alleen usb stick kan nog ja, de rest is ook al naar de klotequote:Op woensdag 24 mei 2006 17:40 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
USB-stick, floppy, LAN-netwerk.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:44 schreef appelsientje het volgende:
En ik ga er weer vandoor
ff gezellig eten bij een vriendin, fijne avond iederen
ze spelen ook wel in het meest treurige stadion van het toernooiquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:17 schreef tong80 het volgende:
Geweldige sfeer in dat stadion. Wat een heksenketel
waar?quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:17 schreef tong80 het volgende:
Geweldige sfeer in dat stadion. Wat een heksenketel
Nederland - Oekraïne. Eén grote dansende massa. Ze breken de boel gewoon af. Zelden vertoond.quote:
quote:
That's the spirit. Goed neuken dusquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Eten was goed te doen, zometeen ff 'kiss, kiss, bang, bang' huren
haha nee hoor, ga gewoon netjes naar videolandquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je huren een andere betekenis gegeven?
quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:00 schreef Bjoro het volgende:
Mooi voetbalavondje denk ik:
18:00 u Talpa Nederland-Oekraine (EKu21)
20:30 u Euro Nederland-Frankrijk (Toulon-finale) Rai Due Italie - Denemarken (EKu21)
Joh, zo slecht gaat het ook weer niet op de beurs, als je maar goed spreidt en weet wanneer je je winst moet pakken en ff niet kopen zolang de storm gaande isquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:12 schreef VoreG het volgende:
We gaan er allemaal aan morgen of overmorgen. Meteorieten, tsunami's! Red wat je redden kan!
Ik ben nog niet zo up to date met die beurzenquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:24 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Joh, zo slecht gaat het ook weer niet op de beurs, als je maar goed spreidt en weet wanneer je je winst moet pakken en ff niet kopen zolang de storm gaande is
Foppe moet ontslagen wordenquote:
Dank je. Ik vind hem ook leukquote:
Ja, ik vond dat Rataplan wel wat in de WK-stemming gebracht kon worden, vandaar dat ik maar een icoon heb laten maken (Yeahinho) in het desbetreffende topicquote:
2-1. Gijs Luirink kort voor het eindequote:Op woensdag 24 mei 2006 20:48 schreef Superheld het volgende:
Hoeveel is het geworden?
Was 2-0 toen ik wegging...
quote:
Okeequote:Op woensdag 24 mei 2006 21:32 schreef borisz het volgende:
[..]![]()
ehh nee![]()
na de pinksteren gaan we beginnen voor de eerste tentamenweek
volgende week nog een werkweek naar berlijn
Ja, dat had ik het vorige WK ook, viel samen met de tentamens.quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:35 schreef borisz het volgende:
dat wordt dan met een boek de tv aan een pot voetbal kijkentijdens het wk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |