Ik wil wel doen alsof ik gelovig ben, maar als ik 5 minuten heb gepraat trappen ze daar vast ook niet in..quote:Op zondag 11 juni 2006 19:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hmja.Maar normaal komen er nooit gelovigen op meets.
dan zal ik u liefdevol vermanenquote:Op zondag 11 juni 2006 19:52 schreef Reya het volgende:
Ik ben geneigd veel te vloeken, dat komt ook niet echt gelovig over![]()
ik begin me speciaal te voelenquote:Op zondag 11 juni 2006 19:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hmja.Maar normaal komen er nooit gelovigen op meets.
ik zal wel een das voor doen. zie ik er ook nog een beetje prominent uitquote:Op maandag 12 juni 2006 18:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zal vragen of iemand een bordje ere-bezoeker wil maken.
Je gaat toch niet alweer de hele nacht naar andere mannen kijken?quote:
aha, o'connels ( dat was um toch?) was niet zeker dusquote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:16 schreef Alicey het volgende:
Oh, enneh... Hoe laat en waar spreken we nu af voor het eten?
Voor het eten was nog weinig concreet afgesproken.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:27 schreef Causa het volgende:
[..]
aha, o'connels ( dat was um toch?) was niet zeker dus
Ik wel een klein beetje, maar met mijn beperkte orientatie is het beter als iemand anders voorkauwt waar we gaan eten, en hoe we er moeten komen.quote:* Causa wacht af.
Ik weet helemaal niks in/van Utrecht. Doorgaans rijdt ik er als doorgaand verkeer langs
wij gaan tomtommenquote:
Daar heb ik alle vertrouwen inquote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb geen tomtom, en met kaarten kan ik ook al niet overweg.Maar gaat vast wel lukken!
Jij kan ook, livquote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:59 schreef livEliveD het volgende:
Een misschientje. Komen wel leuke lui namelijk maar ik weet niet of ik kan
liv jullie chauffeur? Dan zie ik jullie wel aan het einde van de meetquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:03 schreef Doffy het volgende:
[..]
Jij kan ook, liv
En waarschijnlijk reizen miss_sly en ik samen vanuit A'dam, dus als je je aan wilt sluiten, kunnen we alvast in de trein wat vozen met z'n drieën [afbeelding]
Of op de achterbank van jouw snelle bolide, natuurlijk
Als liv rijdt kan sly de route bepalen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:47 schreef Reya het volgende:
[..]
liv jullie chauffeur? Dan zie ik jullie wel aan het einde van de meet![]()
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:40 schreef Doffy het volgende:
Tuurlijk mag jij komenGraag zelfs!
Het thema, nou ja, officieel was dat een WFL-meet, zeg maar. pmb_rug komt namelijk
Neem die vriendin en alle bezoekers mee!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:09 schreef Haushofer het volgende:
Ik kan waarschijnlijk niet, ik heb een verjaardag van een vriendin van me.
Ja, vindt ze vast niet erg, met haar verjaardag even naar Utrechtquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Neem die vriendin en alle bezoekers mee!
Presenteer het als een kadootje. Een georganiseerd tripje Utrechtquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:19 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, vindt ze vast niet erg, met haar verjaardag even naar Utrecht
met een intellectueel discussie als suprisequote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Presenteer het als een kadootje. Een georganiseerd tripje Utrecht
een vriendinquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:09 schreef Haushofer het volgende:
Ik kan waarschijnlijk niet, ik heb een verjaardag van een vriendin van me.
Als jij gaat dan kom ik ook sowiesoquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:39 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik denk er ook over na (tenminste, als ik mag komen). Wat is het thema? Daar heb ik vast overheen gelezen..
quote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:47 schreef Reya het volgende:
liv jullie chauffeur? Dan zie ik jullie wel aan het einde van de meet![]()
Mijn heldquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:00 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Als jij gaat dan kom ik ook sowieso
helaas. moet meedoen aan een game-competitie met wat collega's en ik heb al een paar ronden overgeslagen.quote:
Mwoahquote:
jeeee, 15 tegen 1 discussies!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:40 schreef Doffy het volgende:
Tuurlijk mag jij komenGraag zelfs!
Het thema, nou ja, officieel was dat een WFL-meet, zeg maar. pmb_rug komt namelijk
Volgens mij niet.. Ik heb FuifDuif al geboden om te komen, maar hij heeft nog niet gereageerd op mijn gebod.quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:08 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
jeeee, 15 tegen 1 discussies!
daar heb ik er nog niet genoeg van![]()
maar goed, het is het enige waar ik wat van weet. trouwens van F ook wel.
komen er nog meer Christenen?
Ik ben Christelijk opgevoed, maar je zal helaas van mij niet veel bijstand krijgenquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:08 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
jeeee, 15 tegen 1 discussies!
daar heb ik er nog niet genoeg van![]()
maar goed, het is het enige waar ik wat van weet. trouwens van F ook wel.
komen er nog meer Christenen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |