quote:
Stijve nek..quote:Op zondag 21 mei 2006 18:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
gelukkig!!!
Ja omdat ik weer raar deed op de vorige pagina
*ahum*
DUSSSS, ik kan weer ademhalen. Over tot de orrrrde van de zondagavond.
Hoest met jou??
Ooohhhhh oke, dus er komt me straks een linkse directe van eehhh dat je zegt poeh?quote:Op zondag 21 mei 2006 18:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zo stil ben ik eigenljik niet, alleen in het begin. Dan is 't nog effe wennen.
Wellichtquote:Op zondag 21 mei 2006 18:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooohhhhh oke, dus er komt me straks een linkse directe van eehhh dat je zegt poeh?
De helft is er nog niet..quote:Op zondag 21 mei 2006 18:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wellicht.
Ik moet toch zeggen dat het me hier niet bepaald tegenvalt. Nog niet.
Je bent gewoon jaloers!quote:Op zondag 21 mei 2006 18:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok ok schat. Bretels. What's in a name? That which we call a rose......
Ik kan me er nog steeds niks bij voorstellen, maar ik neem aan dat er geen Mickey Mouse op staatquote:
Vandaar de "nog niet". Ik bereid me voor op het ergste.quote:
Als je voorzichtig doetquote:Op zondag 21 mei 2006 18:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooohh je nek!Ja!
Mag ik dan jouw nekje masseren??![]()
quote:Op zondag 21 mei 2006 18:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je nek he? Niet je keel.Heeeeeelll voorzichtig
Ja, soms ben ik een zeikerd, and I don't carequote:Op zondag 21 mei 2006 18:27 schreef Jerruh het volgende:
zo, in Made, ik wil vanavond uit!
hey tha_erik, ouwe feedbackhoer.
.
zit jij in eindhoven dan?quote:Op zondag 21 mei 2006 18:29 schreef Cairon het volgende:
Jerruh, heb jij een abbonement op een sportschool? Zo jah, welke sportschool is dat want volgens mij zitten we bij dezelfde dan
ja sorry ..... maar nu heb ik de pik te pakkenquote:
Daar heeft iris lesgegeven (en iris is de exvrouw van Bruce)quote:Op zondag 21 mei 2006 18:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zit jij in eindhoven dan?
ik zit bij olympia
I know you don't carequote:Op zondag 21 mei 2006 18:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, soms ben ik een zeikerd, and I don't care.
mjwa ik kom er te weinigquote:Op zondag 21 mei 2006 18:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar heeft iris lesgegeven (en iris is de exvrouw van Bruce)
quote:Op zondag 21 mei 2006 18:31 schreef Jerruh het volgende:
[..]
I know you don't care.
en mij boeit het toch niet, maar vond het wel grappig jou daar altijd zien rond te hangen.
alles goed man?
Het zit je wel hoog hequote:Op zondag 21 mei 2006 18:29 schreef Cairon het volgende:
Jerruh, heb jij een abbonement op een sportschool?
Braque, maar goed, gewoonte en gewenning, dus ik maal er niet meer om!quote:
Anders eens een keer wat in het weekend afspreken.. da's handigerquote:Op zondag 21 mei 2006 18:29 schreef Manias het volgende:
[..]
ikookhoordeheletijd.. stage van 9 tot 5
schattig hequote:Op zondag 21 mei 2006 18:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja sorry ..... maar nu heb ik de pik te pakken
Ik heb gister een meisje helemaal blij gemaakt. Ik was helemaal weg van d'r, superlekkerwijf noemde ik d'r ook. Nah ze was helemaal in dr nopjes, kreeg een handkus en alles, big smilequote:Op zondag 21 mei 2006 18:32 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mjwa ik kom er te weinig.
er is een meisje daar die echt tof is!
quote:Op zondag 21 mei 2006 18:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Neeeeeeeee juist niet je keel!!!![]()
Gewoon Vlarp's nekje....
Verder zit ik nergens aan!!![]()
Gekocht bij de verfkampioen, op de Leenderweg. Is van Flexa, kan het nr wel f fopzoeken want ze mengen daar gewoon. Heeft geen nichterige naam zoals droompaars of ambitie-roodquote:Op zondag 21 mei 2006 18:33 schreef Jerruh het volgende:
@ang3l: welke kleur verf ahd jij voor binnen (soort groen) en waar gekocht?
hehehe dat had ik ook, twee bloedmooie meiden met wie ik hints heb gespeeld (het was niet druk) en ik had zoiets van: we spelen hints welk drankje je wilt. hilarisch en eidereen die er was lag helemaal dubbel. super!quote:Op zondag 21 mei 2006 18:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb gister een meisje helemaal blij gemaakt. Ik was helemaal weg van d'r, superlekkerwijf noemde ik d'r ook. Nah ze was helemaal in dr nopjes, kreeg een handkus en alles, big smile
annefrankplantsoen-groenquote:Op zondag 21 mei 2006 18:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gekocht bij de verfkampioen, op de Leenderweg. Is van Flexa, kan het nr wel f fopzoeken want ze mengen daar gewoon. Heeft geen nichterige naam zoals droompaars of ambitie-rood
Dat klopt, het zit er in de lucht zo ongeveer!quote:Op zondag 21 mei 2006 18:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ligt het aan mij, of is Eindhoven een vaak voorkomende woonplaats hier?
* wonderer kan het niet meer volgenquote:Op zondag 21 mei 2006 18:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb gister een meisje helemaal blij gemaakt. Ik was helemaal weg van d'r, superlekkerwijf noemde ik d'r ook. Nah ze was helemaal in dr nopjes, kreeg een handkus en alles, big smile
tuurlijk, goeie stadquote:Op zondag 21 mei 2006 18:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ligt het aan mij, of is Eindhoven een vaak voorkomende woonplaats hier?
??quote:
Ja ik zag het, bij het wokparadijs in de buurtquote:Op zondag 21 mei 2006 18:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]
tuurlijk, goeie stad.
en vanaf woensdag hartje eindhoven!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |