abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38130057
zodat je niemand hebt op terug te vallen,.. deel het hier met ons, de TS begint uiteraerd:

Vandaag nog, ik zou uit mijn werk fietsen, begint het ineens keihard te regenen, dus ik trek mijn regenpak aan. Sta ik bij de rotonde,... terwijl ik nog steeds bezig was mijn capouchon beetje vast te knopen, had ik niet door dat de zon allang weer scheen en ik stond bij elk stoplicht stil om mijn capuchon strakker te doen.... Ik was zo bezig met naar huis komen,... kom ik bij de achterdeur staat mijn licht ook nog aan OMG OMG OMG.... i must have looked like an ass...
You've just been F'd in the A
  dinsdag 23 mei 2006 @ 17:48:18 #2
148619 felic.
Kaal of Kammen?
pi_38130122
Gheh. Veel lelijker is als je een grapje maakt maar dat er niemand bij staat
“They lie about marijuana. Tell you pot-smoking makes you unmotivated. Lie! When you're high, you can do everything you normally do, just as well. You just realize that it's not worth the fucking effort. There is a difference.”
  Forum Admin dinsdag 23 mei 2006 @ 17:49:22 #3
58651 crew  murp
murp
pi_38130163
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 17:46 schreef Flyga het volgende:
zodat je niemand hebt op terug te vallen,.. deel het hier met ons, de TS begint uiteraerd:

Vandaag nog, ik zou uit mijn werk fietsen, begint het ineens keihard te regenen, dus ik trek mijn regenpak aan. Sta ik bij de rotonde,... terwijl ik nog steeds bezig was mijn capouchon beetje vast te knopen, had ik niet door dat de zon allang weer scheen en ik stond bij elk stoplicht stil om mijn capuchon strakker te doen.... Ik was zo bezig met naar huis komen,... kom ik bij de achterdeur staat mijn licht ook nog aan OMG OMG OMG.... i must have looked like an ass...
pi_38130164
Als het begint te regenen op de fiets, blijf ik altijd doorfietsen totdat ik zeiknat ben en dan begin ik er pas over te denken om een regenpak (als ik dat bij me heb) aan te trekken
pi_38130452
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 17:49 schreef Glacier het volgende:
Als het begint te regenen op de fiets, blijf ik altijd doorfietsen totdat ik zeiknat ben en dan begin ik er pas over te denken om een regenpak (als ik dat bij me heb) aan te trekken
En dan heb je het eenmaal aan, is het weer droog
pi_38130455
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 17:48 schreef felic. het volgende:
Heb ik ook wel eens gehad in de kassarij,... maar toen hoorde iedereen het maar niemand lachte terwijl het een best leuk grapje was.. maarja

Nu jullie
  dinsdag 23 mei 2006 @ 18:02:54 #7
47102 Elvi
miemkwien
pi_38130633
In een volle bus Acda&de Munnik luisteren (Trilogie) en kéihard moeten lachen met een soort knor-geluiden...
Ik heb er maar een soort van hoestbui van gemaakt...
  dinsdag 23 mei 2006 @ 18:05:21 #8
145708 4gent_Orang3
alle vrouwen zijn bi
pi_38130705
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 18:02 schreef Elvi het volgende:
In een volle bus Acda&de Munnik luisteren (Trilogie) en kéihard moeten lachen met een soort knor-geluiden...
pi_38130998
Op maandagochtend met je volle smoelwerk tegen een deur aanlopen waar "trekken" op staat is best een beschamend moment
Het gras bij de buurvrouw is altijd groener.
pi_38131024
Ergens heen moeten met de trein, had ik zo'n sneltrein genomen die niet bij alle stations stopt. Dus dan zie je heel leuk het station waar je uit moet voorbij razen die pas stopt na 3 stations en kan je weer een half uur op de goeie trein terug gaan zitten wachten

Of fietsen op ijzel, echt keihard op je bek gaan, waardoor je hele zadel en stuur scheef zitten maar ze zelf niet recht krijgt en nog een heel eind moet fietsen, en dan doen alsof er niks aan de hand is met je kromme stuur en je zadel die verkeerd om zit.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 18:17:00 #11
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_38131093
quote:
Hoezo? Er is toch niemand? En als jij het een leuk grapje vindt en erom lacht, dan lacht ten minste iedereen die het grapje gehoord heeft...
  dinsdag 23 mei 2006 @ 18:23:02 #12
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_38131296
Ik stapte afgelopen maandag na een lange dag vakdidactiek in Amsterdam in de intercity naar Utrecht ipv die naar Zwolle...
Moest vervolgens een half uur wachten op een trein die later ook nog achter een stoptrein zat; dus was in plaats van 5 uur pas om half 7 thuis..
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
  dinsdag 23 mei 2006 @ 18:24:43 #13
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_38131347
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 18:15 schreef Moja het volgende:

Of fietsen op ijzel, echt keihard op je bek gaan, waardoor je hele zadel en stuur scheef zitten maar ze zelf niet recht krijgt en nog een heel eind moet fietsen, en dan doen alsof er niks aan de hand is met je kromme stuur en je zadel die verkeerd om zit.

ik zie het al helemaal voor me
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
  dinsdag 23 mei 2006 @ 18:30:42 #14
148619 felic.
Kaal of Kammen?
pi_38131545
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 18:17 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Hoezo? Er is toch niemand? En als jij het een leuk grapje vindt en erom lacht, dan lacht ten minste iedereen die het grapje gehoord heeft...
TT zegt toch "In je eentje"
“They lie about marijuana. Tell you pot-smoking makes you unmotivated. Lie! When you're high, you can do everything you normally do, just as well. You just realize that it's not worth the fucking effort. There is a difference.”
  dinsdag 23 mei 2006 @ 18:54:32 #15
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_38132247
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 18:30 schreef felic. het volgende:

[..]

TT zegt toch "In je eentje"
TT zegt ook "beschamend"
pi_38133152
Ik schaam me niet voor mezelf.
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 19:22:32 #17
148619 felic.
Kaal of Kammen?
pi_38133278
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 18:54 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

TT zegt ook "beschamend"
Hamer er niet zo over door vervelende tatta
  dinsdag 23 mei 2006 @ 20:06:40 #18
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_38135166
quote:
Ik bewaar mn beste grapjes voor mn beste publiek en dat ben ik zelf
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_38135363
Redelijk aangeschoten en volledig natgeregend midden in de nacht na het stappen m'n fiets vastmaken bij het fietsenrek voor m'n deur, en daar dan ein-de-lijk die leuke buurjongen tegenkomen die ook z'n fiets op slot zette.

Dat ik hem op m'n allerzwoelst aankeek, volledig overtuigd van het feit dat hij me leuk vond, want hij bleef me maar in de ogen kijken.
Praatje gemaakt, veel met de wimpers geknipperd (Joepie, het eerste contact is gemaakt!), in een lichte roes naar boven gelopen en daar in de spiegel zien dat je mascara dusdanig is uitgelopen dat je een soort gemuteerde panda-beer lijkt.

Lang geleden inmiddels, maar nog niet helemaal verwerkt.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_38136550
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 18:14 schreef nog.een.keer het volgende:
Op maandagochtend met je volle smoelwerk tegen een deur aanlopen waar "trekken" op staat is best een beschamend moment
maandagochtend is het excuus
pi_38139644
Ik ben vanochtend op een belachelijke manier onderuit gegaan.
Gewoon tijdens het lopen, zo ineens.
Op een meter op 5 afstand voor me stond een werkbusje met 2 mannen erin, die precies op dat moment keken.
En op een meter of 10 achter me liep een vrouw.
Ik viel nog heel stom ook! Heel langzaam en ik leek net een hond ofzo.
Ik viel op de zijkant maar kon me in het begin nog tegenhouden (vandaar dat het langzaam ging) maar daarna rolde ik door op mijn rug. En ik lag daar in een plas met water, nog nat geworden ook!
Ze zullen wel gedacht hebben.
Ik schaamde me wel.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 21:56:11 #22
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_38139818
Vanmiddag:

Bij de cup-a-soup automaat de beker onder de kippensoep zetten
vervolgens de knop van de tomatensoep indrukken en raar kijken dat alles er naast valt.
Vervolgens toch kippensoep in de beker, en die vervolgens afvullen met koffie ipv heet water.
Ik had beter in mijn nest kunnen blijven
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_38139838
door dit topic herinner ik me weer allerlei nare situaties
pi_38139857
Tijdje geleden alweer, had ik de hele verkeerde richting genomen met de bus. Ik zo van: wtf! De bus rijd verkeerd!
  dinsdag 23 mei 2006 @ 21:58:30 #25
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_38139956
Van de (betonnen!) trap stuiteren omdat je met je hak in de zoom van je lange jas blijft hangen en een rotsmak maken 7 treden naar beneden

Er op de wc op je werk achterkomen dat je hele bil blauw is .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_38139978
's Nachts thuiskomen, een stofzuiger inclusief slang die bij een container staat meetrekken achter je fiets, uit je ooghoeken een stelletje zien lopen dat moet denken: 'Wat doet hij nou weer?', thuisaankomen en je afvragen wat je eigenlijk met dat ding moet
Vervolgens dat ding maar weer dumpen bij de dichtsbijzijnde container...
pi_38140032
Ooh ik weet er nog meer.

1 keer met een leraar.
Op school hebben wij niet zulke brede gangen.
Ik liep op de gang nogal uitbundig met mijn armen te zwieren. Mijn leraar duits wilde me inhalen en kwam vlak achter me lopen. Toen 'greep' ik hem bij zijn ballen.
Beschamende situatie voor ons beide.

Verder praat ik vaak nét iets te hard als ik iets in mijn enthousiasme wil vertellen.
Dat levert ook wel eens beschamende situaties op.
pi_38140335
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 21:56 schreef buzzer het volgende:
Vanmiddag:

...Vervolgens toch kippensoep in de beker, en die vervolgens afvullen met koffie ipv heet water.
muhahaha, toevallig deed mijn collega vanmiddag precies hetzelfde
YA RLY!
  dinsdag 23 mei 2006 @ 22:09:52 #29
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_38140338
Bij heftige drinkpartijen wil ik die nacht nog wel eens gaan slaapwandelen om acties uit te halen die me normaal niet in het hoofd komen.
Dus een keertje had ik de camera gepakt, op een mooi plekje gezet en aangedaan om vervolgens te showen wat een lol je wel niet kan hebben met een tuitje en een volle blaas Lul in het tuitje en lekker rondjes lopen terwijl er een prachtig straaltje aan de onderkant uitsproeide. Videorecorders en asbakken moesten het onder andere ontgelden voor mijn plezier.
De volgende ochtend komt m'n moeder de kamer binnen stormen:
"Heb je weer eens lopen slaapwandelen ??!!"
"Weet ik veel. Ga weg, ik wil slapen "
"Je moet verdomme niet zo veel zuipen!! Opruimen nu !!"
Ik dus lekker opruimen en weer wezen slapen. Ik herrinerde me dus totaal niks, dus ook niet de camera.
Na een tijdje gingen m'n ouders dus hun vankantiefilmpje ("Die camera hadden we toch niet hier neer gelegd ?? " tonen aan vrienden.
Je raad het al, ze kregen eerst een spetterend intro van mij met m'n tuitje
Niet leuk zijn
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_38140464
Om 13:00 beginnen met werken, en om 15:30 constateren dat je gulp open staat terwijjl je thuis voor het laatst naar het toilet bent geweest.

Je in de trein van Haarlem Naar Rotterdam afvragen waarom dat oude vrouwtje je zo eng aankijkt terwijl je met je benen wijd en je kop achterover half ligt te slapen, om vervolgens te constateren dat je gulp wagenwijd open staat, en dit gezien de manier waarop je zit welhaast opzettelijk moet hebben geleken.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 23 mei 2006 @ 22:15:03 #31
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_38140586
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 22:01 schreef appelsap het volgende:
Ooh ik weet er nog meer.

1 keer met een leraar.
Op school hebben wij niet zulke brede gangen.
Ik liep op de gang nogal uitbundig met mijn armen te zwieren. Mijn leraar duits wilde me inhalen en kwam vlak achter me lopen. Toen 'greep' ik hem bij zijn ballen.
Beschamende situatie voor ons beide.

Verder praat ik vaak nét iets te hard als ik iets in mijn enthousiasme wil vertellen.
Dat levert ook wel eens beschamende situaties op.
Vooral dat laatste kan ik beamen.
.
..
...
....
pi_38140662
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 22:15 schreef Sandertje21 het volgende:

[..]

Vooral dat laatste kan ik beamen.
Ja, ik heb alleen geen voorbeelden zo.
Jij?
  dinsdag 23 mei 2006 @ 22:17:04 #33
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_38140680
Ik kan me van toen ik klein was nog wel herinneren dat ik tegen een wildvreemde aanhing in de veronderstelling dat het mijn papa was.
.
..
...
....
  dinsdag 23 mei 2006 @ 22:18:02 #34
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_38140731
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 22:17 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik kan me van toen ik klein was nog wel herinneren dat ik tegen een wildvreemde aanhing in de veronderstelling dat het mijn papa was.
Heb ik ook eens gedaan ! Helemaal tegen die kerel vertellen hoe gaaf het wel niet was in de botsauto's
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  dinsdag 23 mei 2006 @ 22:18:13 #35
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_38140743
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 22:16 schreef appelsap het volgende:

[..]

Ja, ik heb alleen geen voorbeelden zo.
Jij?
In een drukke winkelstraat gilde je een keer iets over sex met dieren.

We hadden het toen over die gast die door een paard was doodgeneukt.
.
..
...
....
pi_38140821
quote:
In dit kader:

Mijn moeder probeerde me een tijdje terug te bellen, maar ze had het verkeerde nummer gedraaid. Dus die vent aan de lijn had geen idee wie ze was of wat ze wilde. En zij dacht dat ik een geintje uithaalde. Tegen die gozer zeggen 'joh, kap nou ff, dit is niet leuk meer, doe niet zo maf' enzovoorts.

En dan een half uur later belt ze mij op waarom ik zo maf deed. Ik zeg dat ik geen idee heb waar ze 't over heeft, en toen realiseerde ze zich pas dat ze een vreemde uit had zitten lachen. !
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_38141128
Tijdens het buiten sportklimmenklimmen, ik begon (als voorklimmer) en moest halverwege (toch zo'n 20 meter hoog) even de situatie ombouwen tot nazekersituatie (zodat ik de volgende klimmer vanaf boven omhoog kan zekeren) en toen moest ik dus een halve mastworp maken (bepaalde knoop om te zekeren), maar het wilde maar niet lukken.. Na 100x proberen en wat geschreeuw van beneden ("lukt het?" - jaaaaaaaaaaaa ) uiteindelijk toch voor mekaar gekregen.

Iedereen die die halvemastworp kent weet dat hij super simpel is, maar ik was er even niet helemaal bij en pakte het verkeerde eind steeds .

Voor de niet klimmers onder ons: Die knoop is best wel cruciaal en zonder die knoop had ik hem nooit veilig boven kunnen krijgen bij gebrek aan ander zeker materiaal.
pi_38141225
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 19:19 schreef Jett het volgende:
Ik schaam me niet voor mezelf.
Zou ik wel doen als ik jou was
  dinsdag 23 mei 2006 @ 22:46:21 #39
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_38142206
Ik vind dat ik ook wel een verhaal mag vertellen van een klasgenoot. We zaten in de tekenles en de lerares was een hele grote forse vrouw, en die klasgenoot wilde haar iets vragen. De klasgenoot stak zijn vinger op en riep de lerares. Hij riep echter niet "Juffrouw", maar keihard "Mama!!"
pi_38142252
quote:
Ja ik ook...snel doorlopen toen
  dinsdag 23 mei 2006 @ 22:51:07 #41
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_38142412
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 22:46 schreef Yozzz het volgende:
Ik vind dat ik ook wel een verhaal mag vertellen van een klasgenoot. We zaten in de tekenles en de lerares was een hele grote forse vrouw, en die klasgenoot wilde haar iets vragen. De klasgenoot stak zijn vinger op en riep de lerares. Hij riep echter niet "Juffrouw", maar keihard "Mama!!"

Dat verandert alles
  dinsdag 23 mei 2006 @ 22:56:41 #42
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_38142704
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 18:15 schreef Moja het volgende:
Ergens heen moeten met de trein, had ik zo'n sneltrein genomen die niet bij alle stations stopt. Dus dan zie je heel leuk het station waar je uit moet voorbij razen die pas stopt na 3 stations en kan je weer een half uur op de goeie trein terug gaan zitten wachten

dat had ik ook tijdje geleden

Ik moest naar Leiden vanaf Den Haag HS, en toen ik nog studeerde, deed ik dat dagelijks..
Maar op die bewuste dag was ik net aan de telefoon met mn toenmalige vriend, er stopte een trein.. dus ik stap in, al doorpratend..

Dus ik hang op, zie ik Leiden CS voorbijzoeven.. was ik in de Internationale Trein gestapt die rode met gele.. ipv die blauwe met gele

moest ik naar Schiphol en dus, en daarna weer terug
Ik voor lul staan dus toen ik naar naar de conductrice ging om het eerlijk te zeggen, en die heeft me geholpen om gratis weer terug te mogen met de stoptrein terug naar leiden

[ Bericht 2% gewijzigd door Faithy op 23-05-2006 23:11:38 ]
Doei.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 23:26:20 #43
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_38144239
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 21:56 schreef buzzer het volgende:
Vanmiddag:

Bij de cup-a-soup automaat de beker onder de kippensoep zetten
vervolgens de knop van de tomatensoep indrukken en raar kijken dat alles er naast valt.
Vervolgens toch kippensoep in de beker, en die vervolgens afvullen met koffie ipv heet water.
Ik had beter in mijn nest kunnen blijven
...ik moest hardop lachen..

(ben erg visueel ingesteld... )
Causaliteit....dat is 't.
  woensdag 24 mei 2006 @ 00:09:27 #44
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_38145849
Mijn kamer ligt aan het water en een tijd geleden was ik het balletje van mijn muis aan het schoonmaken.
Mijn raam stond open en op één of andere manier was ik met de muisbal aan het schudden ( ), die vervolgens uit mijn hand en in het water vloog.

Ik heb nu een optische muis.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_38146884
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 00:09 schreef BOKA het volgende:
Mijn kamer ligt aan het water en een tijd geleden was ik het balletje van mijn muis aan het schoonmaken.
Mijn raam stond open en op één of andere manier was ik met de muisbal aan het schudden ( ), die vervolgens uit mijn hand en in het water vloog.

Ik heb nu een optische muis.
dat werd ook wel hoog tijd zeg. muizen met balletjes zijn zoo 1999
  Moderator / Redactie FP woensdag 24 mei 2006 @ 00:48:47 #46
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_38147045
En hier mijn verhaal:

Woensdag 28 december, een avondje Children of Bodom in de 013 en vele pinten pakken in Tilburg. Over het concert ga ik niet hebben, noch over café de Extase.

Het was half 4 's nachts en wij, Hans, Mik, Sven, Manon en ik gingen maar eens slapen. De locatie was een ranzig studentengebouw. Sven en Manon kropen gezellig samen onder de dekens in het bed van een zekere Jelle, die vrij spoorloos was aangezien ik hem nog nooit had gezien. Hans en Mik lagen op de grond en ik mocht op een smerige, naar pis meurende bank plaatsnemen.

Op een gegeven moment ben ik blijkbaar gaan slaapwandelen, en daar, lieve kijkbuiskindertjes, wil het eigenlijk over hebben in deze log. Ik lag te slapen, en Hans, die nog koppijn had van CoB, hoorde mij in een vage buitenaardse taal dingen brabbelen. Vervolgens ben ik opgestaan, ging tussen Hans en Mik staan en liep schuin over Mik naar rechts, richting het raam. Vanaf daar weer schuin de andere kant op om bij de kamerdeur te komen. Tijdens deze actie ging ik nogal hard tegen de vlakte. Ik stond meteen weer op en zwalkte richting de deur. Deze trok ik met een ferme ruk open en draaide naar links om richting WC te gaan.

Daar ben ik echter nooit aangekomen, want tegen die tijd had ik mijn ogen open en bleek in een andere kamer te staan. Deze stond leeg op een grote kast na. Ik had echt het gevoel dat ik in een andere werkelijkheid terechtgekomen was, waar dingen er anders uitzien dan ze behoren te doen. Nadat ik had besloten dat de kast nog gewoon de slaapbank was, heb ik het plastic (wat om de kast heen zat) stukje bij beetje losgetrokken en ben in de kast gaan staan. Aangezien dit niet zo heel comfortabel was, stapte ik de kamer weer in en ging in foetushouding op de grond liggen, vlakbij een gloeiend hete verwarming. Door de hitte dacht ik dat het zomer was, en toen ik opstond om eens naar buiten te kijken, zag ik inderdaad zomerse taferelen: de zon scheen vrolijk, mensen liepen in t-shirt of topje rond en aan de bomen zaten groene bladeren. Na dit een tijdje te hebben aanschouwd besloot ik maar weer op de grond te gaan liggen om verder te slapen.

Na ongeveer een kwartier deed ik mijn ogen maar weer open, en besefte dat het toch vrij vaag was dat de kamer door een reality-shift heen was gegaan, speciaal om mij te kutten. Ik stond op, keek nog een keer naar buiten (daar stond inmiddels een kleuterklasje bij een stoplicht - die op de kop stond - te wachten, allemaal in korte broek en rugzakjes bij), draaide me naar de deur en liep daar maar weer naartoe. Eenmaal bij de deur aangekomen keek ik eens naar links. Daar was de WC. Toen kwam ik er een keer achter dat ik missschien toch wel gewoon een andere kamer binnen was gelopen en ging weer naar m'n homies toe. Daar viel ik nogmaals op mn bek, kroop naar de bank toe, ging liggen, gruntte nog iets onverstaanbaars en viel weer in slaap.

Heersch.

vrij van mn eigen weblog gekopieërd
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  woensdag 24 mei 2006 @ 00:57:20 #47
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_38147269
Wanneer komt de persoon die zegt dat ie eens aan het zelfpijpen was en dat er toen iemand binnenkwam? ps ik was het zelf niet
Asjemenou
pi_38147383
Ik stond gisteren uit het raam te kijken terwijl ik aan het bellen was. Opeens glijd een neger op zijn fiets er goed hard onderuit, zonder een geldig excuus. Dus die gast staat verbaasd weer op, kijkt vervolgens overal om zich heen om er zeker van te zijn dat niemand het gezien had. Stapt vervolgens weer op en fietst happy verder. En terwijl hij denkt dat niemand het gezien heeft staat zn verhaal nu dus op het grootste forum van Nederland.
whehehe.
Jupiler is goed
pi_38147439
Ik heb er trouwens zelf ook nog eentje van afgelopen zondag. Ik had chocomel gekocht op t station en daar zit zo'n zilveren papiertje over de opening van het flesje die je eerste moet verwijderen. Maar ik trok dat ding eraf. Helaas gaf het laatste stukje in een keer mee waardoor de inhoud van het hele flesje plotseling over mijn haast witte jas vloog. Volgens mij had niemand het gezien
Jupiler is goed
  woensdag 24 mei 2006 @ 01:11:56 #50
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_38147626
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 01:04 schreef Aurelium het volgende:
Ik heb er trouwens zelf ook nog eentje van afgelopen zondag. Ik had chocomel gekocht op t station en daar zit zo'n zilveren papiertje over de opening van het flesje die je eerste moet verwijderen. Maar ik trok dat ding eraf. Helaas gaf het laatste stukje in een keer mee waardoor de inhoud van het hele flesje plotseling over mijn haast witte jas vloog. Volgens mij had niemand het gezien
Misschien zag die fietsneger het wel
Asjemenou
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 24 mei 2006 @ 01:15:51 #51
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_38147746
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 18:02 schreef Elvi het volgende:
Lachen om trilogie , jij hebt echt slechte humor
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  woensdag 24 mei 2006 @ 01:16:48 #52
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_38147773
Nieuwe motorfiets gekocht.

Naar huis rijden met een bordje 'Ik ben verkocht' op de koplamp.

Jawohl Herr Kaloin!
  woensdag 24 mei 2006 @ 01:46:27 #53
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_38148342
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 01:16 schreef Captain_Chaos het volgende:
Nieuwe motorfiets gekocht.

Naar huis rijden met een bordje 'Ik ben verkocht' op de koplamp.

Een verkochte koplamp
Asjemenou
  woensdag 24 mei 2006 @ 08:50:01 #54
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_38151137
Ik ging een keer met vrienden uit in Enschede, en ik had voor het eerst sinds 3 jaar met een meisje afgesproken die ik nog van de middelbare school kende. Op de afgesproken tijd en afgesproken plaats stond er inderdaad een meisje, die (van de achterkant) identiek was aan het meisje waarmee ik afgesproken had. Ik loop (als verassing) naar haar toe en laat haar keihard schrikken.

Ja, en toen was het uiteraard een vreemde
pi_38151718
Meest recentelijke beschamende moment was volgens mij toen ik met een brak hoofd op mijn bed lag me verveelde en met een aansteker ging spelen en toen per ongeluk mijn hele (toch al niet prominent aanwezige) borsthaar wegfikte.
Je kent het wel, je maakt met je hand een soort trechtertje waardoor het zware gas erin drijft dat je dan in de fik zet zodat je een klein steekvlammetje krijgt, maar dat steekvlammetje was groter dan gedacht en nu heb ik geen borsthaar meer..
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_38151826
Dit topic lezen op je werk (in een bibliotheek!) en dan uiteraard keihard in de lach schieten, complee met snot en traanoogjes.

Mijn collega had er gister ook eentje Hij zat naast me heel intensief een document op zijn pc te bestuderen. Ik was wat tegen 'm aan het lullen. Met zijn oog half op het scherm zegt ie ineens: Sorry schat, wat zei je? Kortom: de line die hij altijd tegen zijn vrouw gebruikt als ze weer aan het zwetsen is en hij niet oplet

Hij kreeg een rooie kop
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_38152225
In plaats van in je beker het pakje cup-a-soup leeg te schudden het boven de afvalbak doen

En zoals eerder ook al vermeld door iemand anders in plaats van heet water er koffie bijgieten
pi_38153482
-struikelen, over mijn eigen voeten nota bene, en dan net tegen iemand aanvallen die gewoon rustig een parkeerkaartje staat te betalen.

- De waalbrug oplopen, en je afvragen waarom iedereen zijn plu inklapt, terwijl het juist op dat moment harder gaat regenen. Dus ik loop mét plu de brug op - het duurde 10 meter tot de eerste rukwind.

Dat was de opbrengst van gisterochtend!

Maar ik heb altijd van dat soort acties:

-uitglijden in de sneeuw en dan net in een plas overgeefsel vallen.
-Voor het stoplicht wachten, en dan rijdt een auto keihard langs - net door een plas blubber / regenwater.
-Naar man + schoonma in het ikea-restaurant zwaaien. Vervolgens zwaaide het hele restaurant weer terug.
-Ik showde mijn nieuwe suède jas aan mijn klasgenoten, en toen kwam er een ranzige vogel net voorbij vliegen. Hele jas dus naar de haaien.
pi_38154886
Om half zes 's ochtends bij mijn huisgenote de kamer binnenwandelen, alle lichten aangooien en iets roepen over een papiertje. Vervolgens wakker worden omdat je huisgenote op je ligt te schelden..... Ben er maar gauw weer uitgelopen

Mijn broer slaapwandelede altijd en ging dan ergens (prullenbak, zakdoekenla, andere prullenbak, wastafel) in staan plassen.
Deze keer plaste hij op de planken vloer.
Beneden zat visite koffie te drinken met mijn ouders.
De visite keek vreemd toen er uit het plafond iets precies in hun koffiekopje druppelde

Mijn huidige verloofde (die mij straks gaat vermoorden omdat ik dit op FOK! zet) kende ik twee dagen. We waren collega's (zelfde stage). Ik stond bovenaan de trap tegen hem aan te lullen, hij loopt naar boven struikelt over de bovenste trede, zoekt houvast en gaat vól aan mijn borsten hangen
  woensdag 24 mei 2006 @ 11:12:12 #60
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_38154929
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 11:10 schreef freecell het volgende:

Mijn huidige verloofde (die mij straks gaat vermoorden omdat ik dit op FOK! zet) kende ik twee dagen. We waren collega's (zelfde stage). Ik stond bovenaan de trap tegen hem aan te lullen, hij loopt naar boven struikelt over de bovenste trede, zoekt houvast en gaat vól aan mijn borsten hangen
Wat een matige actie om gewoon ff aan je borsten te kunnen voelen .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_38155246
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 11:12 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Wat een matige actie om gewoon ff aan je borsten te kunnen voelen .
Je had zijn hoofd moeten zien na dit voorval. Ik heb hem nooit meer zo rood gezien.
En voelen en hangen zijn verschillende dingen
  woensdag 24 mei 2006 @ 11:24:36 #62
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_38155327
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 10:25 schreef _Arual_ het volgende:
-Ik showde mijn nieuwe suède jas aan mijn klasgenoten, en toen kwam er een ranzige vogel net voorbij vliegen. Hele jas dus naar de haaien.
Causaliteit....dat is 't.
  woensdag 24 mei 2006 @ 11:27:08 #63
47102 Elvi
miemkwien
pi_38155424
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 01:15 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

Lachen om trilogie , jij hebt echt slechte humor
Gelukkig héb ik humor
  woensdag 24 mei 2006 @ 11:38:32 #64
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_38155813
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 11:21 schreef freecell het volgende:

[..]

Je had zijn hoofd moeten zien na dit voorval. Ik heb hem nooit meer zo rood gezien.
En voelen en hangen zijn verschillende dingen
Wehehehe, doet het altijd leuk op feesten en partijen, dit soort anekdotes .
pi_38162491
quote:

Leuke binnenkomer
  woensdag 24 mei 2006 @ 16:13:46 #66
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_38166672
Denken dat je iemand in een drukke winkelstraat herkend en dan beginnen te roepen en zwaaien... Draait hij zich om en dan is het hem niet.

Snel doen of je iemand anders bedoeld en daar snel heen lopen in inmiddels een zo klein mogelijke houding...

Voor ik mijn ogen liet laseren gebeurde dit echt wekelijks,,,
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
pi_38169935
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 00:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En hier mijn verhaal:

Woensdag 28 december, een avondje Children of Bodom in de 013 en vele pinten pakken in Tilburg. Over het concert ga ik niet hebben, noch over café de Extase.
Daar had je al kunnen stoppen
pi_38170335
ooit had ik mijn mp3 op en moest een scheetje laten,... maar omdat je dan jezelf niet hoort weet je dus niet of hij hard of zacht was... dus ik laat dat scheetje zo... zie ik ineens in mijn ooghoek 2 hippy's zo vet snel met hun hoofd naar mij kijken... en zo; Dude... .

ik weet nog steeds niet of ze het hebben gehoord,... maar zal vast wel..
pi_38170500
-Een gruwelijke scheet laten in het archief, je opgelucht omdraaien, de deur open zien zwaaien, achter de kasten springen terwijl je je chef die ene grote delegatie binnenlaat die het archief verder gaat digitaliseren en ze opmerkingen horen maken over de putlucht.

-Keihard onderuit gaan met de fiets, niemand die het ziet, maar desondanks net doen alsof je geen pijn hebt en zo snel mogelijk doorfietsen

-Elke week weer je kopje koffie over je hele bureau meppen en als een gek naar de doekjes moeten rennen om je telefoon en toetsenbord te redden; ik heb dus van mezelf een clean-desk-policy
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  Moderator / Redactie FP woensdag 24 mei 2006 @ 17:59:20 #70
Rawr
pi_38170620
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 17:38 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Daar had je al kunnen stoppen
CoB was goed, de Extase was fout
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_38170632
Ik heb ook vaak dat als ik een deur uit loop. net met 1 schouder tegen de deur post knal... en dan heel stoer verder lopen alsof het je bedoeling was je zo te stoten... terwijl het vet dom lijkt en je ineens helemaal scheef met je bovenlichaam loopt
pi_38170775
Mooi topic
pi_38170947
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 17:59 schreef Flyga het volgende:
Ik heb ook vaak dat als ik een deur uit loop. net met 1 schouder tegen de deur post knal... en dan heel stoer verder lopen alsof het je bedoeling was je zo te stoten... terwijl het vet dom lijkt en je ineens helemaal scheef met je bovenlichaam loopt
Dat heb ik ook altijd!
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
pi_38171049
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 17:59 schreef Flyga het volgende:
Ja, dat is kut hè, ik denk dan altijd: Shit wat ik ben ik een brede gozer.
pi_38171068
Vrolijk huppelend de gang doorgaan, en met je haar blijven hangen aan het wasrek
The world doesn't makes sense, why should we do? ©
  woensdag 24 mei 2006 @ 18:25:38 #76
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_38171489
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 18:13 schreef Vampess het volgende:
Vrolijk huppelend de gang doorgaan, en met je haar blijven hangen aan het wasrek
whaha
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_38171499
Bedenk me er net nog 2

Doodmoe in de bus stappen na een 1e stage dag, in de bus in slaap vallen en dan ergens op zo'n eindparkeerplaats voor alle bussen wakker worden. Die busschauffeur had me niet eens gezien

Of je stapt de bus uit, deuren gaan ineens razendsnel dicht en begint al weg te rijden, zat mn tas nog tussen de deuren ik was dus soort van gedwongen om met die bus mee te rennen. Gelukkig had ie het bijna gelijk door en er zat goddank verder niemand in de bus
pi_38171813
Ik zat een x voor de helft maar in de metro
en toen ging die rijden

en die mensen op het knopje drukken enz
en ik DUDES TREK AAN DE DEUREN
pi_38171845
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 17:54 schreef Mwanatabu het volgende:
-Een gruwelijke scheet laten in het archief, je opgelucht omdraaien, de deur open zien zwaaien, achter de kasten springen terwijl je je chef die ene grote delegatie binnenlaat die het archief verder gaat digitaliseren en ze opmerkingen horen maken over de putlucht.

Hmm over mezelf, mja ach heb het vast wel, maar weet ze nu ff niet

Wel cool topic trouwens
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_38171906
Weet er al een.. kwam van mijn (inmiddels ex-)vriendin af met de trein, een ritje van drie kwartier van Weert naar Maastricht.. Was een weekendje zonder al te veel slaap geweest en was best moe dus ik lekker slapen in die trein Kwam om 18:03 binnen in Maastricht, werd om 18:15 opeens wakker.. Ik die trein uitrennen en de bus nog NET weten te halen..
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  woensdag 24 mei 2006 @ 19:06:53 #81
47102 Elvi
miemkwien
pi_38173072
quote:
Whahaha ik zie t helemaal voor me
pi_38173223
quote:
nog erger... hond uitlatend met je haar in een struik uit iemands tuin blijven haken... aangezien ik nogal lang haar heb,.. al die lui vet kijken uit het raam
  woensdag 24 mei 2006 @ 19:44:30 #83
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_38174579
Weet niet of dit er ook thuis hoort heb al een gepost in het Drugs forum
Maar stond wel behoorlijk voor lul in mijn eentje :

Ongeveer 2 jaar geleden toen ik nog vaak coke gebruikte tijdens het uitgaan.
Ik bel dus die dealer op en ik spreek af op een parkplaats bij de Rabobank.
Hij zegt met 5 min. ben ik er ik zeg is goed was er namelijk al bijna.

Toen ik aan kwam lopen zag die groen opel met geblindeerde ramen al staan. Zaten alleen 2 Nederlanders achter het stuur. Dus ik denk nog ach zullen wel nieuwe gasten zijn

Dus ik stap vrolijk achterin en zeg 3 voor 50 graag...en die gozers kijken om naar mij echt zo van :

En ik zo van : ik zeg ik bel je net toch geef nu maar
En vanuit mijn ooghoek zie ik dus een groene opel met geblindeerde achterruiten de parkeerplaats op rijden. Dus ik zo van

Bleek ik bij 2 wildvreemde ingestapt te zijn schaamde me kapot....
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_38175216
Goed topic

Ik werk in een bakkerswinkeltje en er kwam een keer een man binnen, dus ik vraag zo aan die man mag ik u hebben? i.p.v. kan ik u helpen

Er kwam ook een keertje een man binnen en zijn gulp stond open. Dus ik zeg: meneer u gulp staat open. Mijn collega: sjeesus waar let jij op!

Een vriend van mijn op vakantie kwam zijn tentje uitgekropen maar kwam vast te zitten mijn zijn lange haren in de rits van de tent, we zijn best wel een tijdje bezig geweest om zijn haar te redden en hem los te krijgen (hij heeft nu zijn haar maar afgeschoren haha)

Een vriendin van mij heeft een zoontje van 5 en die zat op haar schouders laatst en hij had een grote stok in zijn hand. Ze liepen onder een laag hangende struik door. Maar ja dat had dat ventje niet door want hij is tenslotte 5. Ik zag hem zo half naar achteren vallen haha. Gelukkig liet ie op tijd los!

Dit zijn eigenlijk allemaal verhalen waar ook mensen bij waren, maar wel leuk
pi_38175824
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 19:59 schreef Darkmind het volgende:
Goed topic

Ik werk in een bakkerswinkeltje en er kwam een keer een man binnen, dus ik vraag zo aan die man mag ik u hebben? i.p.v. kan ik u helpen

Er kwam ook een keertje een man binnen en zijn gulp stond open. Dus ik zeg: meneer u gulp staat open. Mijn collega: sjeesus waar let jij op!

Een vriend van mijn op vakantie kwam zijn tentje uitgekropen maar kwam vast te zitten mijn zijn lange haren in de rits van de tent, we zijn best wel een tijdje bezig geweest om zijn haar te redden en hem los te krijgen (hij heeft nu zijn haar maar afgeschoren haha)

Een vriendin van mij heeft een zoontje van 5 en die zat op haar schouders laatst en hij had een grote stok in zijn hand. Ze liepen onder een laag hangende struik door. Maar ja dat had dat ventje niet door want hij is tenslotte 5. Ik zag hem zo half naar achteren vallen haha. Gelukkig liet ie op tijd los!

Dit zijn eigenlijk allemaal verhalen waar ook mensen bij waren, maar wel leuk
inderdaad
pi_38178829
weet er nog een

Ik heb een nieuwe telefoon zo'n hele geavanceerde waar je van alle mee kan en dus ook mp3 speler
dus ik dat ding aansluiten op mijn pc. Installen enzo nou kon ik maar geen verbinding krijgen met mijn telefoon. Ik dacht verdorie zit vast een bug in dat snert programma.
al helemaal opgegeven, komt een vriend van mij langs ik vertellen enzo, hij: ik kijk wel ff.
Heej hij doet het hoor. Ik kijken ow shit ik moest zeker mijn telefoon openklappen haha, doet deed ie het dus wel.

Niks bug, alleen een beetje blond haha
pi_38179073
Oja, de sneaky scheet laten 's morgens (dat zijn echt de ergste) en vervolgens bukt je collega zich achter je

Voor de Kerstvakantie moest ik werken, collega's ziek of met vakantie. Ik had de hele dag al vette buikkramp, maar ja, naar huis kon niet want er waren wel nog studenten. Op een moment hield ik het niet meer en dus een flinke partij zitten bouten op de plee (echt, met spettergeluid en alles ) maar goed, bijna iedereen was weg dus er was niemand op de wc's tijdens mijn tetterende finale.

Ik sta mijn handen te wassen, komt er een vrouw de wc op, en van de ZEVEN wc's loopt ze de plee op die ik net gebruikt had. Deur gaat dicht en ik hoor: BWOOAAARRRGGHHHH gatver!!

Ik kwam echt niet meer bij en ben snel weggelopen hahahahaha

Merry X-mas dacht ik
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_38180533
Ik heb sinds kort bellen via Skype ontdekt. Ik heb mn vriendin zo'n headset aangesmeerd en ik heb zelf een heel geavanceerde draadloos gebeuren, allemaal heel mooi. Wilden we gisteren even bellen met elkaar, hoorde ik haar stem heel zacht. Dus ik vraag aan haar of ze dat ding goed heeft aangesloten, ze herstart op mijn commando die PC nog een keer opnieuw, etc maar het leek allemaal niet te werken. Na een kwartiertje bij haar zoeken toch maar eens gekeken of het probleem wel bij haar lag... en je raadt het nooit... ik had het volume van mijn draadloze set zacht staan..
  Moderator woensdag 24 mei 2006 @ 22:10:35 #89
9859 crew  Karina
Woman
pi_38180749
Gigantisch op je bek vallen midden op het Stationsplein (sneeuw). Nog nooit ben ik zo snel opgestaan en weer doorgelopen alsof er niets was gebeurd.

Of in de bus zitten, videospelletje spelen en gewoon meerijden tot de eindhalte, terwijl je er al een paar haltes geleden uit moest, dan gewoon blijven zitten en weer mee terug rijden (die chauffeur snapte er niet veel van).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_38181609
Ik bij de deelgemeente, waar zoals altijd zo een hele ongemakkelijke en doodse stilte hangt. In een poging om die stilte te doorbreken, had iemand de radio aangezet. Op een gegeven moment zei de DJ iets grappigs (althans, vond ik )
Ik dus echt
BWHAHAHA. JA. OMFG. helemaal doodgaan
De rest in de wachruimte:
Ik: Ja maar...grappig !

En ik heb er daarna nog minstens een kwartier gezeten, heel ongemakkelijk.

En een paar weken geleden stond ik broeken te passen met een vriendin. Ik zo in dat pashokje, worstelen met die broek. Zij zo buiten, wachten, commentaar geven e.d.
Ik zit zo hele verhalen te vertellen, en maar lachen, en doorlullen.
Komt er op een gegeven moment een verkoopster naast mijn hokje staan. 'Mevrouw, uw vriendin zei 10 minuten geleden al dat ze even weg was. Zou u nu ietsje zachter willen doen?'

Zwaar kansloos. Maar ik had wel een leuke broek gekocht.
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
pi_38183522
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 19:44 schreef Razor21 het volgende:
Weet niet of dit er ook thuis hoort heb al een gepost in het Drugs forum
Maar stond wel behoorlijk voor lul in mijn eentje :

Ongeveer 2 jaar geleden toen ik nog vaak coke gebruikte tijdens het uitgaan.
Ik bel dus die dealer op en ik spreek af op een parkplaats bij de Rabobank.
Hij zegt met 5 min. ben ik er ik zeg is goed was er namelijk al bijna.

Toen ik aan kwam lopen zag die groen opel met geblindeerde ramen al staan. Zaten alleen 2 Nederlanders achter het stuur. Dus ik denk nog ach zullen wel nieuwe gasten zijn

Dus ik stap vrolijk achterin en zeg 3 voor 50 graag...en die gozers kijken om naar mij echt zo van :

En ik zo van : ik zeg ik bel je net toch geef nu maar
En vanuit mijn ooghoek zie ik dus een groene opel met geblindeerde achterruiten de parkeerplaats op rijden. Dus ik zo van

Bleek ik bij 2 wildvreemde ingestapt te zijn schaamde me kapot....
pi_38183893
s'nachts na het stappen naar huis, en vrolijk met je sleutel in de deur
van de buren staan te frunniken...
Godzijdank heeft niemand me gehoord of gezien (tenminste, dat hoop ik! )
aangezien het zeker 5 minuten geduurd heeft voor ik het doorhad...
  woensdag 24 mei 2006 @ 23:29:12 #93
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_38183936
Ik vond wel dat ik voor lul stond vandaag. Had een sollicitatie gesprek bij de NS (kantoorwerk) werd er gevraagd of ik met de trein of bus kwam of met de auto. Zeg ik "met de auto, heb een hekel aan de trein" Toen ik het gezegd had dacht ik "Neeeeeeeeeeeeeeee !!!" hoe kan je dat nou zeggen als je solliciteert bij de NS.

Voelde me toen echt een dom blondje.
  woensdag 24 mei 2006 @ 23:34:00 #94
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_38184113
Ik dénk zomaar dat je wel eens niet aangenomen zou kunnen worden .

Doet me denken aan Bridget Jones die solliciteert bij een kinderzender en vervolgens half kotsend reageert op de vraag of ze zelf al kinderen heeft .
  woensdag 24 mei 2006 @ 23:37:00 #95
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_38184203
heb ook een afwijzing gehad inderdaad........ haha kan er achteraf wel om lachen.
pi_38184346
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 23:29 schreef sweaty het volgende:
Ik vond wel dat ik voor lul stond vandaag. Had een sollicitatie gesprek bij de NS (kantoorwerk) werd er gevraagd of ik met de trein of bus kwam of met de auto. Zeg ik "met de auto, heb een hekel aan de trein" Toen ik het gezegd had dacht ik "Neeeeeeeeeeeeeeee !!!" hoe kan je dat nou zeggen als je solliciteert bij de NS.

* Black-Death werkt zelf in een visrestaurant en is geen fan van vis.. Hoewel, die tonijn laatst
pi_38185377
M'n muis deed het niet goed meer (slijtage), dus ik denk ik ga een nieuwe muis kopen. Ik kom regelmatig in Den Bosch vanwege m'n opleiding en moet dan met de stadsbus naar m'n school/het station.

Op de terugweg stap ik uit bij de winkels en loop de Kijkshop binnen. Vul een bestelformuliertje in, vul ik eerst het verkeerde artikelnummer in, papiertje weggegooid. Nieuwe ingevuld en muis betaald/opgehaald. Kom thuis, muis uitproberen, werkt niet.

Ik volgende dag weer terug naar de Kijkshop, kom daar aan, zeg zo: "Muis deed het niet, kan ik gewoon m'n geld terugkrijgen". Ja, kon allemaal, geen probleem. Ik weer nieuw bestelformulier ingevuld, loop naar de kassa, lever oude muis in en betaal nieuwe muis. Loop ik helemaal blij snel terug naar de bushalte, want de bus kwam bijna.

Zie ik halverwege dat ik een draadloze muis zonder oplaadstation heb gekocht! Ik loop snel terug, druk aan de kassa, dus eerst snel een nieuw formuliertje ingevuld. Oude muis ingeleverd, nieuwe betaald (ah, ben je daar weer met je muizen ) en snel terug naar de bushalte. Ja, bus dus net weg.
Kom ik thuis aan, open trots m'n doosje, zie ik dat ik een muis met een balletje heb gekocht

Volgende dag weer terug naar de Kijkshop, muis met balletje ingeleverd (hey, ben je daar alweer ) en nieuwe muis gekocht. Uiteindelijk heb ik nu dus een nieuwe muis die prima werkt en een goede band met het Kijkshop-personeel
pi_38186181
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 23:29 schreef sweaty het volgende:

sorrie ik moest er wel om lachen
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_38186435
Oja, en ik ben vorige week voorover van een trap gevallen met mijn fiets aan mijn hand, ook niet gezien door anderen gelukkig wel 2,5 uur bij de EHBO gezetten en met het volgende resultaat, een klein scheurtje in een botje in mijn hand

En vroeger een keer een half uur zitten wachten op de muziekschool in het kamertje waar ik les had en maar afvragen waar mijn lerares bleef, bleek ik een optreden te hebben en dat dus helemaal te zijn vergeten ik snel naar de zaal waar dat optreden was, boze lerares, programma was al bijna afgelopen
Let's plant a tree
  donderdag 25 mei 2006 @ 00:39:56 #100
128232 socks
Da's Kip Tandoori
pi_38186442
's ochtends vroeg rond 8 uur, het hele station stond vol wachtende mensen, kwam ik met de bus aan op het station om naar school te gaan. Vervolgens liep ik van de bus naar de treinen, met mijn tas wagenwijd open. Daardoor flikkert er ook nog eens een map uit en door de val schiet die ringband open. Het waaide die dag flink hard dus ik kon voor het oog van het hele wachtende publiek papieren gaan rapen. Toen schaamde ik me best wel ja ...
pi_38186681
O ik ben wel eens door een stoel gezakt waar niemand bij was

en nee, dat lag niet aan mij, die stoel was oud en gaar
Let's plant a tree
  donderdag 25 mei 2006 @ 02:24:55 #102
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_38188730
quote:
Toen moest ie wel met je trouwen; you break it, you take it
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_38190805
Nog een: Ik liep een parkeerplaats op met van die slagpalen, ik had dat hele ding niet gezien want hij stond overeind, ik loop rustig vooruit, kijk achter me waar diegene blijft waar ik mee was en krijg dus keihard die paal op me kop die net dicht ging

Zover ik weet had niemand het gezien, maar ik voelde me net een kneus uit een stripverhaal ofzo
  donderdag 25 mei 2006 @ 10:26:23 #104
107525 Caithlinn
Still me....
pi_38190916
Toen ik nog bij een heel groot hotel aan de amstel werkte, moest je je fiets altijd beneden neerzetten. Daarvoor moest je eerst een stenen rottrapje met ongelijke treden af dat als het regent of vriest spekglad is.

Je raadt het al, het vroor en ik was met de fiets van een collegaatje naar het werk. En zij had geen handrem. Levensgevaarlijk! Ik ben dus op mijn naaldhakken voorover van die trap afgepleurd. Godzijdank stonden er die dag geen collega's te roken, wat ze normaal altijd wel doen.

Heb daarna mijn fiets altijd aan de overkant van de straat neergezet, was een stuk veiliger met oog op blunders en rokers onder aan die trap
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_38191935
Flyga, ik denk dat je je voor niks hebt geschaamd want vermoedelijk is het niemand opgevallen, want iedereen is meestal alleen maar met zichzelf bezig. En áls iemand het zag dan dacht-ie vermoedelijk alleen maar: die verwacht nog meer regen. Of: die is verstrooid. Nou èn.

Een enkele keer voel ik een plaatsvervangende schaamte, maar alleen maar voor wat die persoon zal denken als hij erachter komt hoe hij eruit ziet. Zo zag ik ooit iemand met menstruatiebloed achter op haar broek en ook iemand die in de ochtendschemer lippenpotlood had gebruikt om haar wenkbrauwen bij te tekenen. Ik ben niet zo moedig om naar die persoon toe te stappen om het te zeggen, tenminste niet als het een onbekende is.
  donderdag 25 mei 2006 @ 12:41:20 #106
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_38194601
Bij een koffieautomaat op het werk op het knopje voor een hele kan ipv een beker drukken, waarna overal koffie ligt.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_38195481
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 12:41 schreef Steeven het volgende:
Bij een koffieautomaat op het werk op het knopje voor een hele kan ipv een beker drukken, waarna overal koffie ligt.
pi_38196174
Bij iemand aanbellen, en dat de meeuw op de nok van het dak net boven de deur daarvan schrikt.
En dus tussen de bel en het opengaan van de deur netjes op je kop schijt.

(Is al even geleden, maar is me overkomen)
How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
pi_38197137
ik ben es zo raar met mijn fiets gevallen,.. dat ik het handvat van het stuur zeg maar in mijn mond had.... omg
pi_38197853
Vlak voor de school met de fiets vallen omdat het glad is. Nouja, gelukkig ging ik eerder dan normaal weg en was er dus nog bijna niemand
  donderdag 25 mei 2006 @ 14:29:47 #111
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_38198506
Op de middelbare school: ik doe 's morgens en 's avonds bij gezichtsreiningen e.d. een soort haarband in om m'n haar uit m'n gezicht te houden, alleen zit daar nog zo'n soort plastic beertje op (ja, die haarband is heel oud ). Zat ik in de klas, zat ik met mijn hand rond mijn kol, voel ik ineens dat beertje. Dus ik had in een slaperige bui mijn haarband vergeten af te doen, hij zat nu op mijn nek als een ketting Toen heb ik hem héél snel, toen niemand keek, afgedaan. Vraag me af hoeveel mensen dat leuke beertje gezien hebben
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_38198545
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 14:29 schreef miki het volgende:
Op de middelbare school: ik doe 's morgens en 's avonds bij gezichtsreiningen e.d. een soort haarband in om m'n haar uit m'n gezicht te houden, alleen zit daar nog zo'n soort plastic beertje op (ja, die haarband is heel oud ). Zat ik in de klas, zat ik met mijn hand rond mijn kol, voel ik ineens dat beertje. Dus ik had in een slaperige bui mijn haarband vergeten af te doen, hij zat nu op mijn nek als een ketting Toen heb ik hem héél snel, toen niemand keek, afgedaan. Vraag me af hoeveel mensen dat leuke beertje gezien hebben
pi_38198637
Vorige maand:

Ik was wat ziekjes (eigenlijk altijd in mijn kop)
Maar ik was aan de schijt.

Ik zo douchen sochtends.
En het voeldde alsof ik een scheetje moest laten.
Dus ik liet een scheet.
In het begin ging het goed.
Maar 3 minuten later kwam er een 2de opzetten.
Die ging fout.
Lekker al die verdunde schijt in je douche die lanzaam door je putje heenging en lekker stinken.
Kokhalzend ging ik de douche uit.
pi_38198755
quote:
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 13:23 schreef charon het volgende:
Bij iemand aanbellen, en dat de meeuw op de nok van het dak net boven de deur daarvan schrikt.
En dus tussen de bel en het opengaan van de deur netjes op je kop schijt.
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 13:50 schreef Flyga het volgende:
ik ben es zo raar met mijn fiets gevallen,.. dat ik het handvat van het stuur zeg maar in mijn mond had.... omg

Ik heb tranen in m'n ogen van het lachen...op m'n werk
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
  donderdag 25 mei 2006 @ 16:11:57 #115
40111 TheWilliedockSaints
The Taxman Cometh
pi_38201520
tvp
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  donderdag 25 mei 2006 @ 16:13:10 #116
The Taxman Cometh
pi_38201550
quote:
herkenbaar
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_38202879
Ik liep dus over straat. Zag toen een meisje die langsliep naar me kijken.
- Zij kijkt.
- Ik kijk.
- Zij kijkt zwoel.
- Ik kijk zwoel.
- Zij kijkt nog zwoeler
- Ik struikel half over een straattegel.
pi_38203167
Ineens kotsen op een druk Utrecht CS was wel redelijk beschamend vind ik.
  donderdag 25 mei 2006 @ 17:08:12 #119
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_38203535
Pasgeleden de zijkant van mijn nieuwe auto (toen 9 dagen oud, 1400 KM) aan gort gereden aan een 50 cm hoge bol. Hoewel ik een vermoeden had dat het mis was gewoon stug doorrijden en pas om de hoek gaan kijken hoe erg de schade is

(¤ 2000 voor de geintresseerden )
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  donderdag 25 mei 2006 @ 17:38:27 #120
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_38204407
Een vriend van me fietste eens zonder handen naast me, alleen toen reden we een bult op, dus hij probeerde - we waren diep in gesprek - zijn stuur weer te maken zodat hij extra kracht kon zetten, maar hij greep net er overheen, en maakte een soort van koprol van zn fiets af
pi_38208377
ik fietste wel eens met iemand die met losse handen reed, naar z'n stuur keek en zag dat z'n handvat half van het stuur af was gegleden zegmaar, en 'm er zonder bij na te denken terug in wou slaan
pi_38213164
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 19:40 schreef Bluurgh het volgende:
ik fietste wel eens met iemand die met losse handen reed, naar z'n stuur keek en zag dat z'n handvat half van het stuur af was gegleden zegmaar, en 'm er zonder bij na te denken terug in wou slaan

whahahahahahahahaha

vriend van mij reed ook eens zonder handen aant stuur naast me.. opeens wijkt ie naar rechts, pall de stoep op en VOL in de bosjes (een dichte struik )

van de begraafplaats
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 25 mei 2006 @ 22:12:25 #123
862 Arcee
Look closer
pi_38213257
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 20:12 schreef shmoopy het volgende:
...en daar in de spiegel zien dat je mascara dusdanig is uitgelopen dat je een soort gemuteerde panda-beer lijkt.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_38213652
Laatst liep ik alleen door Eindhoven opzoek naar een leuke zomerse broek. Ik kijk een rond in een winkel en opeens komt er een verkoopster naar mij toe.
"Kan ik je helpen?"; ik "Nee hoor, ik kijk even rond voor leuke broek" en graaide maar wat in de rek en hield een broek vast. Kijkt de verkoopster mij lachend aan, zei "okeej" en liep weg.
Ik keek naar mijn handen en het bleek dat ik geen stoffen broek vast had, maar een rok
  donderdag 25 mei 2006 @ 22:27:31 #125
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_38213791
Ik zat een x op de scooter en verwachte een belangrijk telefoontje...

ik sta op een gegeven moment stil voor t stoplicht op een druk kruispunt en mn telefoon gaat...

ik neem dus heel snel op en hoor.......... KLOENK

had ik mn helm nog op....

Snel om me heen kijken of niemand t zag en snel weggereden......
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_38214175
Mijn kleine broertje

Ik fiets met mijn broertje bij de plaatselijke sigarenboer vandaan, snoep kopen enzo. Fietsen langs een leuk weilandje met koeien enzo. Mijn broertje opeens:

"Kijk de horens van een stier zitten zo: *maakt met 2 handen van het stuur 2 punten naast hoofd*"

Hij knalt vervolgens vol op een geparkeerde auto, 1500 euro schade
pi_38214502
Ik heb er nog wel meer, maar dit is de eerste die me te binnen schiet: Op de middelbare school gingen wij op excursie naar Brugge. Vanwege de lange reis moesten we om half zeven op het schoolplein staan. Ik had de wekker wel op vijf uur gezet, maar zoals toen wel vaker gebeurde, heb ik om vijf uur half slapend de wekker uitgezet om vervolgens om half zeven weer wakker te worden Ik ben zodoende nog nooit in Brugge geweest
pi_38215510
Een tijd geleden had deed mijn muis vreemd. Af en toe ging de muis ineens naar rechts in het beeld en ik kreeg hem niet meer naar links. Wanneer ik opnieuw opstarte deed die weer normaal. Het gebeurde steeds vaker en ik had het idee dat ik gehacked werd op de pc.

Na een paar dagen ging de muis direct naar rechts als ik in windows kwam. Ik trok de internet kabel eruit ... nog niks. Ik ben gaan kloten met het toestenbord om een virusscan en spywarescan te starten ... nog niets. Na veel frustratie ben ik erachter gekomen dat in m'n optiscvhe muis en haartje vast zat, dicht bij de lens. Die zorgde ervoor dat de muis zo raar deed.
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_38215629
In slaap vallen in de bus en dan ineens wakker schrikken en een heel raar "Groiiiink" snurk geluid maken en dan zien dat de hele bus je heel vreemd aan zit te kijken
Some birds just.. don't.
Birdydontfly.com
pi_38215955
Al een hele tijd geleden ook, fietsen van een brug af. Veel mensen vinden het leuk om lekker hard van de brug af te gaan en trappen heel hard terwijl ze naar beneden gaan. Ik dus ook ... alleen heeft de fietsketting nogwel eens de neiging om er vanaf te vliegen als je te snel trapt.

Ik fietste dus naar beneden, trapte hard bij en de fietsketting vloog eraf. Helaas waren er geen handremmen, maar zat er een terugtraprem om de fiets. Onderaan de brug is een soort rotonde met stoplichten en om niet kei hard door te gaan moest ik vanaf het moment dat m'n fietsketting eraf vloog met m'n voeten gaan remmen. Het heeft een hele tijd geduurt maar ik remde uiteindelijk nét op tijd voor het stoplicht en liet me de laatste meters ff doorglijden.
  donderdag 25 mei 2006 @ 23:27:49 #131
92279 N.icka
Windforce 11
pi_38216210
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 19:40 schreef Bluurgh het volgende:
Ik heb ook wel eens m,n handvat van het stuur zonder erbij na te denken hard terug geslagen op mn stuur. Man wat maakte ik een ongelooflijke klap. ik krijg nog het schaamrood op mn kaken als ik eraan denk
  donderdag 25 mei 2006 @ 23:30:02 #132
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38216300
Ik moet heel vaak lachen, zomaar. opeens. om iets heel lomps wat ik dan voor me zie.

Het is op m'n werk wel eens gebeurd toen 2 mensen zaten te praten over een tante die overleden was, maar ik kon het niet inhouden
pi_38216443
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 23:10 schreef caradoc het volgende:
Een tijd geleden had deed mijn muis vreemd. Af en toe ging de muis ineens naar rechts in het beeld en ik kreeg hem niet meer naar links. Wanneer ik opnieuw opstarte deed die weer normaal. Het gebeurde steeds vaker en ik had het idee dat ik gehacked werd op de pc.

Na een paar dagen ging de muis direct naar rechts als ik in windows kwam. Ik trok de internet kabel eruit ... nog niks. Ik ben gaan kloten met het toestenbord om een virusscan en spywarescan te starten ... nog niets. Na veel frustratie ben ik erachter gekomen dat in m'n optiscvhe muis en haartje vast zat, dicht bij de lens. Die zorgde ervoor dat de muis zo raar deed.
Oja op zo'n manier ben ik er ook achter gekomen dat kattenharen niet zo goed zijn voor optische muizen
Let's plant a tree
pi_38216736
Ik heb er nog een, ook een hele erge

Na het drinken in de stad heb ik 2 jaar geleden eens in mijn broek gepist terwijl ik naar huis liep. Ik merkte nog wel dat ik nodig moest zeiken maar was te lam en te lui om een boom op te zoeken. Toen was het dus te laaten waren m'n broek en schoenen nat, moest nog 10 minuten lopen maar ben gelukkig niemand meer tegen gekomen.

pi_38217911
Een stuk plastic op straat zien liggen (waar je een stapel kranten mee bij elkaar houdt) erin stappen, doorlopen en dan keihard omvallen
De boot is aan = de poppen zijn aan het dansen.
pi_38218895
Ik liep met een vriendin over een plein en ik zag daar een stuk piepschuim liggen. Ik schopte er tegenaan, maar op het moment dat mijn voet tegen het object aankwam wist ik dat het geen piepschuim was. Het bleek een stuk beton.

Het deed wel erg veel pijn en in het ziekenhuis kwamen we te weten dat mijn grote teen gebroken was.

Dit was wel een beschamend moment jah.
pi_38219056
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 22:09 schreef -skippybal- het volgende:
Bij heftige drinkpartijen wil ik die nacht nog wel eens gaan slaapwandelen om acties uit te halen die me normaal niet in het hoofd komen.
Dus een keertje had ik de camera gepakt, op een mooi plekje gezet en aangedaan om vervolgens te showen wat een lol je wel niet kan hebben met een tuitje en een volle blaas Lul in het tuitje en lekker rondjes lopen terwijl er een prachtig straaltje aan de onderkant uitsproeide. Videorecorders en asbakken moesten het onder andere ontgelden voor mijn plezier.
De volgende ochtend komt m'n moeder de kamer binnen stormen:
"Heb je weer eens lopen slaapwandelen ??!!"
"Weet ik veel. Ga weg, ik wil slapen "
"Je moet verdomme niet zo veel zuipen!! Opruimen nu !!"
Ik dus lekker opruimen en weer wezen slapen. Ik herrinerde me dus totaal niks, dus ook niet de camera.
Na een tijdje gingen m'n ouders dus hun vankantiefilmpje ("Die camera hadden we toch niet hier neer gelegd ?? " tonen aan vrienden.
Je raad het al, ze kregen eerst een spetterend intro van mij met m'n tuitje
Niet leuk zijn

Prachtig... lang geleden dat ik zo heb gelachen op FOK!
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 01:26:56 #138
The Taxman Cometh
pi_38219982
ik heb eens in de drinkbak van de hond zitten schijten, snachts na thuiskomst.
erg van de kaart

heb me de volgende dag nog serieus af staan vragen of die drol (mooie trouwens) nou van de hond of van mij was.
na een tijdje ben ik tot de conclusie gekomen dat het toch iets logischer zou zijn dat ik boven die bak heb gehangen,
pi_38220619
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 01:26 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
erg van de kaart

heb me de volgende dag nog serieus af staan vragen of die drol (mooie trouwens) nou van de hond of van mij was.
na een tijdje ben ik tot de conclusie gekomen dat het toch iets logischer zou zijn dat ik boven die bak heb gehangen,
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 26 mei 2006 @ 02:35:13 #140
Rawr
pi_38221122
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 01:26 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
erg van de kaart

pi_38221520
Op bedrijfsbezoek geweest met de klas, we kregen daar al een overall en een veiligheidshelm en een soort walkie talkie, zodat degene die ons rondleidt niet zo hard moet praten en ook makkelijker maakt in een lawaaiierige omgeving.

Mjah, kreeg dus jeuk aan mijn kop, dan kijk je een beetje dom ergens naartoe en begin je te krabben. Natuurljk krab je dan aan je helm, zelfs dat hadi k niet eens door tot dat er iemand van mijn klas hard begon te lachen. Toen pas begon het me door te dringen.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 03:13:33 #142
113682 WeebI
Wee Bull
pi_38221624
Toen ik nog folders rondbracht moest ik ze altijd eerst ergens ophalen. Het was 's avonds, 's winters en het regende.

Dus ik met volle fietstassen weer weg daar, een bult af. Dr stond een auto op mijn weghelft geparkeerd, en op de andere weghelft kwam een auto aan. Omdat ik schijtsnel ging wilde/kon ik niet stoppen dus ging ik de stoep op (daar was ook mooi zon verlaginkje aangebracht).

Enige nadeel was dat ik die lantaarnpaal niet zag..

Edit/aanvulling: moest ik daarna nog zon kilometer of 3 naar huis lopen met een fiets compleet in de kreukels die niet vooruit wilde, met een x-aantal kilo aan folders in de fietstassen.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_38223470
Geweldig mensen Ga zo door!

misschien moet de TT even veranderd worden in 'Beschamende momenten'?
the shore
pi_38224259
Vanochtend met de auto + aanhanger wat spullen weggebracht. Toen ik de spullen kwijt was dacht ik:" He, mn auto is vies, en de wasstraat is vlakbij"

Ik kwam er pas achter toen de wasttraatmeneer zei dat ik niet met aanhanger in de wasstraat mocht.
pi_38224513
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 23:13 schreef birdydontfly het volgende:
In slaap vallen in de bus en dan ineens wakker schrikken en een heel raar "Groiiiink" snurk geluid maken en dan zien dat de hele bus je heel vreemd aan zit te kijken
Zie je erg vaak in de bus inc met kwijl langs de mondhoeken
pi_38225463
Op mijn stageschool had ik een hele berg proefwerken meegekregen. Ging in de (lege) docentenkamer zitten nakijken en begon wat in mezelf te praten. "Ach, kiendje toch.. hier klopt niks van.." etc.

Tot ineens een docent uit de computerruimte komt lopen en zegt: "Tja, leerlingen.."
Hij had alles gehoord
Mon 'en!
pi_38225826
Ik zette een keer mijn fiets op slot bij de V&D. Toen ik de winkel weer uit liep, probeerde ik mijn fiets van het slot af te halen.. maar.. het lukte maar niet.. En ik wrikken en doen.. Ik wilde bijna iemand om hulp gaan vragen en ik overwoog om naar de fietsenmaker te gaan. Het duurde vrij lang voordat ik door had dat het wel exact dezelfde soort fiets was als de mijne, maar dat mijn fiets een paar meter verderop geparkeerd stond
pi_38225972
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 11:38 schreef Black_Tulip het volgende:
Ik zette een keer mijn fiets op slot bij de V&D. Toen ik de winkel weer uit liep, probeerde ik mijn fiets van het slot af te halen.. maar.. het lukte maar niet.. En ik wrikken en doen.. Ik wilde bijna iemand om hulp gaan vragen en ik overwoog om naar de fietsenmaker te gaan. Het duurde vrij lang voordat ik door had dat het wel exact dezelfde soort fiets was als de mijne, maar dat mijn fiets een paar meter verderop geparkeerd stond
oh dat heb ik als brugklasser gehad - mijn enorme tas netjes achterop mijn fiets gebonden, en toen wrikken aan het slot. Helaas kwam toen ook nog de eigenaresse van de fiets (examenklas mavo of zo, ik vond haar iig al ontstellend volwassen ) gillend naar buiten omdat iemand haar fiets probeerde "te jatten".

pi_38227392
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 11:43 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

oh dat heb ik als brugklasser gehad - mijn enorme tas netjes achterop mijn fiets gebonden, en toen wrikken aan het slot. Helaas kwam toen ook nog de eigenaresse van de fiets (examenklas mavo of zo, ik vond haar iig al ontstellend volwassen ) gillend naar buiten omdat iemand haar fiets probeerde "te jatten".

Oh God, dat maakt het nog erger
  vrijdag 26 mei 2006 @ 14:22:12 #150
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_38231313
Ik heb echt zovaak gehad dat als ik een minimars of snickers ofzo uit de koekjestrommel pak en dan richting de prullebak loop al het papiertje/plasticje verwijder en ik doe snel de prullebak open en dan gewoon de snickers weggooien ipv het papiertje
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_38231914
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 14:22 schreef nils7 het volgende:
Ik heb echt zovaak gehad dat als ik een minimars of snickers ofzo uit de koekjestrommel pak en dan richting de prullebak loop al het papiertje/plasticje verwijder en ik doe snel de prullebak open en dan gewoon de snickers weggooien ipv het papiertje
Hehe, ja dat heb ik ook vaak genoeg.
pi_38233996
laatst fietste ik een stukje op mijn vaders fiets,.. nu is dat frame nogal hoog en aan gezien ik een vrouw ben,.. kon ik niet eens zittend op de stang zeg maar bij de grond dus je voelt em al aan komen...

Omdat het zadel ook nog es te hoog zat ging ik uit het zadel en nam op de een of andere manier een soort tour de france houding aan wat nergens op sloeg.. Ineens flikkert de ketting er af, waardoor ik gigantisch hard op de stang terecht kom.... Heel veel mensen zagen het en ik deed net of ik van plan was om op de stang te gaan zitten om maar een houding te geven...

pijn dat ik had sjoooonge jonge,.. maar het toppunt is dat je dan ook nog net doet alsof je dat van plan was...
pi_38234531
pi_38235313
*ziet een heel klungelig fietsende vrouw voor zich*
  vrijdag 26 mei 2006 @ 16:27:34 #155
The Taxman Cometh
pi_38235561
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 15:41 schreef Flyga het volgende:
laatst fietste ik een stukje op mijn vaders fiets,.. nu is dat frame nogal hoog en aan gezien ik een vrouw ben,.. kon ik niet eens zittend op de stang zeg maar bij de grond dus je voelt em al aan komen...

Omdat het zadel ook nog es te hoog zat ging ik uit het zadel en nam op de een of andere manier een soort tour de france houding aan wat nergens op sloeg.. Ineens flikkert de ketting er af, waardoor ik gigantisch hard op de stang terecht kom.... Heel veel mensen zagen het en ik deed net of ik van plan was om op de stang te gaan zitten om maar een houding te geven...

pijn dat ik had sjoooonge jonge,.. maar het toppunt is dat je dan ook nog net doet alsof je dat van plan was...

stom is dat ja, ik snap dat ook nooit wanneer ik dat doe
pi_38235976
Ik heb een hele tijd de oude fiets van mijn moedr gebruikt en ging toen ook vrouwelijk afstappen maar het ergste was toen ik in de fietsestalling met mijn eigen herenfiets ook vrouwelijk wilde afstappen... godverdomme wat deed mn enkel pijn
pi_38236088
Mooie verhalen
pi_38237525
Net nog toen was klaar met tanken, en loop ff naar binnen om iets te kopen af te rekenen.. eenmaal terug in mn auto, starte ik de auto en hij schoot snel naar voren, ik had hm dus perongeluk in zn 1 laten staan , maar dan net doen alsof ik ook zo wilde wegrijden.... ik heb maar niet om mij heen gekeken volgensmij waren er genoeg mensen die dat zagen..
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_38238173
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 17:22 schreef GrupoBalanca het volgende:
Net nog toen was klaar met tanken, en loop ff naar binnen om iets te kopen af te rekenen.. eenmaal terug in mn auto, starte ik de auto en hij schoot snel naar voren, ik had hm dus perongeluk in zn 1 laten staan , maar dan net doen alsof ik ook zo wilde wegrijden.... ik heb maar niet om mij heen gekeken volgensmij waren er genoeg mensen die dat zagen..
Jij houdt de koppeling niet ingedrukt als je start?
Ja, schrok je toch even he!
  vrijdag 26 mei 2006 @ 17:53:07 #160
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38238579
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 16:39 schreef Black-Death het volgende:
Ik heb een hele tijd de oude fiets van mijn moedr gebruikt en ging toen ook vrouwelijk afstappen maar het ergste was toen ik in de fietsestalling met mijn eigen herenfiets ook vrouwelijk wilde afstappen... godverdomme wat deed mn enkel pijn
Yep die ken ik, te laat voor school, snel afstappen *klets*
pi_38238602
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 17:41 schreef Boe-man het volgende:

[..]

Jij houdt de koppeling niet ingedrukt als je start?
neuh hoeft niet persé
  vrijdag 26 mei 2006 @ 19:48:29 #162
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_38242866
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 17:53 schreef GrupoBalanca het volgende:

[..]

neuh hoeft niet persé
Lekker handig Voor het zelfde geld klap je tegen iemand voor je aan.
En buiten dat, een goede tip: zet je auto altijd weg in zijn versnelling en niet op de handrem. Voorkomt vastvriezen in de winter
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  vrijdag 26 mei 2006 @ 20:09:38 #163
102800 PallominnoXIII
Ik haat mijn nickname.
pi_38243720
Okay, het is niet misschien in m'n eentje, maar hij is beschamend zat..

Ik had een tijdje geleden wat met een meid, was niet zo lang aan enzo, je kent het
Ze zou naar mij toe komen en ervoor had ik al wat thee gezet, maar die dag had ik al gewerkt, net gedouched, dus errug moe..

Ik sta daar bij de thee, ik leun tegen het keukenkastje en val als een blok in slaap

Toen kwam mijn vriendin binnen, dacht dat ik er gewoon stond, en knuffelde me, toen pleurden wij dus allebei op de grond met ijskoude thee over onze smoelwerken
  vrijdag 26 mei 2006 @ 20:16:26 #164
137556 L.no
Midlife crisis
pi_38243980
quote:
Dat had mijn klasgenoot ook eens gedaan, maar dan was het onze mentor.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
  vrijdag 26 mei 2006 @ 20:41:25 #165
The Taxman Cometh
pi_38244955
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 20:09 schreef PallominnoXIII het volgende:
Okay, het is niet misschien in m'n eentje, maar hij is beschamend zat..

Ik had een tijdje geleden wat met een meid, was niet zo lang aan enzo, je kent het
Ze zou naar mij toe komen en ervoor had ik al wat thee gezet, maar die dag had ik al gewerkt, net gedouched, dus errug moe..

Ik sta daar bij de thee, ik leun tegen het keukenkastje en val als een blok in slaap

Toen kwam mijn vriendin binnen, dacht dat ik er gewoon stond, en knuffelde me, toen pleurden wij dus allebei op de grond met ijskoude thee over onze smoelwerken
pi_38250943
Laatst een keer fietste ik 's ochtends door de stad. In Groningen zijn veel wegen in de binnenstad voorrangswegen, oftewel: als je eenmaal op een weg zit kan je gewoon doorfietsen zonder je druk te maken om verkeer uit de zijwegen.

Afijn, op een gegeven moment kom ik bij een kruising waar op 'mijn' weg een stel fietsers staat te wachten en op de rechter zijstraat een auto. Op dat moment kwam het niet in me op waarom die fietsers daar stil stonden, dus ik fiets er mooi links omheen en de kruising op.

Op het moment dat de auto optrok en meteen daarna met piepende banden op 50cm afstand van mij weer tot stilstand kwam realiseerde ik me dat dit niét een voorrangsweg was.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 00:14:34 #167
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_38254321
Ik had hem er net in, komt m'n moeder binnen...

Stonden ik en m'n eendje mooi voor lul.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 00:20:38 #168
148619 felic.
Kaal of Kammen?
pi_38254522
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 00:14 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Ik had hem er net in, komt m'n moeder binnen...

Stonden ik en m'n eendje mooi voor lul.
Zo van, Hoe doet een mannetjes eend het? In zn eendje
  zaterdag 27 mei 2006 @ 00:35:34 #169
100287 Benniben19
Go Raven's!!!!!
pi_38254961
hmm ja... veel ongelukken per fiets dus ik kan niet achterblijven. Een vriend van me hield een klein feestje (ouders op vakantie altijd goed) ennuh iedereen zou wat meenemen van drank en eten.. ik had wat cola flessen in een zak om me stuur hangen. Tis net 1minuut fietsen ofzo...ik ga de eerste bocht om...KEIHARD op me bek! Net voor de frietmobiel (jawel een friture op wielen). Stonden vier-vijf mensen die het zagen gebeuren. Bleek achteraf toen ik opstond dat de hals van cola fles tussen me spaken was gekomen. Mijn witte spijker heb ik kunnen weggooien!!
pi_38255010
Ik heb ooit eens toen ik ontzettend zat was een fiets de tering in lopen schoppen. Ik kon die van mij niet vinden en in mijn zatheid had ik besloten dat die ene fiets het meest op die van mij leek en dus waarschijnlijk maar van mij was.
Volgende ochtend wist ik meteen waarik fiets gezet had, en dat was niet op dat ene pleintje waar ik em gezocht had de avond ervoor
Maar goed, beetje wel. Hoop dat ik die ene fiets niet echt gemold heb ofzo...
Jupiler is goed
pi_38255117
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 00:35 schreef Benniben19 het volgende:
hmm ja... veel ongelukken per fiets dus ik kan niet achterblijven. Een vriend van me hield een klein feestje (ouders op vakantie altijd goed) ennuh iedereen zou wat meenemen van drank en eten.. ik had wat cola flessen in een zak om me stuur hangen. Tis net 1minuut fietsen ofzo...ik ga de eerste bocht om...KEIHARD op me bek! Net voor de frietmobiel (jawel een friture op wielen). Stonden vier-vijf mensen die het zagen gebeuren. Bleek achteraf toen ik opstond dat de hals van cola fles tussen me spaken was gekomen. Mijn witte spijker heb ik kunnen weggooien!!
Dit is wel geen beschamend moment in je eentje, de mensen aan de frietmobiel ( ), en later de mensen op het feestje hebben er hartelijk om kunnen lachen
  Redactie Games zaterdag 27 mei 2006 @ 01:10:17 #172
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_38255709
Ik weet nog wel heul lang geleden toen de laatste schooldag in groep 8 voorbij was, kreeg je al je fucking werk van alle klassen in een vaag mapje dat je zelf met touw moest dichtmaken.
Dus ik doe dat achter op mijn snelbinder, en er was een windvlaag en opeens vielen álle blaadjes (een paar honderd) alle kanten op, stond ik daar te rapen in een drukke straat .
.....Kennedy
pi_38256342
Ik liep op straat, niks aan de hand. Opeens merkte ik dat mijn lichaam iets te veel naar voren helde om echt goed in evenwicht te blijven. Dus ik ging steeds sneller lopen met grotere passen om mezelf weer rechtop te krijgen, maar het mocht niet meer baten: ik viel vol voorover op mijn smoel!
Resultaat: tanden heb ik nog, maar mijn beide handpalmen lagen open. Het vallen gebeurde namelijk in slow-motion plus ik wist al ver van tevoren dat het onvermijdelijke ging gebeuren dus kon ik mijn val nog breken met mijn handen
Heb me nog weken geschaamd; hoe kun je als volwassene nou gewoon omver pleuren?

In de auto maak ik ook vanalles mee. Bijvoorbeeld uitvoerig zitten te neuspeuteren terwijl je je alleen waant en er dan met een schok achterkomt dat in feite iedereen die voorbij rijdt er vol zicht op heeft.

Ook had ik een erg moment toen ik voor het eerst ging tanken in mijn eerste wagentje: ik reed na het tanken weg en maakte daarbij een bocht iets te ruim zodat ik tegen een andere pomp aanreed. Ding helemaal ontwricht. Schade gelukkig betaald door de verzekering.

Verder heb ik heel wat D'OH momenten gehad in de auto als ik na uren verdwaald rondrijden eindelijk de weg had gevonden, terwijl ik diezelfde rit al vaker had gereden.
Het heeft ook even geduurd voordat ik begreep hoe snelwegen werken en dat je echt niet nooit meer thuiskomt als je een afslag hebt gemist.

Beetje ranzig verhaal: vergeten tampon in te doen voor het slapengaan terwijl ik aan de klats was.
Resultaat: Rood onderlaken en dito matras.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 02:32:47 #174
131561 Nega
AFC AJAX
pi_38257515
Prachtig topic Veel herkenbare dingen. Een paar van mij:

* De juf willen roepen en dan 'mamma'zeggen, zoals eerder genoemd.
* Ik was bij een vriend, en wilde iets in de prullenbak gooien, met het prulletje in de ene hand, en m'n sleutelbos in de andere, ik de prullenbak opendoen, gooi ik dus me sleutels erin. En hij zat nog vol ook.
* Proberen een fiets te openen, dezelfde als jouwe, maar van iemand anders. Ook al genoemd.
* Ik fietste terug van de Kwakel, we gingen poldersporten, en ik fietste met een vriend. Langzaam reden we onze sturen in elkaar, we keken elkaar aan, en vielen samen heel, heel langzaam om.
* In een parfurmerie op zoek naar een lekker geurtje, dus ik zo die ronde van Hugo Boss pakken, waar bij je met de onderkant spuit, wat ik dus niet wist. Dus ik zo dat ding van dichtbij bestuderen, waar ik nou moest drukken, draaien of wat dan ook. Dus in een keer drukken mijn vingers de onderkant in, en zo spoot het geurtje op mijn voorhoofd.

Meer verhalen komen als ik weer wat bedenk.

[ Bericht 4% gewijzigd door Nega op 27-05-2006 02:33:09 (.,.) ]
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
  zaterdag 27 mei 2006 @ 03:27:18 #175
The Taxman Cometh
pi_38258248
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 01:41 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik liep op straat, niks aan de hand. Opeens merkte ik dat mijn lichaam iets te veel naar voren helde om echt goed in evenwicht te blijven. Dus ik ging steeds sneller lopen met grotere passen om mezelf weer rechtop te krijgen, maar het mocht niet meer baten: ik viel vol voorover op mijn smoel!
Resultaat: tanden heb ik nog, maar mijn beide handpalmen lagen open. Het vallen gebeurde namelijk in slow-motion plus ik wist al ver van tevoren dat het onvermijdelijke ging gebeuren dus kon ik mijn val nog breken met mijn handen
Heb me nog weken geschaamd; hoe kun je als volwassene nou gewoon omver pleuren?

In de auto maak ik ook vanalles mee. Bijvoorbeeld uitvoerig zitten te neuspeuteren terwijl je je alleen waant en er dan met een schok achterkomt dat in feite iedereen die voorbij rijdt er vol zicht op heeft.

Ook had ik een erg moment toen ik voor het eerst ging tanken in mijn eerste wagentje: ik reed na het tanken weg en maakte daarbij een bocht iets te ruim zodat ik tegen een andere pomp aanreed. Ding helemaal ontwricht. Schade gelukkig betaald door de verzekering.

Verder heb ik heel wat D'OH momenten gehad in de auto als ik na uren verdwaald rondrijden eindelijk de weg had gevonden, terwijl ik diezelfde rit al vaker had gereden.
Het heeft ook even geduurd voordat ik begreep hoe snelwegen werken en dat je echt niet nooit meer thuiskomt als je een afslag hebt gemist.

Beetje ranzig verhaal: vergeten tampon in te doen voor het slapengaan terwijl ik aan de klats was.
pi_38260877
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 01:41 schreef cinnamongirl het volgende:
Nieuw matras gekocht, zeker?

* Black_Tulip ziet een matras voor zich wat net lijkt alsof iemand met een schotwond erop heeft gelegen

Of viel het wel mee?
pi_38261549
Ik was laatst aan het werk, bij de AH, achter de kassa. Komen dr zo 2 best knappe meiden van 17/18 aan met alleen 1 reep Toblerone...Voor degene die het niet kennen:

Ik pak dat ding en schuif em terug in de rij met van die plankjes voor scheiding tussen klanten.
Die dingen hebben exact de zelfde vorm...
Na een paar seconden had ik het door...:'Oeps, ik zal em even afrekenen'
rooie kop...
pi_38261598
wel een originele manier om die meiden mee aan te spreken

Is het nog wat geworden?
Het gras bij de buurvrouw is altijd groener.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 11:31:19 #179
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_38261886
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 11:18 schreef FanNa het volgende:
Ik was laatst aan het werk, bij de AH, achter de kassa. Komen dr zo 2 best knappe meiden van 17/18 aan met alleen 1 reep Toblerone...Voor degene die het niet kennen:
[afbeelding]
Ik pak dat ding en schuif em terug in de rij met van die plankjes voor scheiding tussen klanten.
rooie kop...
Dat is volgens mij gewoon automatisme of niet?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  ESF Reporter zaterdag 27 mei 2006 @ 11:36:10 #180
87554 Cee
Welluk?
pi_38262048
Ik was alleen op vakantie geweest naar een vriendin in Denemarken, en kwam terug aan op Schiphol, ik wilde snel bij de bagageband zijn maar moest eerst nog rap, rap, naar de WC. Zo gezegd zo gedaan, ik loop naar de paspoort-controle, sta even in de rij, daarna naar de bagageband en wacht op de koffer, en ik merkte dat m'n broek best los zat. Blijkt dat ik door half Schiphol had gelopen met mijn gulp open, en m'n witte t-shirt stak er half doorheen. Ben ik maar even heel subtiel achter mijn trolleykarretje gaan staan en heb mijn gulp weer dicht gedaan, in de hoop dat niemand het zag.

Ik vond de douane-gast bij de paspoort controle mij al zo raar aankijken.
pi_38262483
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 01:10 schreef Wessiej het volgende:
Ik weet nog wel heul lang geleden toen de laatste schooldag in groep 8 voorbij was, kreeg je al je fucking werk van alle klassen in een vaag mapje dat je zelf met touw moest dichtmaken.
Dus ik doe dat achter op mijn snelbinder, en er was een windvlaag en opeens vielen álle blaadjes (een paar honderd) alle kanten op, stond ik daar te rapen in een drukke straat .
en niemand die je even hielp zeker
  zaterdag 27 mei 2006 @ 15:48:19 #182
The Taxman Cometh
pi_38270598
quote:
[afbeelding]
rooie kop...

ik vind het trouwens niet voor lul hoor..
  maandag 29 mei 2006 @ 00:34:12 #183
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_38321387
In een overvol busstation over een stoepje struikelen en languit voorover vallen, dan in de haast om overeind te komen niet goed op je benen staan en nog een keer vallen..
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
pi_38321975
quote:
[afbeelding]
rooie kop...
Hehe, dat heb ik ook een keer gedaan

Helaas was het geen vrouw
pi_38322020
Moest een keer met de trein naar Gouda (Rotterdam CS - Gouda). Ben ik in een intercity gestapt. Kwam de conducteur dus langs. Echt iedereen keek me aan van
pi_38322116
Ik had vanavond nog een leuk beschamend moment in mijn eentje .
Ik heb een bureau stoel met wieltjes en ik stond even op, uiteraard schuift de stoel iets naar achteren op laminaat, ik wil de weer gaan zitten maar ik miste nogal met neerzetten van mijn derriere.
Ik lag op de grond met mijn stoel boven op me .

En dan nog heel stom rond kijken of niemand het zag door het raam ofzo .
ijs_beer fan!
  maandag 29 mei 2006 @ 01:19:24 #187
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_38322448
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 15:41 schreef Flyga het volgende:

Vrouwen hebben daar toch niets, dus is aanstellerij
Asjemenou
  maandag 29 mei 2006 @ 01:31:28 #188
147928 Goed_Gek
Deutschland Weltmeister 2006
pi_38322647
ik heb beschamende blunders aan de lopende band.

onlangs vertelde mijn huisgenoot dat een gemeenschappelijke vriendin een vriend had.
dat meisje ken ik eigenlijk best goed en we kunnen altijd lekker lomp tegen elkaar zijn.

dus ik sms:
hey x, wat hoor ik, heb je een vriend?

krijg een vaag smsje terug:
HUH?

ik in de veronderstelling dat ze nog niet wil toegeven sms terug:

"en heeft die gast je al in je kont geneukt?"
(sinds we ooit samen een anale pornofilm hebben gekeken is dat een veel terugkomend onderwerpt, en zij vind het onwijs goor)

krijg weer een vaag smsje terug of ik wel helemaal normaal was of zo.

ik sms terug of ze weer chagie is.
dan doet ze net of ze me niet kent en ik denk dat ze mijn nummer is kwijtgeraakt en aangezien ik mijn naam niet snel onder een smsje zet speel ik het "spelletje" mee.

dus ik sms:
"pfff dat is ook slecht, we hebben de nacht samen zo vaak doorgebracht dat je me toch nog wel moet kennen. je zei zelfs dat ik de beste was die je had gehad"

we hadden nooit sex gehad maar we slapen wel eens bij elkaar.

smst zij terug: "wanneer dan, wie ben jij"
ik nog een paar zogenaam erotisch getinte sms-jes met kleine hints.

na een tijdje smst ze boos terug dat ze wel wil weten wie ik ben aangezien ze boos is omdat ik beweer dat we samen de nacht hebben doorgebracht.

ik sms terug dat ze een gefrustreerde pms-biatch is en nog meer van die zooi.
die meid wordt dus donders kwaad. ik had er ook ff genoeg van en dus sms ik ook niet meer.
zit ik vrijdag in de bus word ik zogenaamd gebeld door een callcenter voor een verzekering.
wou mijn achternaam weten.
gaf ik dus niet want die gast kwam vaag over.

krijg ik een smsje van die meid:

"zo x, waarom val je me steeds lastig"

ondertussen begon ik het wel vaag te vinden dat ze dat "spelletje" zo lang volhoudt.
ik check dus mijn nummer en zie dan pas dat ik smsde met een meisje waar ik ws ooit het nummer van heb gekregen tijdens het uitgaan maar nooit heb terug gebeld maar die dezelfde voornaam had als die goede vriendin van mij.

heb dus een onbekende dame zitten stalken met ranzige sms-jes

hoop niet voor haar dat ze een relatie had en dat haar vriend die sms-jes heeft gelezen waarin ik beweerde met haar naar bed te zijn geweest

een klassieker van mij is echt gruwelijk fout.

mijn allereerste liefde, ik date de dame in kwestie een tijdje maar ouders nog niet ontmoet.
dus ik word uitgenodigd op de koffie om kennis te maken met de rest van het gezin.

ik was toen nog redelijk jong en ontzettend zenuwachtig. ik kom daar dus en ik zit behoorlijk zenuwachtig te drinken van mijn koffie. de koffie werd ook geserveerd in die hele dure kopjes en schotel van wedgewood. waarvan ik later ooit een setje liet vallen en waardoor ik daarna alleen nog maar uit goedkope mokken koffie durfde te drinken.
maar oke, die vader verteld de hele avond al grappige verhalen. ik denk bij mezelf: " word tijd voor een leuke mop"

dus ik vraag: "wat moet je doen als je schoonmoeder in de tuin staat te wankelen"

iedereen kijkt me vaag aan maar niemand geeft antwoord, dus ik zeg:
"nog een keer schieten!"

iedereen begon keihard te lachen, behalve schoonmoeder en ik.
ik had het pas door toen ik het er net had uitgeflapt.
voelde me oh zo fucking kut toen. heb volgensmij nog nooit zo'n rode kop gehad.

nog een kutmoment.
ik kreeg een aanbod om de mensen te helpen met verhuizen.
ik en 2 vrienden zouden de spullen van het oude huis naar nieuwe huis brengen onder leiding van een verhuizer.
zijn we dus aan het uitladen bij het nieuwe huis.
ik pak een doos die een vriend van me bij de voordeur had gezet (hij had er al 30 meter mee gelopen) op en wil dat naar de keuken brengen.
opeens voel ik de doos lichter worden.
de onderkant van de doos begaf het. rinkel de kinkel.

ja en nu mag je drie keer raden
Ja, een heel servies fucking wedgewood laten vallen!!!!

ik wil niet eens weten hoe duur dat was. de eigenaren deden er nog redelijk luchtig over maar voelde me behoorlijk kut
Schade Holland alles ist vorbei!
Voetbal is voor domme lompe boeren?
-je webicon is verwijderd omdat ie een malware melding gaf in chrome-
  maandag 29 mei 2006 @ 01:37:18 #189
147928 Goed_Gek
pi_38322721
mmm een heel pijnlijk moment was in de brugklas toen we een uitje hadden naar een pretpark.
ik zit achterin de bus met een basischoolvriendin en haar klasgenoten.
werden moppen verteld en ik moest ook maar een mop vertellen.

ik wou een mop over kanker vertellen maar vraag dus eerst zo acterlijk: " heeft er iemand kanker"
beetje stil en een gast die schreeuwt: " ja ik" terwijl die zijn petje afdoet en zijn kale kop laat zien.
ik dacht: gabbertje (was toen gabbertijdperk) die een grapje maakt.

ik vertel dus die mop over kankerpatienten en alleen die gabber lacht.

een paar maanden later was hij dood....die kale kop was dus echt door de bestraling...
  maandag 29 mei 2006 @ 01:39:46 #190
The Taxman Cometh
pi_38322758
quote:
Op maandag 29 mei 2006 01:02 schreef NanKing het volgende:
Ik heb een bureau stoel met wieltjes en ik stond even op, uiteraard schuift de stoel iets naar achteren op laminaat, ik wil de weer gaan zitten maar ik miste nogal met neerzetten van mijn derriere.

pi_38322794
quote:
Op maandag 29 mei 2006 01:37 schreef Goed_Gek het volgende:
mmm een heel pijnlijk moment was in de brugklas toen we een uitje hadden naar een pretpark.
ik zit achterin de bus met een basischoolvriendin en haar klasgenoten.
werden moppen verteld en ik moest ook maar een mop vertellen.

ik wou een mop over kanker vertellen maar vraag dus eerst zo acterlijk: " heeft er iemand kanker"
beetje stil en een gast die schreeuwt: " ja ik" terwijl die zijn petje afdoet en zijn kale kop laat zien.
ik dacht: gabbertje (was toen gabbertijdperk) die een grapje maakt.

ik vertel dus die mop over kankerpatienten en alleen die gabber lacht.

een paar maanden later was hij dood....die kale kop was dus echt door de bestraling...
ROFL
  maandag 29 mei 2006 @ 01:43:48 #192
147928 Goed_Gek
pi_38322826
men, ik weet weer een klotemoment.

afgelopen zomervakantie leerden we een paar duitse meiden kennen op vakantie.
op een dag vond ik het leuk om 2 potten met spaanse pepers in het zuur op te eten.
ik heb een behoorlijk sterke maag en vind pepers in zuur lekker.

ik had die dingen net op als een vriend terug komt in ons huisje en mij vraagt of ik mee ga om samen met die meiden en nog een paar anderen te gaan beachvolleyballen.

eenmaal aangekomen op het strand merk ik dat mijn maag behoorlijk van slag af is. aangezien ik net in gezelschap was van die meiden kon ik dus niet dat extra lucht normaal kwijt.
mijn maag borrelde en knorde alsof WO3 net was uitgebroken.
ik hoopte dat ik na dat partijtje ff snel de zee in kon rennen om af te blazen.
komt de tegenstander met een geweldig smash over het net aan.
die bal raakt mij behoorlijk hard op mijn voorhoofd aangezien ik niet echt opletten en probeerde dat gas binnen te houden.
ik val dus achterover in het zand en op dat moment ontlaad ik me in een keer.
een gigantische knetterbout van 10 seconden of zo.

die vriend van me stond net te ver weg zodat ik hem het niet op de kop kon geven.
die meisjes keken me heel raar aan.
wonder boven wonder heb ik een van die twee dames nog wel later in bed gekregen.
  maandag 29 mei 2006 @ 01:49:13 #193
147928 Goed_Gek
pi_38322887
volgend beschamend moment:

ik lig dus met die dame op mijn kamer te genieten van elkaars aanwezigheid.
mijn vrienden en haar vriendin zitten buiten voor mijn raam.
de gordijnen ervoor en traliewerk (normaal in spanje).
iedereen weet dus dat wij aan het kezen zijn.

ik lig dus net tussen de benen van die meid om haar eens lekker te verwennen.
opeens zie ik lichtflitsen en denk kut..........

dan hoor ik ze buiten opeens keihard lachen.
blijkt dat ze een foto op goed geluk hebben gemaakt.
die foto was echt precies op het goede moment en perfect gericht.
ik sta dus op de foto terwijl ik tussen de benen lig van die meid, lijk gvd lassie wel.
die foto dook de hele vakantie weer op op de laptop.
ding is naar mp3spelers en van alles gekopieerd zodat ik niet alles kon wissen.

laatst ontmoette ik de nieuwe vriendin van een vriend van mij.
die meid:
"oh dus jij bent die jongen van de foto!"

die fucking foto laten mijn vrienden dus echt aan iedereen zien of sturen ze zelfs door.
blijft een wonder dat dat ding nog niet als priceless mailtje rondgaat....
pi_38322905
Die laatste 2 heb ik eerder op fok gelezen volgens mij.

Maarre, jouw naam is Donald Duck?
ijs_beer fan!
  maandag 29 mei 2006 @ 01:52:46 #195
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_38322915
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 08:50 schreef Yozzz het volgende:
Ik ging een keer met vrienden uit in Enschede, en ik had voor het eerst sinds 3 jaar met een meisje afgesproken die ik nog van de middelbare school kende. Op de afgesproken tijd en afgesproken plaats stond er inderdaad een meisje, die (van de achterkant) identiek was aan het meisje waarmee ik afgesproken had. Ik loop (als verassing) naar haar toe en laat haar keihard schrikken.

Ja, en toen was het uiteraard een vreemde
Dat lijkt me zo fucking vet om te zien
Wat zei je ?
Ow sorry haha
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  maandag 29 mei 2006 @ 01:53:40 #196
147928 Goed_Gek
pi_38322921
ik en een paar vrienden blijven bij een vriend zijn ouders slapen.
christelijke ouders en vrij netjes.
aan tafel gedraag ik me uitermate netjes maar toen we eenmaal beneden in de huiskamer lagen op onze matrasjes moest ik ff tegen mijn vrienden vertellen hoe ik dochterlief zou verwennen als ik de kans kreeg. en aangezien ik vrij expliciet tot in details treed en best ranzig kan zijn werd het een behoorlijk ziek verhaal.

een tijd later spreekt die vriend mij aan:
"zo goed_gek, wil je de volgende keer minder hard praten, mijn ouders slapen boven de woonkamer en die konden je letterlijk verstaan"

(vond die mensen me ook al zo vaag aankijken tijdens het ontbijt toen ik weer zo braaf was als een schooljongetje)
  maandag 29 mei 2006 @ 01:54:36 #197
147928 Goed_Gek
pi_38322932
quote:
Op maandag 29 mei 2006 01:51 schreef NanKing het volgende:
Die laatste 2 heb ik eerder op fok gelezen volgens mij.

Maarre, jouw naam is Donald Duck?
?
pi_38322952
quote:
Op maandag 29 mei 2006 01:54 schreef Goed_Gek het volgende:

[..]

?
Die 2 verhalen kwamen me gewoon heel erg bekend voor .

Dat donald duck sloeg op je blunders .
ijs_beer fan!
  maandag 29 mei 2006 @ 01:59:29 #199
147928 Goed_Gek
pi_38322976
quote:
Op maandag 29 mei 2006 01:56 schreef NanKing het volgende:

[..]

Die 2 verhalen kwamen me gewoon heel erg bekend voor .

Dat donald duck sloeg op je blunders .
ja die verhalen heb ik idd al een keer eerder gepost onder een ander account

ook een erg leuke was die keer dat ik in amsterdam was.
ik fietse door het centrum en keek een beetje rond.
opeens zit mijn fiets vast en word ik van mijn fiets gelanceerd.

toen snapte ik waarom al die mensen haaks het tramspoor overstaken....
pi_38323061
quote:
Een vriend (ja, echt ) had dat ook een keer, wilt 'ie z'n andere vriend roepen, schreeuw hij keihard over het hele schoolplein MAMA! .
  maandag 29 mei 2006 @ 02:16:39 #201
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_38323130
Ik ben 3 maanden geleden verhuisd, dan moet je dus na het stappen naar je nieuwe huis, dit had ik al 2 keer gedaan, met succes
Tot die nacht, ik hing aan de telefoon met mijn beste vriendin, fietste flink aangeschoten naar huis, zeg tegen haar -wat is het hier donker zeg het huis lijkt ook zo leeg.. dus zij waar ben je dan? - ja thuis..
-welk thuis? - Oh shit

Vrijdagnacht vroeg ik me af waarom mijn kat bij de buurvrouw voor huis zat te wachten, dus ik ga voor mijn buurvrouws huis staan en probeer die kat naar me toe te lokken
zat hij dus wel goed en ik verkeerd

paar nachten geleden sliep ik slecht, zat de hele tijd wat om me heen te kijken, tot ik ineens een enooorme spin zag, echt zo groot als mn hand.. ik het hele huis bij elkaar krijsen, stond binnen 2 seconden naast mn bed, grote lampen aan in mijn kamer, grote lampen aan op de overloop.. nog steeds staan te trillen.. ff kijken wat er is, was er dus niks
ondertussen stond mn ma naast me en mocht ik uitleggen waarom ik zoo hard schreeuwde
  maandag 29 mei 2006 @ 02:28:01 #202
84524 Morwen
I got life
pi_38323207
In mijn eentje, was het maar waar

Ik struikel en val letterlijk de tent binnen overal. "Hallo, Boem, lig ik weer" Ik zie trapjes, tegeltjes, opstaande randjes echt nooit.

Meest genant:

Stoer een spekgladde brug opfietsen met een supperstrakke broek en eraf zeilen op een iets minder elegante manier. Broek van mijn kruis tot mijn enkels opengescheurd en natuurlijk was ik niet alleen En dan fijn in je ondergoed heel de weg terug naar huis lopen

Zo kan ik nog wel even doorgaan, tis een reeks, een trilogie bij mij
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_38323229
tvp , morgen komt een sterk verhaal
skallemapattes
pi_38323747
quote:
Op maandag 29 mei 2006 01:02 schreef NanKing het volgende:

Hoe bekend, had ik laatst ook, alleen toen zat ik op mijn bureaustoel en leunde ik iets teveel naar rechts. En toen lag ik dus ook ondersteboven met de stoel bovenop me, zo snel mogelijk proberend op te staan voor het geval mijn broertje even kwam lachen.

Of bovenop je bureaustoel gaan staan omdat het rookalarm in de gang af ging (dat alarm hangt aan het plafond net voor de trap naar beneden ) omdat je bureastoel vrij hoog is en je te lui bent iets anders te pakken, dus ik helemaal moeite doen om dat ding zo snel mogelijk uit te krijgen, want stel je voor dat je moeder het hoort! Maar natuurlijk begint die stoel te schuiven richting trap, gelukkig sprong ik er net op tijd af en kon ik die stoel tegenhouden, anders was ik waarschijnlijk met stoel en al van de trap af gevallen en door het glas van de voordeur gegaan.

Later bleek dat ze het rookalarm geneens gehoord hadden.
En nee, ik rook niet, maar ik heb nog wel eens de neiging met kaarsen te gaan klooien.
  maandag 29 mei 2006 @ 08:55:28 #205
137556 L.no
Midlife crisis
pi_38324322
Gister moest ik mijn kamer opruimen dus ik pakte de stofzuiger van onder. Moest ik ding de heletijd meeslepen naar boven, totdat ik achter ben gekomen dat de stekker onder nog vastzat
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
  maandag 29 mei 2006 @ 12:03:54 #206
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_38329095
Tijdje terug had ik nog een blunder.
Ging tanken langs de snelweg...dus ik rijd naar een pomp toe (Diesel) en het viel me al op dat die slang er kut inging

Na veel klooien kwam er eindelijk Diesel uit maar in een stroomversnelling
Dus ik kijken bleek ik bij een pomp te staan voor vrachtwagens

Ben godverdomme 5 min. bezig geweest om die slang eruit te krijgen. En ik voelde gewoon dat iedereen naar mij keek....en daarna moest ik nog betalen.

Die medewerker keek me echt zo aan
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_38329994
Ben al een keer vol tegen een etalage ruit gelopen :$ ik zag die ruit gewoon niet
pi_38330181
Bij het afwassen ALTIJD op de 1 of andere manier een klats water over je voeten krijgen
Bij het roeren tijdens het koken ALTIJD spetters op je kleren lanceren en bij het roerbakken vliegen er ook altijd stukjes weg. En ik ben altijd erg voorzichtig, maar halverwege krijg ik kennelijk altijd een spatische aanval ofzo en dan zwiept er weer iets weg.
pi_38330269
Opstaan in de trein en je hoofd stoten aan zo'n rek of schuine daken van de dubbeldekkers..
Durf je niet meer rond te kijken met je rode hoofd of iemand het gezien heeft
  maandag 29 mei 2006 @ 13:00:07 #210
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_38330627
quote:
Op maandag 29 mei 2006 12:46 schreef AlohaXa het volgende:
Opstaan in de trein en je hoofd stoten aan zo'n rek of schuine daken van de dubbeldekkers..
Verscheen een grijns op mijn gezicht...hoe herkenbaar....
pi_38330851
quote:
Op maandag 29 mei 2006 01:19 schreef Tichelaar het volgende:

[..]

Vrouwen hebben daar toch niets, dus is aanstellerij
Je doos bezeren is anders verrekte pijnlijk hoor!
pi_38332928
quote:
Op maandag 29 mei 2006 13:08 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Je doos bezeren is anders verrekte pijnlijk hoor!
Je wilt even op je fiets springen, maar in plaats van op het zadel op de stang, vol met je ballen. Ik viel met fiets en al om en het zag me zwart voor de ogen.
  maandag 29 mei 2006 @ 15:23:28 #213
132573 Heumeux
Ogen dicht en rammen
pi_38333774
zit ik lekker op 400nl te spelen, krijg ik A3s, iemand raised 5bb uit EP, ik call op de button.

Flop is Ac2sTc , hij bet de pot, ik reraise allin, want ik denk 2 pair te hebben, niet wetende dat ik A3 heb ipv A2, hij called met JKc en runnert een runner runner straight.

tja, ik vind het wel grappig.

nou dag he, ik ga nu weer terug naar het topic waar ik hoor goed?
Patrik Antonius: "how can he make the call?" Doyle Brunson: "u say how can i make that call, i say how could u make that bet!? we are playing poker, not solitaire"
pi_38333902
quote:
Op maandag 29 mei 2006 15:23 schreef Heumeux het volgende:
zit ik lekker op 400nl te spelen, krijg ik A3s, iemand raised 5bb uit EP, ik call op de button.

Flop is Ac2sTc , hij bet de pot, ik reraise allin, want ik denk 2 pair te hebben, niet wetende dat ik A3 heb ipv A2, hij called met JKc en runnert een runner runner straight.

ik moest lachen!
  maandag 29 mei 2006 @ 15:27:18 #215
The Taxman Cometh
pi_38333920
quote:
Op maandag 29 mei 2006 15:23 schreef Heumeux het volgende:

da's echt voor lul ja
  maandag 29 mei 2006 @ 15:39:57 #216
47102 Elvi
miemkwien
pi_38334474
quote:
Op maandag 29 mei 2006 12:46 schreef AlohaXa het volgende:
Herkenbaar
pi_38335738
quote:
Op maandag 29 mei 2006 14:21 schreef Boe-man het volgende:

[..]

Je wilt even op je fiets springen, maar in plaats van op het zadel op de stang, vol met je ballen. Ik viel met fiets en al om en het zag me zwart voor de ogen.
En dus? Dat het voor een man misschien extra pijnlijk is (hoewel objectief vergelijken niet echt mogelijk is in deze kwestie ), wil niet zeggen dat een vrouw geen centje pijn lijdt als ze met haar doos op een stang belandt.
pi_38336005
quote:
Op maandag 29 mei 2006 12:03 schreef Razor21 het volgende:
Tijdje terug had ik nog een blunder.
Ging tanken langs de snelweg...dus ik rijd naar een pomp toe (Diesel) en het viel me al op dat die slang er kut inging

Na veel klooien kwam er eindelijk Diesel uit maar in een stroomversnelling
Dus ik kijken bleek ik bij een pomp te staan voor vrachtwagens

Ben godverdomme 5 min. bezig geweest om die slang eruit te krijgen. En ik voelde gewoon dat iedereen naar mij keek....en daarna moest ik nog betalen.

Die medewerker keek me echt zo aan
Oh dit doet me denken aan iets wat ik een tijdje terug had.

Moest s avonds laat weg en ik had tien miljoen dingen aan me hoofd, was al laat en toen ook nog is een bijna lege tank. Nou ja dan maar ff snel tanken, was zo een pomp die 's nachts zelfbediening heeft.

Stond er al een auto (zonder iemand erin) aan de kant waar ik moest tanken, ik dacht nou ja als ik hem er vlak voor zet kom ik er wel bij met de slang. Niet dus Ik moet echt een ongeloofelijke mongool hebben geleken, want het was net 2cm te weinig.. Nou ja dan maar omrijden dan kan ik hem er aan de andere kant naast zetten. Maar ondertussen was ik al zo gestressed omdat ik te laat was, dus ik pak die slang met het groene handvat. Godver hij wilt er niet echt blijven proberen. Zie ik op een gegeven moment dat er levensgroot Diesel opstaat. Maar ja allebei groen he

Toen ben ik maar weggereden om ergens anders te gaan tanken Ik voelde mezelf echt zo voor schut staan. En echt zo een verschrikkelijk dom vrouwtje, wat niet eens kan tanken. Toen ik wegreed zag ik dat er ff verderop wat auto's stonden met mensen erin Dus die moeten ook wel gedacht hebben, wat een idioot.
Waarschijnlijk zat de bestuurder van die irritante geparkeerde auto daar ook in. Wat ze daar deden
pi_38336011
Van toen ik nog kettingrookster was.....
Met m`n gedachten ergens anders en dan een sigaret willen opsteken, alleen vergeten die sigaret ook daadwerkelijk in mn mond te doen.
Resultaat..... een brandende aansteker voor een sigaretloze getuite mond.
(goddank geen getuigen! )

[ Bericht 2% gewijzigd door pepper_961 op 29-05-2006 16:32:14 ]
The waves you made will always be
pi_38337857
toen ik nog in groep 7 van de basisschool zat..

een vriend van me tafeltje naast me doet heel stoer door zijn dop van zijn pen in zijn neus te doen, dan hard te blazen door zijn neus en zo zijn dop weg te schieten (je moet toch wat te doen hebben )

ik dus ook proberen!

op t moment dat ik hard door mijn neus blaas valt de dop gewoon op de grond en komt er een lading snot uit mijn neus achteraan...
one dollar!
pi_38339109
quote:
Op maandag 29 mei 2006 17:19 schreef knarfmk1 het volgende:
toen ik nog in groep 7 van de basisschool zat..

een vriend van me tafeltje naast me doet heel stoer door zijn dop van zijn pen in zijn neus te doen, dan hard te blazen door zijn neus en zo zijn dop weg te schieten (je moet toch wat te doen hebben )

ik dus ook proberen!

op t moment dat ik hard door mijn neus blaas valt de dop gewoon op de grond en komt er een lading snot uit mijn neus achteraan...
pi_38339885
quote:
Op maandag 29 mei 2006 16:17 schreef pepper_961 het volgende:
Van toen ik nog kettingrookster was.....
Met m`n gedachten ergens anders en dan een sigaret willen opsteken, alleen vergeten die sigaret ook daadwerkelijk in mn mond te doen.
Resultaat..... een brandende aansteker voor een sigaretloze getuite mond.
(goddank geen getuigen! )
Ik moest echt hardop lachen.
Ik heb weleens dat ik mijn sigaret verkeerd om in mijn mond doe .
ijs_beer fan!
  Moderator / Redactie FP maandag 29 mei 2006 @ 18:29:56 #223
Rawr
pi_38339919
quote:
Op maandag 29 mei 2006 02:31 schreef De_Loet het volgende:
tvp , morgen komt een sterk verhaal
Laat maar komen, swa
pi_38340728
quote:
yep maar dan dacht ik dat het me ma was was op de markt
Ik zwaai naar dieren.
pi_38343844
Of zo dronken het cafe uitkomenen ontiegleijk op je bek gaan en door vreemden met een auto word thuis gebracht en dan je moeder je wegmoeten brengen 20 km verder naar het dichtsbijzijnde ziekenhuis om 05.00 in de morgen voor drie hechtingen.

Of met je hoog slaper en al omvallen om dat je met je voet achter het laken blijft hange en je pa de deur open doet die om 06.30 weer komt van de nacht dienst en vraagt gaat nog alles goed?

En dronken thuis komen maar toch nog ff op internet wil kijken en optische muis op de kop vasthouden en hem dan kappot gooien omdat ik dacht dat tie kappot was.

of denken dat je moet werken omdat het al zo vroeg is en je dus gewoon een kwartier blijft wachten bij je werk om 07.00 zondags(toen was ik btw zo ver heen dat ik de fiets niet eens meer heb proberen te vinden)

Of moes ik ook ff tanken ik denk aah ff bakkie moes je dus bekertje plaatsen duurt altijd ff dus ik draai me om kijkt iedereen me zo dom aan.
Ik zwaai naar dieren.
pi_38345155
Ook een keer stapte ik uit de auto dus ik deed de deur op slot,... liet ik de sleutel vallen,... dus ik bukken, bleek dat mijn haar aan de bovenkant van het portier vast zat... probeer dan maar eens acrobatisch bij je sleutels die op de grond liggen te komen.... ( parkeerterrein LIDL)
pi_38346110
quote:
Op maandag 29 mei 2006 20:28 schreef Geerd het volgende:

<knip>
Alcoholist?
  maandag 29 mei 2006 @ 22:09:14 #228
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_38348334
quote:
Op maandag 29 mei 2006 21:00 schreef Flyga het volgende:
Ook een keer stapte ik uit de auto dus ik deed de deur op slot,... liet ik de sleutel vallen,... dus ik bukken, bleek dat mijn haar aan de bovenkant van het portier vast zat... probeer dan maar eens acrobatisch bij je sleutels die op de grond liggen te komen.... ( parkeerterrein LIDL)

Jij maakt wat mee in je leven.
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
pi_38349222
quote:
Op maandag 29 mei 2006 20:28 schreef Geerd het volgende:
Of zo dronken het cafe uitkomenen ontiegleijk op je bek gaan en door vreemden met een auto word thuis gebracht en dan je moeder je wegmoeten brengen 20 km verder naar het dichtsbijzijnde ziekenhuis om 05.00 in de morgen voor drie hechtingen.

Of met je hoog slaper en al omvallen om dat je met je voet achter het laken blijft hange en je pa de deur open doet die om 06.30 weer komt van de nacht dienst en vraagt gaat nog alles goed?

En dronken thuis komen maar toch nog ff op internet wil kijken en optische muis op de kop vasthouden en hem dan kappot gooien omdat ik dacht dat tie kappot was.

of denken dat je moet werken omdat het al zo vroeg is en je dus gewoon een kwartier blijft wachten bij je werk om 07.00 zondags(toen was ik btw zo ver heen dat ik de fiets niet eens meer heb proberen te vinden)

Of moes ik ook ff tanken ik denk aah ff bakkie moes je dus bekertje plaatsen duurt altijd ff dus ik draai me om kijkt iedereen me zo dom aan.
Als je nu ook nog even zegt dat je het heel stoer vond om zo bezopen te zijn, verdien je het predikaat 'student'.
  maandag 29 mei 2006 @ 22:38:16 #230
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_38350248
Toen ik nog rookte fietste ik een keer idyllisch langs de rand van de stad. Ondertussen dacht ik over de zin van het leven en hoe lekker bier wel niet was. Ik rookte toen nog de kankerstaven genaamd sigaretten en had dus een grote hoeveelheid aanstekers. Het wil dat ik op die dag op de fiets met mijn aansteker zat te spelen. Die aansteker stak zichzelf aan en de zijkant knapte daardoor. De inhoud vloog met een megasnelheid richting mijn oog en ik kreeg de volle lading.
Zyggie.
  maandag 29 mei 2006 @ 23:41:30 #231
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_38353355
Na een potje zaalvoetbal op school liep iedereen de zaal uit, maar ik schoot de bal nog even over de lengte van het veld in het andere doel. Tenminste, dat was de bedoeling. Hij kwam dus op het bovennet van het doel. Dus ik denk, ff stoer voor mezelf die bal van dat net schoppen.
Nou, niet zo stoer dus. Blijft m'n poot vastzitten en donder ik met doel en al achterover

En dan loopt er net een schoonmaakturk binnen die dat alles ziet gebeuren, begint'ie te lachen !
Deed ik zelf ook wel, maar fijn is het niet, zo'n goal op je smoel
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  maandag 29 mei 2006 @ 23:42:37 #232
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_38353403
quote:
Op maandag 29 mei 2006 23:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
Na een potje zaalvoetbal op school liep iedereen de zaal uit, maar ik schoot de bal nog even over de lengte van het veld in het andere doel. Tenminste, dat was de bedoeling. Hij kwam dus op het bovennet van het doel. Dus ik denk, ff stoer voor mezelf die bal van dat net schoppen.
Nou, niet zo stoer dus. Blijft m'n poot vastzitten en donder ik met doel en al achterover

En dan loopt er net een schoonmaakturk binnen die dat alles ziet gebeuren, begint'ie te lachen !
Deed ik zelf ook wel, maar fijn is het niet, zo'n goal op je smoel
Ben jij de wetenschappelijk gezien onwaarschijnlijke zoon van Stanley Menzo en John Veldman?
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  dinsdag 30 mei 2006 @ 00:33:49 #233
147134 matige_muis
mijn grote voorbeeld:
pi_38355042
Tijdje geleden alweer...

je proberen te verhangen maar de stoel wil maar niet vallen

eigenlijk is het
pi_38355694
Uhhh blunder toen ik in groep 5 zat.

Ik heb een zus die 3 jaar ouder is, en die zat dus al in groep 8 ofzo, en die kende dus al sexrijmpjes enzo.
Ik moest op school een gedicht maken, maar ik kon echt niks verzinnen. Uiteindelijk heb ik dat sexrijmpje opgeschreven, en de juffrouw schrok zich echt helemaal lam
Het rijmpje (wat ik er nog van weet):
Freggles opgelet,
Neuken in een stapelbed
3 keer op en neer
morgen doen we het nog een keer

Een x aantal jaar later hoorde ik dat mijn zus datzelfde rijmpje op een plank had geschreven thuis. Mijn ouders konden dat niet echt waarderen
  dinsdag 30 mei 2006 @ 02:05:27 #235
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_38357048
Ik heb ook een keer 'Mamma' geroepen in de klas...
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  dinsdag 30 mei 2006 @ 02:41:50 #236
14827 Kogando
Modelprutser
pi_38357415
Omdat mijn auto rare bonkgeluiden en vreemdsoortige ratels begon te produceren besloot ik na enig wikken en wegen dat het toch wel handig zou zijn wanneer ik gebruik zou kunnen maken van de wegenwacht. Er was namelijk al een keer onder het rijden een brandstofleiding losgeschoten waardoor er grote hoeveelheden diesel door het vooronder kletterde. Toen stond ik er ook alleen voor, langs de A2 wel te verstaan.

Enfin, ik naar de website van de ANWB om een abonnement af te sluiten.. hé, dat valt mee? slechts zo'n 2 tientjes per jaar. Ik dat abonnement afgesloten en een week later met een gerust hart en een anwb-pasje in mijn portemonnee de weg weer op in mijn ouwe, rotte barrel.

Het duurde niet lang voordat ik mezelf op mijn schouder kon kloppen over mijn besluit om lid te worden van de ANWB. Op de A27, midden in de nacht, werd ik uit mijn slaap achter het stuur gewekt door het getoeter van een voertuig naast me. Een blik in spiegel verklaarde waarom, namelijk een krankzinnig rookgordijn opgeworpen door mijn Ford Courier welke op dat moment, zo bleek later, de diesel practisch onverbrand de uitlaat inplonsde waar het dan vervolgens als grondstof diende voor een lokale mistbank.

Ik die auto aan de kant gezet en de ANWB gebeld. Wachten, wachten.. Enige tijd later stopte er een wegenwacht en stapte er een bijbehorende, vriendelijk uitziende monteur uit. Ik overhandig hem mijn pasje waarmee hij in zijn rijdende garage verdwijnt en daar het een en ander in een computertje toetst.

Vervolgens komt hij de auto weer uit en vraagt me of ik misschien een campinggids of een landkaart nodig heb. Niet begrijpend kijk ik hem aan. Daarop krijg ik te horen dat ik een ANWB lidmaatschap heb zonder wegenwacht hulp... Op dat moment voelde ik een lichte schaamte opkomen en mompelde wat over websites en onduidelijke abonnementen.

Daar sta je dan, met je mooie pasje waarmee je recht hebt op reis informatie voor heel Europa. Heel handig voor mensen die een auto en een vakantie kunnen betalen. Minder handig voor mensen die met een zieke Ford langs de snelweg staan in het holst van de nacht en al moeite hebben om van Rotterdam naar Utrecht te komen.

Gelukkig heeft de ontgoochelde uitdrukking op mijn gezicht de beste man er toe kunnen bewegen mijn auto alsnog te fixen. Leve de ANWB, maar maak die abonnementen wel wat duidelijker als het effe kan.
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_38361555
quote:
Op maandag 29 mei 2006 22:23 schreef m021 het volgende:

[..]

Als je nu ook nog even zegt dat je het heel stoer vond om zo bezopen te zijn, verdien je het predikaat 'student'.
Nee ik vind bier gewoon lekker
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 12:24:19 #238
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_38365327
Laatst nog, stapte ik zes kilometer te vroeg de bus uit. Moest naar een training in Zeist en vroegaan de buschauffeur of hij de hakte wilde omroepen. Dat deed hij op onverstaanbare wijze, waardoor ik dacht 'bestemming bereikt' en uitstapte. Kon ik nog dik een uur lopen...
Ik heb al een boek.
pi_38366284
Als je verkouden bent toch op de kermis in de botsauto's gaan. Vervolgens knallen ze hard tegen je aan waardoor door de klap er een sliert snot bij mijn neus langsliep.
Anything less than the best is a felony.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:19:00 #240
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_38367325
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 12:49 schreef RobertvanWinkle het volgende:
Als je verkouden bent toch op de kermis in de botsauto's gaan. Vervolgens knallen ze hard tegen je aan waardoor door de klap er een sliert snot bij mijn neus langsliep.
Ik heb al een boek.
pi_38368205
Opzouten, nu!

[ Bericht 94% gewijzigd door Copycat op 30-05-2006 13:44:53 ]
pi_38368592
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 13:19 schreef Rio het volgende:

[..]
Jij ging op je 13e nooit naar de kermis?
pi_38369529
Ik fietste eens op een bocht af en ik zag daar een grote plas liggen. Aangezien ik erg avontuurlijk ben ingesteld zou ik wel even door die plas rijden. Probleem was alleen dat het dus in een bocht was en mn achterwiel weggleed en ik op mn bek ging precies in die plas. Ik was helemaal doorweekt Maar gelukkig had niemand het gezien.

Ook een keer met de auto reed ik in de regen achter een sjonnie aan die er best vaart in had zitten. Op een gegeven moment een rotonde, waar sjon vrij rap doorheen reed. Op de automatische piloot volgde ik gewoon, alleen had mijn auto niet zoveel grip op het natte wegdek, waardoor ik ineens achterstevoren op die rotonde stond Bij de opgang van de rotonde waar ik gespint was stond net een opel stationcar met een gezinnetje erin met verbaasde blikken naar me te staren. Moest wel een mooi gezicht zijn geweest, want ik heb nog een halve rotonde zitten driften totdat ik de controle verloor Ik wist niet hoe snel ik daar weer weg moest wezen...
  dinsdag 30 mei 2006 @ 23:53:39 #244
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_38394593
quote:
Op maandag 29 mei 2006 14:21 schreef Boe-man het volgende:

[..]

Pijnlijk, maar wat zeg je dan van het volgende:

je wilt je fiets pakken om ff naar het centrum te gaan, midden in de zomer als het bloedheet is.
Band lek
Plakken had ik geen zin in met die hitte, dus ik kon wel bij iemand anders achterop.
Maar, had een korte korte broek aan (je weet wel, die in de jaren tachtig wel in waren). Je kon dus gewoon bij iemand de ballen zien hangen, vanwege de korte broekspijpen. Ik weet niet meer precies hoe ik het had, maar halverwege de rit gleed ik haast van de bagagedrager. Dus ik halfzittend op die bagagedrager met aan beide kanten een voet op de grond meerennend, mezelf weer goed op die bagagedrager werpend, zat mijn balzak ineens tussen de veren aan de achterkant van het zadel.
Asjemenou
  woensdag 31 mei 2006 @ 00:07:29 #245
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_38395087
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 23:53 schreef Tichelaar het volgende:

zat mijn balzak ineens tussen de veren aan de achterkant van het zadel.
Dat moet pijn gedaan hebben!!
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
  woensdag 31 mei 2006 @ 00:27:01 #246
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_38395562
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 00:07 schreef B.A.Trix het volgende:

[..]

Dat moet pijn gedaan hebben!!
Ja
Je kunt het nog steeds zien
Asjemenou
pi_38395616
  woensdag 31 mei 2006 @ 00:54:46 #248
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_38396121
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 00:30 schreef AlohaXa het volgende:
1 bal is toen ook beschadigd
Asjemenou
pi_38396420
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 23:53 schreef Tichelaar het volgende:

[..]

Pijnlijk, maar wat zeg je dan van het volgende:

je wilt je fiets pakken om ff naar het centrum te gaan, midden in de zomer als het bloedheet is.
Band lek
Plakken had ik geen zin in met die hitte, dus ik kon wel bij iemand anders achterop.
Maar, had een korte korte broek aan (je weet wel, die in de jaren tachtig wel in waren). Je kon dus gewoon bij iemand de ballen zien hangen, vanwege de korte broekspijpen. Ik weet niet meer precies hoe ik het had, maar halverwege de rit gleed ik haast van de bagagedrager. Dus ik halfzittend op die bagagedrager met aan beide kanten een voet op de grond meerennend, mezelf weer goed op die bagagedrager werpend, zat mijn balzak ineens tussen de veren aan de achterkant van het zadel.
Ik krimp hier zelfs ineen van de pijn
  woensdag 31 mei 2006 @ 01:35:25 #250
116894 AlttC
Weet het toch wel beter.
pi_38396802
In de 3e zat ik net in een nieuwe klas en die ging met de rest van de afdeling sporten. Lekker basketballen... Ben in het openbaar al niet zo een sportheld, maar goed; ik kreeg eindelijk de bal in mijn bezit! Natuurlijk wil ik mijn team niet van last zijn en probeer ik me zo snel mogelijk van mijn belagers te verlossen. Wow, ik stond eindelijk bij de ring en ik gooi er snel de bal heen. Ik hoor nog steeds "Nee niet doen! Dat is onze basket!" in mijn oren suizen

Gelukkig gooide ik mis, maar wel effe flink uitgelachen door zowat de hele 3e klas Ach ja, wat kan ik zeggen... Het was mijn enthausiasme denk ik.
The best thing about the truth is that you can make it up...
  woensdag 31 mei 2006 @ 09:04:54 #251
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_38399028
quote:
Op maandag 29 mei 2006 16:09 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

En dus? Dat het voor een man misschien extra pijnlijk is (hoewel objectief vergelijken niet echt mogelijk is in deze kwestie ), wil niet zeggen dat een vrouw geen centje pijn lijdt als ze met haar doos op een stang belandt.
Toch lijkt je doos bezeren me meer iets als om het even welk ander lichaamsdeel waar bot (schaambeen) onder zit. Kan idd niet objectief zijn, maar een testikel heeft volgens mij extra zenuwen ter bescherming ofzo. Hangt toch een soort orgaan buiten je lichaam, dat hebben dames niet. Niet bagatelliserend bedoeld hoor.
Ik heb al een boek.
pi_38399228
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 09:04 schreef Rio het volgende:

[..]

Toch lijkt je doos bezeren me meer iets als om het even welk ander lichaamsdeel waar bot (schaambeen) onder zit. Kan idd niet objectief zijn, maar een testikel heeft volgens mij extra zenuwen ter bescherming ofzo. Hangt toch een soort orgaan buiten je lichaam, dat hebben dames niet. Niet bagatelliserend bedoeld hoor.
Ik zeg ook niet dat je doos bezeren meer pijn doet dan je ballen bezeren. Ik zeg dat dat ook pijn doet. En ik wil niets zeggen hoor, maar volgens mij heeft ook de vulva veel zenuwen. Het voelt in ieder geval niet aan als om het even een ander lichaamsdeel bezeren.
pi_38400167
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 09:15 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat je doos bezeren meer pijn doet dan je ballen bezeren. Ik zeg dat dat ook pijn doet. En ik wil niets zeggen hoor, maar volgens mij heeft ook de vulva veel zenuwen. Het voelt in ieder geval niet aan als om het even een ander lichaamsdeel bezeren.
Gewoon in beide gevallen heel erg AU!

woensdag 31 mei 2006 @ 09:55:56 #254
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_38400212
En voor beide situaties geldt: beter op een normale manier op je fiets stappen.
Ik heb al een boek.
pi_38401790
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 09:55 schreef Rio het volgende:
En voor beide situaties geldt: beter op een normale manier op je fiets stappen.
En als vrouw niet op een herenfiets
  woensdag 31 mei 2006 @ 12:01:47 #256
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_38404254
quote:
Op maandag 29 mei 2006 13:00 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Verscheen een grijns op mijn gezicht...hoe herkenbaar....
Dan vervolgens met je hoofd tegen het raam knalt, omdat werkelijk waar alles in die dubbeldekkers schuin is. Per ongeluk om je heen kijkt en de meneer schuin voor je zien meeleven...
En ze leefden nog lang en gelukkig
  woensdag 31 mei 2006 @ 12:07:37 #257
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_38404521
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 10:52 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

En als vrouw niet op een herenfiets
Hmm, dat is te zeggen, als je dan toch zonodig met je kruis op het frame moet landen kun je dat misschien beter op een herenfiets doen. Die breekt je val eerder en heb je misschien een ietsietpietsie minder pijn?
Ik heb al een boek.
pi_38404913
Ik, vrouw, toen 19, had auto gehuurd omdat ik moest gaan verhuizen en nogal vaak op en neer moest rijden (steeds anderhalf uur enkele reis). Het betrof een gezellige toyota corolla, gelijk mijn eerste auto zonder stuurbekrachtiging, maar dat ging eigenlijk nog wel goed.
Probleem was dat ik moest gaan tanken. En nou tank ik vrijwel nooit, ik heb geen eigen auto en als ik met de auto ben dan is de auto van mn vriend, die zorgt dat ik hem voldoende getankt meekrijg. Heb wel eens getankt en wist hoe het moest hoor, maar niet met die Toyota.
Dus ik sta op het tankstation en ga op zoek naar de hendel van het benzineklepje. Kut, ik hoor ene tik, maar op de neus. Motorkap open Ik eerst mijn best doen om dat ding open te krijgen (dat is ook niet eenvoudig als je dat welgeteld 1 keer gedaan hebt ), en were dichtgooien. Volgende hendel. Gaat mn achterklep open. Nouja, ik weer uitstappen en ding dichtdoen. Uiteindelijk heb ik het hendeltje gevonden, maar ik wil niet weten wat een lol de mensen gehad hebben die toe zaten te kijken vanuit andere auto's of die het bewakingsfilmpje terugkeken

Best beschamend ja.
I had a signature once. It was awful.
pi_38405119
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 12:17 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik, vrouw, toen 19, had auto gehuurd omdat ik moest gaan verhuizen en nogal vaak op en neer moest rijden (steeds anderhalf uur enkele reis). Het betrof een gezellige toyota corolla, gelijk mijn eerste auto zonder stuurbekrachtiging, maar dat ging eigenlijk nog wel goed.
Probleem was dat ik moest gaan tanken. En nou tank ik vrijwel nooit, ik heb geen eigen auto en als ik met de auto ben dan is de auto van mn vriend, die zorgt dat ik hem voldoende getankt meekrijg. Heb wel eens getankt en wist hoe het moest hoor, maar niet met die Toyota.
Dus ik sta op het tankstation en ga op zoek naar de hendel van het benzineklepje. Kut, ik hoor ene tik, maar op de neus. Motorkap open Ik eerst mijn best doen om dat ding open te krijgen (dat is ook niet eenvoudig als je dat welgeteld 1 keer gedaan hebt ), en were dichtgooien. Volgende hendel. Gaat mn achterklep open. Nouja, ik weer uitstappen en ding dichtdoen. Uiteindelijk heb ik het hendeltje gevonden, maar ik wil niet weten wat een lol de mensen gehad hebben die toe zaten te kijken vanuit andere auto's of die het bewakingsfilmpje terugkeken

Best beschamend ja.
pi_38405167
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 12:07 schreef Rio het volgende:

[..]

Hmm, dat is te zeggen, als je dan toch zonodig met je kruis op het frame moet landen kun je dat misschien beter op een herenfiets doen. Die breekt je val eerder en heb je misschien een ietsietpietsie minder pijn?
Dat is wel zo, maar bij een damesfiets is het risico veel kleiner dat je op het frame belandt
  woensdag 31 mei 2006 @ 12:52:44 #261
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_38406190
Ik had net weer een "beschamend moment in mn eentje".

Ik loop stage hier op een gemeentehuis, en daarna hebben ze twee automatische schuifdeuren die open gaan als je in de buurt komt. Het zijn redelijk snelle schuifdeuren, dus als je eraan komt lopen kan je in volle vaart doorlopen, dan gaat ie precies op tijd open en loop je zonder tijdsverlies door naar de volgende deur Deze keer ging de eerste deur prima, dus ik liep ik volle vaart door naar de tweede deur. Gaat dat kreng superlangzaam open, dus ik liep er vol tegenaan

Niemand in de buurt gelukkig
  woensdag 31 mei 2006 @ 13:02:42 #262
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_38406499
herinner me nog een mooi bezopen moment

Ik was met een vriend wezen stappen en omdat hij een zachte achterband had ben ik hardlopend achter hem aangerend. Niet alleen schijn ik dat zeker 3 km volgehouden te hebben, maar vlakbij zijn huis moesten we door een steegje met 2 hekjes. Die hekjes waren zo geplaatst dat je er met een fiets zigzaggend langs kon, maar ik ren met m'n zatte harses dus vol tegen zo'n hekje op.

Gevolg was een briljante salto, eindigend op m'n kont op de straat. En ik had nauwelijks wat door want ik krabbelde gewoon overeind en holde vrolijk verder
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
  woensdag 31 mei 2006 @ 17:18:55 #263
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_38416211
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 12:17 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik, vrouw, toen 19

Best beschamend ja.
Ik ben deze week wel een kwartier bezig geweest om de benzinedop open te maken... Het klepje ging nog wel, maar die dop zit vast met een slotje.. [alsof ie er zomaar uitvalt ] Ik was al van plan het op te geven of hulp te vragen toen het eindelijk lukte

En er stond een auto achter me te wachten
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_38418029
Vandaag jeuk aan mn ballen, dus ff krabben
Dacht dat ik alleen was, niet dus
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_38418573
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 17:18 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ik ben deze week wel een kwartier bezig geweest om de benzinedop open te maken... Het klepje ging nog wel, maar die dop zit vast met een slotje.. [alsof ie er zomaar uitvalt ] Ik was al van plan het op te geven of hulp te vragen toen het eindelijk lukte
Slotje zit erop zodat niemand voor de gein wat troep in je benzinetank gooit.
  woensdag 31 mei 2006 @ 18:43:39 #266
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_38418689
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 18:40 schreef Impry het volgende:

[..]

Slotje zit erop zodat niemand voor de gein wat troep in je benzinetank gooit.
Oh ja... Maar het klepje zelf heeft ook al een slotje
Ziggy played guitar
  woensdag 31 mei 2006 @ 19:04:41 #267
149838 Q-Tip
Diamonds on my Neck
pi_38419438
Toen ik 12 was een keer vol op een glazen wand in een cafe geknalt.

Hier in dit boerengat, hebben we 1 keer in het jaar de zogenaamde 'dorpsfeesten'. Dit houdt in, 4 dagen op rij zuipen, of je nou 8 bent of 80 (globaal gezien ). Was toen 1 dag redelijk dronken (dag 2), en kon mijn fiets niet meer terugvinden (circa 600 fietsen). Ik heb toen een meisje dat ik leuk vond bijna 1,5 uur in de regen laten zoeken naar mijn fiets, terwijl ik zelf onder een afdakje stond te lallen met een andere vriend haha. Hoe zij mijn fiets moest vinden? Ik vertelde haar dat mijn fiets 2 wielen had en snelbinders. We hebben het nog steeds wel eens over dit incident.

Op datzelfde tijdstip waren die vriend en ik dus een beetje aan het kloten, ging hij voor een of andere reden (waarschijnlijk geen ) achter mij aanrennen. Ga ik na 3 meter vol op me plaat, vanwege het natte gras. We hebben serieus 5 minuten staan lachen (terwijl op de achtergrond dat meisje steeds vroeg of ik ook kwam helpen zoeken naar die fiets).

Geweldig als ik eraan terugdenk
pi_38419589
Ik liep na het werk vandaag naar mijn fiets, en terwijl ik keek of ie er nog stond loop ik door zo'n plas opgedroogd drab.

Maar nog niet helemaal opgedroogd want ik gleed half uit, kon me nog staande houden maar verrekte dus wel een zeer gemene spier bij mijn schaamlip AUW! en daar kon ik pas aan voelen toen ik thuis was (en na gecheckt te hebben of er verder niemand in de kelderberging was....)
  woensdag 31 mei 2006 @ 19:21:27 #269
52702 _Kuch_
Licenced to chill
pi_38420140
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 19:04 schreef Q-Tip het volgende:
Hoe zij mijn fiets moest vinden? Ik vertelde haar dat mijn fiets 2 wielen had en snelbinders.
Echte schoonheid zit van binnen! Nou, echte lelijkheid zit ook vaak van buiten...
Mijn DVD-collectie
pi_38420199
Ik had er maandag weer een
Toen ik nog in het centrum stage liep, moest ik met de bus en zat elke ochtend en avond in de bus met dezelfde jongen. Later kwam ik erachter dat hij bij me op school zat, dezelfde lessen volgde en dat hij bij me in de buurt woont.
We kwamen elkaar echt, regelmatig tegen.

Dus maandag zag ik hem weer, en uit reflex groet ik hem zo heel enthousiast.
Hij zo:
Vriend met wie hij was: Wiesda?
Hij: Weet ik veel . Ken der niet.

Ik voelde me behoorlijk kansloos.
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
  woensdag 31 mei 2006 @ 19:46:01 #271
149838 Q-Tip
Diamonds on my Neck
pi_38421046
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 19:21 schreef _Kuch_ het volgende:

[..]

Echt, we gaan nog steeds kapot als we het hierover hebben En anderen die erbij waren/ervan gehoord hebben ook
pi_38428347
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 19:08 schreef Syrena het volgende:

[...]

maar verrekte dus wel een zeer gemene spier bij mijn schaamlip AUW!
Zal ik het dan maar posten als niemand anders het doet:

"Massage?!"

the shore
pi_38428440
Ik stapte een keer in mn auto om weg te rijden....zat ik achterin!
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
pi_38428785
Zaterdagavond je fietst voor jou en je maten naar de shoarma, dus je ziet een groep van 20 man daar staan op de hoek waar je langs fietst. Ik door de bocht met mn trapper naar beneden en de shoarma in de hand aan de andere kant. Raakt mn trapper precies op die hoek de grond en ik keihard op mn bek met al die shoarma over me heen. Ik kon zien dat ze zich inhielden met lachen maar er kwam wel iemand vragen hoe het ging Was wel redelijk bezopen maar voelde het de volgende dag toch wel erg.
Lambo of Rekt
pi_38430358
Ik heb ook wel van dat soort acties gehad.

Mama in de klas roepen, voorover bukken in de klas en daardoor een scheet laten gaan, met mijn stoel achterover flikkeren, tijdens de spits midden op een rotonde met de fiets op mijn bek gaan (regen) enz
  donderdag 1 juni 2006 @ 11:25:16 #276
113682 WeebI
Wee Bull
pi_38430421
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 10:27 schreef thefunny het volgende:
Ik stapte een keer in mn auto om weg te rijden....zat ik achterin!
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_38430606
zo pas... ik was in de snoep winkel... en dacht dat een meisje met mij mee liep die ik kende.... en ik pak wat snoep... en zeg tegen haar iets... bleek dat een ander meisje te zijn

kben maar snel weggelopen
  donderdag 1 juni 2006 @ 11:39:40 #278
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_38430899
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 11:30 schreef maagd0077 het volgende:
zo pas... ik was in de snoep winkel... en dacht dat een meisje met mij mee liep die ik kende.... en ik pak wat snoep... en zeg tegen haar iets... bleek dat een ander meisje te zijn

Wat zei je tegen dat meisje? Welcome to the candyshop, I'll let you lick my lollypop?
Ik heb al een boek.
  donderdag 1 juni 2006 @ 11:53:32 #280
47102 Elvi
miemkwien
pi_38431345
Gister keek ik naar "Funniest Homevideos" (ik kop m zelf even in: "ja ha-ha! dat is al een blunder op zich!") en toen kwam er een filmpje waarbij mensen serviesgoed kapotsloegen en een bord vloog naar de camera toe... En ik dook uit reflex weg

(die rare reflexen heb ik van mn moeder: als we in de auto zitten en we rijden een brug onder, dan bukt ze )
pi_38431595
stiekem een tvp
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_38431858
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 11:30 schreef maagd0077 het volgende:

Whaha, dat heb ik ook een keer gehad. Ik liep in een boeken winkel met mijn zusje (veel jonger), dus ik liet haar even achter bij de kinderboeken afdeling en liep zelf naar de tijdschriften. Van uit mijn oog hoeken zag ik dat ze mij volgende. Letterlijk over waar ik liep, maar ik besloot haar te negeren als een spelletje.

Opeen gegeven moment voelde ik haar heel dicht bij me staan en zei "Ben je mij aan het achtervolgen ofzo?" en verwachte een grinnik Maar nee hoor het was een of ander gabbermeisje die toevallig ook de nieuwste editie van Autoweek moest hebben
pi_38432708
Ik ben een keer nietsvermoedend met mijn hoofd tegen een laaghangend betonnen balkon opgelopen en dat deed ècht pijn.

Toen ik nog thuis woonde moest ik de GFT-vuilnisbak van de straatkant weghalen toen ie net leeggegooid was. Nadat ik het ding op zijn gebruikelijke plek had gezet keek ik er even in om te zien of hij mooi leeg was en omdat ik niet zo groot ben, gleed mijn telefoon vanuit het borstzakje van mijn spijkerjasje, zo de vuilnisbak in. Kon ik dus ècht half in de bak kruipen om het ding eruit te vissen.

En op de middelbare school zat ik op een zomerdag op het grasveld voor de school, met een groepje vrienden wat semi-diepgaande pubergesprekken te voeren tijdens een tussenuur. Ineens maakt iemand een grapje en ik moest er zo hard om lachen dat ik mezelf achterover laat vallen en mijn benen half de lucht in gooi waardoor ik best een harde wind liet
Jaren later kwam ik één van mijn toenmalige klasgenoten tegen en die vroeg me toen met een samenzweerderige blik "Weet je nog, toen op dat grasveld, dat jij zo hard moest lachen en toen iets heel beschamends deed?"
Streef ernaar je graf te bestormen met chocola in je ene en een glas wijn in je andere hand, een totaal opgebruikt lijf, helemaal versleten en gillend: "Whoa, wat een trip! Heb het heerlijk gehad!"
pi_38433095
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 12:35 schreef Pune het volgende:

Toen ik nog thuis woonde moest ik de GFT-vuilnisbak van de straatkant weghalen toen ie net leeggegooid was. Nadat ik het ding op zijn gebruikelijke plek had gezet keek ik er even in om te zien of hij mooi leeg was en omdat ik niet zo groot ben, gleed mijn telefoon vanuit het borstzakje van mijn spijkerjasje, zo de vuilnisbak in. Kon ik dus ècht half in de bak kruipen om het ding eruit te vissen.
Je had ook gewoon de bak om kunnen draaien
pi_38433513
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 12:48 schreef CasB het volgende:

[..]

Je had ook gewoon de bak om kunnen draaien
Ik moest hem op zijn kant leggen en de telefoon er zachtjes uitschudden. Gaat allemaal niet zo makkelijk met zo'n lomp ding dat nog vochtig is van het rottende afval dat erin zat.
Streef ernaar je graf te bestormen met chocola in je ene en een glas wijn in je andere hand, een totaal opgebruikt lijf, helemaal versleten en gillend: "Whoa, wat een trip! Heb het heerlijk gehad!"
pi_38433572
In een smerig restaurant naar de plee gaan, en dat dan je dure zonnebril in de pot valt. En dat je dan eerst 5 minuten walgend met jezelf staat te overleggen in dat hokje of dat ding het waard is om je arm voor in dat strontwater te steken.
Ja dus
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 1 juni 2006 @ 13:04:48 #287
47102 Elvi
miemkwien
pi_38433581
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 12:35 schreef Pune het volgende:
En op de middelbare school zat ik op een zomerdag op het grasveld voor de school, met een groepje vrienden wat semi-diepgaande pubergesprekken te voeren tijdens een tussenuur. Ineens maakt iemand een grapje en ik moest er zo hard om lachen dat ik mezelf achterover laat vallen en mijn benen half de lucht in gooi waardoor ik best een harde wind liet
Jaren later kwam ik één van mijn toenmalige klasgenoten tegen en die vroeg me toen met een samenzweerderige blik "Weet je nog, toen op dat grasveld, dat jij zo hard moest lachen en toen iets heel beschamends deed?"
Whahahaha ik zie dat echt al helemaal voor me!
pi_38434220
Net weer iets, ik moest even naar een bijeenkomst en kon met een ander meisje die ik verder niet ken met de auto mee terug rijden aangezien ik met de bus was .

Dus ik even met dat meisje kletsen, komen we bij relaties e.d. ik zeggen dat ik sinds kort een nieuwe vriendin heb, maar kende dr al een tijdje. Zegt ze dat je dan wel vaak een andere kant van haar leert kennen tijdens een relatie. Ik gooi er zonder na te denken meteen uit "ja precies, neuken enzo".
Zegt ze "nou eigenljik bedoel ik negatieve kanten van haar.."

uhm oh ja sorry hoor ik ben man!
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 10:27 schreef thefunny het volgende:
Ik stapte een keer in mn auto om weg te rijden.
quote:
...zat ik achterin!

pi_38434898
ik had laatst een heel zware ketting aan en ik wou mn haar ff opschudden dus ik buig voorover waai wat met mn hoofd heen en weer en gooi mn haar achterover
knal ketting tegen mn hoofd
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_38438899
- Midden in de stad even in slaap vallen (bier ) en dan de volgende nacht wakker worden in een deur die vanaf de binnenkant niet open wil (trouwens.. niet echt riante kamer, en een beetje weinig meubels)
- Bij het cup-a-soup automaat nog niet wakker zijn. Dus denken dat de eerste keer op koffie drukte niet werkte, waarna je bekertje overstroomt.
- Havo 1... Tekenen... leraar: "pas op deze inkt moet je niet over je kleren krijgen".... KLOENK.. inkt over mn kleren
- Busreis van 1,5 uur.. halverwege moeten overstappen.. en dan overstappen in de bus die naar je beginplaats gaat

Van een collega bij stage gehoord:
- Werken bij een groentenboer. Vrouw koopt komkommer om daarop te reageren met "wilt u er ook nog een om op te eten "
pi_38440911
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 01:02 schreef Aurelium het volgende:
-knip-
Ik ben ook een keer keihard onderuit gegleden met mijn fiets toen ik een bocht wou nemen, terwijl het niet eens glad was .

Alsof dat al niet genoeg was, fietsten er ook nog van die kleuters langs me die uiteraard wel hard door de bocht konden fietsen zonder te vallen .
pi_38441876
ik ben een keer toen ik alleen thuis was keihard tegen de onderkant van de deurpost aangesprongen. Ik ging bijna out men, ik kon nog net bij bewustzijn blijven. Dat deed verrekte zeer en waarom ik er tegenaan sprong weet ik niet. Ik was vast blij ofzo en daarna moest ik nog naar school
Tralalalala Die Dom Die Dom
  donderdag 1 juni 2006 @ 16:44:04 #293
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_38441923
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 10:37 schreef EggsTC het volgende:
Zaterdagavond je fietst voor jou en je maten naar de shoarma, dus je ziet een groep van 20 man daar staan op de hoek waar je langs fietst. Ik door de bocht met mn trapper naar beneden en de shoarma in de hand aan de andere kant. Raakt mn trapper precies op die hoek de grond en ik keihard op mn bek met al die shoarma over me heen. Ik kon zien dat ze zich inhielden met lachen maar er kwam wel iemand vragen hoe het ging Was wel redelijk bezopen maar voelde het de volgende dag toch wel erg.
Ik zou gewoon tering hard je uitlachen

Zoeen vette actie
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  donderdag 1 juni 2006 @ 17:08:48 #294
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_38442793
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 13:04 schreef Mwanatabu het volgende:
In een smerig restaurant naar de plee gaan, en dat dan je dure zonnebril in de pot valt. En dat je dan eerst 5 minuten walgend met jezelf staat te overleggen in dat hokje of dat ding het waard is om je arm voor in dat strontwater te steken.
Ja dus
Ik had het zelfde met een niet zo dure zonnenbril. Ik trok door en het viel van mijn hoofd zo in het kolkende water. Zonder er maar een moment over na te denken heb ik mijn arm er in gestoken en nog een kwartier gezocht...
En ze leefden nog lang en gelukkig
pi_38443220
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 15:31 schreef NIEKler het volgende:
- Midden in de stad even in slaap vallen (bier ) en dan de volgende nacht wakker worden in een deur die vanaf de binnenkant niet open wil (trouwens.. niet echt riante kamer, en een beetje weinig meubels)
Je werd niet wakker terwijl ze je in de cel gooiden?
pi_38443521
oeh een hele hoop jaar geleden vond ik een jongen leuk en toen stond ie ergens op straat met zn vrienden te kletsen en ik fietste net voorbij met 2 vriendinnen maar ik schoot zo in de stress omdat ie daar stond dat ik ging wiebelen op mn fiets en ik reed tegen een van die vriendinnen aan we gingen natuurlijk kei hard op ons bek

en toen kwam die leuke jongen me oprapen en toen kuste ie me
elk nadeel heb zn voordeel of hoe zegt johan t ookal weer?
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_38452205
Ik was een keer in een zwembad waarbij ook een sauna plus ijsbad aanwezig waren. Ik droeg de sleutel van mijn kledingkluisje om mijn pols. Helaas was het bandje iets uitgelubberd. Laat het ding nou niet van mijn arm afschieten terwijl ik bezig ben met twijfelen of ik het ijsbad in wilde. Nou, dat dilemma was dus snel opgelost... En mijn vriend maar lachen terwijl ik de bodem van het ijsbad afzocht naar mijn sleutels.
pi_38452699
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 21:08 schreef _Arual_ het volgende:
Ik was een keer in een zwembad waarbij ook een sauna plus ijsbad aanwezig waren. Ik droeg de sleutel van mijn kledingkluisje om mijn pols. Helaas was het bandje iets uitgelubberd. Laat het ding nou niet van mijn arm afschieten terwijl ik bezig ben met twijfelen of ik het ijsbad in wilde. Nou, dat dilemma was dus snel opgelost... En mijn vriend maar lachen terwijl ik de bodem van het ijsbad afzocht naar mijn sleutels.
Altijd mooi hoe het vrouwelijke lichaam op ijswater reageert.
Altijd beschamend hoe het mannelijke lichaam op ijswater reageert
pi_38452784
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 17:30 schreef liefie_ het volgende:
oeh een hele hoop jaar geleden vond ik een jongen leuk en toen stond ie ergens op straat met zn vrienden te kletsen en ik fietste net voorbij met 2 vriendinnen maar ik schoot zo in de stress omdat ie daar stond dat ik ging wiebelen op mn fiets en ik reed tegen een van die vriendinnen aan we gingen natuurlijk kei hard op ons bek

en toen kwam die leuke jongen me oprapen en toen kuste ie me
elk nadeel heb zn voordeel of hoe zegt johan t ookal weer?
Was dit tijdens een lucid dream of een ordinaire natte droom?
  donderdag 1 juni 2006 @ 21:23:09 #300
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_38452885
Dat je met je dronken hoofd besluit toch te gaan fietsen, zo slingerend dat je met je rechterarm de muur schampt onder een viaduct, 150 meter verder zweert dat er een lantaarnpaal oversteekt en dan dus toch onderuit gaat.

Blijven liggen in de vaste overtuiging dat er binnen no time wel iemand langs komt die je omhoog helpt. En je dan na een half uur realiseren dat er toch echt niemand komt en je daar behoorlijk voor lul ligt.

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_38453062
deel 2 in de maak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')