Nee, je weet nog helemaal niks daarover, anders moeten we het meeeten desnoods maar laten als we er pas in de avond zouden kunnen zijn.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:58 schreef Papabear het volgende:
Ik weet nog niet zeker of ik die dag vrij ben, of kan nemen. Denk het wel, maar vervoer heb je sowieso natuurlijk
Hmmm.. Utrecht doe je zeker te lang over vanuit die hoek?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:16 schreef Isegrim het volgende:
Ik moet tot 17:30 werken die dag. Als het nou de 24e was... Ik ben namelijk wel in R'dam dat weekend.
Hmja, dan ben ik er pas halverwege de meet ofzo.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmmm.. Utrecht doe je zeker te lang over vanuit die hoek?
Hmmm, dat is idd wel jammerquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hmja, dan ben ik er pas halverwege de meet ofzo.
Nee, want mijn collega is dan op vakantie, dus ik ben alleen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:42 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, dat is idd wel jammer![]()
Je hebt zeker ook niet de mogelijkheid eerder weg te gaan?![]()
Oja, dankje.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:10 schreef Reya het volgende:
[..]
Je wilt ws hier zijn: [WFL-LFC #494] De LFC steunt het Nederlands Elftal!
![]()
Nou, dan kan ik niet wegblijven he...quote:
Tenzij hij onder een kloon is verder gegaan... maar ik heb hem al jaren niet meer gezien.quote:Op zondag 11 juni 2006 18:14 schreef Alicey het volgende:
Gezellig Schorpioen!
iteejer moet er idd ook bij zijn... Is Puntloos er nog?
Puntloos was jarenlang mod van WFLT voordat ik mod werd. Hij was er ook (eventjes) bij op de befaamde FilosofiemeetingTM. Maar da's allemaal van voor jullie tijdquote:Op zondag 11 juni 2006 18:32 schreef Doffy het volgende:
Van Puntloos heb ik zelfs nooit gehoord, maar die moet er dan zeker bij zijn
Juist!
Ik ga in ieder geval ook eten, iets van te voren.quote:Op zondag 11 juni 2006 18:57 schreef Schorpioen het volgende:
Hey, maar gaan we alleen zuipen of ook eten? Wie van de meeters heeft daar zin aan? Ik heb wel ideeen over goede restaurants, als we het nou met de weergoden op een accoordje gooien dan hebben we de 23e prachtig weer en kunnen we lekker ergens aan de gracht gaan zitten ofzo!
Dan een volgende keer beterquote:Op zondag 11 juni 2006 19:20 schreef Isegrim het volgende:
Nee, dat zie ik niet zo zitten. Ik ben er dan pas rond tien uur. En ik wil ook gewoon naar mijn lief, die ik dan twee weken niet heb gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |