Is het daar zo erg?quote:Op maandag 5 juni 2006 21:13 schreef Doffy het volgende:
Zolang het niet 'de Connaisseur' is, want dan ga ík naar de Mac
Persoonlijk, of binnen WFL?quote:Op maandag 5 juni 2006 21:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Door een aantal onaangename ontwikkelingen.
Jouw komst is wel belangrijk!quote:Op maandag 5 juni 2006 21:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ach nevermind, mijn komst is niet zo belangrijk, jullie nog veel plezier
Nee, helaas.. groot kans van niet denk ik.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jouw komst is wel belangrijk!
Kom je nu alsnog?
Nee, ik ken niet genoeg marokaanse broeders slagersquote:
begrijp je niet helemaalquote:Op maandag 5 juni 2006 23:08 schreef Aslama het volgende:
[..]
Nee, ik ken niet genoeg marokaanse broeders slagers![]()
Dacht ik al, niemand begrijpt me op WFLquote:
misschien jij in mijn plaats naar meeting dan?quote:Op maandag 5 juni 2006 23:11 schreef Aslama het volgende:
[..]
Dacht ik al, niemand begrijpt me op WFL![]()
Ach nee jo .. het gaat hier om jou. Bovendien moet ik mijn poll topic in de gaten houden, geen tijd voor iets andersquote:Op maandag 5 juni 2006 23:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
misschien jij in mijn plaats naar meeting dan?
Het gaat hier om iedereenquote:Op maandag 5 juni 2006 23:14 schreef Aslama het volgende:
[..]
Ach nee jo .. het gaat hier om jou. Bovendien moet ik mijn poll topic in de gaten houden, geen tijd voor iets anders![]()
Staat ook pmb en rest van WFLquote:Op maandag 5 juni 2006 23:16 schreef Aslama het volgende:
Kijk maar naar het titel, het wordt vast leuk
je hebt mail.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:20 schreef Aslama het volgende:
Ik denk niet dat ik een meettype ben ..
ik ook absoluut niet.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:20 schreef Aslama het volgende:
Mjah, en over het neuken van paarden enzo.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 07:46 schreef Doffy het volgende:
Wees gerust, bij de vorige meets ging het voornamelijk over de kleur van het bier
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:57 schreef Sidekick het volgende:
Als akkersloot komt, dan kom ik ook.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mjah, en over het neuken van paarden enzo.
zondaars!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat krijg je wanneer alleen slechte mensen elkaar meeten.
Een detail is overigens dat er tijdens een meet waar soortgelijke gesprekken werden gevoerd wel gevraagd werd of we van de EO jongerendag af kwamen.quote:
lol?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een detail is overigens dat er tijdens een meet waar soortgelijke gesprekken werden gevoerd wel gevraagd werd of we van de EO jongerendag af kwamen.
Dan zal ik wel de indruk gewekt hebben.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:20 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
lol?
jij ziet er ook heel Christelijk uit!!![]()
Alicey heeft een aureooltje boven haar hoofdquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:20 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
lol?
jij ziet er ook heel Christelijk uit!!![]()
Ja, ik kan me eigenlijk geen wetenschappelijke/religieuze discussie herinneren tijdens die 2 meets.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 07:46 schreef Doffy het volgende:
Wees gerust, bij de vorige meets ging het voornamelijk over de kleur van het bier
Dacht ik ook, en ik vond het erg leukquote:Op maandag 5 juni 2006 23:20 schreef Aslama het volgende:
Er zijn volgens mij wel wetenschappelijke discussies gevoerd. Aan de andere kant is het weer zo dat met een halve fles whisky achter je kiezen iets al snel wetenschappelijk lijkt.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:10 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, ik kan me eigenlijk geen wetenschappelijke/religieuze discussie herinneren tijdens die 2 meets.
Wel dat ik een boel bier op had![]()
there is reality, only perception...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er zijn volgens mij wel wetenschappelijke discussies gevoerd. Aan de andere kant is het weer zo dat met een halve fles whisky achter je kiezen iets al snel wetenschappelijk lijkt.
Dat omschrijft inderdaad uitstekend het niveau van de gemiddelde WFL-meetquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:30 schreef pmb_rug het volgende:
(dr. Phil)
Kun je daar eten?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:41 schreef Invictus_ het volgende:
Dus de 23e vanaf eind van de middag in O'Connels?
Het lijkt mij inderdaad verstandig je ouders in de buurt van zo'n meet te hebben, je weet nooit hoe het met de meet afloopt.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:14 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
ik ook absoluut niet.
maar ik heb het een beetje gecombineerd (op dit moment) met een meet met mijn ouders![]()
die wonen in het westen. die moeten af en toe ook bezocht worden. dus dan kan ik op de weg ernaar toe ff langs. ik vind het wel een aparte ervaring... ofzo :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |