Is niet waar. Je moet wel een beetje goed gekleed gaan en wat aan je haar gedaan hebben. Maar als je niet naar binnen mag zal het hooguit door de drukte komenquote:Op zondag 21 mei 2006 19:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En met doorbitches, dus als je niet snuift, niet hip gekleed gaat in dure merken of "populair" bent kom je er vast niet in.![]()
Aha, ongeschikt voor Waxxers dusquote:Op zondag 21 mei 2006 19:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En met doorbitches, dus als je niet snuift, niet hip gekleed gaat in dure merken of "populair" bent kom je er vast niet in.![]()
Bedoel je dat?quote:Op zondag 21 mei 2006 19:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En met doorbitches, dus als je lelijk bent.
en CDPtjesquote:
Tja.. had ik morgen later moeten beginnen had ik wel gegaan. Volgende maand dusquote:Op zondag 21 mei 2006 19:36 schreef Cairon het volgende:
ik wil best naar BF maar ik weet niet waar het is, en ik wil niet alleen
Ook.quote:
Denk je binnen te komen?quote:Op zondag 21 mei 2006 19:36 schreef Cairon het volgende:
ik wil best naar BF maar ik weet niet waar het is, en ik wil niet alleen
Ik ben nooit echt een uitgaanstype geweest, en ik moet nog steeds mjin eerste bezoek aan de gayscene van Eindhoven maken, maar dat gaat wel goedkomen.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:39 schreef Manias het volgende:
erik ben jij al "in de scene " zeg maar? of nog nie eg behavle internet stuff
doe dat maar niet...quote:Op zondag 21 mei 2006 19:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben nooit echt een uitgaanstype geweest, en ik moet nog steeds mjin eerste bezoek aan de gayscene van Eindhoven maken, maar dat gaat wel goedkomen.
nou ja je bent ook nog jongquote:Op zondag 21 mei 2006 19:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben nooit echt een uitgaanstype geweest, en ik moet nog steeds mjin eerste bezoek aan de gayscene van Eindhoven maken, maar dat gaat wel goedkomen.
Heej,quote:Op zondag 21 mei 2006 19:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, voor minstens de ervaring moet ik het toch echt een keer proberen, en een vriend van mij is helemaal gek van Club Pecheur.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:41 schreef Jerruh het volgende:
[..]
doe dat maar niet...
pallaz is verschrikkelijk (mjwa, in mijn ogen)
ga gewoon stratumseind onveilig maken! veel gezelliger
whehe nou veel succes! wanneer kom je nou es naar de Rechter? volgens mij heb ik dat namelijk al es eerder tegen je egzegdquote:Op zondag 21 mei 2006 19:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, voor minstens de ervaring moet ik het toch echt een keer proberen, en een vriend van mij is helemaal gek van Club Pecheur.
Hm, dat heb ik dan gemist, en ik heb geen idee wanneer ik naar de Rechter kom. (Mijn dj-tante heeft daar nog best vaak gedraaid)quote:Op zondag 21 mei 2006 19:44 schreef Jerruh het volgende:
[..]
whehe nou veel succes! wanneer kom je nou es naar de Rechter? volgens mij heb ik dat namelijk al es eerder tegen je egzegd.
wehehe wie is jouw deejay tante dan?quote:Op zondag 21 mei 2006 19:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hm, dat heb ik dan gemist, en ik heb geen idee wanneer ik naar de Rechter kom. (Mijn dj-tante heeft daar nog best vaak gedraaid)
Jij gaf de reden al in het vorige topicquote:
quote:
hahaquote:Op zondag 21 mei 2006 19:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij gaf de reden al in het vorige topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |