Ja. g.v.d. zit ik met allerlei gedeelde scheremen een partij moeilijk te doen op de nu door 2 gebruikers gedeelde PC is dat joch me net een seconde voor.quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:11 schreef Ambrosius het volgende:
Deze was eerder..
quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. g.v.d. zit ik met allerlei gedeelde scheremen een partij moeilijk te doen op de nu door 2 gebruikers gedeelde PC is dat joch me net een seconde voor.
Je word oud.quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. g.v.d. zit ik met allerlei gedeelde scheremen een partij moeilijk te doen op de nu door 2 gebruikers gedeelde PC is dat joch me net een seconde voor.
Ik hoop het wel, ja.quote:
Mijn Engels is altijd al beter geweest dan mijn Nederlands.quote:
Ik ookquote:Op woensdag 24 mei 2006 01:13 schreef dndiek het volgende:
Ja, ik heb nog zo'n stapel dvd's liggen die ik niet gezien heb
Ik had het ongeveer zo voorspeld, maar nog genoeg verrassingen erbij dusquote:Op woensdag 24 mei 2006 01:16 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik ook
Saw 3 komt ook weer, ze gaan het nu weer uitmelken.
Het einde was goed he.
heb nog ongeveer15 films op video liggen die moet kijken, sommige al een jaar of 3quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:13 schreef dndiek het volgende:
Ja, ik heb nog zo'n stapel dvd's liggen die ik niet gezien heb
nee hoorquote:Op woensdag 24 mei 2006 02:06 schreef tong80 het volgende:
Is het raar dat als je een uur in bed ligt en niet kunt slapen dat je dan weer gaat Fokken ?
jaquote:Op woensdag 24 mei 2006 02:12 schreef TerroRobbie het volgende:
ISdit het geode topic van hools?
Nee dan blijf ik nog langer wakker.quote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 02:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik lust geen koffie
quote:Op woensdag 24 mei 2006 02:17 schreef TerroRobbie het volgende:
En die andere was op het moment van posten nog niet dicht
tot zoquote:Op woensdag 24 mei 2006 02:21 schreef tong80 het volgende:
Ik ga weer proberen te slapen.
Trusten piepels.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 02:24 schreef TerroRobbie het volgende:
haha heb net in de gootsteend gepist
Wees er maar trots op.quote:Op woensdag 24 mei 2006 02:24 schreef TerroRobbie het volgende:
weltrustenquote:Op woensdag 24 mei 2006 02:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Wees er maar trots op.
* golfer gaat ook oogjes sluiten.
Neem nog een Breezer.quote:Op woensdag 24 mei 2006 02:29 schreef TerroRobbie het volgende:
JA DI WC IS ZO VER LOPEN
* rubbereend zwaait naar het hoge noordenquote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 02:32 schreef TerroRobbie het volgende:
flikker toch op met je paces, EIFFELTOWERS DEN BOSCH for life
* SpeedyGJ ziet in de lucht een hand zwaaienquote:
Laat ze maar eens tegen elkaar spelenquote:Op woensdag 24 mei 2006 02:32 schreef TerroRobbie het volgende:
flikker toch op met je paces, EIFFELTOWERS DEN BOSCH for life
quote:Op woensdag 24 mei 2006 02:34 schreef TerroRobbie het volgende:
haha wel mooie kamioene! kees akerboom eat your haert out! fucking wanker
quote:Op woensdag 24 mei 2006 02:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
* SpeedyGJ ziet in de lucht een hand zwaaien![]()
Ik wist niet dat sommige mensen zulke lange armen hadden![]()
Vooral rubbereenden jaquote:
tis een talentquote:
dat is omdat je jaloers bentquote:
En wat doet zo'n rubbereend nog meer?quote:
dobberenquote:Op woensdag 24 mei 2006 02:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En wat doet zo'n rubbereend nog meer?
quote:
quote:Veronica probeert het met lingerie
Veronica probeert tijdens het WK voetbal kijkers te trekken met lingerie. Tijdens de rust van alle wedstrijden komt de zender met het WK lingerie. Twaalf teams, bestaande uit vijf sexy vrouwen, nemen het in een competitie tegen elkaar op. Onder begeleiding van een coach en een scheidsrechter schieten ze penalty’s en strijden ze voor de titel Hotshot 2006, meldt Veronica.
Lees verder >>
Speciaal voor échte mannen want sinds mensenheugenis is het al bekend... mannen houden maar van twee dingen: voetbal en vrouwen, aldus de simplistische denkende omroep.
De echte voetballiefhebber zapt in de rust naar Veronica, waar hij kan genieten van de voetbalkwaliteiten van mooie dames in lingerie, die penalty’s tegen elkaar nemen.
Deze vorm van sport is nog vrij nieuw. Daarom introduceert Veronica eerst alle speelsters en is de permissie verkregen om mee te kijken bij de voorbereidingen tot en met de tactiekbesprekingen in de kleedkamers.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 02:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]dat lijkt mij ook wel wat
is er ook een speciale uitvoering voor mij?
Ja hoorquote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 02:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik denk dat je hier wel op kan zitten
geen idee, maar zo te zien bezorgen ze ookquote:Op woensdag 24 mei 2006 02:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja hoornog even en ze lopen allemaal naakt
[..]waar te bestellen?
quote:Op woensdag 24 mei 2006 03:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geen idee, maar zo te zien bezorgen ze ook
[afbeelding]
dat zijn zo ongeveer de voorrij kosten ben ik bangquote:Op woensdag 24 mei 2006 03:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]hmmz ik denk niet dat ik het met 2300 euro ga redden
Dat d8 ik alquote:Op woensdag 24 mei 2006 03:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zijn zo ongeveer de voorrij kosten ben ik bang
Die ken ik nietquote:
je kent nummers als Offshore, Saltwater, Dont'Give up niet? Waarschijnlijk heb je ze weleens gehoord!quote:
Euh nee?? dan moet ik ze eerst horenquote:Op woensdag 24 mei 2006 03:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je kent nummers als Offshore, Saltwater, Dont'Give up niet? Waarschijnlijk heb je ze weleens gehoord!
en hoor je al iets?quote:Op woensdag 24 mei 2006 03:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Euh nee?? dan moet ik ze eerst horen
Nee ik hoor totaal niksquote:
housequote:Op woensdag 24 mei 2006 03:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nee ik hoor totaal nikswat voor muziek is het eigenlijk?
OMFG!quote:
XFM, nu Younequote:
Oke maf ze voor straksquote:Op woensdag 24 mei 2006 03:47 schreef rubbereend het volgende:
nou ik luister nog ff E-Graigen dan ga ik maffen
quote:
<body background="http://images.fok.nl/upload/060524_58549_360bg.jpg">quote:Op woensdag 24 mei 2006 08:46 schreef Suijk het volgende:
Wat stond er eerst, VoreG?
Is die award veranderd in de meest kansloze user?quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:01 schreef Dylan Dog het volgende:
Robbie wil de Best-award
Mail me even, dan leg ik het uit.quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:05 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Is die award veranderd in de meest kansloze user?
Pissen in de gootsteen, kom op zeg, ik mag toch hopen dat ie een grapje maakte.
Ow DD, tot wanneer kan dat?
is mooi hoor hier in het westenquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:11 schreef clauwheee het volgende:
Mogge.
Mijn lieve collega vandaag voor het laatst
Vanmiddag 3 uur in de auto naar een stomme bruiloft in het westen, en dan slapen in een vooroorlogs kuthuisje en morgen weer 3 uur terug.
Yeah
quote:
voor mijn vriendin bedoel je ??quote:
quote:
quote:Als aanvulling en versterking van onze redactie in Gouda, zoeken wij een fulltime
VI tv-redacteur m/v
Als tv-redacteur ben je verantwoordelijk voor het bedenken, maken, coördineren en monteren van informatieve voetbalreportages. Dit alles doe je in overleg en met behulp van de (beeld)redactie. Deze clips zijn bedoeld voor onze internetsite, mobiele site en op termijn voor tv. Je coördineert ook de samenwerking tussen de webredactie, beeldredactie en de marketingafdeling maar beheert zelf de VI-productiemaatschappij.
De functie
1. Bedenken van onderwerpen
2. Verslaan van de onderwerpen en monteren van de opgenomen items
3. Coördineren van en samenwerken met externe itemleveranciers
4. Nieuwe ontwikkelingen volgen en initiëren
Jouw profiel
· Ca. 3 jaar ervaring als tv-itemverslaggever
· Affiniteit met voetbal
· Zeer creatief
· Ervaring met monteren
· Zowel zelfstandig als in teamverband kunnen werken
· Bereid zijn te pionieren
· Sociaal en communicatief vaardig
· Interesse in print, internet en nieuwe media
· Beschikken over een 'radiostem'
· Woonachtig in de regio Utrecht/Den Haag/Rotterdam
Je sollicitatie & cv stuur je vóór 29 mei a.s. bij voorkeur per e-mail naar greef@vi.nl of per brief naar Voetbal International t.a.v. mw. V. de Greef, Postbus 575, 2800 AN Gouda. Een eigen ingestuurde reportage scoort natuurlijk altijd beter!
rubbereend?quote:Op woensdag 24 mei 2006 02:24 schreef TerroRobbie het volgende:
volgens mij is dit voor VInternational en niet voor VInsidequote:
die kan toch ook op de bank ? die heeft geen logeerbed nodigquote:
Als ze dat zelf geen probleem vind, ik vin ut best!quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:30 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die kan toch ook op de bank ? die heeft geen logeerbed nodig
quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:47 schreef DarkShine het volgende:
Nog meer mensen die vanavond eens goed uitgaan?
Zo moet dat!quote:
In de Copa word van alles gedraaid, is een feestcaféquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:57 schreef Superheld het volgende:
Aha, draaien ze muziek zo als op hun site? Zo ja is het niks voor mij.![]()
Het zou waarschijnlijk dan toch wel antwerpen worden.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:59 schreef TerroRobbie het volgende:
wordt
ik zorg er wel voor dat jij lekker ligt !quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:36 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Als ze dat zelf geen probleem vind, ik vin ut best!
aaaahhhhhh....zakdoekje geeft !quote:Overdracht van je leukste collegaatje is niet leukZe gaat echt weg
![]()
Komt er ook een Moggi award voor diegene met de meeste lijntjes, met name richting de admins en modjes?quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:01 schreef Dylan Dog het volgende:
Robbie wil de Best-award
Ja ik vind m'n usericon ook geweldig.quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:25 schreef Bjoro het volgende:
kijkt dat vrolijkt de boel hierbinnen weer een beetje op DIGGER
daar zijn de meningen dan weer over verdeeldquote:
Klinkt gezelligquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:23 schreef DarkShine het volgende:
Ik ga zo maar 's naar de winkel... Morgen is de stad weer vol met moffen en Belgen...
Lekker tochquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:16 schreef Suijk het volgende:
Wordt het hier weer eens even noodweer...
veel plezierquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:11 schreef clauwheee het volgende:
Mogge.
Mijn lieve collega vandaag voor het laatst
Vanmiddag 3 uur in de auto naar een stomme bruiloft in het westen, en dan slapen in een vooroorlogs kuthuisje en morgen weer 3 uur terug.
Yeah
Ik heb er wel weer genoeg van gezien.quote:
quote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:24 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Komt er ook een Moggi award voor diegene met de meeste lijntjes, met name richting de admins en modjes?
Ik niet echt, vandaag voor het eerst dat ik een paar zware buien heb gehad, zonet 1 met flinke windstotenquote:
hee Robbie, heb jij ook wel eens dat je graag stoerder over wilt komen dan dat je eigenlijk bent en dat dit dan geheel averechts uitpakt ?quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ga ff in de gootsteend poepen. Tot zo
iedereen weet toch al dat hij op jongens valt?quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hee Robbie, heb jij ook wel eens dat je graag stoerder over wilt komen dan dat je eigenlijk bent en dat dit dan geheel averechts uitpakt ?
quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hee Robbie, heb jij ook wel eens dat je graag stoerder over wilt komen dan dat je eigenlijk bent en dat dit dan geheel averechts uitpakt ?
quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
iedereen weet toch al dat hij op jongens valt?
Anders houd jij je bek even.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
iedereen weet toch al dat hij op jongens valt?
quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:38 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Anders houd jij je bek snavel even.
nee ook niet.....een buurjongen van mij welquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee eigenlijk niet. Jij wel?
weinig, echt normaal trouwens ook niet, althans bij ons thuis !quote:Wat is er trouwens stoer aan schijten in een gootsteen?
Juist! En vooral niet neuken!quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
het jaarlijkse monopolyweekend zeker
quote:
quote:
de schappen weer aangevuld ?quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:14 schreef DarkShine het volgende:
Tot zover mijn bezoekje aan de Aldi
Ik denk dat het geschrapt gaat worden...quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:11 schreef rubbereend het volgende:
Sneeuw boven op Kronplatz, dat gaan bijzondere beelden worden bij de Giro vandaag.
Hoe laat begint het trouwens?quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:23 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik denk dat het geschrapt gaat worden...
vooralsnog heeft organisatie bepaald dat de berg ervoor niet wordt gedaan vanwege de gevaarlijke gladde afdaling nu maar Kronplatz wel helemaal omdat de wegen sneeuwvrij zijn.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:23 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik denk dat het geschrapt gaat worden...
quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:28 schreef golfer het volgende:
Xena heeft een koolmeesje te grazen genomen in de tuin.
Hier is het lekker en schijnt de zon.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:27 schreef appelsientje het volgende:
Het is hier koud en donkerlijkt wel winter...
Rot land (qua weer)
Het huis uit die katquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:28 schreef golfer het volgende:
Xena heeft een koolmeesje te grazen genomen in de tuin.
*boekt ticket naar de zon*quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:31 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hier is het lekker en schijnt de zon.![]()
Heb je contacten bij de NASA ofzo?quote:
Dan is dat beest hele tijd buiten> geen eten> koolmeesjes jagen.quote:
Houdt ie niet lang vol en anders tot de winterquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:41 schreef Superheld het volgende:
[..]
Dan is dat beest hele tijd buiten> geen eten> koolmeesjes jagen.![]()
De natuur van het beestje komt toch weer boven drijven, dus die blijft leven.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Houdt ie niet lang vol en anders tot de winter.
Anders jaagt hem wel op een paar rattenquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:46 schreef Superheld het volgende:
[..]
De natuur van het beestje komt toch weer boven drijven, dus die blijft leven.![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:50 schreef DarkShine het volgende:
Anders jaagt hemze wel op een paar rattenveldmuisjes![]()
Jij vat hem dus nietquote:
dreams ?quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:11 schreef rubbereend het volgende:
Sneeuw boven op Kronplatz, dat gaan bijzondere beelden worden bij de Giro vandaag.
eigenlijk maar 1, vanwege de gevaarlijke afdaling en naar Kronplatz finnishen ze gewoon wat eerderquote:
wist jij trouwens dat finish maar met 1 N is ?quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
eigenlijk maar 1, vanwege de gevaarlijke afdaling en naar Kronplatz finnishen ze gewoon wat eerder
nee vertelquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wist jij trouwens dat finish maar met 1 N is ?
ik zit hier in veilig gebeidquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:12 schreef VoreG het volgende:
We gaan er allemaal aan morgen of overmorgen. Meteorieten, tsunami's! Red wat je redden kan!
He verdorie, ben net terug in Nederland en de wereld vergaat... jammer hoor.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:12 schreef VoreG het volgende:
We gaan er allemaal aan morgen of overmorgen. Meteorieten, tsunami's! Red wat je redden kan!
Ik begin nu met het inslaan van water, straks hebben we een tekort later.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:12 schreef VoreG het volgende:
Het komt met bakken uit de lucht vallen, water zat hierquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik begin nu met het inslaan van water, straks hebben we een tekort later.
God helpt een handje hierquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:21 schreef appelsientje het volgende:
Maar eeuh waarom gaan we er dit keer aan VoreG ??
En een topic in Truquote:
finish is slechts met 1 N in tegenstelling tot wat jij tot 2x toe schreef !quote:
Bij de supermarkten lijkt het erop dat er werkelijk een tsunami komtquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ah oke, leuke finish jaquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
zo ziet de finnish er nu uit
Stralend zonnetje en toch water uit de lucht? Dat zijn gewoon kinderen die water gooien hoorquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:43 schreef Againzender het volgende:
spookachtige bui passeerde hier zojuist
is dat zo'n bui die je humeur bevestigd?quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:43 schreef Againzender het volgende:
spookachtige bui passeerde hier zojuist
Je hebt een pruik opquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:19 schreef Bos81 het volgende:
Hoi
Nu al,quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:25 schreef rubbereend het volgende:
Bos
ik heb ook nog ergens een nieuwe avatar liggen voor het EK
nee hoor is gisteren begonnenquote:
sterke conclusie, probleem is dat dat ding staat op een computer waar internet het niet meer doetquote:
USB-stick, floppy, LAN-netwerk.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
sterke conclusie, probleem is dat dat ding staat op een computer waar internet het niet meer doet
have fun met monopolyquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:44 schreef appelsientje het volgende:
En ik ga er weer vandoor
ff gezellig eten bij een vriendin, fijne avond iederen
alleen usb stick kan nog ja, de rest is ook al naar de klotequote:Op woensdag 24 mei 2006 17:40 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
USB-stick, floppy, LAN-netwerk.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:44 schreef appelsientje het volgende:
En ik ga er weer vandoor
ff gezellig eten bij een vriendin, fijne avond iederen
ze spelen ook wel in het meest treurige stadion van het toernooiquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:17 schreef tong80 het volgende:
Geweldige sfeer in dat stadion. Wat een heksenketel
waar?quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:17 schreef tong80 het volgende:
Geweldige sfeer in dat stadion. Wat een heksenketel
Nederland - Oekraïne. Eén grote dansende massa. Ze breken de boel gewoon af. Zelden vertoond.quote:
quote:
That's the spirit. Goed neuken dusquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Eten was goed te doen, zometeen ff 'kiss, kiss, bang, bang' huren
haha nee hoor, ga gewoon netjes naar videolandquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je huren een andere betekenis gegeven?
quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:00 schreef Bjoro het volgende:
Mooi voetbalavondje denk ik:
18:00 u Talpa Nederland-Oekraine (EKu21)
20:30 u Euro Nederland-Frankrijk (Toulon-finale) Rai Due Italie - Denemarken (EKu21)
Joh, zo slecht gaat het ook weer niet op de beurs, als je maar goed spreidt en weet wanneer je je winst moet pakken en ff niet kopen zolang de storm gaande isquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:12 schreef VoreG het volgende:
Ik ben nog niet zo up to date met die beurzenquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:24 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Joh, zo slecht gaat het ook weer niet op de beurs, als je maar goed spreidt en weet wanneer je je winst moet pakken en ff niet kopen zolang de storm gaande is
Foppe moet ontslagen wordenquote:
Dank je. Ik vind hem ook leukquote:
Ja, ik vond dat Rataplan wel wat in de WK-stemming gebracht kon worden, vandaar dat ik maar een icoon heb laten maken (Yeahinho) in het desbetreffende topicquote:
2-1. Gijs Luirink kort voor het eindequote:Op woensdag 24 mei 2006 20:48 schreef Superheld het volgende:
Hoeveel is het geworden?
Was 2-0 toen ik wegging...
quote:
Okeequote:Op woensdag 24 mei 2006 21:32 schreef borisz het volgende:
[..]![]()
ehh nee![]()
na de pinksteren gaan we beginnen voor de eerste tentamenweek
volgende week nog een werkweek naar berlijn
Ja, dat had ik het vorige WK ook, viel samen met de tentamens.quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:35 schreef borisz het volgende:
dat wordt dan met een boek de tv aan een pot voetbal kijkentijdens het wk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |