quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:24 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Komt er ook een Moggi award voor diegene met de meeste lijntjes, met name richting de admins en modjes?
Ik niet echt, vandaag voor het eerst dat ik een paar zware buien heb gehad, zonet 1 met flinke windstotenquote:
hee Robbie, heb jij ook wel eens dat je graag stoerder over wilt komen dan dat je eigenlijk bent en dat dit dan geheel averechts uitpakt ?quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ga ff in de gootsteend poepen. Tot zo
iedereen weet toch al dat hij op jongens valt?quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hee Robbie, heb jij ook wel eens dat je graag stoerder over wilt komen dan dat je eigenlijk bent en dat dit dan geheel averechts uitpakt ?
quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hee Robbie, heb jij ook wel eens dat je graag stoerder over wilt komen dan dat je eigenlijk bent en dat dit dan geheel averechts uitpakt ?
quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
iedereen weet toch al dat hij op jongens valt?
Anders houd jij je bek even.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
iedereen weet toch al dat hij op jongens valt?
quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:38 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Anders houd jij je bek snavel even.
nee ook niet.....een buurjongen van mij welquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee eigenlijk niet. Jij wel?
weinig, echt normaal trouwens ook niet, althans bij ons thuis !quote:Wat is er trouwens stoer aan schijten in een gootsteen?
Juist! En vooral niet neuken!quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
het jaarlijkse monopolyweekend zeker
quote:
quote:
de schappen weer aangevuld ?quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:14 schreef DarkShine het volgende:
Tot zover mijn bezoekje aan de Aldi
Ik denk dat het geschrapt gaat worden...quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:11 schreef rubbereend het volgende:
Sneeuw boven op Kronplatz, dat gaan bijzondere beelden worden bij de Giro vandaag.
Hoe laat begint het trouwens?quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:23 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik denk dat het geschrapt gaat worden...
vooralsnog heeft organisatie bepaald dat de berg ervoor niet wordt gedaan vanwege de gevaarlijke gladde afdaling nu maar Kronplatz wel helemaal omdat de wegen sneeuwvrij zijn.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:23 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik denk dat het geschrapt gaat worden...
quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:28 schreef golfer het volgende:
Xena heeft een koolmeesje te grazen genomen in de tuin.
Hier is het lekker en schijnt de zon.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:27 schreef appelsientje het volgende:
Het is hier koud en donkerlijkt wel winter...
Rot land (qua weer)
Het huis uit die katquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:28 schreef golfer het volgende:
Xena heeft een koolmeesje te grazen genomen in de tuin.
*boekt ticket naar de zon*quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:31 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hier is het lekker en schijnt de zon.![]()
Heb je contacten bij de NASA ofzo?quote:
Dan is dat beest hele tijd buiten> geen eten> koolmeesjes jagen.quote:
Houdt ie niet lang vol en anders tot de winterquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:41 schreef Superheld het volgende:
[..]
Dan is dat beest hele tijd buiten> geen eten> koolmeesjes jagen.![]()
De natuur van het beestje komt toch weer boven drijven, dus die blijft leven.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Houdt ie niet lang vol en anders tot de winter.
Anders jaagt hem wel op een paar rattenquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:46 schreef Superheld het volgende:
[..]
De natuur van het beestje komt toch weer boven drijven, dus die blijft leven.![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:50 schreef DarkShine het volgende:
Anders jaagt hemze wel op een paar rattenveldmuisjes![]()
Jij vat hem dus nietquote:
dreams ?quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |