Ik wil wel doen alsof ik gelovig ben, maar als ik 5 minuten heb gepraat trappen ze daar vast ook niet in..quote:Op zondag 11 juni 2006 19:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hmja.Maar normaal komen er nooit gelovigen op meets.
dan zal ik u liefdevol vermanenquote:Op zondag 11 juni 2006 19:52 schreef Reya het volgende:
Ik ben geneigd veel te vloeken, dat komt ook niet echt gelovig over![]()
ik begin me speciaal te voelenquote:Op zondag 11 juni 2006 19:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hmja.Maar normaal komen er nooit gelovigen op meets.
ik zal wel een das voor doen. zie ik er ook nog een beetje prominent uitquote:Op maandag 12 juni 2006 18:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zal vragen of iemand een bordje ere-bezoeker wil maken.
Je gaat toch niet alweer de hele nacht naar andere mannen kijken?quote:
aha, o'connels ( dat was um toch?) was niet zeker dusquote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:16 schreef Alicey het volgende:
Oh, enneh... Hoe laat en waar spreken we nu af voor het eten?
Voor het eten was nog weinig concreet afgesproken.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:27 schreef Causa het volgende:
[..]
aha, o'connels ( dat was um toch?) was niet zeker dus
Ik wel een klein beetje, maar met mijn beperkte orientatie is het beter als iemand anders voorkauwt waar we gaan eten, en hoe we er moeten komen.quote:* Causa wacht af.
Ik weet helemaal niks in/van Utrecht. Doorgaans rijdt ik er als doorgaand verkeer langs
wij gaan tomtommenquote:
Daar heb ik alle vertrouwen inquote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb geen tomtom, en met kaarten kan ik ook al niet overweg.Maar gaat vast wel lukken!
Jij kan ook, livquote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:59 schreef livEliveD het volgende:
Een misschientje. Komen wel leuke lui namelijk maar ik weet niet of ik kan
liv jullie chauffeur? Dan zie ik jullie wel aan het einde van de meetquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:03 schreef Doffy het volgende:
[..]
Jij kan ook, liv
En waarschijnlijk reizen miss_sly en ik samen vanuit A'dam, dus als je je aan wilt sluiten, kunnen we alvast in de trein wat vozen met z'n drieën [afbeelding]
Of op de achterbank van jouw snelle bolide, natuurlijk
Als liv rijdt kan sly de route bepalen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:47 schreef Reya het volgende:
[..]
liv jullie chauffeur? Dan zie ik jullie wel aan het einde van de meet![]()
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:40 schreef Doffy het volgende:
Tuurlijk mag jij komenGraag zelfs!
Het thema, nou ja, officieel was dat een WFL-meet, zeg maar. pmb_rug komt namelijk
Neem die vriendin en alle bezoekers mee!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:09 schreef Haushofer het volgende:
Ik kan waarschijnlijk niet, ik heb een verjaardag van een vriendin van me.
Ja, vindt ze vast niet erg, met haar verjaardag even naar Utrechtquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Neem die vriendin en alle bezoekers mee!
Presenteer het als een kadootje. Een georganiseerd tripje Utrechtquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:19 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, vindt ze vast niet erg, met haar verjaardag even naar Utrecht
met een intellectueel discussie als suprisequote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Presenteer het als een kadootje. Een georganiseerd tripje Utrecht
een vriendinquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:09 schreef Haushofer het volgende:
Als jij gaat dan kom ik ook sowiesoquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:39 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik denk er ook over na (tenminste, als ik mag komen). Wat is het thema? Daar heb ik vast overheen gelezen..
quote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:47 schreef Reya het volgende:
liv jullie chauffeur? Dan zie ik jullie wel aan het einde van de meet![]()
Mijn heldquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:00 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Als jij gaat dan kom ik ook sowieso
helaas. moet meedoen aan een game-competitie met wat collega's en ik heb al een paar ronden overgeslagen.quote:
Mwoahquote:
jeeee, 15 tegen 1 discussies!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:40 schreef Doffy het volgende:
Tuurlijk mag jij komenGraag zelfs!
Het thema, nou ja, officieel was dat een WFL-meet, zeg maar. pmb_rug komt namelijk
Volgens mij niet.. Ik heb FuifDuif al geboden om te komen, maar hij heeft nog niet gereageerd op mijn gebod.quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:08 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
jeeee, 15 tegen 1 discussies!
daar heb ik er nog niet genoeg van![]()
maar goed, het is het enige waar ik wat van weet. trouwens van F ook wel.
komen er nog meer Christenen?
Ik ben Christelijk opgevoed, maar je zal helaas van mij niet veel bijstand krijgenquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:08 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:09 schreef Haushofer het volgende:
Ik ben ook christelijk opgevoed enzo maar daar is weinig van terug te zienquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:08 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
Ik ben christen geweest, en er is kennelijk zoveel van terug te zien, dat ik kan praten over de meest goddeloze onderwerpen, en toch nog de vraag kan krijgen of ik van de EO jongerendag af kom.quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik ben ook christelijk opgevoed enzo maar daar is weinig van terug te zien
Tip 1: Vindt medestanders door tegen de doodstraf te zijnquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:08 schreef pmb_rug het volgende:
We gaan niet weer herhalen toch?quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:45 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Tip 1: Vindt medestanders door tegen de doodstraf te zijn![]()
Welnee, het is natuurlijk geen kwestie van 'lekker met zn alleen tegen één', dat zou een treurige meet wordenquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:08 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
Uhuh, op meets zijn we allemaal hartstikke liefquote:Op woensdag 14 juni 2006 12:08 schreef Doffy het volgende:
[..]
Welnee, het is natuurlijk geen kwestie van 'lekker met zn alleen tegen één', dat zou een treurige meet worden
Tuuwk nietquote:
Het was dan ook een gezellige meet.quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:15 schreef Geartsjuh het volgende:
Maar maak je geen zorgen. We hebben zelfs Rudeonline een keer bij een WFL-meet gehad en die hebben we ook heel netjes behandeld. Hij vond het volgens mij zelfs erg gezellig
.
quote:
Maar het komt wel beroerd uit op vrijdagmiddag. Dan moet ik helemaal uit Groningen wegkomen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:57 schreef Sidekick het volgende:
Als akkersloot komt, dan kom ik ook.
Dit keer zijn er immers meer tegenstanders en dus duurt het wat langerquote:
Aan Akkersloot wordt nog gewerktquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:20 schreef Sidekick het volgende:
[..]
[..]
Maar het komt wel beroerd uit op vrijdagmiddag. Dan moet ik helemaal uit Groningen wegkomen.
Ik zou zeggen dat het altijd een goed moment is om weg te komen uit Groningen..quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:20 schreef Sidekick het volgende:
Maar het komt wel beroerd uit op vrijdagmiddag. Dan moet ik helemaal uit Groningen wegkomen.
Zou wel gaaf zijn als je er bij bentquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:20 schreef Sidekick het volgende:
[..]
[..]
Mijn auto rijdt ook wel, maar de reistijd wordt ten eerste al een half uur langer dan vanuit Sneek, en het is de vraag hoe het uitkomt met het werk.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:24 schreef Doffy het volgende:
Maar er rijden treinen van Groningen naar Utrecht hoor
* Alicey neemt wel pilletjes mee waar je lekker rustig van wordt als dat nodig is.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:23 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dit keer zijn er immers meer tegenstanders en dus duurt het wat langer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slapen klinkt best aantrekkelijkquote:Op woensdag 14 juni 2006 14:05 schreef Alicey het volgende:
* Alicey neemt wel pilletjes mee waar je lekker rustig van wordt als dat nodig is.
Fuif is geen Christenquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Volgens mij niet.. Ik heb FuifDuif al geboden om te komen, maar hij heeft nog niet gereageerd op mijn gebod.
helaas....quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:45 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Tip 1: Vindt medestanders door tegen de doodstraf te zijn![]()
Hmm, als jij Fries gaat praten, dan luister ik wel, ok? Want het spreken is wat lastiger voor mij.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:48 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Zou wel gaaf zijn als je er bij bent. Dan kunnen we Fries praten
.
Nepfriesquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:26 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Hmm, als jij Fries gaat praten, dan luister ik wel, ok? Want het spreken is wat lastiger voor mij.
Ja hee hallo, wanneer gaan wij weer es Fries praten?quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:48 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Zou wel gaaf zijn als je er bij bent. Dan kunnen we Fries praten
.
Volgende week vrijdagquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:59 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja hee hallo, wanneer gaan wij weer es Fries praten?![]()
Ja, niet dusquote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:03 schreef Geartsjuh het volgende:
En West-Fries telt niet. Tenzij je Fries spreekt, Doffy?
quote:
Kom je dan wel?quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:18 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
En als ik nou beloof mijn hippiejurk aan te doen en mijn glazen bol mee te nemen?
niks niequote:Op donderdag 15 juni 2006 12:03 schreef Geartsjuh het volgende:
En West-Fries telt niet. Tenzij je Fries spreekt, Doffy?
Ik zie het niet als verplichting christen te zijn om L te vertegenwoordigenquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:34 schreef pmb_rug het volgende:
Fuif is geen Christen
Het is officieel een misschienetje, maar het lijkt me eigenlijk wel super leukquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:46 schreef Causa het volgende:
Maare.. begrijp ik goed dat jij (geartsjuh) komt? je schrijft alsof je gaat komen
Gelegenheid valt altijd te scheppenquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:53 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Het is officieel een misschienetje, maar het lijkt me eigenlijk wel super leuk. Weet alleen nog niet zeker of ik kan die avond.
Ik ben ook echt geen christen maar als er te weinig gelovigen komen wil ik om het evenwicht te bewaren best wel "advocaat van de duivel" spelen!quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:48 schreef Causa het volgende:
[..]
Ik zie het niet als verplichting christen te zijn om L te vertegenwoordigen![]()
quote:quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, ben meer van de Schotse.
Dat laatste houdt in dat je ook op tijd komt, en niet als de meet al is afgelopen?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:00 schreef livEliveD het volgende:
Het is vrij zeker dat ik ook kom eventueel met vriendin![]()
In Rotterdam heb ik eventueel wel wat slaapplaatsen, maar houd er wel rekening mee dat van Utrecht naar Rotterdam 's nachts ook nog wel een treinrit van anderhalf uur is..quote:Op maandag 19 juni 2006 12:01 schreef Reya het volgende:
Heeft iemand die op de meet komt overigens slaapruimte beschikbaar? Aangezien het een avondmeet is, kan ik anders niet al te lang aanwezig blijven ivm vervoer terug![]()
Nee, nog niet. Even kijken of Schorpioen nog reageert, dat ben een echte Utregter.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:47 schreef Reya het volgende:
Hmmm, het zal dus wel goedkomen. Heeft er eik iemand een idee waar te eten en of daarvoor nog gereserveerd moet worden?![]()
Ik blijf nog altijd een echte Rotturrrdammurrr!quote:Op maandag 19 juni 2006 15:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Even kijken of Schorpioen nog reageert, dat ben een echte Utregter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |