Komt vanzelfquote:Op zondag 21 mei 2006 17:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, ik moet wel even vermelden dat ik absoluut geen meet-persoon ben.
Jij?quote:
Het was goed geregeld, maar kvond t ook eng al die mensen in t echie te gaan zienquote:Op zondag 21 mei 2006 17:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij?
Die IDO meet was wel echt geweldig, ik had het er laatst nog over met mijn meet-aangang
Ik ben heel wat flauwe grapjes gewend. Dankzij Bupatih (quote:Op zondag 21 mei 2006 17:49 schreef Manias het volgende:
[..]
vegetariers zijn vast ook welkom(flauw)
Oh, Rijk.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:54 schreef TehRockstar het volgende:
Hendrik, ik heb bretels gekocht.
En Dizerquote:Op zondag 21 mei 2006 17:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben heel wat flauwe grapjes gewend. Dankzij Bupatih () in ShowChat.
I've heard other thingsquote:Op zondag 21 mei 2006 17:54 schreef Cairon het volgende:
Nog met niemand.
daarom roddelen mensen ook niet over mij.
Dizer maakt vrijwel geen flauwe grappen.quote:
Die ransbak maakte me ooit uit voor dictatorquote:Op zondag 21 mei 2006 17:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dizer maakt vrijwel geen flauwe grappen.
En is die hele vête tussen jullie nou echt of niet?
quote:Op zondag 21 mei 2006 17:06 schreef Cairon het volgende:
- Ang3l
Danst op regelmatige basis. Heeft in TheaterMaMa een tweede moeder gevonden. Ang3l heeft connecties over de hele Benelux en zodoende is hij een geducht tegenstander.
Foto. Nu.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:31 schreef Cairon het volgende:
big brother australia heeft een deelnemer die een HEEEEEL grote pik heeft
Ze zaten in een hele mooie doos. En er zitten van die fliebertjes aan van leer. En ze zijn 'marine'.quote:
Like what? Een negatieve beoordeling van jou?quote:Op zondag 21 mei 2006 18:03 schreef Cairon het volgende:
CDP ik raad je aan om te vertellen wat je weet anders heb je een probleem
quote:
quote:Op zondag 21 mei 2006 17:39 schreef Manias het volgende:
http://i79.photobucket.com/albums/j147/FAZpp/2.jpg
linker
Ach.. anders moeten we gewoon eens afspreken.. misschien heb ik dan nog een kans dat ik je weer eens ziequote:Op zondag 21 mei 2006 17:50 schreef Manias het volgende:
maar erik iedereen heeft dat hoor (ik nog steeds he herb)
.........quote:Op zondag 21 mei 2006 18:06 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ze zaten in een hele mooie doos. En er zitten van die fliebertjes aan van leer. En ze zijn 'marine'.
ja!quote:Op zondag 21 mei 2006 18:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach.. anders moeten we gewoon eens afspreken.. misschien heb ik dan nog een kans dat ik je weer eens zie
Dat moet ook om te kunnen overleven in de wildernis welke de wereld isquote:
juist! that's the spiritquote:Op zondag 21 mei 2006 18:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat moet ook om te kunnen overleven in de wildernis welke de wereld is.
Nee, ze zijn heel erg dandy-esque.quote:Op zondag 21 mei 2006 18:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
.........
Ehm....
Zijn ze net zo Alpen-achtig als dat het klinkt?
Ben je boos?quote:Op zondag 21 mei 2006 18:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach.. anders moeten we gewoon eens afspreken.. misschien heb ik dan nog een kans dat ik je weer eens zie
En dat geroddel komt dan voornamelijk vanuit 1 kantquote:Op zondag 21 mei 2006 17:53 schreef Cairon het volgende:
1 goede tip
Doe het nooit met een Fokker, want daar komt alleen gezeik en geroddel van
Jajaja, ik reageer altijd meteen tijdens het teruglezen en pas daarna lees ik weer verder.quote:
zonet nog wel!quote:Op zondag 21 mei 2006 18:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kheb helemaal geen zin om naar 5live te gaan
Aaaawww... ssshhhh.....quote:Op zondag 21 mei 2006 18:12 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, ze zijn heel erg dandy-esque.
Doch, ik durf geen foto posten.
Zijn 't niet gewoon jarratels?quote:Op zondag 21 mei 2006 18:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Aaaawww... ssshhhh.....![]()
Maar ik weet helemaal niet wat ik me bij bretels anno 2006 moet voorstellen
Dr liggen hier gewoon 4 kaartjes , maar niemand wil/kan mee en ik hebgeen zin om alleen te gaan. Maar dr zijn wel wat collega's en een vriend werkt achter de bar.. xie wel.quote:
Kun je daarna hier komen koffie drinkenquote:
Zo stil ben ik eigenljik niet, alleen in het begin. Dan is 't nog effe wennen.quote:
Onze JackieO niet nee? Hmmz.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |