Voorstel datum : Vrijdag 23 juniquote:Op woensdag 24 mei 2006 03:09 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
in het weekend ben ik er sowieso NIET bij. maar vrijdag zou dan eventueel kunnen.
dit zag ik dus aankomen. ik heb 7 juli tentamen en dat is in feite ook de deadline voor mijn onderzoekquote:Op woensdag 24 mei 2006 08:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Voorstel datum : Vrijdag 23 juni
Kan Triggershot dan ook?
Andere datum in juni, of ben je er heel juni mee bezig?quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:32 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
dit zag ik dus aankomen. ik heb 7 juli tentamen en dat is in feite ook de deadline voor mijn onderzoek![]()
het is de vraag of ik me dan met dit soort dingen moet bezig houden.
Mjah dat dacht ik dus ookquote:Op woensdag 24 mei 2006 08:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds wel benieuwd wie Akkersloot nu IRL is, maar of een meet met gelovigen en Akkersloot nu een succes wordt..
ja, maar hoe later, hoe erger. ik ga er eens ff over denkenquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Andere datum in juni, of ben je er heel juni mee bezig?
Altijd pijnlijk als je met feiten wordt geconfronteerd.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:31 schreef roobje het volgende:
Waarom niet pmb_rug? Maar het is niet zo erg, er zijn zoveel andere onderwerpen mogelijk.
Ik denk niet dat akkersloot een meet-type is, hij is een typische keyboard-warrior.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:22 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
ja, maar hoe later, hoe erger. ik ga er eens ff over denken
ik ben overigens niet zo 'eager' over akkersloot te spreken. dat soort mensen moeten lekker achter hun computertje onzin blijven schrijven, meer ook niet. daar is geen constructief gesprek mee te voeren. tenzij het internet een totaal andere persoon van hem maakt... maar goed, ik heb moeite om me dat voor te stellen.
Iedereen is baas over z'n eigen mond.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:22 schreef pmb_rug het volgende:
overigens staat er in TT dat het een 'thematische' meet zou moeten zijn.... welk thema?
ik ga, nogmaals, absoluut niet over evolutie praten. onder geen beding.
Gewoon nieuwsgierig, maar wat staat je zo ontzettend tegen dat onderwerp dan?quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:22 schreef pmb_rug het volgende:
ik ga, nogmaals, absoluut niet over evolutie praten. onder geen beding.
WFL vindt het niet ergquote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:48 schreef Autodidact het volgende:
Misschien kom ik ook wel, als WFL het niet erg vindt.
Eh... andere keer misschienquote:Is het niet wat om dit samen met POL te doen?
Zou misschien wat leuker zijn dan als er 3 WFL-mensen zijn...Hoe meer zielen, hoe meer Freud.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:54 schreef Doffy het volgende:
[..]
WFL vindt het niet erg
[..]
Eh... andere keer misschien![]()
Tsja laatste dag tentamenweek hequote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:18 schreef Reya het volgende:
23 juni ben ik er iig niet bij ivm universitaire verplichtingen![]()
WFL-meets heb ik tot nu toe altijd erg leuk gevonden, en ik acht mezelf niet echt een "meet-type"quote:Op zondag 28 mei 2006 12:13 schreef KlaPMonGooL het volgende:
Meets zijn over het algemeen best triest imho.
Als je bedoeld dat de helft van de mensen te schuw is om je een hand te geven, ja dat zegt me wel watquote:Op zondag 28 mei 2006 12:36 schreef Haushofer het volgende:
[..]
WFL-meets heb ik tot nu toe altijd erg leuk gevonden, en ik acht mezelf niet echt een "meet-type"
( mocht "meet-type" je iets zeggen)
Wahaaquote:Op zondag 28 mei 2006 15:37 schreef KlaPMonGooL het volgende:
Als je bedoeld dat de helft van de mensen te schuw is om je een hand te geven, ja dat zegt me wel wat
Neuh, dat bedoelde ik niet echtquote:Op zondag 28 mei 2006 15:37 schreef KlaPMonGooL het volgende:
[..]
Als je bedoeld dat de helft van de mensen te schuw is om je een hand te geven, ja dat zegt me wel wat
de discussie is onoplosbaar, emotioneel, polariserend en totaal vruchteloos.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:27 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Gewoon nieuwsgierig, maar wat staat je zo ontzettend tegen dat onderwerp dan?
Kom je ook weer Haus?quote:Op zondag 28 mei 2006 17:35 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Neuh, dat bedoelde ik niet echt
Had niet echt van mezelf gedacht dat ik zo wat zou afspreken met mensen die je alleen via internet kent, maar het beviel eigenlijk heel goed. Nou heb ik nog maar 2 keer gemeet, maar de mensen waren meestal niet bepaald schuw ofzo. En dan ken je ook een beetje de personen achter de posts, da's ook leuk.
indien ja, dan lukt me dat welquote:Op maandag 29 mei 2006 12:57 schreef Causa het volgende:
Utrecht en 23 juni is het gebleven?
Hoezo niet?quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:18 schreef Triggershot het volgende:
Oh laat maar, dan kom ik niet.
sterkte.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:58 schreef STORMSEEKER het volgende:
Ik heb even een FOK!-break.
Daarbij komt het niet uit. Dit is geen slap excuus overigens, ik heb helaas te maken met vrij dramatische omstandigheden (goede vriend van mij heeft niet lang meer te leven)
Als het een keer in de buurt is kom ik wel langs denk ik. Ik wel benieuwd naar een FOK!meet, hoewel ik me afvraag of ik inderdaad echt iedereen zou willen ontmoeten...![]()
Maar goed, ik hoor wel wat er dit keer uitkomt.
Jullie waren me toch nog niet allemaal massaal vergeten he?![]()
Minder.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:58 schreef STORMSEEKER het volgende:
Ik heb even een FOK!-break.
Daarbij komt het niet uit. Dit is geen slap excuus overigens, ik heb helaas te maken met vrij dramatische omstandigheden (goede vriend van mij heeft niet lang meer te leven)
De meesten vallen IRL reuze mee, dus dat hoeft het probleem niet te zijn.quote:Als het een keer in de buurt is kom ik wel langs denk ik. Ik wel benieuwd naar een FOK!meet, hoewel ik me afvraag of ik inderdaad echt iedereen zou willen ontmoeten...![]()
Tuurlijk niet!quote:Maar goed, ik hoor wel wat er dit keer uitkomt.
Jullie waren me toch nog niet allemaal massaal vergeten he?![]()
Carpoolen? je kan met mij mee rijden.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:27 schreef Alicey het volgende:
Ha FuifDuif! Mooi dat je reageert. Jij komt ook.
Dank voor je aanbod, maar Utrecht gaat ook wel lukken met OV vanaf hier.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Carpoolen? je kan met mij mee rijden.
jij wetenquote:Op maandag 5 juni 2006 11:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dank voor je aanbod, maar Utrecht gaat ook wel lukken met OV vanaf hier.
Misschien , maar ik zit met tentamens rond die tijd. Moet nog ff kijkenquote:
Het is je roeping om naar de meet te komen, Hausquote:Op maandag 5 juni 2006 12:29 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Misschien , maar ik zit met tentamens rond die tijd. Moet nog ff kijken![]()
een vrouw naar mijn hartquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |