quote:Op maandag 29 mei 2006 01:02 schreef NanKing het volgende:
Ik had vanavond nog een leuk beschamend moment in mijn eentje.
Ik heb een bureau stoel met wieltjes en ik stond even op, uiteraard schuift de stoel iets naar achteren op laminaat, ik wil de weer gaan zitten maar ik miste nogal met neerzetten van mijn derriere.
Ik lag op de grond met mijn stoel boven op me![]()
![]()
.
En dan nog heel stom rond kijken of niemand het zag door het raam ofzo.
Verscheen een grijns op mijn gezicht...hoe herkenbaar....quote:Op maandag 29 mei 2006 12:46 schreef AlohaXa het volgende:
Opstaan in de trein en je hoofd stoten aan zo'n rek of schuine daken van de dubbeldekkers..
Durf je niet meer rond te kijken met je rode hoofd of iemand het gezien heeft![]()
Je doos bezeren is anders verrekte pijnlijk hoor!quote:Op maandag 29 mei 2006 01:19 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Vrouwen hebben daar toch niets, dus is aanstellerij
Je wilt even op je fiets springen, maar in plaats van op het zadel op de stang, vol met je ballen. Ik viel met fiets en al om en het zag me zwart voor de ogen.quote:Op maandag 29 mei 2006 13:08 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Je doos bezeren is anders verrekte pijnlijk hoor!![]()
ik moest lachen!quote:Op maandag 29 mei 2006 15:23 schreef Heumeux het volgende:
zit ik lekker op 400nl te spelen, krijg ik A3s, iemand raised 5bb uit EP, ik call op de button.
Flop is Ac2sTc , hij bet de pot, ik reraise allin, want ik denk 2 pair te hebben, niet wetende dat ik A3 heb ipv A2, hij called met JKc en runnert een runner runner straight.
tja, ik vind het wel grappig.![]()
nou dag he, ik ga nu weer terug naar het topic waar ik hoor goed?![]()
da's echt voor lul jaquote:Op maandag 29 mei 2006 15:23 schreef Heumeux het volgende:
zit ik lekker op 400nl te spelen, krijg ik A3s, iemand raised 5bb uit EP, ik call op de button.
Flop is Ac2sTc , hij bet de pot, ik reraise allin, want ik denk 2 pair te hebben, niet wetende dat ik A3 heb ipv A2, hij called met JKc en runnert een runner runner straight.
tja, ik vind het wel grappig.![]()
nou dag he, ik ga nu weer terug naar het topic waar ik hoor goed?![]()
Herkenbaarquote:Op maandag 29 mei 2006 12:46 schreef AlohaXa het volgende:
Opstaan in de trein en je hoofd stoten aan zo'n rek of schuine daken van de dubbeldekkers..
Durf je niet meer rond te kijken met je rode hoofd of iemand het gezien heeft![]()
En dus? Dat het voor een man misschien extra pijnlijk is (hoewel objectief vergelijken niet echt mogelijk is in deze kwestiequote:Op maandag 29 mei 2006 14:21 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Je wilt even op je fiets springen, maar in plaats van op het zadel op de stang, vol met je ballen. Ik viel met fiets en al om en het zag me zwart voor de ogen.![]()
Oh dit doet me denken aan iets wat ik een tijdje terug had.quote:Op maandag 29 mei 2006 12:03 schreef Razor21 het volgende:
Tijdje terug had ik nog een blunder.
Ging tanken langs de snelweg...dus ik rijd naar een pomp toe (Diesel) en het viel me al op dat die slang er kut inging![]()
Na veel klooien kwam er eindelijk Diesel uit maar in een stroomversnelling![]()
Dus ik kijken bleek ik bij een pomp te staan voor vrachtwagens![]()
Ben godverdomme 5 min. bezig geweest om die slang eruit te krijgen. En ik voelde gewoon dat iedereen naar mij keek....en daarna moest ik nog betalen.
Die medewerker keek me echt zo aan![]()
quote:Op maandag 29 mei 2006 17:19 schreef knarfmk1 het volgende:
toen ik nog in groep 7 van de basisschool zat..
een vriend van me tafeltje naast me doet heel stoer door zijn dop van zijn pen in zijn neus te doen, dan hard te blazen door zijn neus en zo zijn dop weg te schieten (je moet toch wat te doen hebben)
ik dus ook proberen!![]()
op t moment dat ik hard door mijn neus blaas valt de dop gewoon op de grond en komt er een lading snot uit mijn neus achteraan...![]()
![]()
quote:Op maandag 29 mei 2006 16:17 schreef pepper_961 het volgende:
Van toen ik nog kettingrookster was.....
