Het schiet in elk geval al aardig opquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:56 schreef Stiekemurd het volgende:
[..]
Dan ben ik bijna 12 weken. Moet ff uitrekenen
Nou, hier een rasechte Haagse maar overdwars wordt ook hier gewoon gebruikt hoorquote:
Iedereen snapt dat behalve zij. Nog 17 weken...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:28 schreef cattie het volgende:
Xanthe, wat vervelend. Ik snap heel goed dat je het af wil hebben!
Precies, men wil wat van jou en zal zich daarin moeten schikken. Anders gaat het hele feest niet door.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:40 schreef bixister het volgende:
ohja, sjak kom je de badstandaard nog halen? hij is er nog hoor!
xanthe, vervelend zo'n onbegrip. ik vind 23 weken zelf ook nog best vroeg eigenlijk maar als jullie aangeven dat je juist nu graag aan de slag wil moet ze daar toch ook gewoon begrip voor opbrengen vind ik. bovendien: als zij dat ding zo graag wil, heeft ze zich toch gewoon te schikken naar wanneer jullie 'm weg doen? is er nog een optie om hem tijdelijk in de schuur op te slaan ofzo? anders zou ik haar laten weten dat ie anders naar een kringloopwinkel gaat (die halen 'm ook vaak gratis op) of naar 't grof vuil.
Dan zet je hem toch buiten met een vuilniszak eromheen? Niet te moeilijk doen, hoor, graag of helemaal nietquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:22 schreef Xanthe het volgende:
waarbij we aangeven dat ze dan toch graag dit weekend geregeld moet hebben dat ze hem ophaalt , omdat wij hem niet kunnen brengen.
Zeg, we houwe ut wel gezellig, wanne!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:18 schreef Joene het volgende:
ik heb gekeken het staat wel in de vandale, rare mensen daar in brabant
(naja den bosch en omstreken
)
Cranberry sap werkt ook.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:17 schreef MarMar het volgende:
PM-girl: gooi der wat vitamine C tabletjes tegenaan als je die eventuele blaasontsteking wilt uitroeien..
wat je teveel binnen krijgt aan vitamine C komt in je urine en dat fikt je blaasontsteking zo weg.. werkt bij mij altijd gegarandeerd binnen 1 dag, maar dan heb ik het dus niet over 2 tabletjes ofzo
Alleen vitamine A moet je mee uitkijken dacht ik...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:20 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Cranberry sap werkt ook.
Mag je overigens wel zoveel extra vitamine C als je zwanger bent?
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:53 schreef Brighteyes het volgende:
Neuk? Gaan jullie nu ook samenwonen? Of woonden jullie al samen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |