Is het daar zo erg?quote:Op maandag 5 juni 2006 21:13 schreef Doffy het volgende:
Zolang het niet 'de Connaisseur' is, want dan ga ík naar de Mac
Persoonlijk, of binnen WFL?quote:Op maandag 5 juni 2006 21:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Door een aantal onaangename ontwikkelingen.
Jouw komst is wel belangrijk!quote:Op maandag 5 juni 2006 21:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ach nevermind, mijn komst is niet zo belangrijk, jullie nog veel plezier
Nee, helaas.. groot kans van niet denk ik.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jouw komst is wel belangrijk!
Kom je nu alsnog?
Nee, ik ken niet genoeg marokaanse broeders slagersquote:
begrijp je niet helemaalquote:Op maandag 5 juni 2006 23:08 schreef Aslama het volgende:
[..]
Nee, ik ken niet genoeg marokaanse broeders slagers![]()
Dacht ik al, niemand begrijpt me op WFLquote:
misschien jij in mijn plaats naar meeting dan?quote:Op maandag 5 juni 2006 23:11 schreef Aslama het volgende:
[..]
Dacht ik al, niemand begrijpt me op WFL![]()
Ach nee jo .. het gaat hier om jou. Bovendien moet ik mijn poll topic in de gaten houden, geen tijd voor iets andersquote:Op maandag 5 juni 2006 23:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
misschien jij in mijn plaats naar meeting dan?
Het gaat hier om iedereenquote:Op maandag 5 juni 2006 23:14 schreef Aslama het volgende:
[..]
Ach nee jo .. het gaat hier om jou. Bovendien moet ik mijn poll topic in de gaten houden, geen tijd voor iets anders![]()
Staat ook pmb en rest van WFLquote:Op maandag 5 juni 2006 23:16 schreef Aslama het volgende:
Kijk maar naar het titel, het wordt vast leuk
je hebt mail.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:20 schreef Aslama het volgende:
Ik denk niet dat ik een meettype ben ..
ik ook absoluut niet.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:20 schreef Aslama het volgende:
Mjah, en over het neuken van paarden enzo.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 07:46 schreef Doffy het volgende:
Wees gerust, bij de vorige meets ging het voornamelijk over de kleur van het bier
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:57 schreef Sidekick het volgende:
Als akkersloot komt, dan kom ik ook.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mjah, en over het neuken van paarden enzo.
zondaars!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat krijg je wanneer alleen slechte mensen elkaar meeten.
Een detail is overigens dat er tijdens een meet waar soortgelijke gesprekken werden gevoerd wel gevraagd werd of we van de EO jongerendag af kwamen.quote:
lol?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een detail is overigens dat er tijdens een meet waar soortgelijke gesprekken werden gevoerd wel gevraagd werd of we van de EO jongerendag af kwamen.
Dan zal ik wel de indruk gewekt hebben.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:20 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
lol?
jij ziet er ook heel Christelijk uit!!![]()
Alicey heeft een aureooltje boven haar hoofdquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:20 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
lol?
jij ziet er ook heel Christelijk uit!!![]()
Ja, ik kan me eigenlijk geen wetenschappelijke/religieuze discussie herinneren tijdens die 2 meets.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 07:46 schreef Doffy het volgende:
Wees gerust, bij de vorige meets ging het voornamelijk over de kleur van het bier
Dacht ik ook, en ik vond het erg leukquote:Op maandag 5 juni 2006 23:20 schreef Aslama het volgende:
Er zijn volgens mij wel wetenschappelijke discussies gevoerd. Aan de andere kant is het weer zo dat met een halve fles whisky achter je kiezen iets al snel wetenschappelijk lijkt.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:10 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, ik kan me eigenlijk geen wetenschappelijke/religieuze discussie herinneren tijdens die 2 meets.
Wel dat ik een boel bier op had![]()
there is reality, only perception...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er zijn volgens mij wel wetenschappelijke discussies gevoerd. Aan de andere kant is het weer zo dat met een halve fles whisky achter je kiezen iets al snel wetenschappelijk lijkt.
Dat omschrijft inderdaad uitstekend het niveau van de gemiddelde WFL-meetquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:30 schreef pmb_rug het volgende:
(dr. Phil)
Kun je daar eten?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:41 schreef Invictus_ het volgende:
Dus de 23e vanaf eind van de middag in O'Connels?
Het lijkt mij inderdaad verstandig je ouders in de buurt van zo'n meet te hebben, je weet nooit hoe het met de meet afloopt.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:14 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
ik ook absoluut niet.
maar ik heb het een beetje gecombineerd (op dit moment) met een meet met mijn ouders![]()
die wonen in het westen. die moeten af en toe ook bezocht worden. dus dan kan ik op de weg ernaar toe ff langs. ik vind het wel een aparte ervaring... ofzo :p
Ik weet niet of er vegetariërs bij zullen zijn, maar kun je er ook vegetarisch eten?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:48 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Zekers; en nog lekker ook.
http://www.geocities.com/mick_oconnells/index.html
Jah, en ook dat schijnt goed te zijn. (Persoonlijk zie ik 'vegetarische maaltijd' als oxymoron.)quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik weet niet of er vegetariërs bij zullen zijn, maar kun je er ook vegetarisch eten?![]()
Ah, okquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:00 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Jah, en ook dat schijnt goed te zijn.
Hoe oud ben je dan?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:47 schreef Aslama het volgende:
[..]
Het lijkt mij inderdaad verstandig je ouders in de buurt van zo'n meet te hebben, je weet nooit hoe het met de meet afloopt.![]()
![]()
Oh er is al een preciezere plek? Ff gemist. In die eetgelegenheid soms?quote:Op woensdag 7 juni 2006 01:09 schreef pmb_rug het volgende:
ziet er wel geschikt uit iig. is het te lopen vanaf CS?
Oxymoronquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:00 schreef Invictus_ het volgende:
(Persoonlijk zie ik 'vegetarische maaltijd' als oxymoron.)
Vast wel. Gewoon mij bellen anders, dan kunnen we samen dwalen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 01:09 schreef pmb_rug het volgende:
ziet er wel geschikt uit iig. is het te lopen vanaf CS?
Ik vind dat trouwens erg meevallen. Als je een beetje een fatsoenlijke kok hebt is een vegetarische maaltijd erg voedzaam.quote:Op woensdag 7 juni 2006 08:29 schreef Causa het volgende:
[..]
Oxymoron
Stijlfiguur die een verbinding legt tussen tegenovergestelde begrippen.
Bij voorbeeld:
* een jeugdige grijsaard.
* zij was levend dood.
* de Friezen waren eendrachtig in hun tweedracht.
Aha![]()
En als zelfs dat niet helpt kun je nog altijd livEliveD opbellen om te vragen of hij je ernaar toe wil brengenquote:Op woensdag 7 juni 2006 09:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vast wel. Gewoon mij bellen anders, dan kunnen we samen dwalen.
Zeker, zeer voedzaam. En een keer extra opscheppen kan bij een minder voedzaam kokende kok nog altijd de maag wel vullen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 09:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vind dat trouwens erg meevallen. Als je een beetje een fatsoenlijke kok hebt is een vegetarische maaltijd erg voedzaam.
Lijstje wordt het inderdaad wel tijd voor.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:50 schreef Causa het volgende:
[..]
Zeker, zeer voedzaam. En een keer extra opscheppen kan bij een minder voedzaam kokende kok nog altijd de maag wel vullen.
Maar wat ik vragen wou, betekend dit dat we rond de etenstijdklok daar verzamelen? Of welke klok hebben we het anders over? Middag, avond, nacht, ochtend, alle 2, 3, 4 ?
Maken we evt. ook een lijstje voor een overzichtje wie er gaan komen?
Ik geloof dat alleen de 'zekerwete' op het lijstje komen? Ikzelf heb een misschientje, nml. mocht ik met de auto komen, degene die de auto bestuurd. Maar als ik ga treinen, dan neem ik niet de machinist mee hoorquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:00 schreef Alicey het volgende:
In de OP ben ik nu een lijstje aan het opstellen. Kan iedereen even namen roepen die ik vergeten ben (Een heleboel) of wie zich nog aanmelden?
Ik heb jou vooralsnog geadd, maar hoe misschien is het?quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:23 schreef Causa het volgende:
[..]
Ik geloof dat alleen de 'zekerwete' op het lijstje komen? Ikzelf heb een misschientje, nml. mocht ik met de auto komen, degene die de auto bestuurd. Maar als ik ga treinen, dan neem ik niet de machinist mee hoor![]()
verder zie ik (nog) niks om ook toe te voegen
Ikzelf is tegen de 100% zeker dat ik kom en dan ook meteen met de maaltijd. Maar of ik iemand meeneem o.a. wegens bovengenoemde reden, dat is zeer onzeker. Tel mij maar als 1 persoon. (Iemand extra ontvangen is nog altijd leuker dan iemand doorstrepen.)quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb jou vooralsnog geadd, maar hoe misschien is het?
Ok.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:49 schreef Causa het volgende:
[..]
Ikzelf is tegen de 100% zeker dat ik kom en dan ook meteen met de maaltijd. Maar of ik iemand meeneem o.a. wegens bovengenoemde reden, dat is zeer onzeker. Tel mij maar als 1 persoon. (Iemand extra ontvangen is nog altijd leuker dan iemand doorstrepen.)
Lijkt me gezellie Causaquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:49 schreef Causa het volgende:
[..]
Ikzelf is tegen de 100% zeker dat ik kom en dan ook meteen met de maaltijd. Maar of ik iemand meeneem o.a. wegens bovengenoemde reden, dat is zeer onzeker. Tel mij maar als 1 persoon. (Iemand extra ontvangen is nog altijd leuker dan iemand doorstrepen.)
lolllquote:
Nee, je weet nog helemaal niks daarover, anders moeten we het meeeten desnoods maar laten als we er pas in de avond zouden kunnen zijn.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:58 schreef Papabear het volgende:
Ik weet nog niet zeker of ik die dag vrij ben, of kan nemen. Denk het wel, maar vervoer heb je sowieso natuurlijk
Hmmm.. Utrecht doe je zeker te lang over vanuit die hoek?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:16 schreef Isegrim het volgende:
Ik moet tot 17:30 werken die dag. Als het nou de 24e was... Ik ben namelijk wel in R'dam dat weekend.
Hmja, dan ben ik er pas halverwege de meet ofzo.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmmm.. Utrecht doe je zeker te lang over vanuit die hoek?
Hmmm, dat is idd wel jammerquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hmja, dan ben ik er pas halverwege de meet ofzo.
Nee, want mijn collega is dan op vakantie, dus ik ben alleen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:42 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, dat is idd wel jammer![]()
Je hebt zeker ook niet de mogelijkheid eerder weg te gaan?![]()
Oja, dankje.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:10 schreef Reya het volgende:
[..]
Je wilt ws hier zijn: [WFL-LFC #494] De LFC steunt het Nederlands Elftal!
![]()
Nou, dan kan ik niet wegblijven he...quote:
Tenzij hij onder een kloon is verder gegaan... maar ik heb hem al jaren niet meer gezien.quote:Op zondag 11 juni 2006 18:14 schreef Alicey het volgende:
Gezellig Schorpioen!
iteejer moet er idd ook bij zijn... Is Puntloos er nog?
Puntloos was jarenlang mod van WFLT voordat ik mod werd. Hij was er ook (eventjes) bij op de befaamde FilosofiemeetingTM. Maar da's allemaal van voor jullie tijdquote:Op zondag 11 juni 2006 18:32 schreef Doffy het volgende:
Van Puntloos heb ik zelfs nooit gehoord, maar die moet er dan zeker bij zijn
Juist!
Ik ga in ieder geval ook eten, iets van te voren.quote:Op zondag 11 juni 2006 18:57 schreef Schorpioen het volgende:
Hey, maar gaan we alleen zuipen of ook eten? Wie van de meeters heeft daar zin aan? Ik heb wel ideeen over goede restaurants, als we het nou met de weergoden op een accoordje gooien dan hebben we de 23e prachtig weer en kunnen we lekker ergens aan de gracht gaan zitten ofzo!
Dan een volgende keer beterquote:Op zondag 11 juni 2006 19:20 schreef Isegrim het volgende:
Nee, dat zie ik niet zo zitten. Ik ben er dan pas rond tien uur. En ik wil ook gewoon naar mijn lief, die ik dan twee weken niet heb gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |