abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 mei 2006 @ 14:08:56 #51
24188 Belana
kloon van belana
pi_38230835
vaak wachten mensen wel tot de 1e echo met 12 weken idd, dat geeft toch zekerheid
stormy waters...
sailin'
pi_38230900
ik zou dat ook niet zo vroeg durven kopen, een babykamer. ook met kleertjes was ik erg terughoudend voor ik een echo gehad had. hooguit een paar sokjes en wat rompertjes ofzo. om bij te zwijmelen.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 14:11:34 #53
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_38230951
Het was een leuke goedkope babykamer en had een snelle beslissing nodig vandaar.

Vindt het niet raar om te denken kan me er absoluut iets voorstellen de twijvel hebben we zelf ook wel gehad maar toen eenmaal duidelijk op een echo stond dat ik zwanger was toen was de twijvel ook weg. Alleen kwam de twijvel later weer terug omdat ik geen zwangerschapsverschijnselen meer had.
pi_38231334
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 11:56 schreef Stiekemurd het volgende:

[..]

Dan ben ik bijna 12 weken. Moet ff uitrekenen
Het schiet in elk geval al aardig op

Het was een tijdje enigzins rustig qua irritaties naar schoonloeder toe... Maar ze beginnen weer...
Ze heeft belang bij onze oude , lelijke , te logge voor de baby kamer commode (Isis heeft een mooie) , waarbij we aangeven dat ze dan toch graag dit weekend geregeld moet hebben dat ze hem ophaalt , omdat wij hem niet kunnen brengen.
Geen greintje begrip voor het feit dat ik het kamertje zoveel mogelijk af wil hebben dit weekend , we hebben nu immers een lang weekend en straks moeten we het weer van die normale weekenden hebben. Volgens haar heb ik nu ik 23 weken zwanger ben dan toch nog 17 om alles op orde te krijgen En dat heeft zelf 2 kinderen gekregen en jaren lang in een kinderziekenhuis gewerkt (in haar zeer jonge jaren , voor haar huwelijk. Maar aan zo'n reaktie zou je toch echt denken dat ze niets van zwangerschappen af weet (zoals ze zelf doet voorkomen)...
Ik wil gewoon de boel op tijd af hebben en kunnen genieten van het kamertje (ook al gaat Isis er eerst heen).
pi_38231479
Ik wacht hier gewoon op de julikorting, als ze de hele zooi eruit donderen hier. Koop ik lekker een berg kleertjes voor wčnahg. rond die tijd weet ik ook wat het wordt ws, dus dan kunnen we nog gericht kopen ook. voor de rest ligt het hier allemaal nog wel, bahelve het badje
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 26 mei 2006 @ 14:28:12 #56
108648 cattie
lieve moeder
pi_38231532
Pas na de eerste echo durfde ik echt "los" te gaan, daarvoor had ik nog niets voor de baby gekocht alleen de broodnodige dingen voor mezelf (zwangerschapsbh's en positiebroeken). De eerste keer voor mezelf in de Prenatal, ik vond het serieus eng! Goh, wat lijkt dat trouwens al weer lang geleden...

MarMar, hoe gaat het met jou?

Xanthe, wat vervelend. Ik snap heel goed dat je het af wil hebben!
pi_38231892
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 12:49 schreef Joene het volgende:

[..]

verkeerd om ?

of op zijn kant ?
Nou, hier een rasechte Haagse maar overdwars wordt ook hier gewoon gebruikt hoor

net de intake van de kraamzorg gehad, ze moest even bellen of het wel mogelijk zou zijn om maar drie uur per dag te hebben maar gelukkig was dat geen probleem.
Donderdag weer naar de vlos, ik hoop dat dochterlief dan gedraaid is. Ik kan aan het getrap en gedraai niets voelen, dat gaat alle kanten op!
pi_38231954
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 14:28 schreef cattie het volgende:

Xanthe, wat vervelend. Ik snap heel goed dat je het af wil hebben!
Iedereen snapt dat behalve zij. Nog 17 weken... , ik denk niet eens dat Uk dan nog in mijn buik zit
Heel anders dan mijn moeder , die ook zoiets had van jullie mogen wel opschieten met 7 maanden moet je het toch zover mogelijk af zijn zodat je hooguit de puntjes op de i hoeft te zetten.
Nou weet ik wel dat ik haar maar moet laten kletsen , maar ja die hormonsters
pi_38231970
Ow in Groningen word overdwars ook gebruikt hoor.
pi_38231993
ohja, sjak kom je de badstandaard nog halen? hij is er nog hoor!

xanthe, vervelend zo'n onbegrip. ik vind 23 weken zelf ook nog best vroeg eigenlijk maar als jullie aangeven dat je juist nu graag aan de slag wil moet ze daar toch ook gewoon begrip voor opbrengen vind ik. bovendien: als zij dat ding zo graag wil, heeft ze zich toch gewoon te schikken naar wanneer jullie 'm weg doen? is er nog een optie om hem tijdelijk in de schuur op te slaan ofzo? anders zou ik haar laten weten dat ie anders naar een kringloopwinkel gaat (die halen 'm ook vaak gratis op) of naar 't grof vuil.
  Milf vrijdag 26 mei 2006 @ 14:43:57 #61
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_38232110
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 14:40 schreef bixister het volgende:
ohja, sjak kom je de badstandaard nog halen? hij is er nog hoor!

xanthe, vervelend zo'n onbegrip. ik vind 23 weken zelf ook nog best vroeg eigenlijk maar als jullie aangeven dat je juist nu graag aan de slag wil moet ze daar toch ook gewoon begrip voor opbrengen vind ik. bovendien: als zij dat ding zo graag wil, heeft ze zich toch gewoon te schikken naar wanneer jullie 'm weg doen? is er nog een optie om hem tijdelijk in de schuur op te slaan ofzo? anders zou ik haar laten weten dat ie anders naar een kringloopwinkel gaat (die halen 'm ook vaak gratis op) of naar 't grof vuil.
Precies, men wil wat van jou en zal zich daarin moeten schikken. Anders gaat het hele feest niet door.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_38232472
@Cattie

SSDD (same shit different day)

mijn geduld wordt alvast getraind voor als ik straks 2 kinderen heb denk ik
  † In Memoriam † vrijdag 26 mei 2006 @ 15:06:13 #63
43556 miss_dynastie
pi_38232782
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 14:22 schreef Xanthe het volgende:
waarbij we aangeven dat ze dan toch graag dit weekend geregeld moet hebben dat ze hem ophaalt , omdat wij hem niet kunnen brengen.
Dan zet je hem toch buiten met een vuilniszak eromheen? Niet te moeilijk doen, hoor, graag of helemaal niet
  vrijdag 26 mei 2006 @ 15:10:02 #64
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_38232901
en zelfs in brabant kennen ze overdwars. en ik werkte in den bosch toen ik in brabant woonde!
geen raar woord hoor

Xanthe, begint ze weer ik begrijp heel goed dat je dat kamertje nu graag wil doen, nix fijners als het af hebben en zeker als je de tijd hebt. ze moet wel begrijpen dat het alleen maar zwaarder word voor je hoe langer je wacht. wij hadden beide keren ook het kamertje af met 24 weken.
pi_38233637
sjees, xanthe.. wat een ***mens.

en dan straks als de kleine er is zeker de zoete lieve oma uithangen.. bah.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 16:11:35 #66
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38235032
In Gouda kennen we overdwars ook!

Bijzonder slechte tvp.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 16:12:10 #67
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_38235053
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 13:18 schreef Joene het volgende:
ik heb gekeken het staat wel in de vandale , rare mensen daar in brabant (naja den bosch en omstreken )
Zeg, we houwe ut wel gezellig, wanne!
Overdwars kennen we hier ook, mijn ieniemienie schopt vandaag overdwars, aan twee kanten dus!

Xanthe wat vervelend zeg, zo raar is je wens toch niet?

Nikky, wij zijn ook pas na de echo gaan shoppen, daarna weer even gestopt toen we een mogelijke slechte uitslag konden krijgen van een punctie en daarna dubbel en dwars en overdwars (!) door geshopt!
Ik denk dat de meesten 12 weken aanhouden idd.

Bij de therapie alles ok, daarna ff een paar boodschappen, dat was weer teveel, merk ik. Dus nu weer onderuit, ATWT aan en wat lekkers erbij! En ranja, om de mogelijke blaasontsteking uit te roeien!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 26 mei 2006 @ 16:15:34 #68
24188 Belana
kloon van belana
pi_38235180
Met boodschappen gebruik ik al een tijdje een rugzak PM, om iig het gewicht te verdelen. misschien dat dat je nog een beetje kan helpen.
stormy waters...
sailin'
pi_38235237
PM-girl: gooi der wat vitamine C tabletjes tegenaan als je die eventuele blaasontsteking wilt uitroeien..

wat je teveel binnen krijgt aan vitamine C komt in je urine en dat fikt je blaasontsteking zo weg.. werkt bij mij altijd gegarandeerd binnen 1 dag, maar dan heb ik het dus niet over 2 tabletjes ofzo
pi_38235338
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 16:17 schreef MarMar het volgende:
PM-girl: gooi der wat vitamine C tabletjes tegenaan als je die eventuele blaasontsteking wilt uitroeien..

wat je teveel binnen krijgt aan vitamine C komt in je urine en dat fikt je blaasontsteking zo weg.. werkt bij mij altijd gegarandeerd binnen 1 dag, maar dan heb ik het dus niet over 2 tabletjes ofzo
Cranberry sap werkt ook.
Mag je overigens wel zoveel extra vitamine C als je zwanger bent?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_38235995
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 16:20 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Cranberry sap werkt ook.
Mag je overigens wel zoveel extra vitamine C als je zwanger bent?
Alleen vitamine A moet je mee uitkijken dacht ik...

In elk geval is het zo dat teveel vitamine C nooit kwaad kan, omdat het dan gewoon in je urine terecht komt.. daar kunnen de vervelende bacterietjes in je blaas nou net weer niet tegen..

Persoonlijk denk ik dat een antibioticakuur meer kwaad kan, antibiotica heeft namelijk de neiging om ook deeltjes aan te pakken die juist nuttig zijn en zorgen voor een betere weerstand. (dit is natuurlijk nog niet aan de hand bij es een keertje antibiotica, maar ik heb het zelf nogal vaak moeten slikken tot mijn 18e ivm gaatje in et hart, wat nu is dichtgegroeid en toen ik der mee mocht stoppen ben ik twee jaar bijna onafgebroken ziek geweest omdat ik ZERO weerstand had zelf.. vandaar mijn terughoudendheid jegens antibiotica.. dat komt namelijk wel bij de baby ook..)
  vrijdag 26 mei 2006 @ 16:50:51 #72
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_38236356
Ik heb nog helemaal niets zelf gekocht (behalve een kinderwagen 3-in-1 die gewoon moest want het aanbod was te goed. Ik heb er niet eens naar omgekeken nog ). Misschien ben ik wel raar...

Naja, ik zit nu wel midden in de verbouwing vanaf vandaag en nog een tijdje. De douche wordt compleet vernieuwd en daarbij hebben we toevallig wel rekening gehouden met een kleintje en met de zwangerschap (Ik moet nu continu in en uit een zitbad stappen en da's best lastig).
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  vrijdag 26 mei 2006 @ 16:53:38 #73
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38236458
Neuk? Gaan jullie nu ook samenwonen? Of woonden jullie al samen?
  vrijdag 26 mei 2006 @ 16:54:36 #74
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_38236494
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 16:53 schreef Brighteyes het volgende:
Neuk? Gaan jullie nu ook samenwonen? Of woonden jullie al samen?
na de verbouwing!
Iedere golf van de zee,
  vrijdag 26 mei 2006 @ 16:55:44 #75
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38236541
Spannend! Ook al zo'n dubbelop verandering!
  vrijdag 26 mei 2006 @ 17:01:00 #76
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_38236730
Yeps, 3dubbelop. Soms niet makkelijk om heel eerlijk te zijn
Iedere golf van de zee,
  vrijdag 26 mei 2006 @ 17:09:26 #77
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38237056
Ja, dat kan ik me best voorstellen.
pi_38237099
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 17:01 schreef Neuk het volgende:
Yeps, 3dubbelop. Soms niet makkelijk om heel eerlijk te zijn
Ik vond een andere job, vriend zijn eerste job en gaan samenwonen al een grote stap
  vrijdag 26 mei 2006 @ 17:25:43 #79
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_38237648
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 17:10 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ik vond een andere job, vriend zijn eerste job en gaan samenwonen al een grote stap
Oja, ik heb ook nog een nieuwe baan... en aangezien ik geen startdatum heb gekregen (ik wacht al een wk of 6) ben ik tussendoor maar weer wat anders gaan doen incl. opleiding..
Iedere golf van de zee,
pi_38239174
Phff heb me hier toch een belabberde dag achter de rug. Normaal werk ik maar 4 uurtjes op een dag. Heel soms 6 uurtjes. Heb gister gewoon een dag van 8 uur gedraaid (lees 8 uur gestaan). En nu, nu doet alles maar dan ook alles me pijn. Mijn rug, mijn benen mijn armen (gebruik je die als je staat?), mij bekken/heupen. Bleh, vandaag dus maar lekker thuis gebleven. Moet morgen natuurlijk wel over zijn want ze komen al heel vroeg alle spullen bezorgen
En ik heb nu lekker brownies gemaakt en die staan lekker in de over nu

En nu zie ik ook nog dat ik nog maar 70 dagen hoef Jeah wat gaat de tijd snel
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_38240315
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 14:40 schreef bixister het volgende:

23 weken klinkt misschien op tijd , maar is in ons geval ook zeker wel nodig. Het is een kamertje dat echt kaal is. Een gedeelte moet nog afgetimmerd worden (platen worden dinsdag bezorgd) , alles moest geschuurd worden (dat is nu gedaan) morgen gaan we een start maken met het verven en als dat gedaan is kan er een (vouw)deur gemonteerd gaan worden. Om vervolgens het rolgordijn op te gaan hangen en nog voor de vloerbedekking te zorgen. Dan wil ik nog gordijnstof hebben waarvan ik van het motief nog wil gebruiken voor het maken van raamstickers. Moet er nog een kledingkast komen (wat toch pas kan als die kamer af is. En dan verhuist Isis naar die kamer. En moeten we haar huidige kamer nog verven. En er dan vanuit gaande dat er op door de weekse dagen (denk ik) vrij weinig gedaan word door de partner en ik afhankelijk ben van de weekenden dan schieten die weken al aardig op denk ik
pi_38240670
verkeerde topic. Dit was Lishe btw.
Avatar by VG Cats | Mijn dochters heten Luuke en Lena.
pi_38242671
1 februari 2007: beefcake en ShaoliN
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  vrijdag 26 mei 2006 @ 19:46:28 #84
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38242777
Jullie staan erbij!
pi_38242806
Dank u
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  vrijdag 26 mei 2006 @ 19:48:03 #86
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_38242846
Jemig, ik weet nog maar net dat ik zwanger ben en nu zijn er al februari datums

Welkom Bief!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 19:48:12 #87
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38242857
En blauw!
  vrijdag 26 mei 2006 @ 19:55:15 #88
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_38243102
Welkom Beefcake! Pfff, februari lijkt nog heel ver weg!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 26 mei 2006 @ 20:01:01 #89
24188 Belana
kloon van belana
pi_38243332
beefje woeiiiii
stormy waters...
sailin'
pi_38243487
Beefcake Gefeliciteerd!
Februari alweer... geeft toch wel aan dat september niet zo heel ver weg meer is
pi_38244330
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 19:43 schreef beefcake het volgende:
1 februari 2007: beefcake en ShaoliN
Welkom!!!
pi_38244346
jeetje wat word het lijstje lekker lang zeg!!
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  vrijdag 26 mei 2006 @ 20:31:52 #93
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38244589
Ja leuk, Beefcake ook zwanger!
ik zit al een paar dagen naar je onderschrift te kijken of daar wat nieuws bij stond. weet eik niet waarom ik dat deed?
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_38244607
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 12:55 schreef Belana het volgende:
nah de rest nu ook wel denk ik... toch?

en dat terwijl ik van origine uit amsterdam kom.... maar na 22 jaar ben ik wel verwestfriest denk ik
Is toch niet alleen Westfries? Hier in Noord-Kennemerland (zo heet het bij ons geloof ik..omgeving Alkmaar) is overdwars ook een heel normaal woord.
  † In Memoriam † vrijdag 26 mei 2006 @ 20:41:06 #95
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_38244943
Beefcake en Shaolin van harte gefeliciteerd met jullie supersnelle tweede streepje

Wat heerlijk dat het lijstje onder mij alweer aangevuld wordt. Trouwens ik wacht ook nog even tot na mijn 1e controle op 9 juni voordat ik me suf ga shoppen. Dan ben ik iets meer dan 7 weken en is er al meer zekerheid. Wat lijkt me dat heerlijk om doelbewust naar minikleertjes te gaan kijken en positiemode uit te zoeken in plaats van er "per ongeluk expres" te verzeilen en dan stiekum een klein kijkje te nemen op die afdelingen
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  Jubileum moderator vrijdag 26 mei 2006 @ 20:58:34 #96
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_38245519
Gefeliciteerd Beef en Shao
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_38245761
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 20:31 schreef dutchie het volgende:
ik zit al een paar dagen naar je onderschrift te kijken of daar wat nieuws bij stond. weet eik niet waarom ik dat deed?
Ik ook Ik had vorige week ineens al zoiets van....heeeeeeejjj volgens mij..... Echt nergens op gebaseerd verder

Tofjes man, allemaal nieuwe zwangeren en tweederondjes enzo!! Gefeliciteerd!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 26 mei 2006 @ 21:15:26 #98
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38246053
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 20:31 schreef dutchie het volgende:
Beefcake, Milagro... What's the difference?
  vrijdag 26 mei 2006 @ 21:18:15 #99
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38246164
Ssssst! Daarom durfde ik het al niet meer hardop te zeggen, mijn hele reputatie naar de kl*te.
Als je niet lacht, ben je dood.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 21:32:02 #100
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_38246685
Gefeliciteerd, Beef en Shaolin! Jippppppiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeee!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')