Meet; gewoons het fenomeen 'meet'. Dus een kroeg met capaciteit (O'Connels) en voor de rest 'go with the flow'.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:59 schreef Alicey het volgende:
Wat gaat er allemaal gebeuren op die dag invictus?
Dan heb jij de vorming van de eerste WFL meets niet meegemaakt.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:04 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Meet; gewoons het fenomeen 'meet'. Dus een kroeg met capaciteit (O'Connels) en voor de rest 'go with the flow'.
Het moet toch niet zo moeilijk zijn om mensen te verzamelen voor een paar uur face to face gesprek over de vragen des levensch.
Moelijk doen is moeilijk krijgenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan heb jij de vorming van de eerste WFL meets niet meegemaakt.
Irish Pub... nuff saidquote:Maar ik ben benieuwd. Hoe is het whisky-aanbod in die kroeg trouwens?
Geen fan van Ierse whiskey?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan zal ik iets anders moeten drinken dus.
Hahaha een FOK! meet naar een Ierse pub en een andere meet waar ik in mijn eentje naar een whisky-cafe ga?quote:
Persoonlijk dacht ik meer aan een meet waar jij empirisch wordt getest op je voorkeur; iedereen neemt een fles mee en jij zegt of ie a) lekker is en b) schots is.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hahaha een FOK! meet naar een Ierse pub en een andere meet waar ik in mijn eentje naar een whisky-cafe ga?
Word ik dan wel door een paar mooie mannen thuis gebracht daarna?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:28 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Persoonlijk dacht ik meer aan een meet waar jij empirisch wordt getest op je voorkeur; iedereen neemt een fles mee en jij zegt of ie a) lekker is en b) schots is.
Dat maakt niet zo erg uit. Het excuus van blond zijn of veel haar hebben werkt voor mij altijd, en vergeet ook niet dat bij een hoge alcohol-consumptie iets al snel geniaal klinkt.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:40 schreef Reya het volgende:
Overigens ben ik best geinteresseerd, mits mijn gebrekkige kennis van evolutie het toelaat![]()
Blond en veel haar...ik denk dat het wel goed gaat komenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat maakt niet zo erg uit. Het excuus van blond zijn of veel haar hebben werkt voor mij altijd, en vergeet ook niet dat bij een hoge alcohol-consumptie iets al snel geniaal klinkt.
Waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:29 schreef Invictus_ het volgende:
SHOWDOWN!
Triggershot en PMB-RUG: Gelieve het eensch te worden over een datum om gezamelijk in Utrecht te verschijnen.
Een ieder: gaarne aanwezig te zijn op de datum door beide bovengenoemden genoemd.
Owh, en dat alles in de maand juni.
Een WFL-meet waar WFL-mensjes bij elkaar gaan komen. Gezien de insteek van de OP ga ik er vanuit dat het opnieuw de bedoeling is om eens wat te debatteren over bepaalde zaken tussen met name religieuzen en a-religieuzen (Waarbij de scheidslijn uiteraard niet zo zwart/wit is als hier wordt weergegeven).quote:
Ah ok. Verhelderendquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een WFL-meet waar WFL-mensjes bij elkaar gaan komen. Gezien de insteek van de OP ga ik er vanuit dat het opnieuw de bedoeling is om eens wat te debatteren over bepaalde zaken tussen met name religieuzen en a-religieuzen (Waarbij de scheidslijn uiteraard niet zo zwart/wit is als hier wordt weergegeven).
Ik denk voornamelijk omdat zij een minderheidsstandpunt innemen, en hun aanwezig daarom cruciaal is voor sterke debatten.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ah ok. Verhelderend![]()
Waarom worden eigenlijk Triggershot en PMB-RUG specifiek aangesproken? Waren ze de smaakmakers in een vorige debat ofzo?
Ja, in dit topic: Intelligent Design, het scheppingsverhaal en Darwinisme #2quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ah ok. Verhelderend![]()
Waarom worden eigenlijk Triggershot en PMB-RUG specifiek aangesproken? Waren ze de smaakmakers in een vorige debat ofzo?
Een beetje dé islamiet en dé christen around.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ah ok. Verhelderend![]()
Ik betwist minderheid.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk voornamelijk omdat zij een minderheidsstandpunt innemen, en hun aanwezig daarom cruciaal is voor sterke debatten.
Was 'islamiet' niet een foute term? Ik meen gelezen te hebben dat het eigenlijk moslim en moslimse gemeenschap behoort te zijn. Dat Islamiet en Islamitisch eigenlijk fout is. Net zoals 'wegens' 'vanwege' moet zijn..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:02 schreef Invictus_ het volgende:
Een beetje dé islamiet en dé christen around.
Islamitisch een foute term? Was mij nooit opgevallen, maar veel Moslims schijnen Islamiet geen prettige woord te vinden. Waarom weet ik niet. Heb er zelf geen problemen mee, maar Mosims noemen zichzelf Moslim of Moslima en enkelt daarom vind ik wel dat je je iemand aanspreekt wel die termen behoort te gebruiken.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:04 schreef Funkytrip het volgende:
[..]
Was 'islamiet' niet een foute term? Ik meen gelezen te hebben dat het eigenlijk moslim en moslimse gemeenschap behoort te zijn. Dat Islamiet en Islamitisch eigenlijk fout is. Net zoals 'wegens' 'vanwege' moet zijn..
Wellicht dat Trigger dat wel weet
minderheidsstandpuntenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk voornamelijk omdat zij een minderheidsstandpunt innemen, en hun aanwezig daarom cruciaal is voor sterke debatten.
Die moet er absoluut een keer bij zijn. Ik ben zelfs bereid om me niet onzedelijk te gedragen als FuifDuif komt.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:43 schreef Doffy het volgende:
Ik wil trouwens bij deze FuifDuif ook expliciet uitnodigen
door de week/weekend?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:29 schreef Invictus_ het volgende:
SHOWDOWN!
Triggershot en PMB-RUG: Gelieve het eensch te worden over een datum om gezamelijk in Utrecht te verschijnen.
Een ieder: gaarne aanwezig te zijn op de datum door beide bovengenoemden genoemd.
Owh, en dat alles in de maand juni.
Islamiet slaat idd nergens op,quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:04 schreef Funkytrip het volgende:
[..]
Was 'islamiet' niet een foute term? Ik meen gelezen te hebben dat het eigenlijk moslim en moslimse gemeenschap behoort te zijn. Dat Islamiet en Islamitisch eigenlijk fout is. Net zoals 'wegens' 'vanwege' moet zijn..
Wellicht dat Trigger dat wel weet
hoezo dat?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:01 schreef Zyggie het volgende:
Gelovigen doen het altijd goed in dat soort meetings.
Ik laat het aan Pm overquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
De eer is geloof ik aan jou om een datum te bepalen.
ze hebben hulpquote:
goddelijke ondrsteuningquote:
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:18 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
goddelijke ondrsteuning![]()
het is een hele slechte grap, ik weet het
Als Akkersloot dan ook komt wordt het helemaal lachenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:01 schreef Zyggie het volgende:
Gelovigen doen het altijd goed in dat soort meetings.
in het weekend ben ik er sowieso NIET bij. maar vrijdag zou dan eventueel kunnen.quote:
Ik ben nog steeds wel benieuwd wie Akkersloot nu IRL is, maar of een meet met gelovigen en Akkersloot nu een succes wordt..quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:14 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Als Akkersloot dan ook komt wordt het helemaal lachen
Voorstel datum : Vrijdag 23 juniquote:Op woensdag 24 mei 2006 03:09 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
in het weekend ben ik er sowieso NIET bij. maar vrijdag zou dan eventueel kunnen.
dit zag ik dus aankomen. ik heb 7 juli tentamen en dat is in feite ook de deadline voor mijn onderzoekquote:Op woensdag 24 mei 2006 08:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Voorstel datum : Vrijdag 23 juni
Kan Triggershot dan ook?
Andere datum in juni, of ben je er heel juni mee bezig?quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:32 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
dit zag ik dus aankomen. ik heb 7 juli tentamen en dat is in feite ook de deadline voor mijn onderzoek![]()
het is de vraag of ik me dan met dit soort dingen moet bezig houden.
Mjah dat dacht ik dus ookquote:Op woensdag 24 mei 2006 08:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds wel benieuwd wie Akkersloot nu IRL is, maar of een meet met gelovigen en Akkersloot nu een succes wordt..
ja, maar hoe later, hoe erger. ik ga er eens ff over denkenquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Andere datum in juni, of ben je er heel juni mee bezig?
Altijd pijnlijk als je met feiten wordt geconfronteerd.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:31 schreef roobje het volgende:
Waarom niet pmb_rug? Maar het is niet zo erg, er zijn zoveel andere onderwerpen mogelijk.
Ik denk niet dat akkersloot een meet-type is, hij is een typische keyboard-warrior.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:22 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
ja, maar hoe later, hoe erger. ik ga er eens ff over denken
ik ben overigens niet zo 'eager' over akkersloot te spreken. dat soort mensen moeten lekker achter hun computertje onzin blijven schrijven, meer ook niet. daar is geen constructief gesprek mee te voeren. tenzij het internet een totaal andere persoon van hem maakt... maar goed, ik heb moeite om me dat voor te stellen.
Iedereen is baas over z'n eigen mond.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:22 schreef pmb_rug het volgende:
overigens staat er in TT dat het een 'thematische' meet zou moeten zijn.... welk thema?
ik ga, nogmaals, absoluut niet over evolutie praten. onder geen beding.
Gewoon nieuwsgierig, maar wat staat je zo ontzettend tegen dat onderwerp dan?quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:22 schreef pmb_rug het volgende:
ik ga, nogmaals, absoluut niet over evolutie praten. onder geen beding.
WFL vindt het niet ergquote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:48 schreef Autodidact het volgende:
Misschien kom ik ook wel, als WFL het niet erg vindt.
Eh... andere keer misschienquote:Is het niet wat om dit samen met POL te doen?
Zou misschien wat leuker zijn dan als er 3 WFL-mensen zijn...Hoe meer zielen, hoe meer Freud.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:54 schreef Doffy het volgende:
[..]
WFL vindt het niet erg
[..]
Eh... andere keer misschien![]()
Tsja laatste dag tentamenweek hequote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:18 schreef Reya het volgende:
23 juni ben ik er iig niet bij ivm universitaire verplichtingen![]()
WFL-meets heb ik tot nu toe altijd erg leuk gevonden, en ik acht mezelf niet echt een "meet-type"quote:Op zondag 28 mei 2006 12:13 schreef KlaPMonGooL het volgende:
Meets zijn over het algemeen best triest imho.
Als je bedoeld dat de helft van de mensen te schuw is om je een hand te geven, ja dat zegt me wel watquote:Op zondag 28 mei 2006 12:36 schreef Haushofer het volgende:
[..]
WFL-meets heb ik tot nu toe altijd erg leuk gevonden, en ik acht mezelf niet echt een "meet-type"
( mocht "meet-type" je iets zeggen)
Wahaaquote:Op zondag 28 mei 2006 15:37 schreef KlaPMonGooL het volgende:
Als je bedoeld dat de helft van de mensen te schuw is om je een hand te geven, ja dat zegt me wel wat
Neuh, dat bedoelde ik niet echtquote:Op zondag 28 mei 2006 15:37 schreef KlaPMonGooL het volgende:
[..]
Als je bedoeld dat de helft van de mensen te schuw is om je een hand te geven, ja dat zegt me wel wat
de discussie is onoplosbaar, emotioneel, polariserend en totaal vruchteloos.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:27 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Gewoon nieuwsgierig, maar wat staat je zo ontzettend tegen dat onderwerp dan?
Kom je ook weer Haus?quote:Op zondag 28 mei 2006 17:35 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Neuh, dat bedoelde ik niet echt
Had niet echt van mezelf gedacht dat ik zo wat zou afspreken met mensen die je alleen via internet kent, maar het beviel eigenlijk heel goed. Nou heb ik nog maar 2 keer gemeet, maar de mensen waren meestal niet bepaald schuw ofzo. En dan ken je ook een beetje de personen achter de posts, da's ook leuk.
indien ja, dan lukt me dat welquote:Op maandag 29 mei 2006 12:57 schreef Causa het volgende:
Utrecht en 23 juni is het gebleven?
Hoezo niet?quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:18 schreef Triggershot het volgende:
Oh laat maar, dan kom ik niet.
sterkte.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:58 schreef STORMSEEKER het volgende:
Ik heb even een FOK!-break.
Daarbij komt het niet uit. Dit is geen slap excuus overigens, ik heb helaas te maken met vrij dramatische omstandigheden (goede vriend van mij heeft niet lang meer te leven)
Als het een keer in de buurt is kom ik wel langs denk ik. Ik wel benieuwd naar een FOK!meet, hoewel ik me afvraag of ik inderdaad echt iedereen zou willen ontmoeten...![]()
Maar goed, ik hoor wel wat er dit keer uitkomt.
Jullie waren me toch nog niet allemaal massaal vergeten he?![]()
Minder.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:58 schreef STORMSEEKER het volgende:
Ik heb even een FOK!-break.
Daarbij komt het niet uit. Dit is geen slap excuus overigens, ik heb helaas te maken met vrij dramatische omstandigheden (goede vriend van mij heeft niet lang meer te leven)
De meesten vallen IRL reuze mee, dus dat hoeft het probleem niet te zijn.quote:Als het een keer in de buurt is kom ik wel langs denk ik. Ik wel benieuwd naar een FOK!meet, hoewel ik me afvraag of ik inderdaad echt iedereen zou willen ontmoeten...![]()
Tuurlijk niet!quote:Maar goed, ik hoor wel wat er dit keer uitkomt.
Jullie waren me toch nog niet allemaal massaal vergeten he?![]()
Carpoolen? je kan met mij mee rijden.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:27 schreef Alicey het volgende:
Ha FuifDuif! Mooi dat je reageert. Jij komt ook.
Dank voor je aanbod, maar Utrecht gaat ook wel lukken met OV vanaf hier.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Carpoolen? je kan met mij mee rijden.
jij wetenquote:Op maandag 5 juni 2006 11:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dank voor je aanbod, maar Utrecht gaat ook wel lukken met OV vanaf hier.
Misschien , maar ik zit met tentamens rond die tijd. Moet nog ff kijkenquote:
Het is je roeping om naar de meet te komen, Hausquote:Op maandag 5 juni 2006 12:29 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Misschien , maar ik zit met tentamens rond die tijd. Moet nog ff kijken![]()
een vrouw naar mijn hartquote:
Is het daar zo erg?quote:Op maandag 5 juni 2006 21:13 schreef Doffy het volgende:
Zolang het niet 'de Connaisseur' is, want dan ga ík naar de Mac
Persoonlijk, of binnen WFL?quote:Op maandag 5 juni 2006 21:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Door een aantal onaangename ontwikkelingen.
Jouw komst is wel belangrijk!quote:Op maandag 5 juni 2006 21:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ach nevermind, mijn komst is niet zo belangrijk, jullie nog veel plezier
Nee, helaas.. groot kans van niet denk ik.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jouw komst is wel belangrijk!
Kom je nu alsnog?
Nee, ik ken niet genoeg marokaanse broeders slagersquote:
begrijp je niet helemaalquote:Op maandag 5 juni 2006 23:08 schreef Aslama het volgende:
[..]
Nee, ik ken niet genoeg marokaanse broeders slagers![]()
Dacht ik al, niemand begrijpt me op WFLquote:
misschien jij in mijn plaats naar meeting dan?quote:Op maandag 5 juni 2006 23:11 schreef Aslama het volgende:
[..]
Dacht ik al, niemand begrijpt me op WFL![]()
Ach nee jo .. het gaat hier om jou. Bovendien moet ik mijn poll topic in de gaten houden, geen tijd voor iets andersquote:Op maandag 5 juni 2006 23:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
misschien jij in mijn plaats naar meeting dan?
Het gaat hier om iedereenquote:Op maandag 5 juni 2006 23:14 schreef Aslama het volgende:
[..]
Ach nee jo .. het gaat hier om jou. Bovendien moet ik mijn poll topic in de gaten houden, geen tijd voor iets anders![]()
Staat ook pmb en rest van WFLquote:Op maandag 5 juni 2006 23:16 schreef Aslama het volgende:
Kijk maar naar het titel, het wordt vast leuk
je hebt mail.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:20 schreef Aslama het volgende:
Ik denk niet dat ik een meettype ben ..
ik ook absoluut niet.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:20 schreef Aslama het volgende:
Mjah, en over het neuken van paarden enzo.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 07:46 schreef Doffy het volgende:
Wees gerust, bij de vorige meets ging het voornamelijk over de kleur van het bier
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:57 schreef Sidekick het volgende:
Als akkersloot komt, dan kom ik ook.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mjah, en over het neuken van paarden enzo.
zondaars!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat krijg je wanneer alleen slechte mensen elkaar meeten.
Een detail is overigens dat er tijdens een meet waar soortgelijke gesprekken werden gevoerd wel gevraagd werd of we van de EO jongerendag af kwamen.quote:
lol?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een detail is overigens dat er tijdens een meet waar soortgelijke gesprekken werden gevoerd wel gevraagd werd of we van de EO jongerendag af kwamen.
Dan zal ik wel de indruk gewekt hebben.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:20 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
lol?
jij ziet er ook heel Christelijk uit!!![]()
Alicey heeft een aureooltje boven haar hoofdquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:20 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
lol?
jij ziet er ook heel Christelijk uit!!![]()
Ja, ik kan me eigenlijk geen wetenschappelijke/religieuze discussie herinneren tijdens die 2 meets.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 07:46 schreef Doffy het volgende:
Wees gerust, bij de vorige meets ging het voornamelijk over de kleur van het bier
Dacht ik ook, en ik vond het erg leukquote:Op maandag 5 juni 2006 23:20 schreef Aslama het volgende:
Er zijn volgens mij wel wetenschappelijke discussies gevoerd. Aan de andere kant is het weer zo dat met een halve fles whisky achter je kiezen iets al snel wetenschappelijk lijkt.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:10 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, ik kan me eigenlijk geen wetenschappelijke/religieuze discussie herinneren tijdens die 2 meets.
Wel dat ik een boel bier op had![]()
there is reality, only perception...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er zijn volgens mij wel wetenschappelijke discussies gevoerd. Aan de andere kant is het weer zo dat met een halve fles whisky achter je kiezen iets al snel wetenschappelijk lijkt.
Dat omschrijft inderdaad uitstekend het niveau van de gemiddelde WFL-meetquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:30 schreef pmb_rug het volgende:
(dr. Phil)
Kun je daar eten?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:41 schreef Invictus_ het volgende:
Dus de 23e vanaf eind van de middag in O'Connels?
Het lijkt mij inderdaad verstandig je ouders in de buurt van zo'n meet te hebben, je weet nooit hoe het met de meet afloopt.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:14 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
ik ook absoluut niet.
maar ik heb het een beetje gecombineerd (op dit moment) met een meet met mijn ouders![]()
die wonen in het westen. die moeten af en toe ook bezocht worden. dus dan kan ik op de weg ernaar toe ff langs. ik vind het wel een aparte ervaring... ofzo :p
Ik weet niet of er vegetariërs bij zullen zijn, maar kun je er ook vegetarisch eten?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:48 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Zekers; en nog lekker ook.
http://www.geocities.com/mick_oconnells/index.html
Jah, en ook dat schijnt goed te zijn. (Persoonlijk zie ik 'vegetarische maaltijd' als oxymoron.)quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik weet niet of er vegetariërs bij zullen zijn, maar kun je er ook vegetarisch eten?![]()
Ah, okquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:00 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Jah, en ook dat schijnt goed te zijn.
Hoe oud ben je dan?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:47 schreef Aslama het volgende:
[..]
Het lijkt mij inderdaad verstandig je ouders in de buurt van zo'n meet te hebben, je weet nooit hoe het met de meet afloopt.![]()
![]()
Oh er is al een preciezere plek? Ff gemist. In die eetgelegenheid soms?quote:Op woensdag 7 juni 2006 01:09 schreef pmb_rug het volgende:
ziet er wel geschikt uit iig. is het te lopen vanaf CS?
Oxymoronquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:00 schreef Invictus_ het volgende:
(Persoonlijk zie ik 'vegetarische maaltijd' als oxymoron.)
Vast wel. Gewoon mij bellen anders, dan kunnen we samen dwalen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 01:09 schreef pmb_rug het volgende:
ziet er wel geschikt uit iig. is het te lopen vanaf CS?
Ik vind dat trouwens erg meevallen. Als je een beetje een fatsoenlijke kok hebt is een vegetarische maaltijd erg voedzaam.quote:Op woensdag 7 juni 2006 08:29 schreef Causa het volgende:
[..]
Oxymoron
Stijlfiguur die een verbinding legt tussen tegenovergestelde begrippen.
Bij voorbeeld:
* een jeugdige grijsaard.
* zij was levend dood.
* de Friezen waren eendrachtig in hun tweedracht.
Aha![]()
En als zelfs dat niet helpt kun je nog altijd livEliveD opbellen om te vragen of hij je ernaar toe wil brengenquote:Op woensdag 7 juni 2006 09:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vast wel. Gewoon mij bellen anders, dan kunnen we samen dwalen.
Zeker, zeer voedzaam. En een keer extra opscheppen kan bij een minder voedzaam kokende kok nog altijd de maag wel vullen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 09:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vind dat trouwens erg meevallen. Als je een beetje een fatsoenlijke kok hebt is een vegetarische maaltijd erg voedzaam.
Lijstje wordt het inderdaad wel tijd voor.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:50 schreef Causa het volgende:
[..]
Zeker, zeer voedzaam. En een keer extra opscheppen kan bij een minder voedzaam kokende kok nog altijd de maag wel vullen.
Maar wat ik vragen wou, betekend dit dat we rond de etenstijdklok daar verzamelen? Of welke klok hebben we het anders over? Middag, avond, nacht, ochtend, alle 2, 3, 4 ?
Maken we evt. ook een lijstje voor een overzichtje wie er gaan komen?
Ik geloof dat alleen de 'zekerwete' op het lijstje komen? Ikzelf heb een misschientje, nml. mocht ik met de auto komen, degene die de auto bestuurd. Maar als ik ga treinen, dan neem ik niet de machinist mee hoorquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:00 schreef Alicey het volgende:
In de OP ben ik nu een lijstje aan het opstellen. Kan iedereen even namen roepen die ik vergeten ben (Een heleboel) of wie zich nog aanmelden?
Ik heb jou vooralsnog geadd, maar hoe misschien is het?quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:23 schreef Causa het volgende:
[..]
Ik geloof dat alleen de 'zekerwete' op het lijstje komen? Ikzelf heb een misschientje, nml. mocht ik met de auto komen, degene die de auto bestuurd. Maar als ik ga treinen, dan neem ik niet de machinist mee hoor![]()
verder zie ik (nog) niks om ook toe te voegen
Ikzelf is tegen de 100% zeker dat ik kom en dan ook meteen met de maaltijd. Maar of ik iemand meeneem o.a. wegens bovengenoemde reden, dat is zeer onzeker. Tel mij maar als 1 persoon. (Iemand extra ontvangen is nog altijd leuker dan iemand doorstrepen.)quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb jou vooralsnog geadd, maar hoe misschien is het?
Ok.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:49 schreef Causa het volgende:
[..]
Ikzelf is tegen de 100% zeker dat ik kom en dan ook meteen met de maaltijd. Maar of ik iemand meeneem o.a. wegens bovengenoemde reden, dat is zeer onzeker. Tel mij maar als 1 persoon. (Iemand extra ontvangen is nog altijd leuker dan iemand doorstrepen.)
Lijkt me gezellie Causaquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:49 schreef Causa het volgende:
[..]
Ikzelf is tegen de 100% zeker dat ik kom en dan ook meteen met de maaltijd. Maar of ik iemand meeneem o.a. wegens bovengenoemde reden, dat is zeer onzeker. Tel mij maar als 1 persoon. (Iemand extra ontvangen is nog altijd leuker dan iemand doorstrepen.)
lolllquote:
Nee, je weet nog helemaal niks daarover, anders moeten we het meeeten desnoods maar laten als we er pas in de avond zouden kunnen zijn.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:58 schreef Papabear het volgende:
Ik weet nog niet zeker of ik die dag vrij ben, of kan nemen. Denk het wel, maar vervoer heb je sowieso natuurlijk
Hmmm.. Utrecht doe je zeker te lang over vanuit die hoek?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:16 schreef Isegrim het volgende:
Ik moet tot 17:30 werken die dag. Als het nou de 24e was... Ik ben namelijk wel in R'dam dat weekend.
Hmja, dan ben ik er pas halverwege de meet ofzo.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmmm.. Utrecht doe je zeker te lang over vanuit die hoek?
Hmmm, dat is idd wel jammerquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hmja, dan ben ik er pas halverwege de meet ofzo.
Nee, want mijn collega is dan op vakantie, dus ik ben alleen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:42 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, dat is idd wel jammer![]()
Je hebt zeker ook niet de mogelijkheid eerder weg te gaan?![]()
Oja, dankje.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:10 schreef Reya het volgende:
[..]
Je wilt ws hier zijn: [WFL-LFC #494] De LFC steunt het Nederlands Elftal!
![]()
Nou, dan kan ik niet wegblijven he...quote:
Tenzij hij onder een kloon is verder gegaan... maar ik heb hem al jaren niet meer gezien.quote:Op zondag 11 juni 2006 18:14 schreef Alicey het volgende:
Gezellig Schorpioen!
iteejer moet er idd ook bij zijn... Is Puntloos er nog?
Puntloos was jarenlang mod van WFLT voordat ik mod werd. Hij was er ook (eventjes) bij op de befaamde FilosofiemeetingTM. Maar da's allemaal van voor jullie tijdquote:Op zondag 11 juni 2006 18:32 schreef Doffy het volgende:
Van Puntloos heb ik zelfs nooit gehoord, maar die moet er dan zeker bij zijn
Juist!
Ik ga in ieder geval ook eten, iets van te voren.quote:Op zondag 11 juni 2006 18:57 schreef Schorpioen het volgende:
Hey, maar gaan we alleen zuipen of ook eten? Wie van de meeters heeft daar zin aan? Ik heb wel ideeen over goede restaurants, als we het nou met de weergoden op een accoordje gooien dan hebben we de 23e prachtig weer en kunnen we lekker ergens aan de gracht gaan zitten ofzo!
Dan een volgende keer beterquote:Op zondag 11 juni 2006 19:20 schreef Isegrim het volgende:
Nee, dat zie ik niet zo zitten. Ik ben er dan pas rond tien uur. En ik wil ook gewoon naar mijn lief, die ik dan twee weken niet heb gezien.
Ik wil wel doen alsof ik gelovig ben, maar als ik 5 minuten heb gepraat trappen ze daar vast ook niet in..quote:Op zondag 11 juni 2006 19:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hmja.Maar normaal komen er nooit gelovigen op meets.
dan zal ik u liefdevol vermanenquote:Op zondag 11 juni 2006 19:52 schreef Reya het volgende:
Ik ben geneigd veel te vloeken, dat komt ook niet echt gelovig over![]()
ik begin me speciaal te voelenquote:Op zondag 11 juni 2006 19:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hmja.Maar normaal komen er nooit gelovigen op meets.
ik zal wel een das voor doen. zie ik er ook nog een beetje prominent uitquote:Op maandag 12 juni 2006 18:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zal vragen of iemand een bordje ere-bezoeker wil maken.
Je gaat toch niet alweer de hele nacht naar andere mannen kijken?quote:
aha, o'connels ( dat was um toch?) was niet zeker dusquote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:16 schreef Alicey het volgende:
Oh, enneh... Hoe laat en waar spreken we nu af voor het eten?
Voor het eten was nog weinig concreet afgesproken.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:27 schreef Causa het volgende:
[..]
aha, o'connels ( dat was um toch?) was niet zeker dus
Ik wel een klein beetje, maar met mijn beperkte orientatie is het beter als iemand anders voorkauwt waar we gaan eten, en hoe we er moeten komen.quote:* Causa wacht af.
Ik weet helemaal niks in/van Utrecht. Doorgaans rijdt ik er als doorgaand verkeer langs
wij gaan tomtommenquote:
Daar heb ik alle vertrouwen inquote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb geen tomtom, en met kaarten kan ik ook al niet overweg.Maar gaat vast wel lukken!
Jij kan ook, livquote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:59 schreef livEliveD het volgende:
Een misschientje. Komen wel leuke lui namelijk maar ik weet niet of ik kan
liv jullie chauffeur? Dan zie ik jullie wel aan het einde van de meetquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:03 schreef Doffy het volgende:
[..]
Jij kan ook, liv
En waarschijnlijk reizen miss_sly en ik samen vanuit A'dam, dus als je je aan wilt sluiten, kunnen we alvast in de trein wat vozen met z'n drieën [afbeelding]
Of op de achterbank van jouw snelle bolide, natuurlijk
Als liv rijdt kan sly de route bepalen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:47 schreef Reya het volgende:
[..]
liv jullie chauffeur? Dan zie ik jullie wel aan het einde van de meet![]()
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:40 schreef Doffy het volgende:
Tuurlijk mag jij komenGraag zelfs!
Het thema, nou ja, officieel was dat een WFL-meet, zeg maar. pmb_rug komt namelijk
Neem die vriendin en alle bezoekers mee!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:09 schreef Haushofer het volgende:
Ik kan waarschijnlijk niet, ik heb een verjaardag van een vriendin van me.
Ja, vindt ze vast niet erg, met haar verjaardag even naar Utrechtquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Neem die vriendin en alle bezoekers mee!
Presenteer het als een kadootje. Een georganiseerd tripje Utrechtquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:19 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, vindt ze vast niet erg, met haar verjaardag even naar Utrecht
met een intellectueel discussie als suprisequote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Presenteer het als een kadootje. Een georganiseerd tripje Utrecht
een vriendinquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:09 schreef Haushofer het volgende:
Als jij gaat dan kom ik ook sowiesoquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:39 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik denk er ook over na (tenminste, als ik mag komen). Wat is het thema? Daar heb ik vast overheen gelezen..
quote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:47 schreef Reya het volgende:
liv jullie chauffeur? Dan zie ik jullie wel aan het einde van de meet![]()
Mijn heldquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:00 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Als jij gaat dan kom ik ook sowieso
helaas. moet meedoen aan een game-competitie met wat collega's en ik heb al een paar ronden overgeslagen.quote:
Mwoahquote:
jeeee, 15 tegen 1 discussies!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:40 schreef Doffy het volgende:
Tuurlijk mag jij komenGraag zelfs!
Het thema, nou ja, officieel was dat een WFL-meet, zeg maar. pmb_rug komt namelijk
Volgens mij niet.. Ik heb FuifDuif al geboden om te komen, maar hij heeft nog niet gereageerd op mijn gebod.quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:08 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
jeeee, 15 tegen 1 discussies!
daar heb ik er nog niet genoeg van![]()
maar goed, het is het enige waar ik wat van weet. trouwens van F ook wel.
komen er nog meer Christenen?
Ik ben Christelijk opgevoed, maar je zal helaas van mij niet veel bijstand krijgenquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:08 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:09 schreef Haushofer het volgende:
Ik ben ook christelijk opgevoed enzo maar daar is weinig van terug te zienquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:08 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
Ik ben christen geweest, en er is kennelijk zoveel van terug te zien, dat ik kan praten over de meest goddeloze onderwerpen, en toch nog de vraag kan krijgen of ik van de EO jongerendag af kom.quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik ben ook christelijk opgevoed enzo maar daar is weinig van terug te zien
Tip 1: Vindt medestanders door tegen de doodstraf te zijnquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:08 schreef pmb_rug het volgende:
We gaan niet weer herhalen toch?quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:45 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Tip 1: Vindt medestanders door tegen de doodstraf te zijn![]()
Welnee, het is natuurlijk geen kwestie van 'lekker met zn alleen tegen één', dat zou een treurige meet wordenquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:08 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
Uhuh, op meets zijn we allemaal hartstikke liefquote:Op woensdag 14 juni 2006 12:08 schreef Doffy het volgende:
[..]
Welnee, het is natuurlijk geen kwestie van 'lekker met zn alleen tegen één', dat zou een treurige meet worden
Tuuwk nietquote:
Het was dan ook een gezellige meet.quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:15 schreef Geartsjuh het volgende:
Maar maak je geen zorgen. We hebben zelfs Rudeonline een keer bij een WFL-meet gehad en die hebben we ook heel netjes behandeld. Hij vond het volgens mij zelfs erg gezellig
.
quote:
Maar het komt wel beroerd uit op vrijdagmiddag. Dan moet ik helemaal uit Groningen wegkomen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:57 schreef Sidekick het volgende:
Als akkersloot komt, dan kom ik ook.
Dit keer zijn er immers meer tegenstanders en dus duurt het wat langerquote:
Aan Akkersloot wordt nog gewerktquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:20 schreef Sidekick het volgende:
[..]
[..]
Maar het komt wel beroerd uit op vrijdagmiddag. Dan moet ik helemaal uit Groningen wegkomen.
Ik zou zeggen dat het altijd een goed moment is om weg te komen uit Groningen..quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:20 schreef Sidekick het volgende:
Maar het komt wel beroerd uit op vrijdagmiddag. Dan moet ik helemaal uit Groningen wegkomen.
Zou wel gaaf zijn als je er bij bentquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:20 schreef Sidekick het volgende:
[..]
[..]
Mijn auto rijdt ook wel, maar de reistijd wordt ten eerste al een half uur langer dan vanuit Sneek, en het is de vraag hoe het uitkomt met het werk.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:24 schreef Doffy het volgende:
Maar er rijden treinen van Groningen naar Utrecht hoor
* Alicey neemt wel pilletjes mee waar je lekker rustig van wordt als dat nodig is.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:23 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dit keer zijn er immers meer tegenstanders en dus duurt het wat langer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slapen klinkt best aantrekkelijkquote:Op woensdag 14 juni 2006 14:05 schreef Alicey het volgende:
* Alicey neemt wel pilletjes mee waar je lekker rustig van wordt als dat nodig is.
Fuif is geen Christenquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Volgens mij niet.. Ik heb FuifDuif al geboden om te komen, maar hij heeft nog niet gereageerd op mijn gebod.
helaas....quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:45 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Tip 1: Vindt medestanders door tegen de doodstraf te zijn![]()
Hmm, als jij Fries gaat praten, dan luister ik wel, ok? Want het spreken is wat lastiger voor mij.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:48 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Zou wel gaaf zijn als je er bij bent. Dan kunnen we Fries praten
.
Nepfriesquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:26 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Hmm, als jij Fries gaat praten, dan luister ik wel, ok? Want het spreken is wat lastiger voor mij.
Ja hee hallo, wanneer gaan wij weer es Fries praten?quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:48 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Zou wel gaaf zijn als je er bij bent. Dan kunnen we Fries praten
.
Volgende week vrijdagquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:59 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja hee hallo, wanneer gaan wij weer es Fries praten?![]()
Ja, niet dusquote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:03 schreef Geartsjuh het volgende:
En West-Fries telt niet. Tenzij je Fries spreekt, Doffy?
quote:
Kom je dan wel?quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:18 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
En als ik nou beloof mijn hippiejurk aan te doen en mijn glazen bol mee te nemen?
niks niequote:Op donderdag 15 juni 2006 12:03 schreef Geartsjuh het volgende:
En West-Fries telt niet. Tenzij je Fries spreekt, Doffy?
Ik zie het niet als verplichting christen te zijn om L te vertegenwoordigenquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:34 schreef pmb_rug het volgende:
Fuif is geen Christen
Het is officieel een misschienetje, maar het lijkt me eigenlijk wel super leukquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:46 schreef Causa het volgende:
Maare.. begrijp ik goed dat jij (geartsjuh) komt? je schrijft alsof je gaat komen
Gelegenheid valt altijd te scheppenquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:53 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Het is officieel een misschienetje, maar het lijkt me eigenlijk wel super leuk. Weet alleen nog niet zeker of ik kan die avond.
Ik ben ook echt geen christen maar als er te weinig gelovigen komen wil ik om het evenwicht te bewaren best wel "advocaat van de duivel" spelen!quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:48 schreef Causa het volgende:
[..]
Ik zie het niet als verplichting christen te zijn om L te vertegenwoordigen![]()
quote:quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, ben meer van de Schotse.
Dat laatste houdt in dat je ook op tijd komt, en niet als de meet al is afgelopen?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:00 schreef livEliveD het volgende:
Het is vrij zeker dat ik ook kom eventueel met vriendin![]()
In Rotterdam heb ik eventueel wel wat slaapplaatsen, maar houd er wel rekening mee dat van Utrecht naar Rotterdam 's nachts ook nog wel een treinrit van anderhalf uur is..quote:Op maandag 19 juni 2006 12:01 schreef Reya het volgende:
Heeft iemand die op de meet komt overigens slaapruimte beschikbaar? Aangezien het een avondmeet is, kan ik anders niet al te lang aanwezig blijven ivm vervoer terug![]()
Nee, nog niet. Even kijken of Schorpioen nog reageert, dat ben een echte Utregter.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:47 schreef Reya het volgende:
Hmmm, het zal dus wel goedkomen. Heeft er eik iemand een idee waar te eten en of daarvoor nog gereserveerd moet worden?![]()
Ik blijf nog altijd een echte Rotturrrdammurrr!quote:Op maandag 19 juni 2006 15:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Even kijken of Schorpioen nog reageert, dat ben een echte Utregter.
Ook goed.quote:Op maandag 19 juni 2006 17:03 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Ik blijf nog altijd een echte Rotturrrdammurrr!Ik ben slechts Import Utrechter!
Ik vind het allemaal goed klinken, dus laat de rest maar kiezen.quote:Ik heb gisteravond gegeten in een Afrikaans restaurant, The Ostrich. Dat was erg de moeite waard, lekker met je handjes eten, parelhoen op z'n Kenyaans. Palmnootbier uit een kalebas, als toetje gebakken banaan met pinda en pepersausLekker aan het water, aan de oude gracht..
We kunnen ook tapas gaan eten, dat zit ernaast. Of indiaas, een stukje verderop. Of er zitten ook 2
thaise restaurants. Allemaal aan de gracht.
Kijk aan, denk dat dit meer opschiet voor degenen die van het Oosten of Noorden komen.quote:Oh ja, en eventueel heb ik wel wat slaapplaatsen, 1 of 2 plekken op de slaapbank en als je je eigen matje meeneemt misschien wel meer (al wordt het dan wel krap). Wel eigen slaapzak meenemen want daar heb ik er maar 1 van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |