Het pijltje wijst naar een soort op zijn kant liggend hamburgertje. Dat zijn twee buitenste schaamlipjes met daartussen de binnenste lipjes/clitoris.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:04 schreef pinquit het volgende:
aaaahhh LIEEFFFF mooiiii![]()
![]()
hoe je daaraan kan zien dat het een meisje is zie ik niet btwdaar heb ik denk ik iets te weinig verstand van ofzo, ik zag dat bij Menicole(jatoch?) ook al niet
Ben je niet bang dat je dan ziet wat het wordt (jullie wisten het toch niet he?)Anders wil ik het ook wel, maar ben zo bang dat ik het zal zien!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:13 schreef Belana het volgende:
Ik ga er zo toch ook over denken om er nog een te laten maken, hier in de buurt zit sinds kort een bureau en het kost maar 35 euro.
huh?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:44 schreef Vicky het volgende:
Geloof dat je kan zien of het een meisje is aan 2 streepjes op de echo. Bij een jongetje zijn het er 3.
hihi bedoel als ze een echo maken en de geslachtsdeeltjes zijn in beeld... ben ook niet helemaal wakker meerquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:50 schreef Belana het volgende:
[..]
huh?![]()
ow sorry vicky, ik snap echt helemaal niks van je post, maar ik vind hem erg grappig klinken
dat ligt er maar weer aan hoe de baby ligtquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:59 schreef Vicky het volgende:
verticale streepjes....
hihi das ook weer waarquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:13 schreef LadyS het volgende:
[..]
dat ligt er maar weer aan hoe de baby ligt
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:59 schreef melonovy het volgende:
Belaan!!! Je komt er wel!!! Jammer dat je je zo rottig voelt, maar het is even een moment! Gaat het verder wel lekker met Liam erbij?
En DAT is nou wel weer een typisch westfriese opmerking heb ik me laten vertellenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:22 schreef Belana het volgende:erg pittig
Bij een meisje zijn het in het begin drie streepjes (twee schaaplipjes en een binnenste stukje (binnenste lipjes/clitoris). Later wordt dat een duidelijk "hamburgertje".quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:44 schreef Vicky het volgende:
Geloof dat je kan zien of het een meisje is aan 2 streepjes op de echo. Bij een jongetje zijn het er 3.
ik zag het idd ook meteen...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:28 schreef owlet het volgende:
[..]
Nou moet ik zeggen dat ik het zelf eigenlijk meteen zag op de echo, maar als je je niet van te voren via het internet echo's gaat vergelijken en je gaat er niet gespannen op letten denk ik dat je met een gerust hart een echo kan laten maken zonder het geslacht te zien.
Nou zeg, dat klinkt alsof er hier nooit leuke verhalen zijn, dat valt best mee hoorquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:27 schreef Lois het volgende:
Wat een prachtige foto's owlet, heel bijzonder en zooo mooi!!
Dat mag ook weleens, dit soort verhalen
ja nou het is dus zo dat mijn lontje echt zo kort is he in deze zwangerschap, bij het minste geringste spring ik overal bovenop, zet mijn tanden erin en schudt eens ff flink heen en weerquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:50 schreef Lois het volgende:
Nee joh ik bedoel meer verhalen waarmee je een beetje lol kunt hebben om de domme dingen die je doet als je zwanger bent.
En dat is auw... sprak hij uit ervaring..quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:07 schreef Belana het volgende:
[..]
ja nou het is dus zo dat mijn lontje echt zo kort is he in deze zwangerschap, bij het minste geringste spring ik overal bovenop, zet mijn tanden erin en schudt eens ff flink heen en weer
en bedankt.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:00 schreef Belana het volgende:
zaten wij in het begin niet allemaal aan de chocomel?![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:02 schreef LadyS het volgende:
[..]
en bedankt.
weet je waar ik NU trek in heb?
ow dat heb ik ook wel geprobeerd maar bij mij zegt het niks. soms drink ik 3 glazen water en hoef maar 3 keer eruit en soms drink ik bijna niks en moet er 6 keer uitquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:09 schreef LadyS het volgende:
cola heb ik wel in huis, maar weer geen trek in
Ik probeer sowieso savonds niet meer te drinken, in de (waarschijnlijk ijdele) hoop dat ik er snachts niet uit hoef
Dus maar goed dat we geen chocomel hebben eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |