quote:
quote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:11 schreef rubbereend het volgende:
Sneeuw boven op Kronplatz, dat gaan bijzondere beelden worden bij de Giro vandaag.
eigenlijk maar 1, vanwege de gevaarlijke afdaling en naar Kronplatz finnishen ze gewoon wat eerderquote:
wist jij trouwens dat finish maar met 1 N is ?quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
eigenlijk maar 1, vanwege de gevaarlijke afdaling en naar Kronplatz finnishen ze gewoon wat eerder
nee vertelquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wist jij trouwens dat finish maar met 1 N is ?
ik zit hier in veilig gebeidquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:12 schreef VoreG het volgende:
We gaan er allemaal aan morgen of overmorgen. Meteorieten, tsunami's! Red wat je redden kan!
He verdorie, ben net terug in Nederland en de wereld vergaat... jammer hoor.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:12 schreef VoreG het volgende:
We gaan er allemaal aan morgen of overmorgen. Meteorieten, tsunami's! Red wat je redden kan!
Ik begin nu met het inslaan van water, straks hebben we een tekort later.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:12 schreef VoreG het volgende:
Het komt met bakken uit de lucht vallen, water zat hierquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik begin nu met het inslaan van water, straks hebben we een tekort later.
God helpt een handje hierquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:21 schreef appelsientje het volgende:
Maar eeuh waarom gaan we er dit keer aan VoreG ??
En een topic in Truquote:
finish is slechts met 1 N in tegenstelling tot wat jij tot 2x toe schreef !quote:
Bij de supermarkten lijkt het erop dat er werkelijk een tsunami komtquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ah oke, leuke finish jaquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
zo ziet de finnish er nu uit
Stralend zonnetje en toch water uit de lucht? Dat zijn gewoon kinderen die water gooien hoorquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:43 schreef Againzender het volgende:
spookachtige bui passeerde hier zojuist
is dat zo'n bui die je humeur bevestigd?quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:43 schreef Againzender het volgende:
spookachtige bui passeerde hier zojuist
Je hebt een pruik opquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:19 schreef Bos81 het volgende:
Hoi
Nu al,quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:25 schreef rubbereend het volgende:
Bos
ik heb ook nog ergens een nieuwe avatar liggen voor het EK
nee hoor is gisteren begonnenquote:
sterke conclusie, probleem is dat dat ding staat op een computer waar internet het niet meer doetquote:
USB-stick, floppy, LAN-netwerk.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
sterke conclusie, probleem is dat dat ding staat op een computer waar internet het niet meer doet
have fun met monopolyquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:44 schreef appelsientje het volgende:
En ik ga er weer vandoor
ff gezellig eten bij een vriendin, fijne avond iederen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |