abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38208377
ik fietste wel eens met iemand die met losse handen reed, naar z'n stuur keek en zag dat z'n handvat half van het stuur af was gegleden zegmaar, en 'm er zonder bij na te denken terug in wou slaan
pi_38213164
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 19:40 schreef Bluurgh het volgende:
ik fietste wel eens met iemand die met losse handen reed, naar z'n stuur keek en zag dat z'n handvat half van het stuur af was gegleden zegmaar, en 'm er zonder bij na te denken terug in wou slaan

whahahahahahahahaha

vriend van mij reed ook eens zonder handen aant stuur naast me.. opeens wijkt ie naar rechts, pall de stoep op en VOL in de bosjes (een dichte struik )

van de begraafplaats
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 25 mei 2006 @ 22:12:25 #123
862 Arcee
Look closer
pi_38213257
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 20:12 schreef shmoopy het volgende:
...en daar in de spiegel zien dat je mascara dusdanig is uitgelopen dat je een soort gemuteerde panda-beer lijkt.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_38213652
Laatst liep ik alleen door Eindhoven opzoek naar een leuke zomerse broek. Ik kijk een rond in een winkel en opeens komt er een verkoopster naar mij toe.
"Kan ik je helpen?"; ik "Nee hoor, ik kijk even rond voor leuke broek" en graaide maar wat in de rek en hield een broek vast. Kijkt de verkoopster mij lachend aan, zei "okeej" en liep weg.
Ik keek naar mijn handen en het bleek dat ik geen stoffen broek vast had, maar een rok
  donderdag 25 mei 2006 @ 22:27:31 #125
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_38213791
Ik zat een x op de scooter en verwachte een belangrijk telefoontje...

ik sta op een gegeven moment stil voor t stoplicht op een druk kruispunt en mn telefoon gaat...

ik neem dus heel snel op en hoor.......... KLOENK

had ik mn helm nog op....

Snel om me heen kijken of niemand t zag en snel weggereden......
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_38214175
Mijn kleine broertje

Ik fiets met mijn broertje bij de plaatselijke sigarenboer vandaan, snoep kopen enzo. Fietsen langs een leuk weilandje met koeien enzo. Mijn broertje opeens:

"Kijk de horens van een stier zitten zo: *maakt met 2 handen van het stuur 2 punten naast hoofd*"

Hij knalt vervolgens vol op een geparkeerde auto, 1500 euro schade
pi_38214502
Ik heb er nog wel meer, maar dit is de eerste die me te binnen schiet: Op de middelbare school gingen wij op excursie naar Brugge. Vanwege de lange reis moesten we om half zeven op het schoolplein staan. Ik had de wekker wel op vijf uur gezet, maar zoals toen wel vaker gebeurde, heb ik om vijf uur half slapend de wekker uitgezet om vervolgens om half zeven weer wakker te worden Ik ben zodoende nog nooit in Brugge geweest
pi_38215510
Een tijd geleden had deed mijn muis vreemd. Af en toe ging de muis ineens naar rechts in het beeld en ik kreeg hem niet meer naar links. Wanneer ik opnieuw opstarte deed die weer normaal. Het gebeurde steeds vaker en ik had het idee dat ik gehacked werd op de pc.

Na een paar dagen ging de muis direct naar rechts als ik in windows kwam. Ik trok de internet kabel eruit ... nog niks. Ik ben gaan kloten met het toestenbord om een virusscan en spywarescan te starten ... nog niets. Na veel frustratie ben ik erachter gekomen dat in m'n optiscvhe muis en haartje vast zat, dicht bij de lens. Die zorgde ervoor dat de muis zo raar deed.
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_38215629
In slaap vallen in de bus en dan ineens wakker schrikken en een heel raar "Groiiiink" snurk geluid maken en dan zien dat de hele bus je heel vreemd aan zit te kijken
Some birds just.. don't.
Birdydontfly.com
pi_38215955
Al een hele tijd geleden ook, fietsen van een brug af. Veel mensen vinden het leuk om lekker hard van de brug af te gaan en trappen heel hard terwijl ze naar beneden gaan. Ik dus ook ... alleen heeft de fietsketting nogwel eens de neiging om er vanaf te vliegen als je te snel trapt.

Ik fietste dus naar beneden, trapte hard bij en de fietsketting vloog eraf. Helaas waren er geen handremmen, maar zat er een terugtraprem om de fiets. Onderaan de brug is een soort rotonde met stoplichten en om niet kei hard door te gaan moest ik vanaf het moment dat m'n fietsketting eraf vloog met m'n voeten gaan remmen. Het heeft een hele tijd geduurt maar ik remde uiteindelijk nét op tijd voor het stoplicht en liet me de laatste meters ff doorglijden.
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
  donderdag 25 mei 2006 @ 23:27:49 #131
92279 N.icka
Windforce 11
pi_38216210
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 19:40 schreef Bluurgh het volgende:
Ik heb ook wel eens m,n handvat van het stuur zonder erbij na te denken hard terug geslagen op mn stuur. Man wat maakte ik een ongelooflijke klap. ik krijg nog het schaamrood op mn kaken als ik eraan denk
  donderdag 25 mei 2006 @ 23:30:02 #132
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38216300
Ik moet heel vaak lachen, zomaar. opeens. om iets heel lomps wat ik dan voor me zie.

Het is op m'n werk wel eens gebeurd toen 2 mensen zaten te praten over een tante die overleden was, maar ik kon het niet inhouden
pi_38216443
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 23:10 schreef caradoc het volgende:
Een tijd geleden had deed mijn muis vreemd. Af en toe ging de muis ineens naar rechts in het beeld en ik kreeg hem niet meer naar links. Wanneer ik opnieuw opstarte deed die weer normaal. Het gebeurde steeds vaker en ik had het idee dat ik gehacked werd op de pc.

Na een paar dagen ging de muis direct naar rechts als ik in windows kwam. Ik trok de internet kabel eruit ... nog niks. Ik ben gaan kloten met het toestenbord om een virusscan en spywarescan te starten ... nog niets. Na veel frustratie ben ik erachter gekomen dat in m'n optiscvhe muis en haartje vast zat, dicht bij de lens. Die zorgde ervoor dat de muis zo raar deed.
Oja op zo'n manier ben ik er ook achter gekomen dat kattenharen niet zo goed zijn voor optische muizen
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_38216736
Ik heb er nog een, ook een hele erge

Na het drinken in de stad heb ik 2 jaar geleden eens in mijn broek gepist terwijl ik naar huis liep. Ik merkte nog wel dat ik nodig moest zeiken maar was te lam en te lui om een boom op te zoeken. Toen was het dus te laaten waren m'n broek en schoenen nat, moest nog 10 minuten lopen maar ben gelukkig niemand meer tegen gekomen.

pi_38217911
Een stuk plastic op straat zien liggen (waar je een stapel kranten mee bij elkaar houdt) erin stappen, doorlopen en dan keihard omvallen
De boot is aan = de poppen zijn aan het dansen.
pi_38218895
Ik liep met een vriendin over een plein en ik zag daar een stuk piepschuim liggen. Ik schopte er tegenaan, maar op het moment dat mijn voet tegen het object aankwam wist ik dat het geen piepschuim was. Het bleek een stuk beton.

Het deed wel erg veel pijn en in het ziekenhuis kwamen we te weten dat mijn grote teen gebroken was.

Dit was wel een beschamend moment jah.
pi_38219056
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 22:09 schreef -skippybal- het volgende:
Bij heftige drinkpartijen wil ik die nacht nog wel eens gaan slaapwandelen om acties uit te halen die me normaal niet in het hoofd komen.
Dus een keertje had ik de camera gepakt, op een mooi plekje gezet en aangedaan om vervolgens te showen wat een lol je wel niet kan hebben met een tuitje en een volle blaas Lul in het tuitje en lekker rondjes lopen terwijl er een prachtig straaltje aan de onderkant uitsproeide. Videorecorders en asbakken moesten het onder andere ontgelden voor mijn plezier.
De volgende ochtend komt m'n moeder de kamer binnen stormen:
"Heb je weer eens lopen slaapwandelen ??!!"
"Weet ik veel. Ga weg, ik wil slapen "
"Je moet verdomme niet zo veel zuipen!! Opruimen nu !!"
Ik dus lekker opruimen en weer wezen slapen. Ik herrinerde me dus totaal niks, dus ook niet de camera.
Na een tijdje gingen m'n ouders dus hun vankantiefilmpje ("Die camera hadden we toch niet hier neer gelegd ?? " tonen aan vrienden.
Je raad het al, ze kregen eerst een spetterend intro van mij met m'n tuitje
Niet leuk zijn

Prachtig... lang geleden dat ik zo heb gelachen op FOK!
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 01:26:56 #138
40111 TheWilliedockSaints
The Taxman Cometh
pi_38219982
ik heb eens in de drinkbak van de hond zitten schijten, snachts na thuiskomst.
erg van de kaart

heb me de volgende dag nog serieus af staan vragen of die drol (mooie trouwens) nou van de hond of van mij was.
na een tijdje ben ik tot de conclusie gekomen dat het toch iets logischer zou zijn dat ik boven die bak heb gehangen,
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_38220619
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 01:26 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
erg van de kaart

heb me de volgende dag nog serieus af staan vragen of die drol (mooie trouwens) nou van de hond of van mij was.
na een tijdje ben ik tot de conclusie gekomen dat het toch iets logischer zou zijn dat ik boven die bak heb gehangen,
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 26 mei 2006 @ 02:35:13 #140
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_38221122
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 01:26 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
erg van de kaart

[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_38221520
Op bedrijfsbezoek geweest met de klas, we kregen daar al een overall en een veiligheidshelm en een soort walkie talkie, zodat degene die ons rondleidt niet zo hard moet praten en ook makkelijker maakt in een lawaaiierige omgeving.

Mjah, kreeg dus jeuk aan mijn kop, dan kijk je een beetje dom ergens naartoe en begin je te krabben. Natuurljk krab je dan aan je helm, zelfs dat hadi k niet eens door tot dat er iemand van mijn klas hard begon te lachen. Toen pas begon het me door te dringen.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 03:13:33 #142
113682 WeebI
Wee Bull
pi_38221624
Toen ik nog folders rondbracht moest ik ze altijd eerst ergens ophalen. Het was 's avonds, 's winters en het regende.

Dus ik met volle fietstassen weer weg daar, een bult af. Dr stond een auto op mijn weghelft geparkeerd, en op de andere weghelft kwam een auto aan. Omdat ik schijtsnel ging wilde/kon ik niet stoppen dus ging ik de stoep op (daar was ook mooi zon verlaginkje aangebracht).

Enige nadeel was dat ik die lantaarnpaal niet zag..

Edit/aanvulling: moest ik daarna nog zon kilometer of 3 naar huis lopen met een fiets compleet in de kreukels die niet vooruit wilde, met een x-aantal kilo aan folders in de fietstassen.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_38223470
Geweldig mensen Ga zo door!

misschien moet de TT even veranderd worden in 'Beschamende momenten'?
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_38224259
Vanochtend met de auto + aanhanger wat spullen weggebracht. Toen ik de spullen kwijt was dacht ik:" He, mn auto is vies, en de wasstraat is vlakbij"

Ik kwam er pas achter toen de wasttraatmeneer zei dat ik niet met aanhanger in de wasstraat mocht.
pi_38224513
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 23:13 schreef birdydontfly het volgende:
In slaap vallen in de bus en dan ineens wakker schrikken en een heel raar "Groiiiink" snurk geluid maken en dan zien dat de hele bus je heel vreemd aan zit te kijken
Zie je erg vaak in de bus inc met kwijl langs de mondhoeken
pi_38225463
Op mijn stageschool had ik een hele berg proefwerken meegekregen. Ging in de (lege) docentenkamer zitten nakijken en begon wat in mezelf te praten. "Ach, kiendje toch.. hier klopt niks van.." etc.

Tot ineens een docent uit de computerruimte komt lopen en zegt: "Tja, leerlingen.."
Hij had alles gehoord
Mon 'en!
pi_38225826
Ik zette een keer mijn fiets op slot bij de V&D. Toen ik de winkel weer uit liep, probeerde ik mijn fiets van het slot af te halen.. maar.. het lukte maar niet.. En ik wrikken en doen.. Ik wilde bijna iemand om hulp gaan vragen en ik overwoog om naar de fietsenmaker te gaan. Het duurde vrij lang voordat ik door had dat het wel exact dezelfde soort fiets was als de mijne, maar dat mijn fiets een paar meter verderop geparkeerd stond
pi_38225972
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 11:38 schreef Black_Tulip het volgende:
Ik zette een keer mijn fiets op slot bij de V&D. Toen ik de winkel weer uit liep, probeerde ik mijn fiets van het slot af te halen.. maar.. het lukte maar niet.. En ik wrikken en doen.. Ik wilde bijna iemand om hulp gaan vragen en ik overwoog om naar de fietsenmaker te gaan. Het duurde vrij lang voordat ik door had dat het wel exact dezelfde soort fiets was als de mijne, maar dat mijn fiets een paar meter verderop geparkeerd stond
oh dat heb ik als brugklasser gehad - mijn enorme tas netjes achterop mijn fiets gebonden, en toen wrikken aan het slot. Helaas kwam toen ook nog de eigenaresse van de fiets (examenklas mavo of zo, ik vond haar iig al ontstellend volwassen ) gillend naar buiten omdat iemand haar fiets probeerde "te jatten".

pi_38227392
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 11:43 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

oh dat heb ik als brugklasser gehad - mijn enorme tas netjes achterop mijn fiets gebonden, en toen wrikken aan het slot. Helaas kwam toen ook nog de eigenaresse van de fiets (examenklas mavo of zo, ik vond haar iig al ontstellend volwassen ) gillend naar buiten omdat iemand haar fiets probeerde "te jatten".

Oh God, dat maakt het nog erger
  vrijdag 26 mei 2006 @ 14:22:12 #150
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_38231313
Ik heb echt zovaak gehad dat als ik een minimars of snickers ofzo uit de koekjestrommel pak en dan richting de prullebak loop al het papiertje/plasticje verwijder en ik doe snel de prullebak open en dan gewoon de snickers weggooien ipv het papiertje
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_38231914
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 14:22 schreef nils7 het volgende:
Ik heb echt zovaak gehad dat als ik een minimars of snickers ofzo uit de koekjestrommel pak en dan richting de prullebak loop al het papiertje/plasticje verwijder en ik doe snel de prullebak open en dan gewoon de snickers weggooien ipv het papiertje
Hehe, ja dat heb ik ook vaak genoeg.
pi_38233996
laatst fietste ik een stukje op mijn vaders fiets,.. nu is dat frame nogal hoog en aan gezien ik een vrouw ben,.. kon ik niet eens zittend op de stang zeg maar bij de grond dus je voelt em al aan komen...

Omdat het zadel ook nog es te hoog zat ging ik uit het zadel en nam op de een of andere manier een soort tour de france houding aan wat nergens op sloeg.. Ineens flikkert de ketting er af, waardoor ik gigantisch hard op de stang terecht kom.... Heel veel mensen zagen het en ik deed net of ik van plan was om op de stang te gaan zitten om maar een houding te geven...

pijn dat ik had sjoooonge jonge,.. maar het toppunt is dat je dan ook nog net doet alsof je dat van plan was...
You've just been F'd in the A
pi_38234531
pi_38235313
*ziet een heel klungelig fietsende vrouw voor zich*
  vrijdag 26 mei 2006 @ 16:27:34 #155
The Taxman Cometh
pi_38235561
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 15:41 schreef Flyga het volgende:
laatst fietste ik een stukje op mijn vaders fiets,.. nu is dat frame nogal hoog en aan gezien ik een vrouw ben,.. kon ik niet eens zittend op de stang zeg maar bij de grond dus je voelt em al aan komen...

Omdat het zadel ook nog es te hoog zat ging ik uit het zadel en nam op de een of andere manier een soort tour de france houding aan wat nergens op sloeg.. Ineens flikkert de ketting er af, waardoor ik gigantisch hard op de stang terecht kom.... Heel veel mensen zagen het en ik deed net of ik van plan was om op de stang te gaan zitten om maar een houding te geven...

pijn dat ik had sjoooonge jonge,.. maar het toppunt is dat je dan ook nog net doet alsof je dat van plan was...

stom is dat ja, ik snap dat ook nooit wanneer ik dat doe
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_38235976
Ik heb een hele tijd de oude fiets van mijn moedr gebruikt en ging toen ook vrouwelijk afstappen maar het ergste was toen ik in de fietsestalling met mijn eigen herenfiets ook vrouwelijk wilde afstappen... godverdomme wat deed mn enkel pijn
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_38236088
Mooie verhalen
pi_38237525
Net nog toen was klaar met tanken, en loop ff naar binnen om iets te kopen af te rekenen.. eenmaal terug in mn auto, starte ik de auto en hij schoot snel naar voren, ik had hm dus perongeluk in zn 1 laten staan , maar dan net doen alsof ik ook zo wilde wegrijden.... ik heb maar niet om mij heen gekeken volgensmij waren er genoeg mensen die dat zagen..
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_38238173
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 17:22 schreef GrupoBalanca het volgende:
Net nog toen was klaar met tanken, en loop ff naar binnen om iets te kopen af te rekenen.. eenmaal terug in mn auto, starte ik de auto en hij schoot snel naar voren, ik had hm dus perongeluk in zn 1 laten staan , maar dan net doen alsof ik ook zo wilde wegrijden.... ik heb maar niet om mij heen gekeken volgensmij waren er genoeg mensen die dat zagen..
Jij houdt de koppeling niet ingedrukt als je start?
Ja, schrok je toch even he!
  vrijdag 26 mei 2006 @ 17:53:07 #160
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38238579
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 16:39 schreef Black-Death het volgende:
Ik heb een hele tijd de oude fiets van mijn moedr gebruikt en ging toen ook vrouwelijk afstappen maar het ergste was toen ik in de fietsestalling met mijn eigen herenfiets ook vrouwelijk wilde afstappen... godverdomme wat deed mn enkel pijn
Yep die ken ik, te laat voor school, snel afstappen *klets*
pi_38238602
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 17:41 schreef Boe-man het volgende:

[..]

Jij houdt de koppeling niet ingedrukt als je start?
neuh hoeft niet persé
  vrijdag 26 mei 2006 @ 19:48:29 #162
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_38242866
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 17:53 schreef GrupoBalanca het volgende:

[..]

neuh hoeft niet persé
Lekker handig Voor het zelfde geld klap je tegen iemand voor je aan.
En buiten dat, een goede tip: zet je auto altijd weg in zijn versnelling en niet op de handrem. Voorkomt vastvriezen in de winter
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  vrijdag 26 mei 2006 @ 20:09:38 #163
102800 PallominnoXIII
Ik haat mijn nickname.
pi_38243720
Okay, het is niet misschien in m'n eentje, maar hij is beschamend zat..

Ik had een tijdje geleden wat met een meid, was niet zo lang aan enzo, je kent het
Ze zou naar mij toe komen en ervoor had ik al wat thee gezet, maar die dag had ik al gewerkt, net gedouched, dus errug moe..

Ik sta daar bij de thee, ik leun tegen het keukenkastje en val als een blok in slaap

Toen kwam mijn vriendin binnen, dacht dat ik er gewoon stond, en knuffelde me, toen pleurden wij dus allebei op de grond met ijskoude thee over onze smoelwerken
  vrijdag 26 mei 2006 @ 20:16:26 #164
137556 L.no
Midlife crisis
pi_38243980
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 22:46 schreef Yozzz het volgende:
Ik vind dat ik ook wel een verhaal mag vertellen van een klasgenoot. We zaten in de tekenles en de lerares was een hele grote forse vrouw, en die klasgenoot wilde haar iets vragen. De klasgenoot stak zijn vinger op en riep de lerares. Hij riep echter niet "Juffrouw", maar keihard "Mama!!"
Dat had mijn klasgenoot ook eens gedaan, maar dan was het onze mentor.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
  vrijdag 26 mei 2006 @ 20:41:25 #165
The Taxman Cometh
pi_38244955
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 20:09 schreef PallominnoXIII het volgende:
Okay, het is niet misschien in m'n eentje, maar hij is beschamend zat..