Met m`n gedachten ergens anders en dan een sigaret willen opsteken, alleen vergeten die sigaret ook daadwerkelijk in mn mond te doen.
Resultaat..... een brandende aansteker voor een sigaretloze getuite mond.![]()
(goddank geen getuigen!)
Laat maar komen, swaquote:
yep maar dan dacht ik dat het me ma was was op de marktquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:17 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik kan me van toen ik klein was nog wel herinneren dat ik tegen een wildvreemde aanhing in de veronderstelling dat het mijn papa was.
quote:Op maandag 29 mei 2006 21:00 schreef Flyga het volgende:
Ook een keer stapte ik uit de auto dus ik deed de deur op slot,... liet ik de sleutel vallen,... dus ik bukken, bleek dat mijn haar aan de bovenkant van het portier vast zat... probeer dan maar eens acrobatisch bij je sleutels die op de grond liggen te komen....( parkeerterrein LIDL)
Als je nu ook nog even zegt dat je het heel stoer vond om zo bezopen te zijn, verdien je het predikaat 'student'.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:28 schreef Geerd het volgende:
Of zo dronken het cafe uitkomenen ontiegleijk op je bek gaan en door vreemden met een auto word thuis gebracht en dan je moeder je wegmoeten brengen 20 km verder naar het dichtsbijzijnde ziekenhuis om 05.00 in de morgen voor drie hechtingen.
Of met je hoog slaper en al omvallen om dat je met je voet achter het laken blijft hange en je pa de deur open doet die om 06.30 weer komt van de nacht dienst en vraagt gaat nog alles goed?
En dronken thuis komen maar toch nog ff op internet wil kijken en optische muis op de kop vasthouden en hem dan kappot gooien omdat ik dacht dat tie kappot was.
of denken dat je moet werken omdat het al zo vroeg is en je dus gewoon een kwartier blijft wachten bij je werk om 07.00 zondags(toen was ik btw zo ver heen dat ik de fiets niet eens meer heb proberen te vinden)
Of moes ik ook ff tanken ik denk aah ff bakkie moes je dus bekertje plaatsen duurt altijd ff dus ik draai me om kijkt iedereen me zo dom aan.
Ben jij de wetenschappelijk gezien onwaarschijnlijke zoon van Stanley Menzo en John Veldman?quote:Op maandag 29 mei 2006 23:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
Na een potje zaalvoetbal op school liep iedereen de zaal uit, maar ik schoot de bal nog even over de lengte van het veld in het andere doel. Tenminste, dat was de bedoeling. Hij kwam dus op het bovennet van het doel. Dus ik denk, ff stoer voor mezelf die bal van dat net schoppen.
Nou, niet zo stoer dus. Blijft m'n poot vastzitten en donder ik met doel en al achterover
En dan loopt er net een schoonmaakturk binnen die dat alles ziet gebeuren, begint'ie te lachen!
Deed ik zelf ook wel, maar fijn is het niet, zo'n goal op je smoel
Nee ik vind bier gewoon lekkerquote:Op maandag 29 mei 2006 22:23 schreef m021 het volgende:
[..]
Als je nu ook nog even zegt dat je het heel stoer vond om zo bezopen te zijn, verdien je het predikaat 'student'.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:49 schreef RobertvanWinkle het volgende:
Als je verkouden bent toch op de kermis in de botsauto's gaan. Vervolgens knallen ze hard tegen je aan waardoor door de klap er een sliert snot bij mijn neus langsliep.![]()
Pijnlijk, maar wat zeg je dan van het volgende:quote:Op maandag 29 mei 2006 14:21 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Je wilt even op je fiets springen, maar in plaats van op het zadel op de stang, vol met je ballen. Ik viel met fiets en al om en het zag me zwart voor de ogen.![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:53 schreef Tichelaar het volgende:
zat mijn balzak ineens tussen de veren aan de achterkant van het zadel.![]()
Ik krimp hier zelfs ineen van de pijnquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:53 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Pijnlijk, maar wat zeg je dan van het volgende:
je wilt je fiets pakken om ff naar het centrum te gaan, midden in de zomer als het bloedheet is.![]()
Band lek![]()
Plakken had ik geen zin in met die hitte, dus ik kon wel bij iemand anders achterop.![]()
Maar, had een korte korte broek aan (je weet wel, die in de jaren tachtig wel in waren).Je kon dus gewoon bij iemand de ballen zien hangen, vanwege de korte broekspijpen.
Ik weet niet meer precies hoe ik het had, maar halverwege de rit gleed ik haast van de bagagedrager.
Dus ik halfzittend op die bagagedrager met aan beide kanten een voet op de grond meerennend, mezelf weer goed op die bagagedrager werpend, zat mijn balzak ineens tussen de veren aan de achterkant van het zadel.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |