op, nee dan krijg je er echt zin in.
Ow gelukkig, ik hoef niet je ogen te openen

Hier draait horlepiepje wel veel, maar niet de goeie kant op vooralsnog
in het pendeltopic werd mij een meisje en een makkelijkere bevalling voorspeld... geen KS.... ben momenteel bang dat het het tegenovergestelde wordt.
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 27 mei 2006 @ 13:35:23 #138
34891 melonovy
La Kutschie
pi_38265597
overweeg je dan niet om op de natuurlijke manier te bevallen ondanks dat ZE in de stuit ligt?
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_38265598
Hahaha ik heb van mijn schoonzusje ook 'Veilig bevallen' aangeraden gekregen die is bijna verloskundige en dus maar gelezen.. in mijn vorige zwangerschap had ik Beatrijs stelselmatig ontweken. Ik heb me niet goed gedragen bij die bevalling blijkt, en mijn vk ook al niet maar ach, Beatrijs stopte zelf ook een washandje in haar mond ipv hard te schreeuwen dus er zijn er meer die 't liever op hun eigen manier doen.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 13:41:43 #140
24188 Belana
kloon van belana
pi_38265784
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 13:35 schreef melonovy het volgende:
overweeg je dan niet om op de natuurlijke manier te bevallen ondanks dat ZE in de stuit ligt?
Nou, momenteel ligt ze niet in stuit maar horizontaal en dat gaat echt niet werken. Nee, ik weet dat er nog tijd genoeg is om te draaien hoor en dat dat zomaar ineens gebeurt kan zijn.
Ik heb het de laatste dagen gewoon ff niet zo makkelijk met mezelf. Ik kan echt niet meer lopen, dus zit tussen 4 muren en dan dit erbij, maakt me ff niet zo vrolijk. Ik probeer enorm om positief te blijven, maar ik zou graag 7 weken verder zijn. Ik heb enorme zin om mijn beebje vast te houden
stormy waters...
sailin'
pi_38265825
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 13:35 schreef poemojn het volgende:
Hahaha ik heb van mijn schoonzusje ook 'Veilig bevallen' aangeraden gekregen die is bijna verloskundige en dus maar gelezen.. in mijn vorige zwangerschap had ik Beatrijs stelselmatig ontweken. Ik heb me niet goed gedragen bij die bevalling blijkt, en mijn vk ook al niet maar ach, Beatrijs stopte zelf ook een washandje in haar mond ipv hard te schreeuwen dus er zijn er meer die 't liever op hun eigen manier doen.
Shame! Op een houtje bijten zul je door de weeën!
pi_38265953
Ik had het boek "duik in je weeën" gelezen voor de bevalling en ik had het idee dat ik het hem wel even zou doen.... Uiteindelijk ben ik wat dat betreft van een koude kermis thuis gekomen met een trauma en ben ik vergeleken met de vorige keer panisch voor de bevalling geworden. En begin ik nu aan alle kanten te twijfelen of ik wel de goede keuze heb gemaakt (wel wat betreft het zwanger worden en zijn) ivm. de bevalling. De keizersnede dus...Of dat ik misschien toch voor een normale bevalling zou gaan. Ik kan nu nog alle kanten op iig. De verloskundige zou zorgen dat ik een gesprek krijg in het ziekenhuis dat voor mijn familie straks het dichtsbij is (ook ivm. Isis) en dan ga ik daar alles nog eens opnieuw bespreken. En misschien... heel misschien word het dan toch nog een gewone bevalling...
  zaterdag 27 mei 2006 @ 13:53:54 #143
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_38266166
Cattie,jeetje!
Goed dat je naar het zkh bent gegaan hoor, ook al was er nog niet echt iets.
En wat dutchie zegt, het kan zo nog maar 6 weken duren.
Tamea, bij jou duurt het ook maar, geduld wordt wel op de proef gesteld zo!

Hier ook harde buiken, maar vanmorgen ook actief op zoek geweest naar behang en verf enzo, en geslaagd uiteindelijk! Maarja dat kost me dus wel energie dus nu weer plat! (terwijl ik eigenlijk had moeten werken, heel wijs van de vk dat ze me de ziektewet ingestuurd heeft)
Iedereen belt ook telkens, hoe het gaat, wordt er een beetje moe van.... (lief bedoeld maar er verandert nu toch even niks)

Dutchie, van die mueziek herken ik heel erg. Vlak voor de uitslag van de punctie had ik even een heel erg dieptepunt toen er een bepaald liedje op de televisie was, of ik nu instortte van dat liedje of ik dat liedje aan dat dieptepunt gekoppeld heb weer ik niet meer. Maar het is sindsdien echt mijn liedje voor ieniemienie geworden.
Net in de behangwinkel klonk het ook door de speakers! Dan heb ik dat gevoel ook!

Moonah, hoe is het bij jou?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zaterdag 27 mei 2006 @ 15:42:36 #144
108648 cattie
lieve moeder
pi_38270394
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 12:47 schreef dutchie het volgende:
Je hebt helemaal gelijk! Maar als ik eraan denk dat het nog 6 weken kan duren, begin ik echt te janken... Ik zit nu alweer ruim 3 maanden thuis en alles is af, dus ik zit inderdaad te wachten. Ik merk zelf ook dat dat niet zo handig is, ik begin nu al ongeduldig te worden, dus mijn man en ik gaan nu zorgen dat ik nog lekker wat afleiding heb en er niet zo aan denk.

De gyn heeft trouwens wel gezegd dat ze me niet te lang door wil laten lopen, maar hoe ze dat precies bedoelde heb ik helaas niet gevraagd toen ze dat zei.
pi_38271192
Hier is onze dochter eindelijk gedraaid
Net heel plotseling een echo gehad omdat er bij het echobureau een plekje vrij was. Eigenlijk zouden we over twee weken pas gaan maar ik was erg blij dat het eerder kon!
Echt mooie foto's hebben we er niet aan over gehouden, dit kleine dametje (overigens nu overduidelijk een dame) lag met haar handen voor het gezicht en de voetjes voor haar kruis Maar zo af en toe hebben we een blik(je) kunnen werpen op haar gezichtje en ze heeft duidelijk de brede neus en beetje terugwijkende onderkin van mijn broertje en zus

Ik heb echt het gevoel dat ik er weer een paar weken tegenaan kan.
pi_38271465
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 15:42 schreef cattie het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk! Maar als ik eraan denk dat het nog 6 weken kan duren, begin ik echt te janken... Ik zit nu alweer ruim 3 maanden thuis en alles is af, dus ik zit inderdaad te wachten. Ik merk zelf ook dat dat niet zo handig is, ik begin nu al ongeduldig te worden, dus mijn man en ik gaan nu zorgen dat ik nog lekker wat afleiding heb en er niet zo aan denk.

De gyn heeft trouwens wel gezegd dat ze me niet te lang door wil laten lopen, maar hoe ze dat precies bedoelde heb ik helaas niet gevraagd toen ze dat zei.
Hè Cattie, die laatste loodjes moeten vervelend zijn, helemaal als het al zo rommelt, daar wordt je vast heel moe van.

Zou je het prettig vinden als je kindje gehaald wordt vóór de uitgerekende datum?
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat een gyn zonder dringende reden een kindje eerder gaat halen en als ik de kindjes heb gezien toen ik als kraamverzorgster werkte die om welke reden dat ook wat vroeger gehaald werden dat zou mijn voorkeur altijd uit gaan naar zo lang mogelijk laten zitten. Dit waren echt wel gezonde kindjes, en als het niet anders kan kan het niet anders, maar kleine opstartprobleempjes als wat slechter warm houden en wat slechter drinken kwamen toch bijna altijd wel voor.

Laten we gewoon hopen dat jouw kindje op zijn of haar eigen tijd ter wereld komt en dat dat niet te snel meer zal duren

Ik herinner me ineens weer die vrouw waar ik kraamde, die een depressie fake-te om te zorgen dat het kindje eerder gehaald werd. Ze gaf het daarna ruiterlijk toe, ik kon dat mens wel schieten. Kindje woog iets van 2800 gram en had veel moeite met drinken. Zo zonde... (hopelijk overbodig maar ik wil hier dus niet mee zeggen dat ik dit op Cattie van toepassing vind, ik moest er gewoon ineens aan denken )
  zaterdag 27 mei 2006 @ 16:33:37 #147
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_38271981
Owlet, mag ik misschien wel een fotootje zien?
Iedere golf van de zee,
pi_38272245
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 16:33 schreef Neuk het volgende:
Owlet, mag ik misschien wel een fotootje zien?
Absoluut, maar ik moet even kijken straks hoe ik dat ga doen. De scanner is nog niet aangesloten en ik weet niet of een foto van een foto zo mooi gaat worden.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 17:15:47 #149
108648 cattie
lieve moeder
pi_38273426
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 16:16 schreef owlet het volgende:

[..]

Hè Cattie, die laatste loodjes moeten vervelend zijn, helemaal als het al zo rommelt, daar wordt je vast heel moe van.

Zou je het prettig vinden als je kindje gehaald wordt vóór de uitgerekende datum?
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat een gyn zonder dringende reden een kindje eerder gaat halen en als ik de kindjes heb gezien toen ik als kraamverzorgster werkte die om welke reden dat ook wat vroeger gehaald werden dat zou mijn voorkeur altijd uit gaan naar zo lang mogelijk laten zitten. Dit waren echt wel gezonde kindjes, en als het niet anders kan kan het niet anders, maar kleine opstartprobleempjes als wat slechter warm houden en wat slechter drinken kwamen toch bijna altijd wel voor.

Laten we gewoon hopen dat jouw kindje op zijn of haar eigen tijd ter wereld komt en dat dat niet te snel meer zal duren

Ik herinner me ineens weer die vrouw waar ik kraamde, die een depressie fake-te om te zorgen dat het kindje eerder gehaald werd. Ze gaf het daarna ruiterlijk toe, ik kon dat mens wel schieten. Kindje woog iets van 2800 gram en had veel moeite met drinken. Zo zonde... (hopelijk overbodig maar ik wil hier dus niet mee zeggen dat ik dit op Cattie van toepassing vind, ik moest er gewoon ineens aan denken )
De gezondheid van mijn kind gaat voor alles. En ik wil ook heel graag de natuur zijn gang laten gaan. Het was volgens mij van de gyn meer de opmerking dat, als ik de 40 weken ben gepasseerd en er geen teken van begin zijn, dan de natuur een beetje geholpen wordt. Nu nog absoluut niet, want het is gewoon nog te vroeg. Dus om je vraag te beantwoorden: voor de 40 weken inleiden vind ik alleen oke als het in het belang voor het kind is, of als er met mij echt iets aan de hand is (dus niet enkel omdat ik het wachten zat ben en het lichamelijk zwaar heb ofzo).

Dat iemand zoiets doet trouwens! Dat vind ik best schokkend!
  zaterdag 27 mei 2006 @ 17:17:38 #150
108648 cattie
lieve moeder
pi_38273493
Owlet, fijn dat je dochtertje gedraaid is! Brave meid! Ik stem ook voor een fotootje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')