Ik had een tijdje geleden wat met een meid, was niet zo lang aan enzo, je kent het
Ze zou naar mij toe komen en ervoor had ik al wat thee gezet, maar die dag had ik al gewerkt, net gedouched, dus errug moe..

Ik sta daar bij de thee, ik leun tegen het keukenkastje en val als een blok in slaap

Toen kwam mijn vriendin binnen, dacht dat ik er gewoon stond, en knuffelde me, toen pleurden wij dus allebei op de grond met ijskoude thee over onze smoelwerken
pi_38250943
Laatst een keer fietste ik 's ochtends door de stad. In Groningen zijn veel wegen in de binnenstad voorrangswegen, oftewel: als je eenmaal op een weg zit kan je gewoon doorfietsen zonder je druk te maken om verkeer uit de zijwegen.

Afijn, op een gegeven moment kom ik bij een kruising waar op 'mijn' weg een stel fietsers staat te wachten en op de rechter zijstraat een auto. Op dat moment kwam het niet in me op waarom die fietsers daar stil stonden, dus ik fiets er mooi links omheen en de kruising op.

Op het moment dat de auto optrok en meteen daarna met piepende banden op 50cm afstand van mij weer tot stilstand kwam realiseerde ik me dat dit niét een voorrangsweg was.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 00:14:34 #167
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_38254321
Ik had hem er net in, komt m'n moeder binnen...

Stonden ik en m'n eendje mooi voor lul.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 00:20:38 #168
148619 felic.
Kaal of Kammen?
pi_38254522
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 00:14 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Ik had hem er net in, komt m'n moeder binnen...

Stonden ik en m'n eendje mooi voor lul.
Zo van, Hoe doet een mannetjes eend het? In zn eendje
“They lie about marijuana. Tell you pot-smoking makes you unmotivated. Lie! When you're high, you can do everything you normally do, just as well. You just realize that it's not worth the fucking effort. There is a difference.”
  zaterdag 27 mei 2006 @ 00:35:34 #169
100287 Benniben19
Go Raven's!!!!!
pi_38254961
hmm ja... veel ongelukken per fiets dus ik kan niet achterblijven. Een vriend van me hield een klein feestje (ouders op vakantie altijd goed) ennuh iedereen zou wat meenemen van drank en eten.. ik had wat cola flessen in een zak om me stuur hangen. Tis net 1minuut fietsen ofzo...ik ga de eerste bocht om...KEIHARD op me bek! Net voor de frietmobiel (jawel een friture op wielen). Stonden vier-vijf mensen die het zagen gebeuren. Bleek achteraf toen ik opstond dat de hals van cola fles tussen me spaken was gekomen. Mijn witte spijker heb ik kunnen weggooien!!
pi_38255010
Ik heb ooit eens toen ik ontzettend zat was een fiets de tering in lopen schoppen. Ik kon die van mij niet vinden en in mijn zatheid had ik besloten dat die ene fiets het meest op die van mij leek en dus waarschijnlijk maar van mij was.
Volgende ochtend wist ik meteen waarik fiets gezet had, en dat was niet op dat ene pleintje waar ik em gezocht had de avond ervoor
Maar goed, beetje wel. Hoop dat ik die ene fiets niet echt gemold heb ofzo...
Jupiler is goed
pi_38255117
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 00:35 schreef Benniben19 het volgende:
hmm ja... veel ongelukken per fiets dus ik kan niet achterblijven. Een vriend van me hield een klein feestje (ouders op vakantie altijd goed) ennuh iedereen zou wat meenemen van drank en eten.. ik had wat cola flessen in een zak om me stuur hangen. Tis net 1minuut fietsen ofzo...ik ga de eerste bocht om...KEIHARD op me bek! Net voor de frietmobiel (jawel een friture op wielen). Stonden vier-vijf mensen die het zagen gebeuren. Bleek achteraf toen ik opstond dat de hals van cola fles tussen me spaken was gekomen. Mijn witte spijker heb ik kunnen weggooien!!
Dit is wel geen beschamend moment in je eentje, de mensen aan de frietmobiel ( ), en later de mensen op het feestje hebben er hartelijk om kunnen lachen
  Redactie Games zaterdag 27 mei 2006 @ 01:10:17 #172
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_38255709
Ik weet nog wel heul lang geleden toen de laatste schooldag in groep 8 voorbij was, kreeg je al je fucking werk van alle klassen in een vaag mapje dat je zelf met touw moest dichtmaken.
Dus ik doe dat achter op mijn snelbinder, en er was een windvlaag en opeens vielen álle blaadjes (een paar honderd) alle kanten op, stond ik daar te rapen in een drukke straat .
.....Kennedy
pi_38256342
Ik liep op straat, niks aan de hand. Opeens merkte ik dat mijn lichaam iets te veel naar voren helde om echt goed in evenwicht te blijven. Dus ik ging steeds sneller lopen met grotere passen om mezelf weer rechtop te krijgen, maar het mocht niet meer baten: ik viel vol voorover op mijn smoel!
Resultaat: tanden heb ik nog, maar mijn beide handpalmen lagen open. Het vallen gebeurde namelijk in slow-motion plus ik wist al ver van tevoren dat het onvermijdelijke ging gebeuren dus kon ik mijn val nog breken met mijn handen
Heb me nog weken geschaamd; hoe kun je als volwassene nou gewoon omver pleuren?

In de auto maak ik ook vanalles mee. Bijvoorbeeld uitvoerig zitten te neuspeuteren terwijl je je alleen waant en er dan met een schok achterkomt dat in feite iedereen die voorbij rijdt er vol zicht op heeft.

Ook had ik een erg moment toen ik voor het eerst ging tanken in mijn eerste wagentje: ik reed na het tanken weg en maakte daarbij een bocht iets te ruim zodat ik tegen een andere pomp aanreed. Ding helemaal ontwricht. Schade gelukkig betaald door de verzekering.

Verder heb ik heel wat D'OH momenten gehad in de auto als ik na uren verdwaald rondrijden eindelijk de weg had gevonden, terwijl ik diezelfde rit al vaker had gereden.
Het heeft ook even geduurd voordat ik begreep hoe snelwegen werken en dat je echt niet nooit meer thuiskomt als je een afslag hebt gemist.

Beetje ranzig verhaal: vergeten tampon in te doen voor het slapengaan terwijl ik aan de klats was.
Resultaat: Rood onderlaken en dito matras.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 02:32:47 #174
131561 Nega
AFC AJAX
pi_38257515
Prachtig topic Veel herkenbare dingen. Een paar van mij:

* De juf willen roepen en dan 'mamma'zeggen, zoals eerder genoemd.
* Ik was bij een vriend, en wilde iets in de prullenbak gooien, met het prulletje in de ene hand, en m'n sleutelbos in de andere, ik de prullenbak opendoen, gooi ik dus me sleutels erin. En hij zat nog vol ook.
* Proberen een fiets te openen, dezelfde als jouwe, maar van iemand anders. Ook al genoemd.
* Ik fietste terug van de Kwakel, we gingen poldersporten, en ik fietste met een vriend. Langzaam reden we onze sturen in elkaar, we keken elkaar aan, en vielen samen heel, heel langzaam om.
* In een parfurmerie op zoek naar een lekker geurtje, dus ik zo die ronde van Hugo Boss pakken, waar bij je met de onderkant spuit, wat ik dus niet wist. Dus ik zo dat ding van dichtbij bestuderen, waar ik nou moest drukken, draaien of wat dan ook. Dus in een keer drukken mijn vingers de onderkant in, en zo spoot het geurtje op mijn voorhoofd.

Meer verhalen komen als ik weer wat bedenk.

[ Bericht 4% gewijzigd door Nega op 27-05-2006 02:33:09 (.,.) ]
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
  zaterdag 27 mei 2006 @ 03:27:18 #175
The Taxman Cometh
pi_38258248
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 01:41 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik liep op straat, niks aan de hand. Opeens merkte ik dat mijn lichaam iets te veel naar voren helde om echt goed in evenwicht te blijven. Dus ik ging steeds sneller lopen met grotere passen om mezelf weer rechtop te krijgen, maar het mocht niet meer baten: ik viel vol voorover op mijn smoel!
Resultaat: tanden heb ik nog, maar mijn beide handpalmen lagen open. Het vallen gebeurde namelijk in slow-motion plus ik wist al ver van tevoren dat het onvermijdelijke ging gebeuren dus kon ik mijn val nog breken met mijn handen
Heb me nog weken geschaamd; hoe kun je als volwassene nou gewoon omver pleuren?

In de auto maak ik ook vanalles mee. Bijvoorbeeld uitvoerig zitten te neuspeuteren terwijl je je alleen waant en er dan met een schok achterkomt dat in feite iedereen die voorbij rijdt er vol zicht op heeft.

Ook had ik een erg moment toen ik voor het eerst ging tanken in mijn eerste wagentje: ik reed na het tanken weg en maakte daarbij een bocht iets te ruim zodat ik tegen een andere pomp aanreed. Ding helemaal ontwricht. Schade gelukkig betaald door de verzekering.

Verder heb ik heel wat D'OH momenten gehad in de auto als ik na uren verdwaald rondrijden eindelijk de weg had gevonden, terwijl ik diezelfde rit al vaker had gereden.
Het heeft ook even geduurd voordat ik begreep hoe snelwegen werken en dat je echt niet nooit meer thuiskomt als je een afslag hebt gemist.

Beetje ranzig verhaal: vergeten tampon in te doen voor het slapengaan terwijl ik aan de klats was.
pi_38260877
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 01:41 schreef cinnamongirl het volgende:
Nieuw matras gekocht, zeker?

* Black_Tulip ziet een matras voor zich wat net lijkt alsof iemand met een schotwond erop heeft gelegen

Of viel het wel mee?
pi_38261549
Ik was laatst aan het werk, bij de AH, achter de kassa. Komen dr zo 2 best knappe meiden van 17/18 aan met alleen 1 reep Toblerone...Voor degene die het niet kennen:

Ik pak dat ding en schuif em terug in de rij met van die plankjes voor scheiding tussen klanten.
Die dingen hebben exact de zelfde vorm...
Na een paar seconden had ik het door...:'Oeps, ik zal em even afrekenen'
rooie kop...
pi_38261598
wel een originele manier om die meiden mee aan te spreken

Is het nog wat geworden?
Het gras bij de buurvrouw is altijd groener.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 11:31:19 #179
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_38261886
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 11:18 schreef FanNa het volgende:
Ik was laatst aan het werk, bij de AH, achter de kassa. Komen dr zo 2 best knappe meiden van 17/18 aan met alleen 1 reep Toblerone...Voor degene die het niet kennen:
[afbeelding]
Ik pak dat ding en schuif em terug in de rij met van die plankjes voor scheiding tussen klanten.
Die dingen hebben exact de zelfde vorm...
Na een paar seconden had ik het door...:'Oeps, ik zal em even afrekenen'
rooie kop...
Dat is volgens mij gewoon automatisme of niet?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  ESF Reporter zaterdag 27 mei 2006 @ 11:36:10 #180
87554 Cee
Welluk?
pi_38262048
Ik was alleen op vakantie geweest naar een vriendin in Denemarken, en kwam terug aan op Schiphol, ik wilde snel bij de bagageband zijn maar moest eerst nog rap, rap, naar de WC. Zo gezegd zo gedaan, ik loop naar de paspoort-controle, sta even in de rij, daarna naar de bagageband en wacht op de koffer, en ik merkte dat m'n broek best los zat. Blijkt dat ik door half Schiphol had gelopen met mijn gulp open, en m'n witte t-shirt stak er half doorheen. Ben ik maar even heel subtiel achter mijn trolleykarretje gaan staan en heb mijn gulp weer dicht gedaan, in de hoop dat niemand het zag.

Ik vond de douane-gast bij de paspoort controle mij al zo raar aankijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')