Ik vind het nog betrekkelijk rustig.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:27 schreef Manias het volgende:
maar ja zo gaat dat
erik ben je al scared?(zoveel homos in zo'n kleine ruimte kan nogal.. tja.. gevaarlijk zijn qua handtassen die rondvliegen enzo)
Goed.quote:
Wat was jouw persoonlijke reactie op die gebeurtenis?quote:Op zondag 21 mei 2006 17:31 schreef Manias het volgende:
owh! ja had het via msn van iemand heel anders gehoord! maar hier dus ook bereiktja was vage shit... :|
dreamcapsquote:Op zondag 21 mei 2006 17:31 schreef Cairon het volgende:
big brother australia heeft een deelnemer die een HEEEEEL grote pik heeft
k had m bericht gestuurd iets in de trend van " ************************************************************ you! jij kleine ********************** hoe ************* en *********!!!!!!!!!!!!!!!!!!?!?!?! **********!!!!!!! "quote:Op zondag 21 mei 2006 17:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat was jouw persoonlijke reactie op die gebeurtenis?
Ik heb me vandaag kapot verveeld. Maar je moet natuurlijk niet denken dat ik uit louter verveling besloot om hier te posten.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:31 schreef Waxxer het volgende:
Dag, Erik.
Hoe gaat het met jou, hoe voel jij je eigenlijk nu, op zo'n, ja, ik zou haast willen zeggen, lóze zondagmiddag, een middag eigenlijk, ja, dat je je met allerhande impulsieve acties moet zien te vermaken?
ik zoek effequote:Op zondag 21 mei 2006 17:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Foto Cairon!
quote:I'm a self proclaimed Paki Poof
Dat klinkt als een, ja, wel heftige, haast, of misschien zelfs juist heel emotionele reactie. Was het alleen een moment van schrik of heeft het jouw verdere avond van die dag in zijn geheel verpest? Kortom: wat deed het met jou, als mens?quote:Op zondag 21 mei 2006 17:33 schreef Manias het volgende:
[..]
k had m bericht gestuurd iets in de trend van " ************************************************************ you! jij kleine ********************** hoe ************* en *********!!!!!!!!!!!!!!!!!!?!?!?! **********!!!!!!! "
Dat kan ik, en meerderen met mij, Tha_Erik, helemaal voorstellen. Maar je hebt een goede keuze gemaakt, en je zult hier terloops meerdere personen leren kennen die ook in Eindhoven woonachtig zijn. Deze op het oog zo gewone zondagmiddag kan voor jou in een later stadium heel bijzonder worden. Het is goed van je, dat je het gedaan hebt.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb me vandaag kapot verveeld. Maar je moet natuurlijk niet denken dat ik uit louter verveling besloot om hier te posten.
nou het deed mij de slechte kant van de mens inzien en diens weergaloze aantrekking tot het aantrekkele edoch bescheidenequote:Op zondag 21 mei 2006 17:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat klinkt als een, ja, wel heftige, haast, of misschien zelfs juist heel emotionele reactie. Was het alleen een moment van schrik of heeft het jouw verdere avond van die dag in zijn geheel verpest? Kortom: wat deed het met jou, als mens?
Maar, Manias? Dan is de volgende, zeer logische vraag: waarom? Waarom zou het verloop van jou leven anders zijn geworden, door een eenzijdige actie van een persoon die zich zó verwonderde om jou, in zo'n grote mate dat hij zelfs de buitenwereld wilde doen geloven dat hij als mens beschikte over jouw lichaam en jouw persoonlijkheid? Iemand die een, zullen wij dan maar geheel journalistiek-tegendraads aannemen, verwerpelijke sociale status had, misschien zelfs nog heeft? Dat schept juist het beeld van Manias de Onschuld. Jazeker Manias, je leest dat goed: de Onschuld, met een hoofdletter O. Waarom niet juist verdergaan op de manier van leven zoals je altijd al deed, maar dan met meer trots, meer passie en meer gevoel van eigenwaarde?quote:Op zondag 21 mei 2006 17:37 schreef Manias het volgende:
[..]
nou het deed mij de slechte kant van de mens inzien en diens weergaloze aantrekking tot het aantrekkele edoch bescheidenehet kwetste en toornde mijner ziel in diene mate dat mijn leven nooit geenszins gelijk zal zijn aan de voorafgaande onschuld
quote:Op zondag 21 mei 2006 17:40 schreef Cairon het volgende:
Manias doe eens niet, anders geef ik je aan bij dreamcaps!
maar straks denken ze dat ik een polaroid geef elke keer als ik met een gast zoen!quote:Op zondag 21 mei 2006 17:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar, Manias? Dan is de volgende, zeer logische vraag: waarom? Waarom zou het verloop van jou leven anders zijn geworden, door een eenzijdige actie van een persoon die zich zó verwonderde om jou, in zo'n grote mate dat hij zelfs de buitenwereld wilde doen geloven dat hij als mens beschikte over jouw lichaam en jouw persoonlijkheid? Iemand die een, zullen wij dan maar geheel journalistiek-tegendraads aannemen, verwerpelijke sociale status had, misschien zelfs nog heeft? Dat schept juist het beeld van Manias de Onschuld. Jazeker Manias, je leest dat goed: de Onschuld, met een hoofdletter O. Waarom niet juist verdergaan op de manier van leven zoals je altijd al deed, maar dan met meer trots, meer passie en meer gevoel van eigenwaarde?
Vlarp, hallo. Hoe gaat het met jou? En wat liet jou het besluit nemen, om de trap op naar boven te nemen, en je aan het werk te laten gaan met de computer? Op welk moment besloot jij ons hier, in dit topic, weer op te gaan zoeken voor een, ja, een soort van... een stukje digitale ontmoeting?quote:
Oh, ik moet wel even vermelden dat ik absoluut geen meet-persoon benquote:Op zondag 21 mei 2006 17:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat kan ik, en meerderen met mij, Tha_Erik, helemaal voorstellen. Maar je hebt een goede keuze gemaakt, en je zult hier terloops meerdere personen leren kennen die ook in Eindhoven woonachtig zijn. Deze op het oog zo gewone zondagmiddag kan voor jou in een later stadium heel bijzonder worden. Het is goed van je, dat je het gedaan hebt.
Dat zal ik jou nu zeggen, Manias. Ik schrok van de eenvoud. De makkelijke manier waarop een derde, een willekeurige , homoseksuele inwoner van Nederland, eigenlijk kan denken: hey, joh, ik zie daar een jongeman wiens leven mij bekoort, iemand die eigenlijk is, zoals ik zo graag zou willen zijn. Dat er dus werkelijk waar mensen zijn, die het uiterlijk en de aura van een ander gebruiken om hun eigen onzekerheden en hun eigen falen te verbloemen.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:38 schreef Manias het volgende:
wat deed het met jou als mens wax?
In dit tijdperk van digitalisering en anonimiteit zullen maar weinigen op die gedachte komen.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:43 schreef Manias het volgende:
[..]
maar straks denken ze dat ik een polaroid geef elke keer als ik met een gast zoen!(al is dat maar 1 al 3 jaar lang maar ja)
ja he! wat een stakkerquote:Op zondag 21 mei 2006 17:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat zal ik jou nu zeggen, Manias. Ik schrok van de eenvoud. De makkelijke manier waarop een derde, een willekeurige , homoseksuele inwoner van Nederland, eigenlijk kan denken: hey, joh, ik zie daar een jongeman wiens leven mij bekoort, iemand die eigenlijk is, zoals ik zo graag zou willen zijn. Dat er dus werkelijk waar mensen zijn, die het uiterlijk en de aura van een ander gebruiken om hun eigen onzekerheden en hun eigen falen te verbloemen.
en de IDO meet danquote:Op zondag 21 mei 2006 17:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, ik moet wel even vermelden dat ik absoluut geen meet-persoon ben.
vegetariers zijn vast ook welkomquote:Op zondag 21 mei 2006 17:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat was een hoge uitzondering, en ik scheet zeven kleuren schijt. Echt, ik vind nieuwe mensen, vreemde mensen, gewoon eng.quote:
Maar dat zeg ik ook absoluut niet, Tha_Erik. Het gaat puur om jouw persoonlijke ontwikkeling, het wisselen van gedachten, het openen van wederzijdse deuren. Gewoon, van die, ja, alledaagse dingen eigenlijk, die je wellicht op een andere manier zal gaan bekijken. Het kan alle kanten opgaan. Maar, Tha_Erik, dat komt allemaal echt vanzelf.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, ik soms lees dat mensen de ene meet na de andere hebbenquote:Op zondag 21 mei 2006 17:50 schreef Manias het volgende:
maar erik iedereen heeft dat hoor (ik nog steeds he herb)
Ik vond t ook eng hoorquote:Op zondag 21 mei 2006 17:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat was een hoge uitzondering, en ik scheet zeven kleuren schijt. Echt, ik vind nieuwe mensen, vreemde mensen, gewoon eng.
sommigen idd wel jaquote:Op zondag 21 mei 2006 17:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, ik soms lees dat mensen de ene meet na de andere hebben.
met wie heb jij het gedaanquote:Op zondag 21 mei 2006 17:53 schreef Cairon het volgende:
1 goede tip
Doe het nooit met een Fokker, want daar komt alleen gezeik en geroddel van
Komt vanzelfquote:Op zondag 21 mei 2006 17:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij?quote:
Het was goed geregeld, maar kvond t ook eng al die mensen in t echie te gaan zienquote:Op zondag 21 mei 2006 17:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij?
Die IDO meet was wel echt geweldig, ik had het er laatst nog over met mijn meet-aangang
Ik ben heel wat flauwe grapjes gewend. Dankzij Bupatih (quote:Op zondag 21 mei 2006 17:49 schreef Manias het volgende:
[..]
vegetariers zijn vast ook welkom(flauw)
Oh, Rijk.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:54 schreef TehRockstar het volgende:
Hendrik, ik heb bretels gekocht.
En Dizerquote:Op zondag 21 mei 2006 17:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben heel wat flauwe grapjes gewend. Dankzij Bupatih () in ShowChat.
I've heard other thingsquote:Op zondag 21 mei 2006 17:54 schreef Cairon het volgende:
Nog met niemand.
daarom roddelen mensen ook niet over mij.
Dizer maakt vrijwel geen flauwe grappen.quote:
Die ransbak maakte me ooit uit voor dictatorquote:Op zondag 21 mei 2006 17:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dizer maakt vrijwel geen flauwe grappen.
En is die hele vête tussen jullie nou echt of niet?
quote:Op zondag 21 mei 2006 17:06 schreef Cairon het volgende:
- Ang3l
Danst op regelmatige basis. Heeft in TheaterMaMa een tweede moeder gevonden. Ang3l heeft connecties over de hele Benelux en zodoende is hij een geducht tegenstander.
Foto. Nu.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:31 schreef Cairon het volgende:
big brother australia heeft een deelnemer die een HEEEEEL grote pik heeft
Ze zaten in een hele mooie doos. En er zitten van die fliebertjes aan van leer. En ze zijn 'marine'.quote:
Like what? Een negatieve beoordeling van jou?quote:Op zondag 21 mei 2006 18:03 schreef Cairon het volgende:
CDP ik raad je aan om te vertellen wat je weet anders heb je een probleem
quote:
quote:Op zondag 21 mei 2006 17:39 schreef Manias het volgende:
http://i79.photobucket.com/albums/j147/FAZpp/2.jpg
linker
Ach.. anders moeten we gewoon eens afspreken.. misschien heb ik dan nog een kans dat ik je weer eens ziequote:Op zondag 21 mei 2006 17:50 schreef Manias het volgende:
maar erik iedereen heeft dat hoor (ik nog steeds he herb)
.........quote:Op zondag 21 mei 2006 18:06 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ze zaten in een hele mooie doos. En er zitten van die fliebertjes aan van leer. En ze zijn 'marine'.
ja!quote:Op zondag 21 mei 2006 18:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach.. anders moeten we gewoon eens afspreken.. misschien heb ik dan nog een kans dat ik je weer eens zie
Dat moet ook om te kunnen overleven in de wildernis welke de wereld isquote:
juist! that's the spiritquote:Op zondag 21 mei 2006 18:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat moet ook om te kunnen overleven in de wildernis welke de wereld is.
Nee, ze zijn heel erg dandy-esque.quote:Op zondag 21 mei 2006 18:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
.........
Ehm....
Zijn ze net zo Alpen-achtig als dat het klinkt?
Ben je boos?quote:Op zondag 21 mei 2006 18:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach.. anders moeten we gewoon eens afspreken.. misschien heb ik dan nog een kans dat ik je weer eens zie
En dat geroddel komt dan voornamelijk vanuit 1 kantquote:Op zondag 21 mei 2006 17:53 schreef Cairon het volgende:
1 goede tip
Doe het nooit met een Fokker, want daar komt alleen gezeik en geroddel van
Jajaja, ik reageer altijd meteen tijdens het teruglezen en pas daarna lees ik weer verder.quote:
zonet nog wel!quote:Op zondag 21 mei 2006 18:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kheb helemaal geen zin om naar 5live te gaan
Aaaawww... ssshhhh.....quote:Op zondag 21 mei 2006 18:12 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, ze zijn heel erg dandy-esque.
Doch, ik durf geen foto posten.
Zijn 't niet gewoon jarratels?quote:Op zondag 21 mei 2006 18:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Aaaawww... ssshhhh.....![]()
Maar ik weet helemaal niet wat ik me bij bretels anno 2006 moet voorstellen
Dr liggen hier gewoon 4 kaartjes , maar niemand wil/kan mee en ik hebgeen zin om alleen te gaan. Maar dr zijn wel wat collega's en een vriend werkt achter de bar.. xie wel.quote:
Kun je daarna hier komen koffie drinkenquote:
Zo stil ben ik eigenljik niet, alleen in het begin. Dan is 't nog effe wennen.quote:
Onze JackieO niet nee? Hmmz.quote:
Ok ok schat. Bretels. What's in a name? That which we call a rose......quote:
quote:
Stijve nek..quote:Op zondag 21 mei 2006 18:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
gelukkig!!!
Ja omdat ik weer raar deed op de vorige pagina
*ahum*
DUSSSS, ik kan weer ademhalen. Over tot de orrrrde van de zondagavond.
Hoest met jou??
Ooohhhhh oke, dus er komt me straks een linkse directe van eehhh dat je zegt poeh?quote:Op zondag 21 mei 2006 18:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zo stil ben ik eigenljik niet, alleen in het begin. Dan is 't nog effe wennen.
Wellichtquote:Op zondag 21 mei 2006 18:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooohhhhh oke, dus er komt me straks een linkse directe van eehhh dat je zegt poeh?
De helft is er nog niet..quote:Op zondag 21 mei 2006 18:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wellicht.
Ik moet toch zeggen dat het me hier niet bepaald tegenvalt. Nog niet.
Je bent gewoon jaloers!quote:Op zondag 21 mei 2006 18:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok ok schat. Bretels. What's in a name? That which we call a rose......
Ik kan me er nog steeds niks bij voorstellen, maar ik neem aan dat er geen Mickey Mouse op staatquote:
Vandaar de "nog niet". Ik bereid me voor op het ergste.quote:
Als je voorzichtig doetquote:Op zondag 21 mei 2006 18:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooohh je nek!Ja!
Mag ik dan jouw nekje masseren??![]()
quote:Op zondag 21 mei 2006 18:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je nek he? Niet je keel.Heeeeeelll voorzichtig
Ja, soms ben ik een zeikerd, and I don't carequote:Op zondag 21 mei 2006 18:27 schreef Jerruh het volgende:
zo, in Made, ik wil vanavond uit!
hey tha_erik, ouwe feedbackhoer.
.
zit jij in eindhoven dan?quote:Op zondag 21 mei 2006 18:29 schreef Cairon het volgende:
Jerruh, heb jij een abbonement op een sportschool? Zo jah, welke sportschool is dat want volgens mij zitten we bij dezelfde dan
ja sorry ..... maar nu heb ik de pik te pakkenquote:
Daar heeft iris lesgegeven (en iris is de exvrouw van Bruce)quote:Op zondag 21 mei 2006 18:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zit jij in eindhoven dan?
ik zit bij olympia
I know you don't carequote:Op zondag 21 mei 2006 18:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, soms ben ik een zeikerd, and I don't care.
mjwa ik kom er te weinigquote:Op zondag 21 mei 2006 18:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar heeft iris lesgegeven (en iris is de exvrouw van Bruce)
quote:Op zondag 21 mei 2006 18:31 schreef Jerruh het volgende:
[..]
I know you don't care.
en mij boeit het toch niet, maar vond het wel grappig jou daar altijd zien rond te hangen.
alles goed man?
Het zit je wel hoog hequote:Op zondag 21 mei 2006 18:29 schreef Cairon het volgende:
Jerruh, heb jij een abbonement op een sportschool?
Braque, maar goed, gewoonte en gewenning, dus ik maal er niet meer om!quote:
Anders eens een keer wat in het weekend afspreken.. da's handigerquote:Op zondag 21 mei 2006 18:29 schreef Manias het volgende:
[..]
ikookhoordeheletijd.. stage van 9 tot 5
schattig hequote:Op zondag 21 mei 2006 18:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja sorry ..... maar nu heb ik de pik te pakken
Ik heb gister een meisje helemaal blij gemaakt. Ik was helemaal weg van d'r, superlekkerwijf noemde ik d'r ook. Nah ze was helemaal in dr nopjes, kreeg een handkus en alles, big smilequote:Op zondag 21 mei 2006 18:32 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mjwa ik kom er te weinig.
er is een meisje daar die echt tof is!
quote:Op zondag 21 mei 2006 18:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Neeeeeeeee juist niet je keel!!!![]()
Gewoon Vlarp's nekje....
Verder zit ik nergens aan!!![]()
Gekocht bij de verfkampioen, op de Leenderweg. Is van Flexa, kan het nr wel f fopzoeken want ze mengen daar gewoon. Heeft geen nichterige naam zoals droompaars of ambitie-roodquote:Op zondag 21 mei 2006 18:33 schreef Jerruh het volgende:
@ang3l: welke kleur verf ahd jij voor binnen (soort groen) en waar gekocht?
hehehe dat had ik ook, twee bloedmooie meiden met wie ik hints heb gespeeld (het was niet druk) en ik had zoiets van: we spelen hints welk drankje je wilt. hilarisch en eidereen die er was lag helemaal dubbel. super!quote:Op zondag 21 mei 2006 18:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb gister een meisje helemaal blij gemaakt. Ik was helemaal weg van d'r, superlekkerwijf noemde ik d'r ook. Nah ze was helemaal in dr nopjes, kreeg een handkus en alles, big smile
annefrankplantsoen-groenquote:Op zondag 21 mei 2006 18:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gekocht bij de verfkampioen, op de Leenderweg. Is van Flexa, kan het nr wel f fopzoeken want ze mengen daar gewoon. Heeft geen nichterige naam zoals droompaars of ambitie-rood
Dat klopt, het zit er in de lucht zo ongeveer!quote:Op zondag 21 mei 2006 18:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ligt het aan mij, of is Eindhoven een vaak voorkomende woonplaats hier?
* wonderer kan het niet meer volgenquote:Op zondag 21 mei 2006 18:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb gister een meisje helemaal blij gemaakt. Ik was helemaal weg van d'r, superlekkerwijf noemde ik d'r ook. Nah ze was helemaal in dr nopjes, kreeg een handkus en alles, big smile
tuurlijk, goeie stadquote:Op zondag 21 mei 2006 18:37 schreef Tha_Erik het volgende:
??quote:
Ja ik zag het, bij het wokparadijs in de buurtquote:Op zondag 21 mei 2006 18:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]
tuurlijk, goeie stad.
en vanaf woensdag hartje eindhoven!.
quote:
dat je nu sport en een abonnement hebtquote:
ja, ze hebbn er allemaal gefrituurde dingetjes diequote:Op zondag 21 mei 2006 18:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja ik zag het, bij het wokparadijs in de buurt.
Er wonen er idd wel een stel jaquote:Op zondag 21 mei 2006 18:37 schreef Tha_Erik het volgende:
En je hebt nou al 2x het woord abonnement verkeerd geschrevenquote:Op zondag 21 mei 2006 18:42 schreef Cairon het volgende:
hoe durf je te beweren dat ik mijn nieuwe sport-abbonement te pas en te onpas naar boven breng. Weet je, als ik vanachtend niet zo hard gesport had, en nu dus spierpijn heb, dan zou ik naar eindhoven komen om je in elkaar te slaan.
D'r bovenop toch zelfs?quote:Op zondag 21 mei 2006 18:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja ik zag het, bij het wokparadijs in de buurt.
Ik val op bepaalde vrouwen. Niet sexueel, gewoon, erg mooi.quote:
Ik vraag geen geld, ik bied me gratis aanquote:Op zondag 21 mei 2006 18:44 schreef Cairon het volgende:
hoer.
Kan ik zo bij de Wok gaan eten en daarna de retsjes in een doggybag naar boven slingerenquote:
*haar verft*quote:Op zondag 21 mei 2006 18:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik val op bepaalde vrouwen. Niet sexueel, gewoon, erg mooi.
Ze was licht getint, zwart haar, krullen, grote felle ogen.
Beeje het Kim van de Vengaboys type.
Nou nog een permanentje en een zonnebankje en ik kom je een flinke veeg gevenquote:
Geilll...quote:Op zondag 21 mei 2006 18:47 schreef Ang3l het volgende:
Wat hebben sommige mensen toch een heerlijk woest aantrekkelijke tekst op hun gay.nl staan:
Fucking geile glazenwasser met lekkur sportlijf en keiharde knuppel zoekt andere hete bi gasten om vet te spuituhhhh..... Verdurs: voetbal, fitness, stappen, dvdtje kijken met n biertje. Zin? Doe maar vast je poten wijd......
zoefzoef!quote:Op zondag 21 mei 2006 18:45 schreef Weemz het volgende:
Wow! Alsof jullie allemaal peper in je reet hebben gestopt!
*sop*quote:Op zondag 21 mei 2006 18:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou nog een permanentje en een zonnebankje en ik kom je een flinke veeg geven![]()
![]()
![]()
doen!!!!quote:Op zondag 21 mei 2006 18:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan ik zo bij de Wok gaan eten en daarna de retsjes in een doggybag naar boven slingeren
*LOL*quote:
Als ik in een dronken bui ben dan wil ik wel ergens anders aan trekken bij Jerrequote:Op zondag 21 mei 2006 18:51 schreef Cairon het volgende:
na het uitgaan in een dronken bui aan Jerruh's bel trekken
Alleen dronkenquote:Op zondag 21 mei 2006 18:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik in een dronken bui ben dan wil ik wel ergens anders aan trekken bij Jerre
*LOL* En als je dna een week op vakantie bent liggen er zo tig zakjes kroepoek mihoen babi speciaal kikkerbilletjes en kangoeroe-biefstuk voor je deurquote:
Heeft ie piercings dan?quote:Op zondag 21 mei 2006 18:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik in een dronken bui ben dan wil ik wel ergens anders aan trekken bij Jerre
ik heb videocamera's daar, zodat ik kan zien wie er voor de deur staat, en dan kan ik de plisie bellen met beschrijving van de daderquote:Op zondag 21 mei 2006 18:51 schreef Cairon het volgende:
na het uitgaan in een dronken bui aan Jerruh's bel trekken
Neequote:Op zondag 21 mei 2006 18:52 schreef wonderer het volgende:
Zijn die kerels hetero??
Ja, de donkere mevrouwquote:En welke van de twee is Kim? Met die regenboogBH?
Zonder alcohol ben ik MET grenzen.quote:
(takes note)quote:Op zondag 21 mei 2006 18:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zonder alcohol ben ik MET grenzen.
EN MET alcohol ben ik ZONDER grenzen.
Nou, neem een bel port en check dennisz22!quote:Op zondag 21 mei 2006 18:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zonder alcohol ben ik MET grenzen.
En MET alcohol ben ik ZONDER grenzen.
Rectifatie: Wat dan weer niet wil betekenen dat ik Jerre onder mijn grens vindt vallen als ik nuchter ben. Ik wil daarmee zeggen dat ik remmingen heb ZONDER alcohol en mijn grenzen niet overschrijdt
Heerenveen? Ja daaghquote:Op zondag 21 mei 2006 18:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, neem een bel port en check dennisz22!
LEKKER BIJ THUISKOMST!!!quote:Op zondag 21 mei 2006 18:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* En als je dna een week op vakantie bent liggen er zo tig zakjes kroepoek mihoen babi speciaal kikkerbilletjes en kangoeroe-biefstuk voor je deur
Zo zijn mensen.quote:Op zondag 21 mei 2006 18:58 schreef Ang3l het volgende:
Wat fout dat mensen meteen van vanalles uit gaan.
Als je ergens blijft slapen omdat je naar het Bölke gaat ... en dat hij dan zegt: "Maar als je niet lief doet moet je op de logeerkamer"... eh, dat was ik sowieso wel van plan hoor
XXXX zegt:quote:
Ander logeeradresje zoeken?quote:Op zondag 21 mei 2006 19:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
XXXX zegt:
ach als we elkaar leuk vinden mag je bij me komen liggen
Ik weet genoeg om te kunnen zeggen dat mensen van dingen uitgaan en verbanden leggen die al dan niet kloppen.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:02 schreef Cairon het volgende:
daar weet jij niets van af erik, jij bent verdomme nog puur en onschuldig!
jackpot!quote:Op zondag 21 mei 2006 19:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet genoeg om te kunnen zeggen dat mensen van dingen uitgaan en verbanden leggen die al dan niet kloppen.
oftewel we moeten er niet vanuitgaan dat je onschuldig bent?quote:Op zondag 21 mei 2006 19:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet genoeg om te kunnen zeggen dat mensen van dingen uitgaan en verbanden leggen die al dan niet kloppen.
Ikzelf ben wel tamelijk onschuldig, hoorquote:Op zondag 21 mei 2006 19:11 schreef Manias het volgende:
[..]
oftewel we moeten er niet vanuitgaan dat je onschuldig bent?
doe je trouwens atheneum of gym?
oh okequote:Op zondag 21 mei 2006 19:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ikzelf ben wel tamelijk onschuldig, hoor.
Atheneum.
Maar jij gaat er nu dus van uit dat hij ervanuit gaat dat er behalve slapen meer gedaan gaat worden.quote:Op zondag 21 mei 2006 18:58 schreef Ang3l het volgende:
Wat fout dat mensen meteen van vanalles uit gaan.
Als je ergens blijft slapen omdat je naar het Bölke gaat ... en dat hij dan zegt: "Maar als je niet lief doet moet je op de logeerkamer"... eh, dat was ik sowieso wel van plan hoor
Euhm, ja. Laat maar.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
XXXX zegt:
ach als we elkaar leuk vinden mag je bij me komen liggen
Ik vroeg het me ook af.. had beter gisteren kunnen zijn...quote:Op zondag 21 mei 2006 18:40 schreef Cairon het volgende:
waarom is Betty Ford vanavond?
Ik vind het kut.. want ik een keer naar Betty Ford.. maar ik kan gewoon nooitquote:Op zondag 21 mei 2006 19:22 schreef Manias het volgende:
volgens mij is op zondag uitgaan hip tegenwoordig.. (vaagheid)
Dat is altijd al hip geweest onder de brabandersquote:Op zondag 21 mei 2006 19:22 schreef Manias het volgende:
volgens mij is op zondag uitgaan hip tegenwoordig.. (vaagheid)
vroeger deed ik het ook vaak. Tot ik op maandag om 6 uur uit bed moest..quote:Op zondag 21 mei 2006 19:25 schreef anne1982 het volgende:
[..]
Dat is altijd al hip geweest onder de brabanders
![]()
net als de trut in a'dam.. wou ik ook vaak heen maar ja..quote:Op zondag 21 mei 2006 19:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind het kut.. want ik een keer naar Betty Ford.. maar ik kan gewoon nooit
Ikke ook vroeger, nu moet ik er om 5.15uur uitquote:Op zondag 21 mei 2006 19:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
vroeger deed ik het ook vaak. Tot ik op maandag om 6 uur uit bed moest..
eigenlijk altijd de laatste maa romdat het vorige keer koninginnedag was en deze maand topper sin concert, hebben ze het verplaatstquote:Op zondag 21 mei 2006 19:28 schreef Vlarp het volgende:
Is betty altijd op de 3e zondag van de maand of de een-na-laatste? Want ik ga gewoon vrij nemen voor de volgende
Verplaatst voor Toppers in Concert?quote:Op zondag 21 mei 2006 19:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
eigenlijk altijd de laatste maa romdat het vorige keer koninginnedag was en deze maand topper sin concert, hebben ze het verplaatst
Betty Ford Clinicquote:Op zondag 21 mei 2006 19:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb echt geen idee waar het hier over gaat.
Ah.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Betty Ford Clinic
Een hip feestje voor homo's, bi's of iedereen die zich er thuis voelt in de Cruise Terminal in Rotterdam
Wilhelminakade 699, vlakbij de Erasmusbrug / Wilhelminapleinquote:Op zondag 21 mei 2006 19:31 schreef Cairon het volgende:
kutzooi, ik heb een auto maar ik weet niet waar het is
En met doorbitches, dus als je niet snuift, niet hip gekleed gaat in dure merken of "populair" bent kom je er vast niet in.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Betty Ford Clinic
Een hip feestje voor homo's, bi's of iedereen die zich er thuis voelt in de Cruise Terminal in Rotterdam
Veeeelll over gehoord, noooiiit geweest!quote:Op zondag 21 mei 2006 19:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Betty Ford Clinic
Is niet waar. Je moet wel een beetje goed gekleed gaan en wat aan je haar gedaan hebben. Maar als je niet naar binnen mag zal het hooguit door de drukte komenquote:Op zondag 21 mei 2006 19:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En met doorbitches, dus als je niet snuift, niet hip gekleed gaat in dure merken of "populair" bent kom je er vast niet in.![]()
Aha, ongeschikt voor Waxxers dusquote:Op zondag 21 mei 2006 19:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En met doorbitches, dus als je niet snuift, niet hip gekleed gaat in dure merken of "populair" bent kom je er vast niet in.![]()
Bedoel je dat?quote:Op zondag 21 mei 2006 19:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En met doorbitches, dus als je lelijk bent.
en CDPtjesquote:
Tja.. had ik morgen later moeten beginnen had ik wel gegaan. Volgende maand dusquote:Op zondag 21 mei 2006 19:36 schreef Cairon het volgende:
ik wil best naar BF maar ik weet niet waar het is, en ik wil niet alleen
Ook.quote:
Denk je binnen te komen?quote:Op zondag 21 mei 2006 19:36 schreef Cairon het volgende:
ik wil best naar BF maar ik weet niet waar het is, en ik wil niet alleen
Ik ben nooit echt een uitgaanstype geweest, en ik moet nog steeds mjin eerste bezoek aan de gayscene van Eindhoven maken, maar dat gaat wel goedkomen.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:39 schreef Manias het volgende:
erik ben jij al "in de scene " zeg maar? of nog nie eg behavle internet stuff
doe dat maar niet...quote:Op zondag 21 mei 2006 19:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben nooit echt een uitgaanstype geweest, en ik moet nog steeds mjin eerste bezoek aan de gayscene van Eindhoven maken, maar dat gaat wel goedkomen.
nou ja je bent ook nog jongquote:Op zondag 21 mei 2006 19:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben nooit echt een uitgaanstype geweest, en ik moet nog steeds mjin eerste bezoek aan de gayscene van Eindhoven maken, maar dat gaat wel goedkomen.
Heej,quote:Op zondag 21 mei 2006 19:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, voor minstens de ervaring moet ik het toch echt een keer proberen, en een vriend van mij is helemaal gek van Club Pecheur.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:41 schreef Jerruh het volgende:
[..]
doe dat maar niet...
pallaz is verschrikkelijk (mjwa, in mijn ogen)
ga gewoon stratumseind onveilig maken! veel gezelliger
whehe nou veel succes! wanneer kom je nou es naar de Rechter? volgens mij heb ik dat namelijk al es eerder tegen je egzegdquote:Op zondag 21 mei 2006 19:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, voor minstens de ervaring moet ik het toch echt een keer proberen, en een vriend van mij is helemaal gek van Club Pecheur.
Hm, dat heb ik dan gemist, en ik heb geen idee wanneer ik naar de Rechter kom. (Mijn dj-tante heeft daar nog best vaak gedraaid)quote:Op zondag 21 mei 2006 19:44 schreef Jerruh het volgende:
[..]
whehe nou veel succes! wanneer kom je nou es naar de Rechter? volgens mij heb ik dat namelijk al es eerder tegen je egzegd.
wehehe wie is jouw deejay tante dan?quote:Op zondag 21 mei 2006 19:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hm, dat heb ik dan gemist, en ik heb geen idee wanneer ik naar de Rechter kom. (Mijn dj-tante heeft daar nog best vaak gedraaid)
Jij gaf de reden al in het vorige topicquote:
quote:
hahaquote:Op zondag 21 mei 2006 19:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij gaf de reden al in het vorige topic
Neem me mee, neem me mee, neem me!quote:
Alleen als je XXL condooms hebt.quote:
Lordi-fans?quote:Op zondag 21 mei 2006 20:00 schreef Blubberzwijn het volgende:
met van die viking bijlen (met bijbehorende helm) alles kapot slaat..
quote:
Daar vond ik dan eerlijk gezegd ook niks aan. Dat vieze matje...quote:
Post tubgirl. Ergens anders.quote:
quote:
Nieuw bloedquote:Op zondag 21 mei 2006 20:04 schreef Blubberzwijn het volgende:
waarom gaat dit topic ineens 10x zo hard.. het is zondag.. een rustdag....
dat is waarquote:Op zondag 21 mei 2006 20:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar vond ik dan eerlijk gezegd ook niks aan. Dat vieze matje...
het was allemaal bagger.. inclusief lordi met hun zogenaamde metal muziekquote:Op zondag 21 mei 2006 20:06 schreef Waxxer het volgende:
Ow Blubberzwijn, ik maar denken dat jij die winnaar wel stoer zou vinden omdat ze deden wat ze deden deden...
Kom jij maar hierheenquote:
quote:Op zondag 21 mei 2006 20:06 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
het was allemaal bagger.. inclusief lordi met hun zogenaamde metal muziek
Ik ga niet meerquote:Op zondag 21 mei 2006 20:08 schreef Dave het volgende:
En tegen de tijd dat ik daar ben zit jij in de HMH..
'Mja het ís een idee.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:09 schreef Dave het volgende:
[..]
Pak je even 't fietsje en kom je ook langs. Laten we samen CDP stout zijn..
The more, the merrierquote:Op zondag 21 mei 2006 20:09 schreef Dave het volgende:
[..]
Pak je even 't fietsje en kom je ook langs. Laten we samen CDP stout zijn..
Ik begrijp dat je dat zegt.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
'Mja het ís een idee.Maar ik en stout zijn, dat wordt een heeelll nieuwe ervaring.
![]()
Beter dan die rus in ieder geval. Maar ik heb Glen's jaar geloof ik even gemist.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Glenn was mijn Songfestival hoogtepunt
Die heeft geen ervaringquote:
quote:Op zondag 21 mei 2006 20:14 schreef Jerruh het volgende:
[..]
tssssk, ik als antislet zijnde pik dit niet
*inkopper achterwege laat*quote:Op zondag 21 mei 2006 20:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Gelukkig, toch nog iemand die me serieus neemt
Graag een samenvatting in het volgende topic.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:14 schreef Stroekie het volgende:
Jemig, jullie hebben echt wel als een gek zitten posten
Kostte me bijna een uur om bij te lezen
Glenn danste dit jaar bij Turkije en danste ook voor Kylie in haar laatste 2 tours.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:15 schreef Dave het volgende:
[..]
Beter dan die rus in ieder geval. Maar ik heb Glen's jaar geloof ik even gemist.
Da's onbegonnen werk hoorquote:Op zondag 21 mei 2006 20:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Graag een samenvatting in het volgende topic.
Oh dan mag hetquote:
Appeltje-eitje, 500 woorden.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Da's onbegonnen werk hoor
ik kom natuurlijk niet meer over de observatiesvan Cairon heen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |