quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:46 schreef Flyga het volgende:
zodat je niemand hebt op terug te vallen,.. deel het hier met ons, de TS begint uiteraerd:
Vandaag nog, ik zou uit mijn werk fietsen, begint het ineens keihard te regenen, dus ik trek mijn regenpak aan. Sta ik bij de rotonde,... terwijl ik nog steeds bezig was mijn capouchon beetje vast te knopen, had ik niet door dat de zon allang weer scheen en ik stond bij elk stoplicht stil om mijn capuchon strakker te doen....Ik was zo bezig met naar huis komen,... kom ik bij de achterdeur staat mijn licht ook nog aan OMG OMG OMG....
i must have looked like an ass...
![]()
En dan heb je het eenmaal aan, is het weer droogquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:49 schreef Glacier het volgende:
Als het begint te regenen op de fiets, blijf ik altijd doorfietsen totdat ik zeiknat ben en dan begin ik er pas over te denken om een regenpak (als ik dat bij me heb) aan te trekken
Heb ik ook wel eens gehad in de kassarij,... maar toen hoorde iedereen het maar niemand lachte terwijl het een best leuk grapje was.. maarjaquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:48 schreef felic. het volgende:
Gheh. Veel lelijker is als je een grapje maakt maar dat er niemand bij staat![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:02 schreef Elvi het volgende:
In een volle bus Acda&de Munnik luisteren (Trilogie) en kéihard moeten lachen met een soort knor-geluiden...![]()
Ik heb er maar een soort van hoestbui van gemaakt...
Hoezo? Er is toch niemand? En als jij het een leuk grapje vindt en erom lacht, dan lacht ten minste iedereen die het grapje gehoord heeft...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:48 schreef felic. het volgende:
Gheh. Veel lelijker is als je een grapje maakt maar dat er niemand bij staat![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:15 schreef Moja het volgende:
Of fietsen op ijzel, echt keihard op je bek gaan, waardoor je hele zadel en stuur scheef zitten maar ze zelf niet recht krijgt en nog een heel eind moet fietsen, en dan doen alsof er niks aan de hand is met je kromme stuur en je zadel die verkeerd om zit.![]()
TT zegt toch "In je eentje"quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:17 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Hoezo? Er is toch niemand? En als jij het een leuk grapje vindt en erom lacht, dan lacht ten minste iedereen die het grapje gehoord heeft...
Hamer er niet zo over door vervelende tattaquote:
Ik bewaar mn beste grapjes voor mn beste publiek en dat ben ik zelfquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:48 schreef felic. het volgende:
maandagochtend is het excuusquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:14 schreef nog.een.keer het volgende:
Op maandagochtend met je volle smoelwerk tegen een deur aanlopen waar "trekken" op staat is best een beschamend moment
muhahaha, toevallig deed mijn collega vanmiddag precies hetzelfdequote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:56 schreef buzzer het volgende:
Vanmiddag:
...Vervolgens toch kippensoep in de beker, en die vervolgens afvullen met koffie ipv heet water.
Vooral dat laatste kan ik beamen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:01 schreef appelsap het volgende:
Ooh ik weet er nog meer.
1 keer met een leraar.
Op school hebben wij niet zulke brede gangen.
Ik liep op de gang nogal uitbundig met mijn armen te zwieren. Mijn leraar duits wilde me inhalen en kwam vlak achter me lopen. Toen 'greep' ik hem bij zijn ballen.
Beschamende situatie voor ons beide.
Verder praat ik vaak nét iets te hard als ik iets in mijn enthousiasme wil vertellen.
Dat levert ook wel eens beschamende situaties op.
Heb ik ook eens gedaanquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:17 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik kan me van toen ik klein was nog wel herinneren dat ik tegen een wildvreemde aanhing in de veronderstelling dat het mijn papa was.
In een drukke winkelstraat gilde je een keer iets over sex met dieren.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:16 schreef appelsap het volgende:
[..]
Ja, ik heb alleen geen voorbeelden zo.
Jij?
In dit kader:quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:17 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik kan me van toen ik klein was nog wel herinneren dat ik tegen een wildvreemde aanhing in de veronderstelling dat het mijn papa was.
Zou ik wel doen als ik jou wasquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:19 schreef Jett het volgende:
Ik schaam me niet voor mezelf.
Ja ik ook...snel doorlopen toenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:17 schreef Sandertje21 het volgende:
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:46 schreef Yozzz het volgende:
Ik vind dat ik ook wel een verhaal mag vertellen van een klasgenoot. We zaten in de tekenles en de lerares was een hele grote forse vrouw, en die klasgenoot wilde haar iets vragen. De klasgenoot stak zijn vinger op en riep de lerares. Hij riep echter niet "Juffrouw", maar keihard "Mama!!"
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:15 schreef Moja het volgende:
Ergens heen moeten met de trein, had ik zo'n sneltrein genomen die niet bij alle stations stopt. Dus dan zie je heel leuk het station waar je uit moet voorbij razen die pas stopt na 3 stations en kan je weer een half uur op de goeie trein terug gaan zitten wachten![]()
...ik moest hardop lachen..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:56 schreef buzzer het volgende:
Vanmiddag:
Bij de cup-a-soup automaat de beker onder de kippensoep zetten
vervolgens de knop van de tomatensoep indrukken en raar kijken dat alles er naast valt.
Vervolgens toch kippensoep in de beker, en die vervolgens afvullen met koffie ipv heet water.
Ik had beter in mijn nest kunnen blijven
dat werd ook wel hoog tijd zeg. muizen met balletjes zijn zoo 1999quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:09 schreef BOKA het volgende:
Mijn kamer ligt aan het water en een tijd geleden was ik het balletje van mijn muis aan het schoonmaken.
Mijn raam stond open en op één of andere manier was ik met de muisbal aan het schudden (), die vervolgens uit mijn hand en in het water vloog.
Ik heb nu een optische muis.
Misschien zag die fietsneger het welquote:Op woensdag 24 mei 2006 01:04 schreef Aurelium het volgende:
Ik heb er trouwens zelf ook nog eentje van afgelopen zondag. Ik had chocomel gekocht op t station en daar zit zo'n zilveren papiertje over de opening van het flesje die je eerste moet verwijderen. Maar ik trok dat ding eraf. Helaas gaf het laatste stukje in een keer mee waardoor de inhoud van het hele flesje plotseling over mijn haast witte jas vloog. Volgens mij had niemand het gezien
Lachen om trilogie , jij hebt echt slechte humorquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:02 schreef Elvi het volgende:
In een volle bus Acda&de Munnik luisteren (Trilogie) en kéihard moeten lachen met een soort knor-geluiden...![]()
Ik heb er maar een soort van hoestbui van gemaakt...
Een verkochte koplampquote:Op woensdag 24 mei 2006 01:16 schreef Captain_Chaos het volgende:
Nieuwe motorfiets gekocht.
Naar huis rijden met een bordje 'Ik ben verkocht' op de koplamp.
Wat een matige actie om gewoon ff aan je borsten te kunnen voelenquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:10 schreef freecell het volgende:
Mijn huidige verloofde (die mij straks gaat vermoorden omdat ik dit op FOK! zet) kende ik twee dagen. We waren collega's (zelfde stage). Ik stond bovenaan de trap tegen hem aan te lullen, hij loopt naar boven struikelt over de bovenste trede, zoekt houvast en gaat vól aan mijn borsten hangen![]()
Je had zijn hoofd moeten zien na dit voorval. Ik heb hem nooit meer zo rood gezien.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat een matige actie om gewoon ff aan je borsten te kunnen voelen![]()
.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:25 schreef _Arual_ het volgende:
-Ik showde mijn nieuwe suède jas aan mijn klasgenoten, en toen kwam er een ranzige vogel net voorbij vliegen. Hele jas dus naar de haaien.
Gelukkig héb ik humorquote:Op woensdag 24 mei 2006 01:15 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Lachen om trilogie , jij hebt echt slechte humor![]()
Wehehehe, doet het altijd leuk op feesten en partijen, dit soort anekdotesquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Je had zijn hoofd moeten zien na dit voorval. Ik heb hem nooit meer zo rood gezien.
En voelen en hangen zijn verschillende dingen
quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:10 schreef freecell het volgende:
Mijn huidige verloofde (die mij straks gaat vermoorden omdat ik dit op FOK! zet) kende ik twee dagen. We waren collega's (zelfde stage). Ik stond bovenaan de trap tegen hem aan te lullen, hij loopt naar boven struikelt over de bovenste trede, zoekt houvast en gaat vól aan mijn borsten hangen![]()
Daar had je al kunnen stoppenquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En hier mijn verhaal:
Woensdag 28 december, een avondje Children of Bodom in de 013 en vele pinten pakken in Tilburg. Over het concert ga ik niet hebben, noch over café de Extase.
CoB was goed, de Extase was foutquote:
Dat heb ik ook altijd!quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:59 schreef Flyga het volgende:
Ik heb ook vaak dat als ik een deur uit loop. net met 1 schouder tegen de deur post knal... en dan heel stoer verder lopen alsof het je bedoeling was je zo te stoten... terwijl het vet dom lijkt en je ineens helemaal scheef met je bovenlichaam loopt
Ja, dat is kut hè, ik denk dan altijd: Shit wat ik ben ik een brede gozer.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:59 schreef Flyga het volgende:
Ik heb ook vaak dat als ik een deur uit loop. net met 1 schouder tegen de deur post knal... en dan heel stoer verder lopen alsof het je bedoeling was je zo te stoten... terwijl het vet dom lijkt en je ineens helemaal scheef met je bovenlichaam loopt
whahaquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:13 schreef Vampess het volgende:
Vrolijk huppelend de gang doorgaan, en met je haar blijven hangen aan het wasrek
quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:54 schreef Mwanatabu het volgende:
-Een gruwelijke scheet laten in het archief, je opgelucht omdraaien, de deur open zien zwaaien, achter de kasten springen terwijl je je chef die ene grote delegatie binnenlaat die het archief verder gaat digitaliseren en ze opmerkingen horen maken over de putlucht.
Whahaha ik zie t helemaal voor mequote:Op woensdag 24 mei 2006 18:13 schreef Vampess het volgende:
Vrolijk huppelend de gang doorgaan, en met je haar blijven hangen aan het wasrek
nog erger... hond uitlatend met je haar in een struik uit iemands tuin blijven haken... aangezien ik nogal lang haar heb,.. al die lui vet kijken uit het raamquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:13 schreef Vampess het volgende:
inderdaadquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:59 schreef Darkmind het volgende:
Goed topic![]()
Ik werk in een bakkerswinkeltje en er kwam een keer een man binnen, dus ik vraag zo aan die man mag ik u hebben? i.p.v. kan ik u helpen![]()
Er kwam ook een keertje een man binnen en zijn gulp stond open. Dus ik zeg: meneer u gulp staat open. Mijn collega: sjeesus waar let jij op!![]()
Een vriend van mijn op vakantie kwam zijn tentje uitgekropen maar kwam vast te zitten mijn zijn lange haren in de rits van de tent, we zijn best wel een tijdje bezig geweest om zijn haar te redden en hem los te krijgen(hij heeft nu zijn haar maar afgeschoren haha)
Een vriendin van mij heeft een zoontje van 5 en die zat op haar schouders laatst en hij had een grote stok in zijn hand. Ze liepen onder een laag hangende struik door. Maar ja dat had dat ventje niet door want hij is tenslotte 5. Ik zag hem zo half naar achteren vallen haha. Gelukkig liet ie op tijd los!![]()
Dit zijn eigenlijk allemaal verhalen waar ook mensen bij waren, maar wel leuk![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:44 schreef Razor21 het volgende:
Weet niet of dit er ook thuis hoort heb al een gepost in het Drugs forum![]()
Maar stond wel behoorlijk voor lul in mijn eentje :
Ongeveer 2 jaar geleden toen ik nog vaak coke gebruikte tijdens het uitgaan.
Ik bel dus die dealer op en ik spreek af op een parkplaats bij de Rabobank.
Hij zegt met 5 min. ben ik er ik zeg is goed was er namelijk al bijna.
Toen ik aan kwam lopen zag die groen opel met geblindeerde ramen al staan. Zaten alleen 2 Nederlanders achter het stuur. Dus ik denk nog ach zullen wel nieuwe gasten zijn![]()
Dus ik stap vrolijk achterin en zeg 3 voor 50 graag...en die gozers kijken om naar mij echt zo van :
![]()
![]()
![]()
En ik zo van :ik zeg ik bel je net toch geef nu maar
![]()
En vanuit mijn ooghoek zie ik dus een groene opel met geblindeerde achterruiten de parkeerplaats op rijden. Dus ik zo van![]()
![]()
![]()
Bleek ik bij 2 wildvreemde ingestapt te zijn![]()
schaamde me kapot....
quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:29 schreef sweaty het volgende:
Ik vond wel dat ik voor lul stond vandaag. Had een sollicitatie gesprek bij de NS (kantoorwerk) werd er gevraagd of ik met de trein of bus kwam of met de auto. Zeg ik "met de auto, heb een hekel aan de trein" Toen ik het gezegd had dacht ik "Neeeeeeeeeeeeeeee !!!" hoe kan je dat nou zeggen als je solliciteert bij de NS.![]()
Voelde me toen echt een dom blondje.![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:29 schreef sweaty het volgende:
Ik vond wel dat ik voor lul stond vandaag. Had een sollicitatie gesprek bij de NS (kantoorwerk) werd er gevraagd of ik met de trein of bus kwam of met de auto. Zeg ik "met de auto, heb een hekel aan de trein" Toen ik het gezegd had dacht ik "Neeeeeeeeeeeeeeee !!!" hoe kan je dat nou zeggen als je solliciteert bij de NS.![]()
Voelde me toen echt een dom blondje.![]()
Toen moest ie wel met je trouwen; you break it, you take itquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:10 schreef freecell het volgende:
quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:41 schreef Steeven het volgende:
Bij een koffieautomaat op het werk op het knopje voor een hele kan ipv een beker drukken, waarna overal koffie ligt.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:29 schreef miki het volgende:
Op de middelbare school: ik doe 's morgens en 's avonds bij gezichtsreiningen e.d. een soort haarband in om m'n haar uit m'n gezicht te houden, alleen zit daar nog zo'n soort plastic beertje op (ja, die haarband is heel oud). Zat ik in de klas, zat ik met mijn hand rond mijn kol, voel ik ineens dat beertje. Dus ik had in een slaperige bui mijn haarband vergeten af te doen, hij zat nu op mijn nek als een ketting
Toen heb ik hem héél snel, toen niemand keek, afgedaan. Vraag me af hoeveel mensen dat leuke beertje gezien hebben
![]()
quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:41 schreef Steeven het volgende:
Bij een koffieautomaat op het werk op het knopje voor een hele kan ipv een beker drukken, waarna overal koffie ligt.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:23 schreef charon het volgende:
Bij iemand aanbellen, en dat de meeuw op de nok van het dak net boven de deur daarvan schrikt.
En dus tussen de bel en het opengaan van de deur netjes op je kop schijt.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:50 schreef Flyga het volgende:
ik ben es zo raar met mijn fiets gevallen,.. dat ik het handvat van het stuur zeg maar in mijn mond had.... omg![]()
herkenbaarquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:41 schreef Steeven het volgende:
quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:40 schreef Bluurgh het volgende:
ik fietste wel eens met iemand die met losse handen reed, naar z'n stuur keek en zag dat z'n handvat half van het stuur af was gegleden zegmaar, en 'm er zonder bij na te denken terug in wou slaan![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:12 schreef shmoopy het volgende:
...en daar in de spiegel zien dat je mascara dusdanig is uitgelopen dat je een soort gemuteerde panda-beer lijkt.
Ik heb ook wel eens m,n handvat van het stuur zonder erbij na te denken hard terug geslagen op mn stuur. Man wat maakte ik een ongelooflijke klap. ik krijg nog het schaamrood op mn kaken als ik eraan denkquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:40 schreef Bluurgh het volgende:
ik fietste wel eens met iemand die met losse handen reed, naar z'n stuur keek en zag dat z'n handvat half van het stuur af was gegleden zegmaar, en 'm er zonder bij na te denken terug in wou slaan![]()
Ojaquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:10 schreef caradoc het volgende:
Een tijd geleden had deed mijn muis vreemd. Af en toe ging de muis ineens naar rechts in het beeld en ik kreeg hem niet meer naar links. Wanneer ik opnieuw opstarte deed die weer normaal. Het gebeurde steeds vaker en ik had het idee dat ik gehacked werd op de pc.
Na een paar dagen ging de muis direct naar rechts als ik in windows kwam. Ik trok de internet kabel eruit ... nog niks. Ik ben gaan kloten met het toestenbord om een virusscan en spywarescan te starten ... nog niets. Na veel frustratie ben ik erachter gekomen dat in m'n optiscvhe muis en haartje vast zat, dicht bij de lens. Die zorgde ervoor dat de muis zo raar deed.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:09 schreef -skippybal- het volgende:
Bij heftige drinkpartijen wil ik die nacht nog wel eens gaan slaapwandelen om acties uit te halen die me normaal niet in het hoofd komen.
Dus een keertje had ik de camera gepakt, op een mooi plekje gezet en aangedaan om vervolgens te showen wat een lol je wel niet kan hebben met een tuitje en een volle blaasLul in het tuitje en lekker rondjes lopen terwijl er een prachtig straaltje aan de onderkant uitsproeide. Videorecorders en asbakken moesten het onder andere ontgelden voor mijn plezier.
De volgende ochtend komt m'n moeder de kamer binnen stormen:
"Heb je weer eens lopen slaapwandelen??!!"
"Weet ik veel. Ga weg, ik wil slapen"
"Je moet verdomme niet zo veel zuipen!! Opruimen nu!!"
Ik dus lekker opruimen en weer wezen slapen. Ik herrinerde me dus totaal niks, dus ook niet de camera.
Na een tijdje gingen m'n ouders dus hun vankantiefilmpje ("Die camera hadden we toch niet hier neer gelegd??
" tonen aan vrienden.
Je raad het al, ze kregen eerst een spetterend intro van mij met m'n tuitje![]()
Niet leuk zijn![]()
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:26 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
ik heb eens in de drinkbak van de hond zitten schijten, snachts na thuiskomst.
erg van de kaart
heb me de volgende dag nog serieus af staan vragen of die drol (mooie trouwens) nou van de hond of van mij was.
na een tijdje ben ik tot de conclusie gekomen dat het toch iets logischer zou zijn dat ik boven die bak heb gehangen,
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:26 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
ik heb eens in de drinkbak van de hond zitten schijten, snachts na thuiskomst.
erg van de kaart
heb me de volgende dag nog serieus af staan vragen of die drol (mooie trouwens) nou van de hond of van mij was.
na een tijdje ben ik tot de conclusie gekomen dat het toch iets logischer zou zijn dat ik boven die bak heb gehangen,
Zie je erg vaak in de busquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:13 schreef birdydontfly het volgende:
In slaap vallen in de bus en dan ineens wakker schrikken en een heel raar "Groiiiink" snurk geluid maken en dan zien dat de hele bus je heel vreemd aan zit te kijken
oh dat heb ik als brugklasser gehad - mijn enorme tas netjes achterop mijn fiets gebonden, en toen wrikken aan het slot. Helaas kwam toen ook nog de eigenaresse van de fiets (examenklas mavo of zo, ik vond haar iig al ontstellend volwassenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:38 schreef Black_Tulip het volgende:
Ik zette een keer mijn fiets op slot bij de V&D. Toen ik de winkel weer uit liep, probeerde ik mijn fiets van het slot af te halen.. maar.. het lukte maar niet..En ik wrikken en doen.. Ik wilde bijna iemand om hulp gaan vragen en ik overwoog om naar de fietsenmaker te gaan. Het duurde vrij lang voordat ik door had dat het wel exact dezelfde soort fiets was als de mijne, maar dat mijn fiets een paar meter verderop geparkeerd stond
Oh God, dat maakt het nog ergerquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:43 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
oh dat heb ik als brugklasser gehad - mijn enorme tas netjes achterop mijn fiets gebonden, en toen wrikken aan het slot. Helaas kwam toen ook nog de eigenaresse van de fiets (examenklas mavo of zo, ik vond haar iig al ontstellend volwassen) gillend naar buiten omdat iemand haar fiets probeerde "te jatten".
Hehe, ja dat heb ik ook vaak genoeg.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:22 schreef nils7 het volgende:
Ik heb echt zovaak gehad dat als ik een minimars of snickers ofzo uit de koekjestrommel pak en dan richting de prullebak loop al het papiertje/plasticje verwijder en ik doe snel de prullebak open en dan gewoon de snickers weggooien ipv het papiertje![]()
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:41 schreef Flyga het volgende:
laatst fietste ik een stukje op mijn vaders fiets,.. nu is dat frame nogal hoog en aan gezien ik een vrouw ben,.. kon ik niet eens zittend op de stang zeg maar bij de grond dus je voelt em al aan komen...
Omdat het zadel ook nog es te hoog zat ging ik uit het zadel en nam op de een of andere manier een soort tour de france houding aan wat nergens op sloeg.. Ineens flikkert de ketting er af, waardoor ik gigantisch hard op de stang terecht kom.... Heel veel mensen zagen het en ik deed net of ik van plan was om op de stang te gaan zitten om maar een houding te geven...pijn dat ik had sjoooonge jonge,.. maar het toppunt is dat je dan ook nog net doet alsof je dat van plan was...
Jij houdt de koppeling niet ingedrukt als je start?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:22 schreef GrupoBalanca het volgende:
Net nog toen was klaar met tanken, en loop ff naar binnen om iets te kopen af te rekenen.. eenmaal terug in mn auto, starte ik de auto en hij schoot snel naar voren, ik had hm dus perongeluk in zn 1 laten staan, maar dan net doen alsof ik ook zo wilde wegrijden....
ik heb maar niet om mij heen gekeken volgensmij waren er genoeg mensen die dat zagen..
Yep die ken ik, te laat voor school, snel afstappen *klets*quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:39 schreef Black-Death het volgende:
Ik heb een hele tijd de oude fiets van mijn moedr gebruikt en ging toen ook vrouwelijk afstappenmaar het ergste was toen ik in de fietsestalling met mijn eigen herenfiets ook vrouwelijk wilde afstappen... godverdomme wat deed mn enkel pijn
neuh hoeft niet perséquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:41 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Jij houdt de koppeling niet ingedrukt als je start?![]()
Lekker handigquote:
Dat had mijn klasgenoot ook eens gedaan, maar dan was het onze mentor.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:46 schreef Yozzz het volgende:
Ik vind dat ik ook wel een verhaal mag vertellen van een klasgenoot. We zaten in de tekenles en de lerares was een hele grote forse vrouw, en die klasgenoot wilde haar iets vragen. De klasgenoot stak zijn vinger op en riep de lerares. Hij riep echter niet "Juffrouw", maar keihard "Mama!!"
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:09 schreef PallominnoXIII het volgende:
Okay, het is niet misschien in m'n eentje, maar hij is beschamend zat..
Ik had een tijdje geleden wat met een meid, was niet zo lang aan enzo, je kent het
Ze zou naar mij toe komen en ervoor had ik al wat thee gezet, maar die dag had ik al gewerkt, net gedouched, dus errug moe..![]()
Ik sta daar bij de thee, ik leun tegen het keukenkastje en val als een blok in slaap![]()
Toen kwam mijn vriendin binnen, dacht dat ik er gewoon stond, en knuffelde me, toen pleurden wij dus allebei op de grond met ijskoude thee over onze smoelwerken![]()
Zo van, Hoe doet een mannetjes eend het? In zn eendjequote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:14 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Ik had hem er net in, komt m'n moeder binnen...
Stonden ik en m'n eendje mooi voor lul.
Dit is wel geen beschamend moment in je eentje, de mensen aan de frietmobiel (quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:35 schreef Benniben19 het volgende:
hmm ja... veel ongelukken per fiets dus ik kan niet achterblijven. Een vriend van me hield een klein feestje (ouders op vakantie altijd goed) ennuh iedereen zou wat meenemen van drank en eten.. ik had wat cola flessen in een zak om me stuur hangen. Tis net 1minuut fietsen ofzo...ik ga de eerste bocht om...KEIHARD op me bek! Net voor de frietmobiel (jawel een friture op wielen). Stonden vier-vijf mensen die het zagen gebeuren.![]()
![]()
Bleek achteraf toen ik opstond dat de hals van cola fles tussen me spaken was gekomen. Mijn witte spijker heb ik kunnen weggooien!!
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:41 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik liep op straat, niks aan de hand. Opeens merkte ik dat mijn lichaam iets te veel naar voren helde om echt goed in evenwicht te blijven. Dus ik ging steeds sneller lopen met grotere passen om mezelf weer rechtop te krijgen, maar het mocht niet meer baten: ik viel vol voorover op mijn smoel!
Resultaat: tanden heb ik nog, maar mijn beide handpalmen lagen open. Het vallen gebeurde namelijk in slow-motion plus ik wist al ver van tevoren dat het onvermijdelijke ging gebeuren dus kon ik mijn val nog breken met mijn handen![]()
Heb me nog weken geschaamd; hoe kun je als volwassene nou gewoon omver pleuren?
In de auto maak ik ook vanalles mee. Bijvoorbeeld uitvoerig zitten te neuspeuteren terwijl je je alleen waant en er dan met een schok achterkomt dat in feite iedereen die voorbij rijdt er vol zicht op heeft.
Ook had ik een erg moment toen ik voor het eerst ging tanken in mijn eerste wagentje: ik reed na het tanken weg en maakte daarbij een bocht iets te ruim zodat ik tegen een andere pomp aanreed. Ding helemaal ontwricht. Schade gelukkig betaald door de verzekering.
Verder heb ik heel wat D'OH momenten gehad in de auto als ik na uren verdwaald rondrijden eindelijk de weg had gevonden, terwijl ik diezelfde rit al vaker had gereden.
Het heeft ook even geduurd voordat ik begreep hoe snelwegen werken en dat je echt niet nooit meer thuiskomt als je een afslag hebt gemist.
Beetje ranzig verhaal: vergeten tampon in te doen voor het slapengaan terwijl ik aan de klats was.
Resultaat: Rood onderlaken en dito matras.![]()
Nieuw matras gekocht, zeker?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:41 schreef cinnamongirl het volgende:
Beetje ranzig verhaal: vergeten tampon in te doen voor het slapengaan terwijl ik aan de klats was.
Resultaat: Rood onderlaken en dito matras.![]()
Dat is volgens mij gewoon automatisme of niet?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:18 schreef FanNa het volgende:
Ik was laatst aan het werk, bij de AH, achter de kassa. Komen dr zo 2 best knappe meiden van 17/18 aan met alleen 1 reep Toblerone...Voor degene die het niet kennen:
[afbeelding]
Ik pak dat ding en schuif em terug in de rij met van die plankjes voor scheiding tussen klanten.
Die dingen hebben exact de zelfde vorm...![]()
Na een paar seconden had ik het door...:'Oeps, ik zal em even afrekenen'
rooie kop...
en niemand die je even hielp zekerquote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:10 schreef Wessiej het volgende:
Ik weet nog wel heul lang geleden toen de laatste schooldag in groep 8 voorbij was, kreeg je al je fucking werk van alle klassen in een vaag mapje dat je zelf met touw moest dichtmaken.
Dus ik doe dat achter op mijn snelbinder, en er was een windvlaag en opeens vielen álle blaadjes (een paar honderd) alle kanten op, stond ik daar te rapen in een drukke straat.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:18 schreef FanNa het volgende:
Ik was laatst aan het werk, bij de AH, achter de kassa. Komen dr zo 2 best knappe meiden van 17/18 aan met alleen 1 reep Toblerone...Voor degene die het niet kennen:
[afbeelding]
Ik pak dat ding en schuif em terug in de rij met van die plankjes voor scheiding tussen klanten.
rooie kop...
Hehe, dat heb ik ook een keer gedaanquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:18 schreef FanNa het volgende:
[afbeelding]
rooie kop...
Vrouwen hebben daar toch niets, dus is aanstellerijquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:41 schreef Flyga het volgende:
laatst fietste ik een stukje op mijn vaders fiets,.. nu is dat frame nogal hoog en aan gezien ik een vrouw ben,.. kon ik niet eens zittend op de stang zeg maar bij de grond dus je voelt em al aan komen...
Omdat het zadel ook nog es te hoog zat ging ik uit het zadel en nam op de een of andere manier een soort tour de france houding aan wat nergens op sloeg.. Ineens flikkert de ketting er af, waardoor ik gigantisch hard op de stang terecht kom.... Heel veel mensen zagen het en ik deed net of ik van plan was om op de stang te gaan zitten om maar een houding te geven...pijn dat ik had sjoooonge jonge,.. maar het toppunt is dat je dan ook nog net doet alsof je dat van plan was...
quote:Op maandag 29 mei 2006 01:02 schreef NanKing het volgende:
Ik had vanavond nog een leuk beschamend moment in mijn eentje.
Ik heb een bureau stoel met wieltjes en ik stond even op, uiteraard schuift de stoel iets naar achteren op laminaat, ik wil de weer gaan zitten maar ik miste nogal met neerzetten van mijn derriere.
Ik lag op de grond met mijn stoel boven op me![]()
![]()
.
En dan nog heel stom rond kijken of niemand het zag door het raam ofzo.
ROFLquote:Op maandag 29 mei 2006 01:37 schreef Goed_Gek het volgende:
mmm een heel pijnlijk moment was in de brugklas toen we een uitje hadden naar een pretpark.
ik zit achterin de bus met een basischoolvriendin en haar klasgenoten.
werden moppen verteld en ik moest ook maar een mop vertellen.
ik wou een mop over kanker vertellen maar vraag dus eerst zo acterlijk: " heeft er iemand kanker"
beetje stil en een gast die schreeuwt: " ja ik" terwijl die zijn petje afdoet en zijn kale kop laat zien.
ik dacht: gabbertje (was toen gabbertijdperk) die een grapje maakt.
ik vertel dus die mop over kankerpatienten en alleen die gabber lacht.
een paar maanden later was hij dood....die kale kop was dus echt door de bestraling...
quote:Op woensdag 24 mei 2006 08:50 schreef Yozzz het volgende:
Ik ging een keer met vrienden uit in Enschede, en ik had voor het eerst sinds 3 jaar met een meisje afgesproken die ik nog van de middelbare school kende. Op de afgesproken tijd en afgesproken plaats stond er inderdaad een meisje, die (van de achterkant) identiek was aan het meisje waarmee ik afgesproken had. Ik loop (als verassing) naar haar toe en laat haar keihard schrikken.
Ja, en toen was het uiteraard een vreemde
?quote:Op maandag 29 mei 2006 01:51 schreef NanKing het volgende:
Die laatste 2 heb ik eerder op fok gelezen volgens mij.
Maarre, jouw naam is Donald Duck?
Die 2 verhalen kwamen me gewoon heel erg bekend voorquote:
ja die verhalen heb ik idd al een keer eerder gepost onder een ander accountquote:Op maandag 29 mei 2006 01:56 schreef NanKing het volgende:
[..]
Die 2 verhalen kwamen me gewoon heel erg bekend voor.
Dat donald duck sloeg op je blunders.
Een vriend (ja, echtquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:46 schreef Yozzz het volgende:
quote:Op maandag 29 mei 2006 01:02 schreef NanKing het volgende:
Ik had vanavond nog een leuk beschamend moment in mijn eentje.
Ik heb een bureau stoel met wieltjes en ik stond even op, uiteraard schuift de stoel iets naar achteren op laminaat, ik wil de weer gaan zitten maar ik miste nogal met neerzetten van mijn derriere.
Ik lag op de grond met mijn stoel boven op me![]()
![]()
.
En dan nog heel stom rond kijken of niemand het zag door het raam ofzo.
Verscheen een grijns op mijn gezicht...hoe herkenbaar....quote:Op maandag 29 mei 2006 12:46 schreef AlohaXa het volgende:
Opstaan in de trein en je hoofd stoten aan zo'n rek of schuine daken van de dubbeldekkers..
Durf je niet meer rond te kijken met je rode hoofd of iemand het gezien heeft![]()
Je doos bezeren is anders verrekte pijnlijk hoor!quote:Op maandag 29 mei 2006 01:19 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Vrouwen hebben daar toch niets, dus is aanstellerij
Je wilt even op je fiets springen, maar in plaats van op het zadel op de stang, vol met je ballen. Ik viel met fiets en al om en het zag me zwart voor de ogen.quote:Op maandag 29 mei 2006 13:08 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Je doos bezeren is anders verrekte pijnlijk hoor!![]()
ik moest lachen!quote:Op maandag 29 mei 2006 15:23 schreef Heumeux het volgende:
zit ik lekker op 400nl te spelen, krijg ik A3s, iemand raised 5bb uit EP, ik call op de button.
Flop is Ac2sTc , hij bet de pot, ik reraise allin, want ik denk 2 pair te hebben, niet wetende dat ik A3 heb ipv A2, hij called met JKc en runnert een runner runner straight.
tja, ik vind het wel grappig.![]()
nou dag he, ik ga nu weer terug naar het topic waar ik hoor goed?![]()
da's echt voor lul jaquote:Op maandag 29 mei 2006 15:23 schreef Heumeux het volgende:
zit ik lekker op 400nl te spelen, krijg ik A3s, iemand raised 5bb uit EP, ik call op de button.
Flop is Ac2sTc , hij bet de pot, ik reraise allin, want ik denk 2 pair te hebben, niet wetende dat ik A3 heb ipv A2, hij called met JKc en runnert een runner runner straight.
tja, ik vind het wel grappig.![]()
nou dag he, ik ga nu weer terug naar het topic waar ik hoor goed?![]()
Herkenbaarquote:Op maandag 29 mei 2006 12:46 schreef AlohaXa het volgende:
Opstaan in de trein en je hoofd stoten aan zo'n rek of schuine daken van de dubbeldekkers..
Durf je niet meer rond te kijken met je rode hoofd of iemand het gezien heeft![]()
En dus? Dat het voor een man misschien extra pijnlijk is (hoewel objectief vergelijken niet echt mogelijk is in deze kwestiequote:Op maandag 29 mei 2006 14:21 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Je wilt even op je fiets springen, maar in plaats van op het zadel op de stang, vol met je ballen. Ik viel met fiets en al om en het zag me zwart voor de ogen.![]()
Oh dit doet me denken aan iets wat ik een tijdje terug had.quote:Op maandag 29 mei 2006 12:03 schreef Razor21 het volgende:
Tijdje terug had ik nog een blunder.
Ging tanken langs de snelweg...dus ik rijd naar een pomp toe (Diesel) en het viel me al op dat die slang er kut inging![]()
Na veel klooien kwam er eindelijk Diesel uit maar in een stroomversnelling![]()
Dus ik kijken bleek ik bij een pomp te staan voor vrachtwagens![]()
Ben godverdomme 5 min. bezig geweest om die slang eruit te krijgen. En ik voelde gewoon dat iedereen naar mij keek....en daarna moest ik nog betalen.
Die medewerker keek me echt zo aan![]()
quote:Op maandag 29 mei 2006 17:19 schreef knarfmk1 het volgende:
toen ik nog in groep 7 van de basisschool zat..
een vriend van me tafeltje naast me doet heel stoer door zijn dop van zijn pen in zijn neus te doen, dan hard te blazen door zijn neus en zo zijn dop weg te schieten (je moet toch wat te doen hebben)
ik dus ook proberen!![]()
op t moment dat ik hard door mijn neus blaas valt de dop gewoon op de grond en komt er een lading snot uit mijn neus achteraan...![]()
![]()
quote:Op maandag 29 mei 2006 16:17 schreef pepper_961 het volgende:
Van toen ik nog kettingrookster was.....
Met m`n gedachten ergens anders en dan een sigaret willen opsteken, alleen vergeten die sigaret ook daadwerkelijk in mn mond te doen.
Resultaat..... een brandende aansteker voor een sigaretloze getuite mond.![]()
(goddank geen getuigen!)
Laat maar komen, swaquote:
yep maar dan dacht ik dat het me ma was was op de marktquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:17 schreef Sandertje21 het volgende:
quote:Op maandag 29 mei 2006 21:00 schreef Flyga het volgende:
Ook een keer stapte ik uit de auto dus ik deed de deur op slot,... liet ik de sleutel vallen,... dus ik bukken, bleek dat mijn haar aan de bovenkant van het portier vast zat... probeer dan maar eens acrobatisch bij je sleutels die op de grond liggen te komen....( parkeerterrein LIDL)
Als je nu ook nog even zegt dat je het heel stoer vond om zo bezopen te zijn, verdien je het predikaat 'student'.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:28 schreef Geerd het volgende:
Of zo dronken het cafe uitkomenen ontiegleijk op je bek gaan en door vreemden met een auto word thuis gebracht en dan je moeder je wegmoeten brengen 20 km verder naar het dichtsbijzijnde ziekenhuis om 05.00 in de morgen voor drie hechtingen.
Of met je hoog slaper en al omvallen om dat je met je voet achter het laken blijft hange en je pa de deur open doet die om 06.30 weer komt van de nacht dienst en vraagt gaat nog alles goed?
En dronken thuis komen maar toch nog ff op internet wil kijken en optische muis op de kop vasthouden en hem dan kappot gooien omdat ik dacht dat tie kappot was.
of denken dat je moet werken omdat het al zo vroeg is en je dus gewoon een kwartier blijft wachten bij je werk om 07.00 zondags(toen was ik btw zo ver heen dat ik de fiets niet eens meer heb proberen te vinden)
Of moes ik ook ff tanken ik denk aah ff bakkie moes je dus bekertje plaatsen duurt altijd ff dus ik draai me om kijkt iedereen me zo dom aan.
Ben jij de wetenschappelijk gezien onwaarschijnlijke zoon van Stanley Menzo en John Veldman?quote:Op maandag 29 mei 2006 23:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
Na een potje zaalvoetbal op school liep iedereen de zaal uit, maar ik schoot de bal nog even over de lengte van het veld in het andere doel. Tenminste, dat was de bedoeling. Hij kwam dus op het bovennet van het doel. Dus ik denk, ff stoer voor mezelf die bal van dat net schoppen.
Nou, niet zo stoer dus. Blijft m'n poot vastzitten en donder ik met doel en al achterover
En dan loopt er net een schoonmaakturk binnen die dat alles ziet gebeuren, begint'ie te lachen!
Deed ik zelf ook wel, maar fijn is het niet, zo'n goal op je smoel
Nee ik vind bier gewoon lekkerquote:Op maandag 29 mei 2006 22:23 schreef m021 het volgende:
[..]
Als je nu ook nog even zegt dat je het heel stoer vond om zo bezopen te zijn, verdien je het predikaat 'student'.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:49 schreef RobertvanWinkle het volgende:
Als je verkouden bent toch op de kermis in de botsauto's gaan. Vervolgens knallen ze hard tegen je aan waardoor door de klap er een sliert snot bij mijn neus langsliep.![]()
Pijnlijk, maar wat zeg je dan van het volgende:quote:Op maandag 29 mei 2006 14:21 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Je wilt even op je fiets springen, maar in plaats van op het zadel op de stang, vol met je ballen. Ik viel met fiets en al om en het zag me zwart voor de ogen.![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:53 schreef Tichelaar het volgende:
zat mijn balzak ineens tussen de veren aan de achterkant van het zadel.![]()
Ik krimp hier zelfs ineen van de pijnquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:53 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Pijnlijk, maar wat zeg je dan van het volgende:
je wilt je fiets pakken om ff naar het centrum te gaan, midden in de zomer als het bloedheet is.![]()
Band lek![]()
Plakken had ik geen zin in met die hitte, dus ik kon wel bij iemand anders achterop.![]()
Maar, had een korte korte broek aan (je weet wel, die in de jaren tachtig wel in waren).Je kon dus gewoon bij iemand de ballen zien hangen, vanwege de korte broekspijpen.
Ik weet niet meer precies hoe ik het had, maar halverwege de rit gleed ik haast van de bagagedrager.
Dus ik halfzittend op die bagagedrager met aan beide kanten een voet op de grond meerennend, mezelf weer goed op die bagagedrager werpend, zat mijn balzak ineens tussen de veren aan de achterkant van het zadel.
![]()
Toch lijkt je doos bezeren me meer iets als om het even welk ander lichaamsdeel waar bot (schaambeen) onder zit. Kan idd niet objectief zijn, maar een testikel heeft volgens mij extra zenuwen ter bescherming ofzo. Hangt toch een soort orgaan buiten je lichaam, dat hebben dames niet. Niet bagatelliserend bedoeld hoor.quote:Op maandag 29 mei 2006 16:09 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
En dus? Dat het voor een man misschien extra pijnlijk is (hoewel objectief vergelijken niet echt mogelijk is in deze kwestie), wil niet zeggen dat een vrouw geen centje pijn lijdt als ze met haar doos op een stang belandt.
Ik zeg ook niet dat je doos bezeren meer pijn doet dan je ballen bezeren. Ik zeg dat dat ook pijn doet. En ik wil niets zeggen hoor, maar volgens mij heeft ook de vulva veel zenuwen. Het voelt in ieder geval niet aan als om het even een ander lichaamsdeel bezeren.quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:04 schreef Rio het volgende:
[..]
Toch lijkt je doos bezeren me meer iets als om het even welk ander lichaamsdeel waar bot (schaambeen) onder zit. Kan idd niet objectief zijn, maar een testikel heeft volgens mij extra zenuwen ter bescherming ofzo. Hangt toch een soort orgaan buiten je lichaam, dat hebben dames niet. Niet bagatelliserend bedoeld hoor.
Gewoon in beide gevallen heel erg AU!quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:15 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je doos bezeren meer pijn doet dan je ballen bezeren. Ik zeg dat dat ook pijn doet. En ik wil niets zeggen hoor, maar volgens mij heeft ook de vulva veel zenuwen. Het voelt in ieder geval niet aan als om het even een ander lichaamsdeel bezeren.
En als vrouw niet op een herenfietsquote:Op woensdag 31 mei 2006 09:55 schreef Rio het volgende:
En voor beide situaties geldt: beter op een normale manier op je fiets stappen.
Dan vervolgens met je hoofd tegen het raam knalt, omdat werkelijk waar alles in die dubbeldekkers schuin is. Per ongeluk om je heen kijkt en de meneer schuin voor je zien meeleven...quote:Op maandag 29 mei 2006 13:00 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Verscheen een grijns op mijn gezicht...hoe herkenbaar....![]()
Hmm, dat is te zeggen, als je dan toch zonodig met je kruis op het frame moet landen kun je dat misschien beter op een herenfiets doen. Die breekt je val eerder en heb je misschien een ietsietpietsie minder pijn?quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:52 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
En als vrouw niet op een herenfiets
quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:17 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik, vrouw, toen 19, had auto gehuurd omdat ik moest gaan verhuizen en nogal vaak op en neer moest rijden (steeds anderhalf uur enkele reis). Het betrof een gezellige toyota corolla, gelijk mijn eerste auto zonder stuurbekrachtiging, maar dat ging eigenlijk nog wel goed.
Probleem was dat ik moest gaan tanken. En nou tank ik vrijwel nooit, ik heb geen eigen auto en als ik met de auto ben dan is de auto van mn vriend, die zorgt dat ik hem voldoende getankt meekrijg. Heb wel eens getankt en wist hoe het moest hoor, maar niet met die Toyota.
Dus ik sta op het tankstation en ga op zoek naar de hendel van het benzineklepje. Kut, ik hoor ene tik, maar op de neus. Motorkap openIk eerst mijn best doen om dat ding open te krijgen (dat is ook niet eenvoudig als je dat welgeteld 1 keer gedaan hebt
), en were dichtgooien. Volgende hendel. Gaat mn achterklep open. Nouja, ik weer uitstappen en ding dichtdoen. Uiteindelijk heb ik het hendeltje gevonden, maar ik wil niet weten wat een lol de mensen gehad hebben die toe zaten te kijken vanuit andere auto's of die het bewakingsfilmpje terugkeken
![]()
Best beschamend ja.![]()
Dat is wel zo, maar bij een damesfiets is het risico veel kleiner dat je op het frame belandtquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:07 schreef Rio het volgende:
[..]
Hmm, dat is te zeggen, als je dan toch zonodig met je kruis op het frame moet landen kun je dat misschien beter op een herenfiets doen. Die breekt je val eerder en heb je misschien een ietsietpietsie minder pijn?
Ik ben deze week wel een kwartier bezig geweest om de benzinedop open te maken... Het klepje ging nog wel, maar die dop zit vast met een slotje.. [alsof ie er zomaar uitvaltquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:17 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik, vrouw, toen 19
Best beschamend ja.![]()
Slotje zit erop zodat niemand voor de gein wat troep in je benzinetank gooit.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben deze week wel een kwartier bezig geweest om de benzinedop open te maken... Het klepje ging nog wel, maar die dop zit vast met een slotje.. [alsof ie er zomaar uitvalt] Ik was al van plan het op te geven of hulp te vragen toen het eindelijk lukte
![]()
Oh ja... Maar het klepje zelf heeft ook al een slotjequote:Op woensdag 31 mei 2006 18:40 schreef Impry het volgende:
[..]
Slotje zit erop zodat niemand voor de gein wat troep in je benzinetank gooit.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:04 schreef Q-Tip het volgende:
Hoe zij mijn fiets moest vinden? Ik vertelde haar dat mijn fiets 2 wielen had en snelbinders.
Echt, we gaan nog steeds kapot als we het hierover hebbenquote:
Zal ik het dan maar posten als niemand anders het doet:quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:08 schreef Syrena het volgende:
[...]
maar verrekte dus wel een zeer gemene spier bij mijn schaamlipAUW!
![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:27 schreef thefunny het volgende:
Ik stapte een keer in mn auto om weg te rijden....zat ik achterin!
Wat zei je tegen dat meisje? Welcome to the candyshop, I'll let you lick my lollypop?quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:30 schreef maagd0077 het volgende:
zo pas... ik was in de snoep winkel... en dacht dat een meisje met mij mee liep die ik kende.... en ik pak wat snoep... en zeg tegen haar iets... bleek dat een ander meisje te zijn![]()
kben maar snel weggelopen![]()
Whaha, dat heb ik ook een keer gehad. Ik liep in een boeken winkel met mijn zusje (veel jonger), dus ik liet haar even achter bij de kinderboeken afdeling en liep zelf naar de tijdschriften. Van uit mijn oog hoeken zag ik dat ze mij volgende. Letterlijk over waar ik liep, maar ik besloot haar te negeren als een spelletje.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:30 schreef maagd0077 het volgende:
zo pas... ik was in de snoep winkel... en dacht dat een meisje met mij mee liep die ik kende.... en ik pak wat snoep... en zeg tegen haar iets... bleek dat een ander meisje te zijn![]()
kben maar snel weggelopen![]()
Je had ook gewoon de bak om kunnen draaienquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:35 schreef Pune het volgende:
Toen ik nog thuis woonde moest ik de GFT-vuilnisbak van de straatkant weghalen toen ie net leeggegooid was. Nadat ik het ding op zijn gebruikelijke plek had gezet keek ik er even in om te zien of hij mooi leeg was en omdat ik niet zo groot ben, gleed mijn telefoon vanuit het borstzakje van mijn spijkerjasje, zo de vuilnisbak in. Kon ik dus ècht half in de bak kruipen om het ding eruit te vissen.
Ik moest hem op zijn kant leggen en de telefoon er zachtjes uitschudden. Gaat allemaal niet zo makkelijk met zo'n lomp ding dat nog vochtig is van het rottende afval dat erin zat.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:48 schreef CasB het volgende:
[..]
Je had ook gewoon de bak om kunnen draaien
Whahahaha ik zie dat echt al helemaal voor me!quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:35 schreef Pune het volgende:
En op de middelbare school zat ik op een zomerdag op het grasveld voor de school, met een groepje vrienden wat semi-diepgaande pubergesprekken te voeren tijdens een tussenuur. Ineens maakt iemand een grapje en ik moest er zo hard om lachen dat ik mezelf achterover laat vallen en mijn benen half de lucht in gooi waardoor ik best een harde wind liet
Jaren later kwam ik één van mijn toenmalige klasgenoten tegen en die vroeg me toen met een samenzweerderige blik "Weet je nog, toen op dat grasveld, dat jij zo hard moest lachen en toen iets heel beschamends deed?"
quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:27 schreef thefunny het volgende:
Ik stapte een keer in mn auto om weg te rijden.
quote:...zat ik achterin!
Ik ben ook een keer keihard onderuit gegleden met mijn fiets toen ik een bocht wou nemen, terwijl het niet eens glad wasquote:Op woensdag 24 mei 2006 01:02 schreef Aurelium het volgende:
-knip-
quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:37 schreef EggsTC het volgende:
Zaterdagavond je fietst voor jou en je maten naar de shoarma, dus je ziet een groep van 20 man daar staan op de hoek waar je langs fietst. Ik door de bocht met mn trapper naar beneden en de shoarma in de hand aan de andere kant. Raakt mn trapper precies op die hoek de grond en ik keihard op mn bek met al die shoarma over me heen. Ik kon zien dat ze zich inhielden met lachen maar er kwam wel iemand vragen hoe het gingWas wel redelijk bezopen maar voelde het de volgende dag toch wel erg.
Ik had het zelfde met een niet zo dure zonnenbril. Ik trok door en het viel van mijn hoofd zo in het kolkende water. Zonder er maar een moment over na te denken heb ik mijn arm er in gestoken en nog een kwartier gezocht...quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:04 schreef Mwanatabu het volgende:
In een smerig restaurant naar de plee gaan, en dat dan je dure zonnebril in de pot valt. En dat je dan eerst 5 minuten walgend met jezelf staat te overleggen in dat hokje of dat ding het waard is om je arm voor in dat strontwater te steken.
Ja dus
Je werd niet wakker terwijl ze je in de cel gooiden?quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:31 schreef NIEKler het volgende:
- Midden in de stad even in slaap vallen (bier) en dan de volgende nacht wakker worden in een deur die vanaf de binnenkant niet open wil (trouwens.. niet echt riante kamer, en een beetje weinig meubels)
Altijd mooi hoe het vrouwelijke lichaam op ijswater reageert.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:08 schreef _Arual_ het volgende:
Ik was een keer in een zwembad waarbij ook een sauna plus ijsbad aanwezig waren. Ik droeg de sleutel van mijn kledingkluisje om mijn pols. Helaas was het bandje iets uitgelubberd. Laat het ding nou niet van mijn arm afschieten terwijl ik bezig ben met twijfelen of ik het ijsbad in wilde. Nou, dat dilemma was dus snel opgelost... En mijn vriend maar lachen terwijl ik de bodem van het ijsbad afzocht naar mijn sleutels.
Was dit tijdens een lucid dream of een ordinaire natte droom?quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:30 schreef liefie_ het volgende:
oeh een hele hoop jaar geleden vond ik een jongen leuk en toen stond ie ergens op straat met zn vrienden te kletsen en ik fietste net voorbij met 2 vriendinnen maar ik schoot zo in de stress omdat ie daar stond dat ik ging wiebelen op mn fiets en ik reed tegen een van die vriendinnen aan we gingen natuurlijk kei hard op ons bek
en toen kwam die leuke jongen me oprapen en toen kuste ie me
elk nadeel heb zn voordeel of hoe zegt johan t ookal weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |