Meet; gewoons het fenomeen 'meet'. Dus een kroeg met capaciteit (O'Connels) en voor de rest 'go with the flow'.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:59 schreef Alicey het volgende:
Wat gaat er allemaal gebeuren op die dag invictus?
Dan heb jij de vorming van de eerste WFL meets niet meegemaakt.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:04 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Meet; gewoons het fenomeen 'meet'. Dus een kroeg met capaciteit (O'Connels) en voor de rest 'go with the flow'.
Het moet toch niet zo moeilijk zijn om mensen te verzamelen voor een paar uur face to face gesprek over de vragen des levensch.
Moelijk doen is moeilijk krijgenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan heb jij de vorming van de eerste WFL meets niet meegemaakt.
Irish Pub... nuff saidquote:Maar ik ben benieuwd. Hoe is het whisky-aanbod in die kroeg trouwens?
Geen fan van Ierse whiskey?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan zal ik iets anders moeten drinken dus.
Hahaha een FOK! meet naar een Ierse pub en een andere meet waar ik in mijn eentje naar een whisky-cafe ga?quote:
Persoonlijk dacht ik meer aan een meet waar jij empirisch wordt getest op je voorkeur; iedereen neemt een fles mee en jij zegt of ie a) lekker is en b) schots is.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hahaha een FOK! meet naar een Ierse pub en een andere meet waar ik in mijn eentje naar een whisky-cafe ga?
Word ik dan wel door een paar mooie mannen thuis gebracht daarna?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:28 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Persoonlijk dacht ik meer aan een meet waar jij empirisch wordt getest op je voorkeur; iedereen neemt een fles mee en jij zegt of ie a) lekker is en b) schots is.
Dat maakt niet zo erg uit. Het excuus van blond zijn of veel haar hebben werkt voor mij altijd, en vergeet ook niet dat bij een hoge alcohol-consumptie iets al snel geniaal klinkt.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:40 schreef Reya het volgende:
Overigens ben ik best geinteresseerd, mits mijn gebrekkige kennis van evolutie het toelaat![]()
Blond en veel haar...ik denk dat het wel goed gaat komenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat maakt niet zo erg uit. Het excuus van blond zijn of veel haar hebben werkt voor mij altijd, en vergeet ook niet dat bij een hoge alcohol-consumptie iets al snel geniaal klinkt.
Waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:29 schreef Invictus_ het volgende:
SHOWDOWN!
Triggershot en PMB-RUG: Gelieve het eensch te worden over een datum om gezamelijk in Utrecht te verschijnen.
Een ieder: gaarne aanwezig te zijn op de datum door beide bovengenoemden genoemd.
Owh, en dat alles in de maand juni.
Een WFL-meet waar WFL-mensjes bij elkaar gaan komen. Gezien de insteek van de OP ga ik er vanuit dat het opnieuw de bedoeling is om eens wat te debatteren over bepaalde zaken tussen met name religieuzen en a-religieuzen (Waarbij de scheidslijn uiteraard niet zo zwart/wit is als hier wordt weergegeven).quote:
Ah ok. Verhelderendquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een WFL-meet waar WFL-mensjes bij elkaar gaan komen. Gezien de insteek van de OP ga ik er vanuit dat het opnieuw de bedoeling is om eens wat te debatteren over bepaalde zaken tussen met name religieuzen en a-religieuzen (Waarbij de scheidslijn uiteraard niet zo zwart/wit is als hier wordt weergegeven).
Ik denk voornamelijk omdat zij een minderheidsstandpunt innemen, en hun aanwezig daarom cruciaal is voor sterke debatten.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ah ok. Verhelderend![]()
Waarom worden eigenlijk Triggershot en PMB-RUG specifiek aangesproken? Waren ze de smaakmakers in een vorige debat ofzo?
Ja, in dit topic: Intelligent Design, het scheppingsverhaal en Darwinisme #2quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ah ok. Verhelderend![]()
Waarom worden eigenlijk Triggershot en PMB-RUG specifiek aangesproken? Waren ze de smaakmakers in een vorige debat ofzo?
Een beetje dé islamiet en dé christen around.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ah ok. Verhelderend![]()
Ik betwist minderheid.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk voornamelijk omdat zij een minderheidsstandpunt innemen, en hun aanwezig daarom cruciaal is voor sterke debatten.
Was 'islamiet' niet een foute term? Ik meen gelezen te hebben dat het eigenlijk moslim en moslimse gemeenschap behoort te zijn. Dat Islamiet en Islamitisch eigenlijk fout is. Net zoals 'wegens' 'vanwege' moet zijn..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:02 schreef Invictus_ het volgende:
Een beetje dé islamiet en dé christen around.
Islamitisch een foute term? Was mij nooit opgevallen, maar veel Moslims schijnen Islamiet geen prettige woord te vinden. Waarom weet ik niet. Heb er zelf geen problemen mee, maar Mosims noemen zichzelf Moslim of Moslima en enkelt daarom vind ik wel dat je je iemand aanspreekt wel die termen behoort te gebruiken.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:04 schreef Funkytrip het volgende:
[..]
Was 'islamiet' niet een foute term? Ik meen gelezen te hebben dat het eigenlijk moslim en moslimse gemeenschap behoort te zijn. Dat Islamiet en Islamitisch eigenlijk fout is. Net zoals 'wegens' 'vanwege' moet zijn..
Wellicht dat Trigger dat wel weet
minderheidsstandpuntenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk voornamelijk omdat zij een minderheidsstandpunt innemen, en hun aanwezig daarom cruciaal is voor sterke debatten.
Die moet er absoluut een keer bij zijn. Ik ben zelfs bereid om me niet onzedelijk te gedragen als FuifDuif komt.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:43 schreef Doffy het volgende:
Ik wil trouwens bij deze FuifDuif ook expliciet uitnodigen
door de week/weekend?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:29 schreef Invictus_ het volgende:
SHOWDOWN!
Triggershot en PMB-RUG: Gelieve het eensch te worden over een datum om gezamelijk in Utrecht te verschijnen.
Een ieder: gaarne aanwezig te zijn op de datum door beide bovengenoemden genoemd.
Owh, en dat alles in de maand juni.
Islamiet slaat idd nergens op,quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:04 schreef Funkytrip het volgende:
[..]
Was 'islamiet' niet een foute term? Ik meen gelezen te hebben dat het eigenlijk moslim en moslimse gemeenschap behoort te zijn. Dat Islamiet en Islamitisch eigenlijk fout is. Net zoals 'wegens' 'vanwege' moet zijn..
Wellicht dat Trigger dat wel weet
hoezo dat?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:01 schreef Zyggie het volgende:
Gelovigen doen het altijd goed in dat soort meetings.
Ik laat het aan Pm overquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
De eer is geloof ik aan jou om een datum te bepalen.
ze hebben hulpquote:
goddelijke ondrsteuningquote:
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:18 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
goddelijke ondrsteuning![]()
het is een hele slechte grap, ik weet het
Als Akkersloot dan ook komt wordt het helemaal lachenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:01 schreef Zyggie het volgende:
Gelovigen doen het altijd goed in dat soort meetings.
in het weekend ben ik er sowieso NIET bij. maar vrijdag zou dan eventueel kunnen.quote:
Ik ben nog steeds wel benieuwd wie Akkersloot nu IRL is, maar of een meet met gelovigen en Akkersloot nu een succes wordt..quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:14 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Als Akkersloot dan ook komt wordt het helemaal lachen
Voorstel datum : Vrijdag 23 juniquote:Op woensdag 24 mei 2006 03:09 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
in het weekend ben ik er sowieso NIET bij. maar vrijdag zou dan eventueel kunnen.
dit zag ik dus aankomen. ik heb 7 juli tentamen en dat is in feite ook de deadline voor mijn onderzoekquote:Op woensdag 24 mei 2006 08:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Voorstel datum : Vrijdag 23 juni
Kan Triggershot dan ook?
Andere datum in juni, of ben je er heel juni mee bezig?quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:32 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
dit zag ik dus aankomen. ik heb 7 juli tentamen en dat is in feite ook de deadline voor mijn onderzoek![]()
het is de vraag of ik me dan met dit soort dingen moet bezig houden.
Mjah dat dacht ik dus ookquote:Op woensdag 24 mei 2006 08:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds wel benieuwd wie Akkersloot nu IRL is, maar of een meet met gelovigen en Akkersloot nu een succes wordt..
ja, maar hoe later, hoe erger. ik ga er eens ff over denkenquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Andere datum in juni, of ben je er heel juni mee bezig?
Altijd pijnlijk als je met feiten wordt geconfronteerd.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:31 schreef roobje het volgende:
Waarom niet pmb_rug? Maar het is niet zo erg, er zijn zoveel andere onderwerpen mogelijk.
Ik denk niet dat akkersloot een meet-type is, hij is een typische keyboard-warrior.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:22 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
ja, maar hoe later, hoe erger. ik ga er eens ff over denken
ik ben overigens niet zo 'eager' over akkersloot te spreken. dat soort mensen moeten lekker achter hun computertje onzin blijven schrijven, meer ook niet. daar is geen constructief gesprek mee te voeren. tenzij het internet een totaal andere persoon van hem maakt... maar goed, ik heb moeite om me dat voor te stellen.
Iedereen is baas over z'n eigen mond.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:22 schreef pmb_rug het volgende:
overigens staat er in TT dat het een 'thematische' meet zou moeten zijn.... welk thema?
ik ga, nogmaals, absoluut niet over evolutie praten. onder geen beding.
Gewoon nieuwsgierig, maar wat staat je zo ontzettend tegen dat onderwerp dan?quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:22 schreef pmb_rug het volgende:
ik ga, nogmaals, absoluut niet over evolutie praten. onder geen beding.
WFL vindt het niet ergquote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:48 schreef Autodidact het volgende:
Misschien kom ik ook wel, als WFL het niet erg vindt.
Eh... andere keer misschienquote:Is het niet wat om dit samen met POL te doen?
Zou misschien wat leuker zijn dan als er 3 WFL-mensen zijn...Hoe meer zielen, hoe meer Freud.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:54 schreef Doffy het volgende:
[..]
WFL vindt het niet erg
[..]
Eh... andere keer misschien![]()
Tsja laatste dag tentamenweek hequote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:18 schreef Reya het volgende:
23 juni ben ik er iig niet bij ivm universitaire verplichtingen![]()
WFL-meets heb ik tot nu toe altijd erg leuk gevonden, en ik acht mezelf niet echt een "meet-type"quote:Op zondag 28 mei 2006 12:13 schreef KlaPMonGooL het volgende:
Meets zijn over het algemeen best triest imho.
Als je bedoeld dat de helft van de mensen te schuw is om je een hand te geven, ja dat zegt me wel watquote:Op zondag 28 mei 2006 12:36 schreef Haushofer het volgende:
[..]
WFL-meets heb ik tot nu toe altijd erg leuk gevonden, en ik acht mezelf niet echt een "meet-type"
( mocht "meet-type" je iets zeggen)
Wahaaquote:Op zondag 28 mei 2006 15:37 schreef KlaPMonGooL het volgende:
Als je bedoeld dat de helft van de mensen te schuw is om je een hand te geven, ja dat zegt me wel wat
Neuh, dat bedoelde ik niet echtquote:Op zondag 28 mei 2006 15:37 schreef KlaPMonGooL het volgende:
[..]
Als je bedoeld dat de helft van de mensen te schuw is om je een hand te geven, ja dat zegt me wel wat
de discussie is onoplosbaar, emotioneel, polariserend en totaal vruchteloos.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:27 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Gewoon nieuwsgierig, maar wat staat je zo ontzettend tegen dat onderwerp dan?
Kom je ook weer Haus?quote:Op zondag 28 mei 2006 17:35 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Neuh, dat bedoelde ik niet echt
Had niet echt van mezelf gedacht dat ik zo wat zou afspreken met mensen die je alleen via internet kent, maar het beviel eigenlijk heel goed. Nou heb ik nog maar 2 keer gemeet, maar de mensen waren meestal niet bepaald schuw ofzo. En dan ken je ook een beetje de personen achter de posts, da's ook leuk.
indien ja, dan lukt me dat welquote:Op maandag 29 mei 2006 12:57 schreef Causa het volgende:
Utrecht en 23 juni is het gebleven?
Hoezo niet?quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:18 schreef Triggershot het volgende:
Oh laat maar, dan kom ik niet.
sterkte.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:58 schreef STORMSEEKER het volgende:
Ik heb even een FOK!-break.
Daarbij komt het niet uit. Dit is geen slap excuus overigens, ik heb helaas te maken met vrij dramatische omstandigheden (goede vriend van mij heeft niet lang meer te leven)
Als het een keer in de buurt is kom ik wel langs denk ik. Ik wel benieuwd naar een FOK!meet, hoewel ik me afvraag of ik inderdaad echt iedereen zou willen ontmoeten...![]()
Maar goed, ik hoor wel wat er dit keer uitkomt.
Jullie waren me toch nog niet allemaal massaal vergeten he?![]()
Minder.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:58 schreef STORMSEEKER het volgende:
Ik heb even een FOK!-break.
Daarbij komt het niet uit. Dit is geen slap excuus overigens, ik heb helaas te maken met vrij dramatische omstandigheden (goede vriend van mij heeft niet lang meer te leven)
De meesten vallen IRL reuze mee, dus dat hoeft het probleem niet te zijn.quote:Als het een keer in de buurt is kom ik wel langs denk ik. Ik wel benieuwd naar een FOK!meet, hoewel ik me afvraag of ik inderdaad echt iedereen zou willen ontmoeten...![]()
Tuurlijk niet!quote:Maar goed, ik hoor wel wat er dit keer uitkomt.
Jullie waren me toch nog niet allemaal massaal vergeten he?![]()
Carpoolen? je kan met mij mee rijden.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:27 schreef Alicey het volgende:
Ha FuifDuif! Mooi dat je reageert. Jij komt ook.
Dank voor je aanbod, maar Utrecht gaat ook wel lukken met OV vanaf hier.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Carpoolen? je kan met mij mee rijden.
jij wetenquote:Op maandag 5 juni 2006 11:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dank voor je aanbod, maar Utrecht gaat ook wel lukken met OV vanaf hier.
Misschien , maar ik zit met tentamens rond die tijd. Moet nog ff kijkenquote:
Het is je roeping om naar de meet te komen, Hausquote:Op maandag 5 juni 2006 12:29 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Misschien , maar ik zit met tentamens rond die tijd. Moet nog ff kijken![]()
een vrouw naar mijn hartquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |